Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on jo alettu uutta umk -kautta fiilistelemään niin eiköhän me siskot pikku hiljaa sanota "Kärtsälle" hyvästit. Varmasti jo paatuneinkin "fani" tunnustaa, että Käärijä on menneen talven lumia. Itse odotan innolla ainakin sitä mikä duetto sieltä oikein paljastuukaan.
Käyt ilmeisesti laittamasta saman viestin eri sanoin joka päivä, koska kutsut aina muita siskoiksesi samalla.
Ekan viestin säännöllinen laittaja, sanopa sinä nyt meille kaikille hyvästit ja perusta itse uusi UMK ketju. Ei ole mitään järkeä sinun roikkua tässä ketjussa. Kukaan ei jää kaipaamaan sinua, olet ollut jo pitkään ihan menneen talven lumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa Aidon nyt olla. Keskitytään muuhun.
Kyseinen tyyppi hakee huomiota ja haluaa olla kaiken keskipisteenä. Miksi edes annatte kommenteillanne hänelle valtaa?
Koska useita kertoja käynyt kimppuuni eikä anna rauhassa keskustella. Ei hän varmaan tajua käyvänsä saman ihmisen kimppuun. Mutta alkaa mennä hermot tuohon häirikköön. Pitänee vaihtaa palstaa ilmeisesti koska tämä trolli sekoilee täällä päivästä toiseen eikä asialle tehdä mitään
Omasta puolestani toivon, että järkevät keskustelijat jaksaisivat olla täällä Aidosta välittämättä. Mutta ymmärrän, jos sulla on kärsivällisyys loppu ja haluat mennä muualle, koska onhan tuo kieltämättä todella rasittavaa, että yksi mielenterveysongelmainen pystyy pilaamaan näin tehokkaasti muiden tunnelman ihan jatkuvasti. Enkä nyt tiedä, mitä hittoa sillekään voisi täältä ruudun takaa tehdä, paitsi jättää täysin huomiotta sen viestit.
ei niitä voi jättää huomioimatta kun pitäähän se päästä pätemään ja vahtimaan, ettei KUKAAN voi olla sitä mieltä, että twitteristi oli sekava ja epäselvä!
Aito tarttee välillä pudotusta maanpinnalle, erityisesti silloin, kun se trollaa ja on vielä kaiken lisäksi täysin väärässä. Lisäksi mulla on tänään tylsää.
Et tainnut edes tajuta, että vastasit tolla kommentillasi just minulle?
Aito
Mutta mähän kirjoitin Aidolle.
Et, vaan Aidosta. Et minulle.
Ahaa, et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi. Kirjoitin Aidosta kolmannessa persoonassa.
Itse et ymmärtänyt. Tätä mä just tarkotan!!!!! Sä mokat, syytät minua. Jos sä olisit tajunnut mun kirjoittaneen sen kommentin, johon vastasit, et ois käyttänyt 3. persoonaa! Mutta et tajunnut. Etkä pysty nyt myöntämään sitä.
Sä oot nyt väärinymmärtänyt jo monta kertaa sekä suomeksi että englanniksi. That's a pattern. Onko sulla lukihäiriö?
Enhän ole :D Vaan sä olet. Sä et ressukka edes tajunnut, että kirjoitit MUN kommenttiin vastauksen "Aidosta". Jos olisit tajunnut, että mä olin kirjoittanut kommentin, johon vastasit, et ois kirjoittanut 3. persoonassa, vaan 2.ssa.
Kommentteihin voi vastata molemmissa persoonissa. Aito ei vaan taas ymmärtänyt. 💚💚
Kyllä jos sä vastaat jollekin, sä et puhuttele sitä 3. persoonassa. Älä nyt kiemurtele kun et pysty tunnustamaan, että et tunnistanut vain mun kommenttiani. Ja oudosti luulit mun kommentin mun vastustamiskommentiksi ja kävit komppaamaan sitä vähän.
En luullut.
No eli halusit tukea ja kompata mun kantaani? Kiva!
Mitä kantaa?
Tätä: "ei niitä voi jättää huomioimatta kun pitäähän se päästä pätemään ja vahtimaan, ettei KUKAAN voi olla sitä mieltä, että twitteristi oli sekava ja epäselvä!"( Ylempää langasta löytyy, mihin tuo oli vastaus.)
Ai niin, tätä täysin väärinymmärrettyä p*skaa. Joo, en komppaa, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kenenkään Joksun tyttöystävä olis niin hullu et levittäs kaikki videot nettiin. Se olis kohtalaisen tökeröä. Siis tästä syystä ollut hyvin selvä, ettei Madame Cyka ole muuta ku super fani.
No nimenomaan! Ei kukaan heitä oikeasti edes tunteva käyttäytyisi noin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas tanssii siellä ig. Awww.
Mikke ollut myös katsomassa.Käy jo kuntoilusta tuo tanssi, sulonen!
Ei ois pitäny kattoo äänillä, ku nyt soi Teflareiden Harmaa rinne päässä, hyi.
Kärtsällä ollut varmaan kiva päivä ja hyvä niin.
On muuten vaikea tuo tanssi. Itsellä menee kädet ihan solmuun ainakin 🤭
JokerOutSubs mainostaa uutta haastatteluvideota, joka julkaistaan tänä iltana - ainakin klipissä siitä Kris ja Bojan puhuvat Nordic Tourista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä muut mokaa tai ei ymmärrä, syyttävät minua. Esim. twitteristin viestissä Krisin kommentin tajusi vasta kun näki sen koko haastattelun, että mitä se Kris oikein toivoo. Kun valitan tästä, minua syytetään tyhmäksi, vaikka jokainen joutui tarkistamaan asian eikä se selvinnyt siitä postauksesta suoraan.
Aito
En joutunut tarkastamaan asiaa, kun siinä luki se heti.
Eihän lukenut. "kris saying this after 3 days of madness with käärijä in finland with little to no sleep is incredible"
No nimenomaan tässä lainauksessasi se lukee, että NT on takanapäin.
Niii-in, mutta Kris ei sano niin siinä klipissä.
Ei sanokaan. Eikös se haastattelija sano lokakuusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa Aidon nyt olla. Keskitytään muuhun.
Kyseinen tyyppi hakee huomiota ja haluaa olla kaiken keskipisteenä. Miksi edes annatte kommenteillanne hänelle valtaa?
Koska useita kertoja käynyt kimppuuni eikä anna rauhassa keskustella. Ei hän varmaan tajua käyvänsä saman ihmisen kimppuun. Mutta alkaa mennä hermot tuohon häirikköön. Pitänee vaihtaa palstaa ilmeisesti koska tämä trolli sekoilee täällä päivästä toiseen eikä asialle tehdä mitään
Omasta puolestani toivon, että järkevät keskustelijat jaksaisivat olla täällä Aidosta välittämättä. Mutta ymmärrän, jos sulla on kärsivällisyys loppu ja haluat mennä muualle, koska onhan tuo kieltämättä todella rasittavaa, että yksi mielenterveysongelmainen pystyy pilaamaan näin tehokkaasti muiden tunnelman ihan jatkuvasti. Enkä nyt tiedä, mitä hittoa sillekään voisi täältä ruudun takaa tehdä, paitsi jättää täysin huomiotta sen viestit.
ei niitä voi jättää huomioimatta kun pitäähän se päästä pätemään ja vahtimaan, ettei KUKAAN voi olla sitä mieltä, että twitteristi oli sekava ja epäselvä!
Aito tarttee välillä pudotusta maanpinnalle, erityisesti silloin, kun se trollaa ja on vielä kaiken lisäksi täysin väärässä. Lisäksi mulla on tänään tylsää.
Et tainnut edes tajuta, että vastasit tolla kommentillasi just minulle?
Aito
Mutta mähän kirjoitin Aidolle.
Et, vaan Aidosta. Et minulle.
Ahaa, et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi. Kirjoitin Aidosta kolmannessa persoonassa.
Itse et ymmärtänyt. Tätä mä just tarkotan!!!!! Sä mokat, syytät minua. Jos sä olisit tajunnut mun kirjoittaneen sen kommentin, johon vastasit, et ois käyttänyt 3. persoonaa! Mutta et tajunnut. Etkä pysty nyt myöntämään sitä.
Sä oot nyt väärinymmärtänyt jo monta kertaa sekä suomeksi että englanniksi. That's a pattern. Onko sulla lukihäiriö?
Enhän ole :D Vaan sä olet. Sä et ressukka edes tajunnut, että kirjoitit MUN kommenttiin vastauksen "Aidosta". Jos olisit tajunnut, että mä olin kirjoittanut kommentin, johon vastasit, et ois kirjoittanut 3. persoonassa, vaan 2.ssa.
Kommentteihin voi vastata molemmissa persoonissa. Aito ei vaan taas ymmärtänyt. 💚💚
Kyllä jos sä vastaat jollekin, sä et puhuttele sitä 3. persoonassa. Älä nyt kiemurtele kun et pysty tunnustamaan, että et tunnistanut vain mun kommenttiani. Ja oudosti luulit mun kommentin mun vastustamiskommentiksi ja kävit komppaamaan sitä vähän.
En luullut.
No eli halusit tukea ja kompata mun kantaani? Kiva!
Mitä kantaa?
Tätä: "ei niitä voi jättää huomioimatta kun pitäähän se päästä pätemään ja vahtimaan, ettei KUKAAN voi olla sitä mieltä, että twitteristi oli sekava ja epäselvä!"( Ylempää langasta löytyy, mihin tuo oli vastaus.)
Ai niin, tätä täysin väärinymmärrettyä p*skaa. Joo, en komppaa, sorry.
No joo, jos nyt kaikki kävisitte hakemaan hyvää mieltä Kärtsyn stoorista😊😊
Vierailija kirjoitti:
JokerOutSubs mainostaa uutta haastatteluvideota, joka julkaistaan tänä iltana - ainakin klipissä siitä Kris ja Bojan puhuvat Nordic Tourista!
Wau. Piti mennä nukkumaan, mutta piristyin :D
kenen deanin kuva kärtsästä ja missä? haluaa tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voguen artikkeli!
https://www.tumblr.com/submariini/730180748360974336/when-finlands-k%C3…Kiva haastattelu oli. 💚
Kyllä tuo K sairaala-aika vetää vakavaksi. On noussut todellakin pohjalta ylös.
Niinpä. Kuuntelen tosi usein sitä Urheilucastin haastattelua missä puhuu koronasta, sairaala ajoista yms. Sitä kuunnelessa väkisin tulee niin kiitollinen olo että pääsi takaisin "elävien kirjoihin" ja saa elää unelmaansa <3
Minun ystäväni kuoli aikanaan samaan mistä Kärtsä selvisi. Oli 22 vuotias nuorimies. Ehkä tuolin vaikuttaa siihen miten jollain tavalla on niin onnellinen tuntemattoman puolesta. Sellaista loppua ei ansaitse kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä ihana tuo Deanin kuvapari, ja just tuosta B tykkää salamannopeasti. <3
Voguen kuvat on mahtavat, mutta Deanin kuvassa on varmaan paljon sitä Kärtsää, jonka B näkee ja jota rakastaa.
Ja sitten täytyy ruveta laittamaan myös lomapäiviä jemmaan mahdollisen yhteistourin varalta, NT:n perusteella ei tule työteosta silloin kunnolla mitään. Never stop the madness ja pian toivottavasti vedetään taas!
Mistä muuten sai tässä ketjussa alkunsa tämä hokema Never stop the madness?
Vierailija kirjoitti:
kenen deanin kuva kärtsästä ja missä? haluaa tietää
Instassa, deangrainger.jpg on tilin nimi, uusin julkaisu. Boitsu oli siitä käynyt tietysti tykkäämässä heti kättelyssä. :D
Tumpun linkissä koko Kn haastattelu. Taisi toimittaja olla ruotsalainen, kun siellä mainitaan että erityisen hyvin K ystävystyi Loreenin kanssa. Hah hah sallikaa mun nauraa!! 😂😂
https://www.tumblr.com/submariini/730180748360974336/when-finlands-k%C3…
Onkohan Bocji syöttänyt kärtsälle paljon hyvää kun on alkanut hieman terveellisemmän näköisemmäks muuttua
Onko se meidän siskojen suunnittelema lapin keikka toteutumassa? Kuka sitä puuhaa? Onko Blind chanelin pojat pyydetty mukaan? Ois niin mahtavaa jorailla lapissa ja kundit vois vierailla toistensa bändeissä eli Jokerit, Kärtsä ja Blind chamelin pojat.
Miettikää me siskot vaan jorattais...peput pitkällä :)D
Taas loppu kestäminen! Söpö Kärtsä tanssimassa! Kyllä tänään on taas tarjoiltu 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä ihana tuo Deanin kuvapari, ja just tuosta B tykkää salamannopeasti. <3
Voguen kuvat on mahtavat, mutta Deanin kuvassa on varmaan paljon sitä Kärtsää, jonka B näkee ja jota rakastaa.
Ja sitten täytyy ruveta laittamaan myös lomapäiviä jemmaan mahdollisen yhteistourin varalta, NT:n perusteella ei tule työteosta silloin kunnolla mitään. Never stop the madness ja pian toivottavasti vedetään taas!
Mistä muuten sai tässä ketjussa alkunsa tämä hokema Never stop the madness?
Eikö tuo ole ihan perushokema internetissä. Liittyy meemiin
Vierailija kirjoitti:
Kääriä ei tajua että raha tai terveys on vaarallista.
Mitä veetua taas
Aito, nyt vitt u nukkumaan! Tai minä tuun ja kellään ei oo enää kivaa.
- Kärtsä