Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Missä toi kuva on otettu? Joku Kiinalainen ravintola lukee siinä väärin päin. Onko toi kuva siis ainoa todiste nyt??
Epätodellista.
Nyt on kuulkaa maailman kirjat sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän alkoi pamppailla vaikka en oo edes siellä paikalla. Puutarhurit saa nyt satoa uh huh.
Voi luoja sentään tuota Balkanin suloista ruusua 🌺🔥
Ajatelkaa, Balkanin ruusu on nyt täällä pohjolan maaperällä, ihan lähellä 🌺 Olisipa nyt heillä kiva hieno ilta ja kaikki fanit osaisivat fiilistellä ilman ylilyöntejä 💕
Tunsin jo aamulla Bojanin ihanan energian 💗
Miks mulla ei oo lippua ????!!!! Haluisin niin olla Tavastialla tänään 🙏 Uskomatonta tän kaiken spekuloinnin ja muun jälkeen että Bojan on oikeesti Suomessa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Missä toi kuva on otettu? Joku Kiinalainen ravintola lukee siinä väärin päin. Onko toi kuva siis ainoa todiste nyt??
Kuvia on jo useempi eri fanien kanssa, kyllä se oikeesti on täällä🤩
Vierailija kirjoitti:
Joku muukin tavannut Bojanin, ilmeisesti Tavastian jonossa?
https://twitter.com/siitviis/status/1667158235378331650?t=bOzbhOPRV3bdA…
Vierailija kirjoitti:
Tavastialla menevillä on VELVOLLISUUS kuvata keikka meille muille 😭
Ja kokonaan 😂😂
Ha, siitäs saitte senkin Boitsu-epäilijät! 😛
Ei ole ainoa. Katso @sampitar :in storiet instassa
Oon samanaikaisesti onnellinen ja kateellinen 😍😢
Vierailija kirjoitti:
Oon samanaikaisesti onnellinen ja kateellinen 😍😢
Sama
Mä oikeasti leikittelin ajatuksella eilen, että ajaisko kentälle ihmettelemään. Millä koneella hän siis tuli? Mutta en sitten mennyt, kun Bojan ei tullut jo päivää aiemmin, vaikka olin siinä käsityksessä, että se olisi ollut mahdollista. Mutta se ois ehkä ollut vähän huono sen Alan Walkerin takia.
Satuin olemaan Vantaalla 7.6., silloin olisin jo mennytkin kentälle, mutta silloin oli sitten niin, ettei mitään passaavia koneita ois tullut.
Sitten mä olin ihan varma, ettei Bojan mitään tuu.
Tää oli kyllä nyt niin yllätys.
Ihanaa 😍
Ihania kuvia Bojanista fanien kanssa! Hän näyttää niin iloiselta 😘
Vierailija kirjoitti:
Tavastialla menevillä on VELVOLLISUUS kuvata keikka meille muille 😭
Tai ainakin raportoida häppeningit! :D
Vierailija kirjoitti:
Onko tyttöystävä paikalla
Mitä veikkaat? 🍍
Näkisikö Käärijä koskaan näin paljon vaivaa Bojanin vuoksi?
Oon siitä onnekas ollu, etten tähän ikään mennessä oo ollu oikeen mistään kateellinen. Nyt tunnustan olevani! Ja yritän pähkiä, mikä tässä jutussa on se, joka nyt tämän aiheuttaa. Nauttikaa te, jotka pääsette Balkaninruusua näkemään/tapaamaan! Ja semmonen kaino vieno toive ois: saada mahdollisimman paljon kuva- ja videomateriaalia, kiitos!
Ajatelkaa, Balkanin ruusu on nyt täällä pohjolan maaperällä, ihan lähellä 🌺 Olisipa nyt heillä kiva hieno ilta ja kaikki fanit osaisivat fiilistellä ilman ylilyöntejä 💕