Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen itseänikin, että mikä minuun on mennyt. Tää on ihan sekopäistä. Näköjään samat tuntemukset leviää kulovalkean tavoin teineistä täteihin.
Jep, viimeksi tämmöinen fiilis ollut silloin, kun dinosaurukset vielä kulki maan päällä ja NKOTB oli kova sana. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Miks ei tuu käärijältä yhteiskuvaa bojanin kaa, joutuuko bojan yksin hengailemaan kun kärtsä on kiireinen😕
Koska Bojan on se yllätys keikalla. Ei kaikki lue tätä palstaa :D. Onneksi alkoi loma, voin stalkata instaa rauhassa ilman että työt häiriintyy :D. t. täti 45-v.
Okei, olen seurannut tätä ketjua huvittuneena sivusta. Roikuin täällä illalla sulkemiseen asti ja totesin että haahaa, ei tullut Bojan Suomeen kovista odotuksista ja spekulaatioista huolimatta. Ja nyt kun hän onkin täällä hymynsä kera, olen taantunut 30v ajassa taaksepäin, kuin olisin itsekin parikymppinen höpsähtänyt fani. Onhan se Bojan söpö kuin mikä, harmi että itsellä on jo ikää liki 50v, mutta tuohan tämä piristystä omaan synkkään elämään, vaikka ihan hoopoahan tämä on.
Kääryle kerkiää nipin napin suukottaan murua kaulalle takahuoneessa aina ohimennen. Keikka on kuitenkin alkamassa 1,5 h kuluttua, et kiirettä pitää. Mut viimeisen keikan jälkeen pääsevät sitten yhdessä lähtemään kotiin ja ehkä laitetaan vielä sauna lämpimäksi ja pulahdetaan paljuun.... Ja sen jälkeen ties mihin 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen stalkkerin ja bojanin viestinvaihtoa:
https://twitter.com/tobesosun/status/1667163814830243842?s=46&t=Cpy9z3A…
Jestas, että tuo mies on uoea!B on herrasmies mutta silti mielestäni ton hysteerikko fanin käytös meni yli. Joku järki ja rajat sentään pitää olla
Kertokaa nyt mitä se teki?
Ei mitään muuta kuin meni lentoasemalle eilen odottamaan Bojanin tuloa ja viestitti sitten twitterissä nähneensä hänen tulleen. Siellä oli muutama muukin fani odottamassa, mutta kukaan ei siis lähtenyt Bojanin perään eikä millään lailla häirinnyt häntä.
No se nyt puuttus että olis lähteny seuraamaanki. Jo toi että meni lentoasemalle kyttäämään oli ihan liikaa. Ei edes ollut eilen varmaa tuleeko B, ihan vaan arvailujen varassa meni lentokentälle asti kyyläämään joku hörhö niin aika säälittävää.
Nyt joku roti kuitenkin. Nimität 17 vuotiasta poikaa, siis teiniä hörhöksi ja säälittäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Okei, olen seurannut tätä ketjua huvittuneena sivusta. Roikuin täällä illalla sulkemiseen asti ja totesin että haahaa, ei tullut Bojan Suomeen kovista odotuksista ja spekulaatioista huolimatta. Ja nyt kun hän onkin täällä hymynsä kera, olen taantunut 30v ajassa taaksepäin, kuin olisin itsekin parikymppinen höpsähtänyt fani. Onhan se Bojan söpö kuin mikä, harmi että itsellä on jo ikää liki 50v, mutta tuohan tämä piristystä omaan synkkään elämään, vaikka ihan hoopoahan tämä on.
No ihan sama täällä!
No ei minusta tuon teinin käytös mitenkään noloa tai poikkeuksellista ole, onhan fanitusta ollut kautta aikojen ympäri maailmaa. Säälittää kun sai niin paljon kuraa päälleen. Ihanasti pojan hänet kohtasi!
Enemmän nolottaa tää superfani, seiskan euroviisumatkan voittaja 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas, että tuo mies on uoea!B on herrasmies mutta silti mielestäni ton hysteerikko fanin käytös meni yli. Joku järki ja rajat sentään pitää olla
Ei mitään muuta kuin meni lentoasemalle eilen odottamaan Bojanin tuloa ja viestitti sitten twitterissä nähneensä hänen tulleen. Siellä oli muutama muukin fani odottamassa, mutta kukaan ei siis lähtenyt Bojanin perään eikä millään lailla häirinnyt häntä.
No se nyt puuttus että olis lähteny seuraamaanki. Jo toi että meni lentoasemalle kyttäämään oli ihan liikaa. Ei edes ollut eilen varmaa tuleeko B, ihan vaan arvailujen varassa meni lentokentälle asti kyyläämään joku hörhö niin aika säälittävää.
Nyt joku roti kuitenkin. Nimität 17 vuotiasta poikaa, siis teiniä hörhöksi ja säälittäväksi.
Eikö se ollut tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut tyttö?
Sillähän ei oikein väliä, mutta ei. Selviää heti hänen twitteristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minkä ikänen, säälittävää touhua silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker outilla on konsertti ens viikon to joten ei hän kovin pitkään täällä voi olla.
Käärijällä muistaakseni on jo huomenna toisessa kaupungissa.
Eikös sillä ole Tavalla kaksi keikkaa?
Kaksi keikkaa tänään, huomenna jo muualla
Aaaa, hitto, niinpäs onkin!!!
Kyllä Boitsu varmaan sitten molemmilla on!!!! Jos on pakko veikata niin sanoisin, että sillä kakkoskeikalla se parempi meno on!
Älä sano noin kun oon menossa ykköskeikalle 🥲 olen kyllä tosi tosi iloinen kun bojan on oikeasti Suomessa, en meinannut uskoa sitä. Toivottavasti se edes vilahtaa lavalla.
Vierailija kirjoitti:
No ihan sama täällä! Oikein vihlaisi sydämestä kun tajusin että en itse ole tavastian edessä halaamassa bojania! Ja sit samaan syssyyn tajusin, että en kyllä olisi siinäkään tapauksessa vaikka olisin tiennyt sen tulosta etukäteen. Keikalle voin kyllä mennä jos saavat sellaisen suomeen järjestymään, ja varmasti kuvaan siellä ja laulan mukana sujuvalla sloveenilla, mutta en nyt sit kuitenkaan mene niitä mihinkään odottelemaan. Siitä huolimatta tuo fanitustunne palasi mieleen ihan yhtä vahvana kuin 15-vuotiaana sebastian bachin kohdalla (oon selvästi nätteihin poikiin kallellaan vaikka musamaku on vuosien saatossa muuttunut),
Vierailija kirjoitti:
Kääryle kerkiää nipin napin suukottaan murua kaulalle takahuoneessa aina ohimennen. Keikka on kuitenkin alkamassa 1,5 h kuluttua, et kiirettä pitää. Mut viimeisen keikan jälkeen pääsevät sitten yhdessä lähtemään kotiin ja ehkä laitetaan vielä sauna lämpimäksi ja pulahdetaan paljuun.... Ja sen jälkeen ties mihin 😏
Juu paljuilee vihreäkyntisten kanssa. Jotka vie Käärijän huomenna perämetsiin. Mielenkiintoista nähdä, lähteekö se B nyt sitten heti huomenissa kotiin, jääkö Helsinkiln odottamaan vai peräti Pohjois-Savon tourille mukaan. Vois tulla siihenkin kuntaan vähän vipinää
Ajatelkaa että Bojan lensi rankan keikkaviikon jälkeen Suomeen Kärtsää tapaamaan eikä edes käynyt kotona välissä ja jo näin pian näkevät euroviisujen jälkeen, on tämä jotain erityistä🥺
Jep, viimeksi tämmöinen fiilis ollut silloin, kun dinosaurukset vielä kulki maan päällä ja NKOTB oli kova sana. 🙈[/quote]
Hei ihanaa, että joku mainitsi NKOTB:n, koska ihan just mietin, että viimeksi olin yhtä hysteerinen silloin kun fanitin New Kids on the Blockia joskus yli 30 vuotta sitten 😂😂
Kiva että täällä on muita tätejä vertaistukena.
Hengitä nenän kautta sisään..noin...yks kaks kol...
...ja suun kautta ulos yks kaks kol...
Sata salamaa iskee tulta!
ja KOKO ELÄMÄ räjähtää!
Ei rakkautta voi riistää multa,
toivo jäljelle jää!
Sata aurinkoo meille paistaa!
ja laiva valmis on nousemaan,
MINÄ TURVAAN VIEN TÄMÄN RAKKAUDEN!
ja me löydämme uuden maan!
On tuolla tuhannet maailmat,
ja yksi niistä J:n ja B:n on!
Leila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi bojanilla on noin ihana hymy, eihän toi voi olla edes todellista.
En vaan käsitä et se on nyt täällä oikeesti, taidan iteki muuttua bojanistiksi, on se ihan hemmetin suloinen ja hyvännäkönen
Ihmettelen miten joillakin bojanistiksi muuttuminen kestää niin kauan. 😆 Mutta näköjään se on kuitenkin vääjäämätöntä ennemmin tai myöhemmin...
Mä olen se palstan suurin piirtein ensimmäinen bojanisti ja puolustaja. Silloin, kun te muut ette vielä olleet huomanneet.🙃🌹
Bojan pliiis tule Käärijän mukana huomenna Rautalammille! Olen mökillä sattumoisin samalla suunnalla ja kun kuulin että Käärijä esiintyy Nuapuri Popissa, pakkohan sinne oli liput ostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama minkä ikänen, säälittävää touhua silti
Mä antaisin hiukan enemmän armoa noille nuorille. Heidän ikäkauteensa kuuluu fanitus ja idolin elämän seuraaminen. Itsellänikin on ollut nuorena poikabändien jne. julisteita seinällä, silloin ei vielä ollut somea. Joskus se fanitus menee todella syvälle, mutta täytyy muistaa kuitenkin se, että nuorten tunne-elämä on vasta kehittymässä.
voi se sitäkin jännittää bojan katsoo sen keikkaa ilman ettei se laval käviskään