Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
120121/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli ajatuksesta, että jos JO ja K tekis yhteiskiertueen <3 <3  Ja miten kivasti Kris puhui Kärtsästä.

Olisi kyllä huippu, mutta ei ne voi tehdä yhteiskiertuetta vain sillä perusteella, että heillä on kivaa keskenään. Kun Kris siirtyi puhumaan musiikillisesta yhteistyöstä, tuli esiin ihan muut nimet.

Onko joku syy miksi eivät voisi tehdä? Heillä on kuitenkin varsinkin Suomessa paljon samoja faneja, joille yhteiskiertue olisi unelmien täyttymys.

K tuskin myöskään ihan itse päättää kiertueistaan koska hänellä on niitä taustajoukkojakin siellä takana voi olla että eivät arvostaisi yhteiskiertuetta JO:n oon kanssa Ja tarkoitan nyt esim levy-yhtiötä

Olisipa tyhmää levy-yhtiöltä rajoittaa artistin omaa vapautta tuolla tavalla. Toivottavasti K tekee kuten haluaa ja haluaa sen yhteisen kiertueen.

Mietin kans tuota, että eihän se yhteiskiertue olisi samanlaista yhdessäoloa kuin NT:llä. K lla olisi koko oma porukka mukana.

Kyllä levy-yhtiöllä on osaltaan sanansa sanottavana artistin uran osalta. Minun kuten monen muunkin on vaikea nähdä minkäänlaista Kn ja JOn varsinaista yhteiskiertuetta, kun musiikkinsa on niin erilaisia. Ei yhteiskiertuetta järjestetä siksi, että on hauskaa kiertää keikkarundia yhdessä. Ei se ole mitään huvittelua, se on työntekoa. Tosi hieno juttu, että K lähti lomallaan JOn keikoille ja esiintyi heidän kanssaan kolme kertaa omaa Ccc:tä esittäen. Vaikea on kuvitella yhteisbiisiäkään. Yllättyisin, jos tekisivät. K ja B/JO ystävyys säilyy varmasti, todella iloinen yllätys olisi, jos K ja J suhde etenisi pidemmälle.

Musiikin erilaisuus tuskin on este jos fandomit on lähes 100% päällekkäiset.

Miten ne edes vois olla 100% päällekkäiset kun K:lla on kaikessa somessa tyyliin 3x JO:n seuraajamäärät, ja musiikin kuuntelijoita sitäkin suurempi ero? (ICIP:in ja SSOL:in ero kuunteluissa on tyyliin 7-kertainen.)  Eli vaikka 100% JO:n faneista ois K/B shippaajia niin ei päästä edes lähellekään puolta K:n fanikuntaa. Ja missään nimessä en usko että suurin osa JO:n faneistakaan on shippaajia (Suomen ulkopuolella, siis), vaan heillä on myös ihan omia musiikillisia fanejaan jotka ei kuuntele K:n musaa. Ja mitä kauemmas menemme viisuista, ja mitä enemmän uutta musiikkia K ja JO julkaiseva, sitä enemmän molemmille tulee kertymään uusia faneja jotka ovat juuri musiikin perään . Ja JO:n rokkimusiikin fanit eivät tule nauttimaan yhteiskiertueesta jossa toinen artisti on alt-räppäri, ja K:n musiikin fanit eivät tule nauttimaan lämppäristä joka vetää Britti- tai Balkan-tyylistä rokkia.

Läppävaroitus.

Tähän on (ainakin) kaksi helppoa ratkaisua:

1. Yhteiskiertue, mutta erilliset keikkapaikat / kaupunki

2. Yhteiskiertue, jolla toinen vetää lonkkaa aina joka toinen päivä. (Meitä yleisöä ei haittaa, jos kiertue sen takia ajallisesti vähän pitenee.)

Ta-daa!

Vierailija
120122/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskiertueita on kyllä nähty paljon ennenkin niin, että toisen osuus on ensin ja toisen osuus sen jälkeen. Ei mikään ennenkuulumaton juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
120123/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskiertueita on kyllä nähty paljon ennenkin niin, että toisen osuus on ensin ja toisen osuus sen jälkeen. Ei mikään ennenkuulumaton juttu.

Juuri näin. Ja niiden idea on tavoittaa juurikin ns. molempia fanittavat ihmiset.

Vierailija
120124/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaako toi Bn stoori siihen, että ne Kn kuvat on nähty? 😅

No ei viittaa 😀

Musta oli aivan selkeä viittaus nimenomaan siihen. 😂 Oon heidän ikäluokkaa.

- eri

Täällä nähdään mitä halutaan 😅

Mihin se stoori viittaa? Sorry, aivot ei toimi näin aamulla.

Mahdollisesti siihen, että B näkee noi Kn kuvat ties monennettako kertaa, kun K työntää niitä kokoajan kaikkialta. 😅 Roastia siis.

Miksi sitten puhuu ihan toisesta asiasta, siitä uudesta somevillityksestä?

Avaatteko vähän tätä boomerille!🤔

Vierailija
120125/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaako toi Bn stoori siihen, että ne Kn kuvat on nähty? 😅

No ei viittaa 😀

Musta oli aivan selkeä viittaus nimenomaan siihen. 😂 Oon heidän ikäluokkaa.

- eri

Täällä nähdään mitä halutaan 😅

No mitä se tarkoittaa, valaise tyhmää?

Vierailija
120126/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viittaako toi Bn

stoori siihen, että ne Kn kuvat on nähty? 😅

Jerppuli on voinut hanilleen näyttää koevedokset vogueista jo eräässä vantaalais asunnossa. Ja sitten on pitsit ja bossit lentänyt ja sohva saanut kyytiä.

Vierailija
120127/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan aamujumpat jo tehty?

https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/

En tiedä, mitä pomo tulee tykkäämään, jos mulla on marraskuussa Käärijän takia rannekanavaoireyhtymä.

Mulla on jo Käärijän takia rannekanavaoireyhtymä.🙈

Vierailija
120128/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään todelliset ihmissuhteet kärsi somessa heitetyistä jutuista. Aika heikoilla kantimilla on suhde, jos kärsii tai hajoaa sen takia mitä esim ig:ssa joku täysin vieras ja ulkopuolinen kommentoi.

Vierailija
120129/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä mäkin uskon, että B on nähnyt noi kuvat ihan muuta kautta, kun instassa. Toki varmaan sielläkin.

Vierailija
120130/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan B:n vuoro alkaa vihjailla kumppanista. Tyynypostauksessa taitaa näkyä jonkun toisen (naisen?) hiustupsun pää tyynyllä. Alkaakohan vilahdella jatkossa enemmänkin 😄

Ne on sen omat hiukset.

Vierailija
120131/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan B:n vuoro alkaa vihjailla kumppanista. Tyynypostauksessa taitaa näkyä jonkun toisen (naisen?) hiustupsun pää tyynyllä. Alkaakohan vilahdella jatkossa enemmänkin 😄

Skarppa vähän, ei näy kenenkään muun hiuksia siinä.

Vierailija
120132/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä mäkin uskon, että B on nähnyt noi kuvat ihan muuta kautta, kun instassa. Toki varmaan sielläkin.

Mä en ois ihan varma tästä. Saako K edes sopimuksellisista syistä jakaa tai näyttää mitään etukäteen? Saako kuvattava mitään koevedoksia edes? Tai tekiskö hän niin? Vaikka olis miten hyvä kaveri kyseessä.

Vierailija
120133/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää koulupäivää. Muista olla kiltti opelle. 

Vierailija
120134/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ois ihan varma tästä. Saako K edes sopimuksellisista syistä jakaa tai näyttää mitään etukäteen? Saako kuvattava mitään koevedoksia edes? Tai tekiskö hän niin? Vaikka olis miten hyvä kaveri kyseessä.

En sanonut, että ois etukäteen näyttänyt, mutta en ihmettele, vaikka olis spämmännyt menemään ihan muuta kautta kun ne on julkaistu.

Vierailija
120135/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan vielä spekuloinut että Dean olis virallinen kuvaaja K:n Euroopan kiertueella? Jos Mikke ihan oikeasti ei ehdi.

Ja JO on lomalla niin ei heitä kuvaile.

Vierailija
120136/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän siellä porukka jo hädissään tägää Boitsua Kärtsän vogueihin, kun ei tykkäystä muuten kuulu. 🙄 Sanokaa, ettei kukaan meistä, eihän? 🤯

Missä näiden pitäisi näkyä? Bojanin ig:ssä? En nähnyt yhtäkään.

Vierailija
120137/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, miten molempien pupillit aina laajenee, kun ne katsoo toisiaan silmiin.

Vierailija
120138/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan aamujumpat jo tehty?

https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/

En tiedä, mitä pomo tulee tykkäämään, jos mulla on marraskuussa Käärijän takia rannekanavaoireyhtymä.

Mulla on jo Käärijän takia rannekanavaoireyhtymä.🙈

😂😂🤭+ tenniskyynärpää?

Vierailija
120139/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuuden herättäminen on vanha hyväksi koettu kikka...

Vierailija
120140/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla menolla pilaa heidän ystävyytensä

Millä ajatuskululla? Mikä tuossa on pahempaa kuin se mitä heistä somessa muualla on tai esim shippaavat piirrokset?

Ketju on lukittu.