Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Yhteiskiertueita on kyllä nähty paljon ennenkin niin, että toisen osuus on ensin ja toisen osuus sen jälkeen. Ei mikään ennenkuulumaton juttu.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskiertueita on kyllä nähty paljon ennenkin niin, että toisen osuus on ensin ja toisen osuus sen jälkeen. Ei mikään ennenkuulumaton juttu.
Juuri näin. Ja niiden idea on tavoittaa juurikin ns. molempia fanittavat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaako toi Bn stoori siihen, että ne Kn kuvat on nähty? 😅
No ei viittaa 😀
Musta oli aivan selkeä viittaus nimenomaan siihen. 😂 Oon heidän ikäluokkaa.
- eriTäällä nähdään mitä halutaan 😅
Mihin se stoori viittaa? Sorry, aivot ei toimi näin aamulla.
Mahdollisesti siihen, että B näkee noi Kn kuvat ties monennettako kertaa, kun K työntää niitä kokoajan kaikkialta. 😅 Roastia siis.
Miksi sitten puhuu ihan toisesta asiasta, siitä uudesta somevillityksestä?
Avaatteko vähän tätä boomerille!🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaako toi Bn stoori siihen, että ne Kn kuvat on nähty? 😅
No ei viittaa 😀
Musta oli aivan selkeä viittaus nimenomaan siihen. 😂 Oon heidän ikäluokkaa.
- eriTäällä nähdään mitä halutaan 😅
No mitä se tarkoittaa, valaise tyhmää?
Vierailija kirjoitti:
Viittaako toi Bn
stoori siihen, että ne Kn kuvat on nähty? 😅
Jerppuli on voinut hanilleen näyttää koevedokset vogueista jo eräässä vantaalais asunnossa. Ja sitten on pitsit ja bossit lentänyt ja sohva saanut kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan aamujumpat jo tehty?
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/En tiedä, mitä pomo tulee tykkäämään, jos mulla on marraskuussa Käärijän takia rannekanavaoireyhtymä.
Mulla on jo Käärijän takia rannekanavaoireyhtymä.🙈
Ei kenenkään todelliset ihmissuhteet kärsi somessa heitetyistä jutuista. Aika heikoilla kantimilla on suhde, jos kärsii tai hajoaa sen takia mitä esim ig:ssa joku täysin vieras ja ulkopuolinen kommentoi.
Siis kyllä mäkin uskon, että B on nähnyt noi kuvat ihan muuta kautta, kun instassa. Toki varmaan sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan B:n vuoro alkaa vihjailla kumppanista. Tyynypostauksessa taitaa näkyä jonkun toisen (naisen?) hiustupsun pää tyynyllä. Alkaakohan vilahdella jatkossa enemmänkin 😄
Ne on sen omat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan B:n vuoro alkaa vihjailla kumppanista. Tyynypostauksessa taitaa näkyä jonkun toisen (naisen?) hiustupsun pää tyynyllä. Alkaakohan vilahdella jatkossa enemmänkin 😄
Skarppa vähän, ei näy kenenkään muun hiuksia siinä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä mäkin uskon, että B on nähnyt noi kuvat ihan muuta kautta, kun instassa. Toki varmaan sielläkin.
Mä en ois ihan varma tästä. Saako K edes sopimuksellisista syistä jakaa tai näyttää mitään etukäteen? Saako kuvattava mitään koevedoksia edes? Tai tekiskö hän niin? Vaikka olis miten hyvä kaveri kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää koulupäivää. Muista olla kiltti opelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ois ihan varma tästä. Saako K edes sopimuksellisista syistä jakaa tai näyttää mitään etukäteen? Saako kuvattava mitään koevedoksia edes? Tai tekiskö hän niin? Vaikka olis miten hyvä kaveri kyseessä.
En sanonut, että ois etukäteen näyttänyt, mutta en ihmettele, vaikka olis spämmännyt menemään ihan muuta kautta kun ne on julkaistu.
Onko kukaan vielä spekuloinut että Dean olis virallinen kuvaaja K:n Euroopan kiertueella? Jos Mikke ihan oikeasti ei ehdi.
Ja JO on lomalla niin ei heitä kuvaile.
Vierailija kirjoitti:
No nythän siellä porukka jo hädissään tägää Boitsua Kärtsän vogueihin, kun ei tykkäystä muuten kuulu. 🙄 Sanokaa, ettei kukaan meistä, eihän? 🤯
Missä näiden pitäisi näkyä? Bojanin ig:ssä? En nähnyt yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, miten molempien pupillit aina laajenee, kun ne katsoo toisiaan silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan aamujumpat jo tehty?
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/En tiedä, mitä pomo tulee tykkäämään, jos mulla on marraskuussa Käärijän takia rannekanavaoireyhtymä.
Mulla on jo Käärijän takia rannekanavaoireyhtymä.🙈
😂😂🤭+ tenniskyynärpää?
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuuden herättäminen on vanha hyväksi koettu kikka...
Vierailija kirjoitti:
Tolla menolla pilaa heidän ystävyytensä
Millä ajatuskululla? Mikä tuossa on pahempaa kuin se mitä heistä somessa muualla on tai esim shippaavat piirrokset?
Läppävaroitus.
Tähän on (ainakin) kaksi helppoa ratkaisua:
1. Yhteiskiertue, mutta erilliset keikkapaikat / kaupunki
2. Yhteiskiertue, jolla toinen vetää lonkkaa aina joka toinen päivä. (Meitä yleisöä ei haittaa, jos kiertue sen takia ajallisesti vähän pitenee.)
Ta-daa!