Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker outilla on konsertti ens viikon to joten ei hän kovin pitkään täällä voi olla.
Käärijällä muistaakseni on jo huomenna toisessa kaupungissa.
Ja sen jälkeen monta tyhjää päivää molemmilla kalenterissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker outilla on konsertti ens viikon to joten ei hän kovin pitkään täällä voi olla.
Eikös sillä ole Tavalla kaksi keikkaa?
Kaksi keikkaa tänään, huomenna jo muualla
Aaaa, hitto, niinpäs onkin!!!
Kyllä Boitsu varmaan sitten molemmilla on!!!! Jos on pakko veikata niin sanoisin, että sillä kakkoskeikalla se parempi meno on!
Vierailija kirjoitti:
Oijoi heille tulee niiiin kivaa yhdessä 💚
Kunhan vaan Nimeltämainitsematon ei pilaa ihan kaikkea.
Kuule, sitä samaa minäkin pelkään.Ja silloin ei olisi kenelläkään kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sillä ole Tavalla kaksi keikkaa?
Kaksi keikkaa tänään, huomenna jo muualla
Bojan voi lähteä mukaan nuapuri festareille, jos sieltä olis sitä mökkiä ja naked saunaa pohjolan ruusun hellässä huomassa 🌺 Ja naisten ja miesten vuorot erikseen!
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun eilen oltii suurinpiirtein niin varmoja että siellä on joku portion boys ja pelkät tanssijat...voi kumpa ois eilen nähny tän kaiken että bojan oikeesti tulee!!! en jotenki käsitä että se on täällä samalla suomen mantereella pohjoisessa samassa maassa kun minä ja me muut
No, johan tuon eilen näki selvästi, että Bojan oli tulossa. Kaikki someviestintä Käärijän ja Bojanin välillä viittasi siihen. Itse uskon siihen, että Bojan tuli eilen illalla suoralla lennolla Dublinista, vaikka joku täällä toisin todisteli.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää aishiriii siis on?
Kirjoittanut 9h sitten näin: "Started my trip to Helsinki. Though the tl is now a mess and it is sad... But trying to enjoy today. Still can't believe I get to see them both"
?
Fani. TL viittaa siihen stalkkaajatyttöön joka vähän sekosi. Bojan laittoi tälle tl::lle myöhemmin viestin että onhan kunnossa yms ja tilanne saatiin ilmeisesti selvitettyä
Vierailija kirjoitti:
Tulin tänne nyt katsomaan, mitä kaikki kyyniset epäilijät nyt kommentoivat, te jotka väititte vuorenvarmoina, että Bojan ei missään nimessä ole Suomessa. Ei pidä aliarvioida teini-ikäisten fanien kykyä tunnistaa ihailunsa kohde lentoasemalla. Joskus voi myös uskoa jotain eikä aina epäillä kaikkea.
Joskus voi myös ottaa asiat huumorilla, eikä suhtautua noin vakavasti muiden kommentteihin.
Itse olin tästä varma heti kun viime yönä luin kaikki ne twitter-viestit lentoasemalta. Ei ollut mitään syytä epäillä.
Ah, tää niin piristi mun päivää 💚 Ei hitto miten photogeeninen B on. Joka fanikuvassa näyttää super hyvältä. Siinä on ihmistä siunattu monella asialla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta mitä bojan tekee keikalla tms. Haluan sitä Käärijän ja Bojanin yhteistä konserttia!! Ja sassiin!!
No voi hyvänen aika.. Ei konserttia ei! Kun koNTENTTI prkl
Mitähän Rekon mielessä mahtaa tällä hetkellä liikkua? Vastuu on nyt Bojanilla itsellään kun ei pääse vaikuttaan kaukaa laivaan tai ainakaan raportoimaan siitä meille!
Vierailija kirjoitti:
Hampaat pesty, suihkussa käyty, puhtaat vaatteet päällä. Kohta alkaa bileet. T: hammaslääkäri
On tämä ketjun hammaslääkäri ihme tyyppi, aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Hänellä käy varmaan flaksi Bojanin kanssa ja me muut saadaan kateellisina lukea siitä Seiskasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Rekon mielessä mahtaa tällä hetkellä liikkua? Vastuu on nyt Bojanilla itsellään kun ei pääse vaikuttaan kaukaa laivaan tai ainakaan raportoimaan siitä meille!
Hyvää harjoitusta Rekolle. Niinhän ne pikkulinnut lentää pesästä joku päivä. Ja Rekon pitää vaan toivoa että on menny kaikki opit perille 🤭
Mistä tiedät, että Bojan laittoi tytölle viestiä? Siis lytättiinkö se tyttö somessa vai miten juttu meni.
Oisin halunnu tolle keikalle.😭 Toivottavasti me kaukofanitkin saadaan vaikka pari klippii😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampaat pesty, suihkussa käyty, puhtaat vaatteet päällä. Kohta alkaa bileet. T: hammaslääkäri
On tämä ketjun hammaslääkäri ihme tyyppi, aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Hänellä käy varmaan flaksi Bojanin kanssa ja me muut saadaan kateellisina lukea siitä Seiskasta.
:D
Ylimääräinen uutislähetys:
Tänään iltapäivällä nähtiin legendaarisen Tawastia-klubin edessä harvinainen näky. Klubin eteen oli muodostunut lähes 200 metriä pitkä jono puutarhureita ja kasvitieteilijöitä eri puolelta Suomea. Suurin osa oli pukeutunut käärijänvihreään, osalla oli mukanaan erilaisia puutarhatyökaluja ja olipa jollekin vanhemmalle puutarhanpitäjälle mukaan osunut paksu puutarhaletkukin.
Puutarhaporukka kertoili YLEn toimittajalle salaperäisesti (lue:mielipuolisesti) hymyillen tulleensa kastelemaan (lue:katselemaan) erään harvinaisen Balkanin ruusun kukintoa supertähti-Käärijän keikalle. YLEn toimittajalle jäi epäselväksi oliko kyseessä todellakin Suomen suurin puutarha-alan kokoontuminen, vai ehkä isomman luokan polttaripila vai kenties joku mielenterveyskuntoutujien kevättempaus.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin tästä varma heti kun viime yönä luin kaikki ne twitter-viestit lentoasemalta. Ei ollut mitään syytä epäillä.
Minä olin varma jo silloin, kun Bojan kommentoi Käärijälle instassa: "See you soon, brother."
Voi kun saisivat nämä kukkaispojat viettää edes jossain vaiheessa B:n visiitin aikana kahdenkeskeistä laatuaikaa 😭🌺