Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Yritän täällä hengitellä, miten tässä voikin mennä niin sekaisin tästä tiedosta. Bojan näyttää noissa kuvissa vielä paremmalta kuin aiemmin kuvautunut.
Näyttää iloiselta kun on Suomessa Jeren luona 🌺 Meidän hehkuva herkkä Balkanin ruusu 😭
Vierailija kirjoitti:
Yritän täällä hengitellä, miten tässä voikin mennä niin sekaisin tästä tiedosta. Bojan näyttää noissa kuvissa vielä paremmalta kuin aiemmin kuvautunut.
Joo itekki oon ihan sekasin ja yritän vaa hengittää ihan rauhassa mut ei pysty
Vierailija kirjoitti:
Eli ehkä Bojanin kuuluu pysyä Suomessa, jotta hän voi olla täydellistäkin täydellisempi?
Naurattaa kun eilen oltii suurinpiirtein niin varmoja että siellä on joku portion boys ja pelkät tanssijat...voi kumpa ois eilen nähny tän kaiken että bojan oikeesti tulee!!! en jotenki käsitä että se on täällä samalla suomen mantereella pohjoisessa samassa maassa kun minä ja me muut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Pete silti tulossa? 😂 Kerta K:sta ei ole ottajaks, niin näkisin että on viimeinen toivomme.
Ei varmaan, eikö se ollut jokin eilisen keikan kuvasatoa vaan?
Oon harvakseltaan käynyt täällä niin en tiennyt... mut höh. Ja nyt taas päivittämään tätä käsi verellä, saakeli alkoi tapahtua!
Kiva kun on nätti ilmakin, ei sellainen perus kylmä räntäkeli. Et Bojan tykkäisi ja tulis toistekin Suomeen 😛
Lähtisikö vielä mukaan huomenna maakuntaan? Joku mökki olis siellä sit saunoa ja kuherrella 🥹
Mä tiesin tän, kerroin jo aamulla, ihana kun intuitio oli oikeessa! Nyt voin kohta ehkä jättää tän ketjun kun jännitys alkaa olla ohi!
Vierailija kirjoitti:
Joker outilla on konsertti ens viikon to joten ei hän kovin pitkään täällä voi olla.
Käärijällä muistaakseni on jo huomenna toisessa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiesin tän, kerroin jo aamulla, ihana kun intuitio oli oikeessa! Nyt voin kohta ehkä jättää tän ketjun kun jännitys alkaa olla ohi!
Uskotko että niiden juttu syvenee suhteeksi.
Tulin tänne nyt katsomaan, mitä kaikki kyyniset epäilijät nyt kommentoivat, te jotka väititte vuorenvarmoina, että Bojan ei missään nimessä ole Suomessa. Ei pidä aliarvioida teini-ikäisten fanien kykyä tunnistaa ihailunsa kohde lentoasemalla. Joskus voi myös uskoa jotain eikä aina epäillä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker outilla on konsertti ens viikon to joten ei hän kovin pitkään täällä voi olla.
Eikös sillä ole Tavalla kaksi keikkaa?
ei tää oo todellista, eihän!?!??! balkanin ruusu suomessa....SUOMESSA. tullut tapaamaan rakasta ystäväänsä tänne ja hänen eka kerta suomessa, tässä tulee kyynel kohta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi keikkaa tänään, huomenna jo muualla
Vierailija kirjoitti:
No ei ny vielä pidä jättää! Ei olla päästy analysoimalla analysoimaan kaikkia materiaaleja joita EHKÄ someen tulee 😂
Vierailija kirjoitti:
Tulin tänne nyt katsomaan, mitä kaikki kyyniset epäilijät nyt kommentoivat, te jotka väititte vuorenvarmoina, että Bojan ei missään nimessä ole Suomessa. Ei pidä aliarvioida teini-ikäisten fanien kykyä tunnistaa ihailunsa kohde lentoasemalla. Joskus voi myös uskoa jotain eikä aina epäillä kaikkea.
Itse ihmettelen, millä perusteella asiaan olisi pitänyt uskoa? Ilman mitään todisteita? Ilman, että Bojan itse laittoi asiasta mitään. Eikä kai ole laittanut vieläkään, toki ihanempaa niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Molemmat tänään.
Vierailija kirjoitti:
Hengittäkää😂🤭
Helsingin kaikki päivystykset tulevat olemaan ihan tukossa 😂 akuutti bojanismi iskenyt yhtäkkiä kaikkiin naisiin
Ei kiinnosta mitä bojan tekee keikalla tms. Haluan sitä Käärijän ja Bojanin yhteistä konserttia!! Ja sassiin!!
I love you, Bojan. Come to Finland. With me 💚💚💚
Uuuuuuu