Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Krisillä on kyllä ihan haltiakorvat. Omasta takaa. Tästä oli joskus puhetta. Mut vika Joksujen stoori, siinäkin hyvin erottuu. Babe 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
What is going on? 😅 Are you arguing about the Polish interview? The guy says it's October, so...
Our regular troll/loony is just losing it (again) over nothing. 🙄
No! The first clip was so short and Kris was talking how he would love to tour with Käärijä!
Yeah, any idiot with even miniscule English language skills would have understood that.
So but he just did?
So but he just did what?
The tour. Madness tour with Käärijä.
They didn't tour together.
Yes they did.
Nope.
They did
Nah.
They did.
Nuh-uh.
Ju-huh. They did.
Naw.
Yes, they toured together. Sitting in same bus, on the stage performing together.
No-o-ope.
Yes they did tour together.
Nay.
They toured together, yes. You got it wrong. Cat.
Nooo.
Yes. You are wrong. They toured together.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko madame cyka olla B:n naisystävä? Se selittäisi miten on aina paikalla ja saa videoita haltuunsa.
Niin, tai se Krisin tyttis, joka on ihan oikeasti ja satavarmasti olemassa. SIinä ihannedeittiä koskevassa kyselyssäkin totesi, ettei ole käynyt deiteillä viiteen (!) vuoteen, mikä siis mun ajatukseni mukaan tarkoittaisi, että on seurustellut viisi vuotta tyttöystävänsä kanssa. Eli 18-vuotiaasta.
Miten jotkut voivat löytää noin nuorena pitkäaikaisen ehkä elinikäisen suhteen. Eikös Robinkin ole seurustellut jo ties kuinka kauan tyttöystävänsä kanssa.
Itse olin täyttänyt juuri 16, kun tapasin mieheni. Edelleen ollaan yhdessä, aika monta vuosikymmentä on jo oltu.
Ihan sama meillä. Olin 16 v ja poikaystäväni 18 v kun aloimme seurustelemaan. Monta vuosikymmentä yhteistä elämää eletty.
Voi apua, ollaanko nyt taas tässä? Madame Cyka ei ole Bn tai kenenkään muun JO naisystävä tai sisäpiiriläinen vaan ukrainalainen f a n i (postasi itsestään kuvia, kun oli menossa keikalle omatekoisen kyltin kanssa ja hehkutti jälkeenpäin, miten ikimuistoinen keikkamatka). ilmeisesti fanittaa eniten Jania, koska oli kirjoittanut kylttiin, että Jan on vienyt hänen sydämensä, joten haluaa vastineeksi Janin plektran.
Vierailija kirjoitti:
Rakas tanssii siellä ig. Awww.
Mikke ollut myös katsomassa.
Käy jo kuntoilusta tuo tanssi, sulonen!
Vierailija kirjoitti:
Huh Vogue! Kärtsä! <3 <3
KOVEMMALLE TUULETINTA TÄÄL ON V ITU HOT HOT🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa Aidon nyt olla. Keskitytään muuhun.
Kyseinen tyyppi hakee huomiota ja haluaa olla kaiken keskipisteenä. Miksi edes annatte kommenteillanne hänelle valtaa?
Koska useita kertoja käynyt kimppuuni eikä anna rauhassa keskustella. Ei hän varmaan tajua käyvänsä saman ihmisen kimppuun. Mutta alkaa mennä hermot tuohon häirikköön. Pitänee vaihtaa palstaa ilmeisesti koska tämä trolli sekoilee täällä päivästä toiseen eikä asialle tehdä mitään
Omasta puolestani toivon, että järkevät keskustelijat jaksaisivat olla täällä Aidosta välittämättä. Mutta ymmärrän, jos sulla on kärsivällisyys loppu ja haluat mennä muualle, koska onhan tuo kieltämättä todella rasittavaa, että yksi mielenterveysongelmainen pystyy pilaamaan näin tehokkaasti muiden tunnelman ihan jatkuvasti. Enkä nyt tiedä, mitä hittoa sillekään voisi täältä ruudun takaa tehdä, paitsi jättää täysin huomiotta sen viestit.
ei niitä voi jättää huomioimatta kun pitäähän se päästä pätemään ja vahtimaan, ettei KUKAAN voi olla sitä mieltä, että twitteristi oli sekava ja epäselvä!
Aito tarttee välillä pudotusta maanpinnalle, erityisesti silloin, kun se trollaa ja on vielä kaiken lisäksi täysin väärässä. Lisäksi mulla on tänään tylsää.
Et tainnut edes tajuta, että vastasit tolla kommentillasi just minulle?
Aito
Mutta mähän kirjoitin Aidolle.
Et, vaan Aidosta. Et minulle.
Ahaa, et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi. Kirjoitin Aidosta kolmannessa persoonassa.
Itse et ymmärtänyt. Tätä mä just tarkotan!!!!! Sä mokat, syytät minua. Jos sä olisit tajunnut mun kirjoittaneen sen kommentin, johon vastasit, et ois käyttänyt 3. persoonaa! Mutta et tajunnut. Etkä pysty nyt myöntämään sitä.
Sä oot nyt väärinymmärtänyt jo monta kertaa sekä suomeksi että englanniksi. That's a pattern. Onko sulla lukihäiriö?
Enhän ole :D Vaan sä olet. Sä et ressukka edes tajunnut, että kirjoitit MUN kommenttiin vastauksen "Aidosta". Jos olisit tajunnut, että mä olin kirjoittanut kommentin, johon vastasit, et ois kirjoittanut 3. persoonassa, vaan 2.ssa.
Kommentteihin voi vastata molemmissa persoonissa. Aito ei vaan taas ymmärtänyt. 💚💚
Mistä sen näkee mikä trendaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voguen artikkeli!
https://www.tumblr.com/submariini/730180748360974336/when-finlands-k%C3…Kiva haastattelu oli. 💚
Kyllä tuo K sairaala-aika vetää vakavaksi. On noussut todellakin pohjalta ylös.
Niinpä. Kuuntelen tosi usein sitä Urheilucastin haastattelua missä puhuu koronasta, sairaala ajoista yms. Sitä kuunnelessa väkisin tulee niin kiitollinen olo että pääsi takaisin "elävien kirjoihin" ja saa elää unelmaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen tyyppi hakee huomiota ja haluaa olla kaiken keskipisteenä. Miksi edes annatte kommenteillanne hänelle valtaa?
Koska useita kertoja käynyt kimppuuni eikä anna rauhassa keskustella. Ei hän varmaan tajua käyvänsä saman ihmisen kimppuun. Mutta alkaa mennä hermot tuohon häirikköön. Pitänee vaihtaa palstaa ilmeisesti koska tämä trolli sekoilee täällä päivästä toiseen eikä asialle tehdä mitään
Omasta puolestani toivon, että järkevät keskustelijat jaksaisivat olla täällä Aidosta välittämättä. Mutta ymmärrän, jos sulla on kärsivällisyys loppu ja haluat mennä muualle, koska onhan tuo kieltämättä todella rasittavaa, että yksi mielenterveysongelmainen pystyy pilaamaan näin tehokkaasti muiden tunnelman ihan jatkuvasti. Enkä nyt tiedä, mitä hittoa sillekään voisi täältä ruudun takaa tehdä, paitsi jättää täysin huomiotta sen viestit.
ei niitä voi jättää huomioimatta kun pitäähän se päästä pätemään ja vahtimaan, ettei KUKAAN voi olla sitä mieltä, että twitteristi oli sekava ja epäselvä!
Aito tarttee välillä pudotusta maanpinnalle, erityisesti silloin, kun se trollaa ja on vielä kaiken lisäksi täysin väärässä. Lisäksi mulla on tänään tylsää.
Aito
Ahaa, et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi. Kirjoitin Aidosta kolmannessa persoonassa.
Itse et ymmärtänyt. Tätä mä just tarkotan!!!!! Sä mokat, syytät minua. Jos sä olisit tajunnut mun kirjoittaneen sen kommentin, johon vastasit, et ois käyttänyt 3. persoonaa! Mutta et tajunnut. Etkä pysty nyt myöntämään sitä.
Sä oot nyt väärinymmärtänyt jo monta kertaa sekä suomeksi että englanniksi. That's a pattern. Onko sulla lukihäiriö?
Enhän ole :D Vaan sä olet. Sä et ressukka edes tajunnut, että kirjoitit MUN kommenttiin vastauksen "Aidosta". Jos olisit tajunnut, että mä olin kirjoittanut kommentin, johon vastasit, et ois kirjoittanut 3. persoonassa, vaan 2.ssa.
Kommentteihin voi vastata molemmissa persoonissa. Aito ei vaan taas ymmärtänyt. 💚💚
Kyllä jos sä vastaat jollekin, sä et puhuttele sitä 3. persoonassa. Älä nyt kiemurtele kun et pysty tunnustamaan, että et tunnistanut vain mun kommenttiani. Ja oudosti luulit mun kommentin mun vastustamiskommentiksi ja kävit komppaamaan sitä vähän.
En luullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä muut mokaa tai ei ymmärrä, syyttävät minua. Esim. twitteristin viestissä Krisin kommentin tajusi vasta kun näki sen koko haastattelun, että mitä se Kris oikein toivoo. Kun valitan tästä, minua syytetään tyhmäksi, vaikka jokainen joutui tarkistamaan asian eikä se selvinnyt siitä postauksesta suoraan.
Aito
En joutunut tarkastamaan asiaa, kun siinä luki se heti.
Eihän lukenut. "kris saying this after 3 days of madness with käärijä in finland with little to no sleep is incredible"
No nimenomaan tässä lainauksessasi se lukee, että NT on takanapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko madame cyka olla B:n naisystävä? Se selittäisi miten on aina paikalla ja saa videoita haltuunsa.
Niin, tai se Krisin tyttis, joka on ihan oikeasti ja satavarmasti olemassa. SIinä ihannedeittiä koskevassa kyselyssäkin totesi, ettei ole käynyt deiteillä viiteen (!) vuoteen, mikä siis mun ajatukseni mukaan tarkoittaisi, että on seurustellut viisi vuotta tyttöystävänsä kanssa. Eli 18-vuotiaasta.
Miten jotkut voivat löytää noin nuorena pitkäaikaisen ehkä elinikäisen suhteen. Eikös Robinkin ole seurustellut jo ties kuinka kauan tyttöystävänsä kanssa.
Itse olin täyttänyt juuri 16, kun tapasin mieheni. Edelleen ollaan yhdessä, aika monta vuosikymmentä on jo oltu.
Ihan sama meillä. Olin 16 v ja poikaystäväni 18 v kun aloimme seurustelemaan. Monta vuosikymmentä yhteistä elämää eletty.
Voi apua, ollaanko nyt taas tässä? Madame Cyka ei ole Bn tai kenenkään muun JO naisystävä tai sisäpiiriläinen vaan ukrainalainen f a n i (postasi itsestään kuvia, kun oli menossa keikalle omatekoisen kyltin kanssa ja hehkutti jälkeenpäin, miten ikimuistoinen keikkamatka). ilmeisesti fanittaa eniten Jania, koska oli kirjoittanut kylttiin, että Jan on vienyt hänen sydämensä, joten haluaa vastineeksi Janin plektran.
Jep, ja se on tehnyt stooreissa myös niitä "Kysy mitä tahansa"- juttuja ja vastannut kyselijöille, että seuraa JO-kontenttia niin paljon eri alustoilla kuin vaan ehtii ja niitä sitten postaa.
Aidon aidoista aidoin jankkausketju. Perustakaa se ja menkää sinne.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen näkee mikä trendaa?
Tumblriin kirjautuneet vain näkee. Kännykkäsovelluksessa se on vähän helpompi nähdä, kun trendaavat asiat tuodaan heti hakutoiminnon alta esiin (kun skrollaa vähän alaspäin). Nyt K trendaa kuudentena, kostopitsien pesuvideo vei silloin Kärtsän ykköseksi. :)
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySlo, did you watch this interview? Anything interesting we should know about? 👀
https://www.24ur.com/popkast/bojan-ko-sem-se-zavedel-kako-kljucen-del-p…
Bojan: Kun tajusin, kuinka tärkeä osa kuvaa se on, sammutin Instagramin
Ljubljana, 3.10.2023, 7:00 | Päivitetty 14 tuntia sitten
Joker Out -yhtye on yksi tehokkaimmista slovenian kielen lähettiläistä, sillä fanit Skandinaviasta ja Espanjasta Balkanille oppivat kieltämme kappaleidensa ansiosta. Ennen perjantain loppuunmyytyä konserttia Stožicessa laulaja Bojan Cvjetićanin ja kitaristi Kris Guštin kertoivat meille, millaisia mittauksia he nyt tekevät laitteilla kuumissa ja erittäin äänekkäissä konserteissaan ja puhuivat rehellisesti maineen vaikutuksesta ja ehdottoman välttämättömästä ruokavaliosta. ilman sosiaalisia verkostoja.
Viikko sitten he päättivät pohjoismaisen kiertueensa viidellä loppuunmyytyllä konsertilla Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa, ja perjantain Stožicen konsertin jälkeen he lähtevät pian Balkanin kiertueelle. "Olemme aina kuulleet, että slovenian kanssa ei todellakaan voi menestyä", Bojan Cvjetićanin sanoo, ja Kris Guštin lisää: "Jokaisessa konsertissa fanit toivottavat meidät tervetulleiksi bannereilla, joissa lukee "Voinko laulaa kappaleen Umazane misli" ja sitten Bojan. menee yleisöön ja he lauloivat aina kuin olisivat slovenialaisia."
Laulaja Bojan Cvjetićanin ja kitaristi Kris
Kaikki Joker Out - ryhmän jäsenet kokivat myrskyisiä muutoksia Euroviisujen promootio ja kansainvälisen menestyksen jälkeen . Laulaja Bojan tunsi muutokset erityisen voimakkaasti sosiaalisten verkostojen kautta ja päätti jossain vaiheessa katkaista yhteyden: "Kun tajusin, kuinka tärkeä osa kuvaa se on, sammutin Instagramin. Meille sosiaaliset verkostot ovat toisaalta erittäin tärkeitä. Tämä on tapamme edistää musiikkia, konsertteja, toisaalta haluaisin mieluummin sanoa kuuntelijoillemme ja faneillemme: Pois! Paradoksi - ilman ei tule toimeen", sanoo Bojan ja Kris .
Joker Out -yhtyeen kaverit odottavat loppuunmyytyä konserttia Stožicessa 6. lokakuuta.
Joker Out -yhtyeen kaverit odottavat loppuunmyytyä konserttia Stožicessa 6. lokakuuta. KUVA: Miro Majcen
Mitä tapahtuu rintaliiveille, joita fanit heittävät lavalle konserttiensa aikana, miksi heidän harjoitustilassaan on metrejä kirjahyllyjä ja mitkä ovat mainetta ja menestystä musiikkialalla, Bojan ja Kris uskoivat Simon Vadnjalille nykyisessä POPkastissa . . 💙I havent watched yet. I'll watch it tonight and write a brief run down in thr morning.
Stay tuned :)And this one please :)
https://vm.tiktok.com/ZGJcUNbvC/
Vierailija kirjoitti:
Rakas tanssii siellä ig. Awww.
Mikke ollut myös katsomassa.
Ihana😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito
Kyllä jos sä vastaat jollekin, sä et puhuttele sitä 3. persoonassa. Älä nyt kiemurtele kun et pysty tunnustamaan, että et tunnistanut vain mun kommenttiani. Ja oudosti luulit mun kommentin mun vastustamiskommentiksi ja kävit komppaamaan sitä vähän.
En luullut.
No eli halusit tukea ja kompata mun kantaani? Kiva!
Mitä kantaa?
Ei kai kenenkään Joksun tyttöystävä olis niin hullu et levittäs kaikki videot nettiin. Se olis kohtalaisen tökeröä. Siis tästä syystä ollut hyvin selvä, ettei Madame Cyka ole muuta ku super fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito
En luullut.
No eli halusit tukea ja kompata mun kantaani? Kiva!
Mitä kantaa?
Tätä: "ei niitä voi jättää huomioimatta kun pitäähän se päästä pätemään ja vahtimaan, ettei KUKAAN voi olla sitä mieltä, että twitteristi oli sekava ja epäselvä!"( Ylempää langasta löytyy, mihin tuo oli vastaus.)
Vierailija kirjoitti:
Aidon aidoista aidoin jankkausketju. Perustakaa se ja menkää sinne.
Yksin se enää itselleen kirjoittaa. Itse nakkaan enää nuolta alaspäin. 🤭
En joutunut tarkastamaan asiaa, kun siinä luki se heti.