Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onneksi tää koko Bojan fanitus on kuitenkin melko pienen piirin juttu joten en usko (tai ainakin toivon) ettei mitään pahempaa hysteriaa ole tiedossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se teinifani joka stalkkasi lentoasemalla on nyt saanut tavata ja halata Bojania, video sen twitterissä.
En tiedä toimiiko linkki näin: https://twitter.com/tobesosun
Voi pientä! Ihanaa, että kaikki ilmeisesti hyvin nyt.
Ja miten toi Bojan voi olla noin upea! Musta alkaa tuntua, että se tänne jonkun kirjoittama yksisarvisstoori B:n saapumisesta ei ollut yhtään liioiteltu, vaan ihan vaan realistinen ennuste tän päivän tapahtumista 😭
Minusta Bojan taas on yksisarvinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se teinifani joka stalkkasi lentoasemalla on nyt saanut tavata ja halata Bojania, video sen twitterissä.
En tiedä toimiiko linkki näin: https://twitter.com/tobesosun
Voi pientä! Ihanaa, että kaikki ilmeisesti hyvin nyt.
Ja miten toi Bojan voi olla noin upea! Musta alkaa tuntua, että se tänne jonkun kirjoittama yksisarvisstoori B:n saapumisesta ei ollut yhtään liioiteltu, vaan ihan vaan realistinen ennuste tän päivän tapahtumista 😭
Minusta Bojan taas on yksisarvinen.
Entä näkeekö K tänään B:n yksisarvisen ... 😛
(sorry)
Vierailija kirjoitti:
En kestä, miten herttainen Bojan on tuota fania kohtaan. Mäkin alan täristä.
Siis, kaiken tuon komean kuoren alla sykkii myös lämmin sydän.Tässä olisi kyllä aika monen äidin vävyehdokas numero yksi.
Onneksi Seiska lehdessä ei tajuta mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mihi aikaan se tyttö postas yöllä helsinki-vantaalta?
Jos puhut tästä twitterissä postaavasta pojasta, taisi olla just siinä 23 nurkilla.
Eli sopii sekä myöhäiseen Lontoon lentoon että Dublinin lentoon. Veikkaan silti Lontoota, koska Bristoliin niillä oli kuljetus koko bändille ja siitä on vaan 1,5h Lontooseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, kaiken tuon komean kuoren alla sykkii myös lämmin sydän.Tässä olisi kyllä aika monen äidin vävyehdokas numero yksi.
Mä taas pelkään, että joku äiti söisi hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhut tästä twitterissä postaavasta pojasta, taisi olla just siinä 23 nurkilla.
Eli sopii sekä myöhäiseen Lontoon lentoon että Dublinin lentoon. Veikkaan silti Lontoota, koska Bristoliin niillä oli kuljetus koko bändille ja siitä on vaan 1,5h Lontooseen.
Ei ollut Dublinin koneessa. Tuli varmaan Lontoon kautta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä se teini teki, stalkkas? Vai jotain muutakin?
Yritti kidnapata Bojanin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas pelkään, että joku äiti söisi hänet.[/q
🙋🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä se teini teki, stalkkas? Vai jotain muutakin?
Yritti kidnapata Bojanin
Työntämällä Bojania punaiseen putkikassiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Seiska lehdessä ei tajuta mistään mitään.
Haahaa!
[/quote] Yritti kidnapata Bojanin[/quote]
Älä levitä väärää tietoa! Lapsi sai jo kohtuuttomasti paskaa niskaansa!
Herranjestas mikä hymy, nyt kannattais Käärijänkin vähän tsempata, hymy ollu kadoksissa jo tovin.
Avataanko Käärijän siveysvyö tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Dublinin koneessa. Tuli varmaan Lontoon kautta.
Onko se totta, että Dublinin koneessa oli ehkä kymmenen matkustajaa?
Tässä sen stalkkerin ja bojanin viestinvaihtoa:
https://twitter.com/tobesosun/status/1667163814830243842?s=46&t=Cpy9z3A…
Jestas, että tuo mies on uoea!
Mä olen saanut joskus koulussa hymypatsaan, mutta olen silti kalpea puolikuun Bojanin rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Avataanko Käärijän siveysvyö tänään?
Lukon numerokoodi on helppo, 76.