Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy on nyt tykännyt siitä toisestakin Vogue-postauksesta. Jee!
Tykkäileekö T yleensä ihmisten julkaisuista? Mielenkiinnosta vaan mietin, jos hän ei seuraa ketään.
When B is stubborn, the revenge army of Tommy is called in! 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, miten molempien pupillit aina laajenee, kun ne katsoo toisiaan silmiin.
No höps. Ei ton tarkkuuden videoista mitään pupillin laajenemisliikkeitä erota. Se on eri asia kuin silmäluomien liikkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höps. Ei ton tarkkuuden videoista mitään pupillin laajenemisliikkeitä erota. Se on eri asia kuin silmäluomien liikkeet
Olen käynyt Specsaversilla, kyllä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä mäkin uskon, että B on nähnyt noi kuvat ihan muuta kautta, kun instassa. Toki varmaan sielläkin.
Mä en ois ihan varma tästä. Saako K edes sopimuksellisista syistä jakaa tai näyttää mitään etukäteen? Saako kuvattava mitään koevedoksia edes? Tai tekiskö hän niin? Vaikka olis miten hyvä kaveri kyseessä.
Mun pitsitbossit lentää kuvat nähtyä heitto oli huumoria (huonoa ehkä jonkun mielestä), että ei tarvii alkaa kuvaussopimuksia suurennuslasilla tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan aamujumpat jo tehty?
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/En tiedä, mitä pomo tulee tykkäämään, jos mulla on marraskuussa Käärijän takia rannekanavaoireyhtymä.
Mulla on jo Käärijän takia rannekanavaoireyhtymä.🙈
😂😂🤭+ tenniskyynärpää?
Selkäkin p*skana tästä kaikesta seinälle laitosta. Ei mun kroppa meinaa kestää enää tätä Käärijä fanitusta. Eläkepaperit vetämään ja syynä Käärijän liiallisen kuumuuden aiheuttama elimistön loppuunpalaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nythän siellä porukka jo hädissään tägää Boitsua Kärtsän vogueihin, kun ei tykkäystä muuten kuulu. 🙄 Sanokaa, ettei kukaan meistä, eihän? 🤯
Harhaista porukkaa ovat eeiiivvv...
Yritetääkö tägääjät saada B jättämään sometus pois taas? Luulisi että porukka tajuaisi olla vähän rennompi tuollaisten kanssa edes tässä alkuvaiheessa, kun jo tiedetään että B pitää somea aika raskaana juttuna ja on siellä vain koska se on artisteille vähän menestymisen ehtona nykyään. Laittaa jonkun assistentin hoitamaan somensa kohta...
En käytä somea itse omiin tarkoituksiini niin mua kiinnostaa, millä lailla just tägätyksi tuleminen on raskasta tägätylle?
Kokijoiden kommentit kiinnostavat tai niiden joille aihe on tuttu.
Turhia tägäyksiä tulee niin paljon että hukkuu notifikaatioihin ja sieltä jää oikeiden kavereiden ym jutut huomaamatta. Monella toki on erillinen privatili mm. tän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaako toi Bn stoori siihen, että ne Kn kuvat on nähty? 😅
No ei viittaa 😀
Musta oli aivan selkeä viittaus nimenomaan siihen. 😂 Oon heidän ikäluokkaa.
- eriTäällä nähdään mitä halutaan 😅
Mihin se stoori viittaa? Sorry, aivot ei toimi näin aamulla.
Mahdollisesti siihen, että B näkee noi Kn kuvat ties monennettako kertaa, kun K työntää niitä kokoajan kaikkialta. 😅 Roastia siis.
Eikä ole kun eilenhän instassa pukkasi koko ajan niitä ihmisten "vuosikirjakuvia" vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Specsaversilla, kyllä näkee.
annappas videon minuutti/sekuntikoordinaatit, niin täti tutkii asian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan B:n vuoro alkaa vihjailla kumppanista. Tyynypostauksessa taitaa näkyä jonkun toisen (naisen?) hiustupsun pää tyynyllä. Alkaakohan vilahdella jatkossa enemmänkin 😄
Skarppa vähän, ei näy kenenkään muun hiuksia siinä.
Mutta mitä jos? Mitä jos?
Täällähän tykätään spekuloida niin otetaas tää aihe nyt ihan kunnolla syyniin.
B:n hiukset ei oo niin pitkät että toi hiustupsu vois näkyä tuossa tyynyllä noin.On mahdollista että on jonkun muun.
Khihi.Ne on kyllä just niin pitkät.
On kyllä ainakin todella samanväriset hiukset sitten tällä mahdollisella vilahtavalla kumppanilla..
Mutta jotenkin niin huvittavaa, että aina mietitään kaikkien näiden somepostausten ja muidenkin tekemisten liittyvän jollain lailla toisiinsa :D. Liittyykö teidän postaukset aina johonkin samaan ystävään tai kaveriin?
Täällä on jollain tänään vähän todellisuus ja tumblr sekoittunut.
Tägätyksi tuleminen nyt on tuskin Blle se ongelma, ei ole koskaan sanonut mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaako toi Bn stoori siihen, että ne Kn kuvat on nähty? 😅
No ei viittaa 😀
Musta oli aivan selkeä viittaus nimenomaan siihen. 😂 Oon heidän ikäluokkaa.
- eriTäällä nähdään mitä halutaan 😅
Mihin se stoori viittaa? Sorry, aivot ei toimi näin aamulla.
Mahdollisesti siihen, että B näkee noi Kn kuvat ties monennettako kertaa, kun K työntää niitä kokoajan kaikkialta. 😅 Roastia siis.
Eikä ole kun eilenhän instassa pukkasi koko ajan niitä ihmisten "vuosikirjakuvia" vastaan.
Just ton takia ton läpän heitinkin. 😅
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään todelliset ihmissuhteet kärsi somessa heitetyistä jutuista. Aika heikoilla kantimilla on suhde, jos kärsii tai hajoaa sen takia mitä esim ig:ssa joku täysin vieras ja ulkopuolinen kommentoi.
No kyllä ainakin Louis Tomlinson on julkisesti puhunut miten hänen ja Harryn shippaaminen oli ahdistavaa ja vaikutti heidän ystävyyteensä. K ja B tosin itse ruokkivat shippaajia joten ehkä heitä ei haittaa mutta olisi silti huvä muistaa käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään todelliset ihmissuhteet kärsi somessa heitetyistä jutuista. Aika heikoilla kantimilla on suhde, jos kärsii tai hajoaa sen takia mitä esim ig:ssa joku täysin vieras ja ulkopuolinen kommentoi.
No kyllä ainakin Louis Tomlinson on julkisesti puhunut miten hänen ja Harryn shippaaminen oli ahdistavaa ja vaikutti heidän ystävyyteensä. K ja B tosin itse ruokkivat shippaajia joten ehkä heitä ei haittaa mutta olisi silti huvä muistaa käytöstavat.
No Louisille shipparit soitteli, että toivottavasti sun lapsesi kuolee. Oli vähän eri meininki.
Tämä voi olla outo kysymys, mutta milloin teillä on ollut viimeksi kuukautiset? Mietin vaan, että voikohan menstruaatio synkronoitua virtuaalisesti? Itselläni loppui viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä mäkin uskon, että B on nähnyt noi kuvat ihan muuta kautta, kun instassa. Toki varmaan sielläkin.
Mä en ois ihan varma tästä. Saako K edes sopimuksellisista syistä jakaa tai näyttää mitään etukäteen? Saako kuvattava mitään koevedoksia edes? Tai tekiskö hän niin? Vaikka olis miten hyvä kaveri kyseessä.
Mun pitsitbossit lentää kuvat nähtyä heitto oli huumoria (huonoa ehkä jonkun mielestä), että ei tarvii alkaa kuvaussopimuksia suurennuslasilla tutkia.
Se oli hauska heitto.💖 Tässä ketjussa vaan välillä on vähän tällaista.
JO and lovely cheerleaders 😁
https://instagram.com/stories/champ.center.sporta/3206325989414254183?u…
Vierailija kirjoitti:
Tägätyksi tuleminen nyt on tuskin Blle se ongelma, ei ole koskaan sanonut mitään sellaista.
Ei varmaan keikkakuviin ja fanitaiteeseen tägätyksi tuleminen haittaa, mutta kun välillä johonkin K:n julkaisuun tulee 100 kommenttia, joihin tägätään B ja pyydetään reagoimaan, niin onhan se vähän typerää.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan vielä spekuloinut että Dean olis virallinen kuvaaja K:n Euroopan kiertueella? Jos Mikke ihan oikeasti ei ehdi.
Ja JO on lomalla niin ei heitä kuvaile.
EIköhän se Mikke ole hoitanut itelleen lomaa ja aikaa tohon kohtaan.
En käytä somea itse omiin tarkoituksiini niin mua kiinnostaa, millä lailla just tägätyksi tuleminen on raskasta tägätylle?
Kokijoiden kommentit kiinnostavat tai niiden joille aihe on tuttu.