Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
118841/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääriä ei tajua että raha tai terveys on vaarallista.

Terveys varsinkin on hirveen vaarallista👀 Sorry oli pakko😅

Vierailija
118842/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito, nyt vitt u nukkumaan! Tai minä tuun ja kellään ei oo enää kivaa.

- Kärtsä

Joo ole kiltti ja tee sille jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
118843/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JokerOutSubs mainostaa uutta haastatteluvideota, joka julkaistaan tänä iltana - ainakin klipissä siitä Kris ja Bojan puhuvat Nordic Tourista!

Joo, ja sanooko Bojan siinä, että ovat tosi hyvässä vedossa nyt ja harjoitelleet ja että "...vaatteet on tässä yhtälössä sivuseikka"? Lol Fanit on täysin eri mieltä :D

Vierailija
118844/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko puhuttiin Scandinavia Voguen kuvista? En jaksa selata ketjua... Hienoja oli!

Vierailija
118845/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aito, nyt vitt u nukkumaan! Tai minä tuun ja kellään ei oo enää kivaa.

- Kärtsä

Uuuh, mua ihan pelottaa.

T: Boitsu

Vierailija
118846/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä on tieto että cyka olisi se ukrainalaisfani joka oli ylen jutussa? Onko se siis julkaissut omakuvia instassa vai miten

Vierailija
118847/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa Aidon nyt olla. Keskitytään muuhun.

Kyseinen tyyppi hakee huomiota ja haluaa olla kaiken keskipisteenä. Miksi edes annatte kommenteillanne hänelle valtaa?

Koska useita kertoja käynyt kimppuuni eikä anna rauhassa keskustella. Ei hän varmaan tajua käyvänsä saman ihmisen kimppuun. Mutta alkaa mennä hermot tuohon häirikköön. Pitänee vaihtaa palstaa ilmeisesti koska tämä trolli sekoilee täällä päivästä toiseen eikä asialle tehdä mitään

Omasta puolestani toivon, että järkevät keskustelijat jaksaisivat olla täällä Aidosta välittämättä. Mutta ymmärrän, jos sulla on kärsivällisyys loppu ja haluat mennä muualle, koska onhan tuo kieltämättä todella rasittavaa, että yksi mielenterveysongelmainen pystyy pilaamaan näin tehokkaasti muiden tunnelman ihan jatkuvasti. Enkä nyt tiedä, mitä hittoa sillekään voisi täältä ruudun takaa tehdä, paitsi jättää täysin huomiotta sen viestit.

ei niitä voi jättää huomioimatta kun pitäähän se päästä pätemään ja vahtimaan, ettei KUKAAN voi olla sitä mieltä, että twitteristi oli sekava ja epäselvä!

Aito tarttee välillä pudotusta maanpinnalle, erityisesti silloin, kun se trollaa ja on vielä kaiken lisäksi täysin väärässä. Lisäksi mulla on tänään tylsää.

Et tainnut edes tajuta, että vastasit tolla kommentillasi just minulle? 

Aito

Mutta mähän kirjoitin Aidolle.

Et, vaan Aidosta. Et minulle. 

Ahaa, et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi. Kirjoitin Aidosta kolmannessa persoonassa.

Itse et ymmärtänyt. Tätä mä just tarkotan!!!!! Sä mokat, syytät minua. Jos sä olisit tajunnut mun kirjoittaneen sen kommentin, johon vastasit, et ois käyttänyt 3. persoonaa! Mutta et tajunnut. Etkä pysty nyt myöntämään sitä.

Sä oot nyt väärinymmärtänyt jo monta kertaa sekä suomeksi että englanniksi. That's a pattern. Onko sulla lukihäiriö?

Enhän ole :D Vaan sä olet. Sä et ressukka edes tajunnut, että kirjoitit MUN kommenttiin vastauksen "Aidosta". Jos olisit tajunnut, että mä olin kirjoittanut kommentin, johon vastasit, et ois kirjoittanut 3. persoonassa, vaan 2.ssa.

Kommentteihin voi vastata molemmissa persoonissa. Aito ei vaan taas ymmärtänyt. 💚💚

Kyllä jos sä vastaat jollekin, sä et puhuttele sitä 3. persoonassa. Älä nyt kiemurtele kun et pysty tunnustamaan, että et tunnistanut vain  mun kommenttiani. Ja oudosti luulit mun kommentin mun vastustamiskommentiksi ja kävit komppaamaan sitä vähän. 

En luullut.

No eli halusit tukea ja kompata mun kantaani? Kiva!

Mitä kantaa?

Tätä: "ei niitä voi jättää huomioimatta kun pitäähän se päästä pätemään ja vahtimaan, ettei KUKAAN voi olla sitä mieltä, että twitteristi oli sekava ja epäselvä!"( Ylempää langasta löytyy, mihin tuo oli vastaus.)

Ai niin, tätä täysin väärinymmärrettyä p*skaa. Joo, en komppaa, sorry.

Niin, eli luulit sitä mun kommentin vastustamiskommentiksi. Koska vastasit siihen puhuen Aidosta. Eli näin: "Aito tarttee välillä pudotusta maanpinnalle, erityisesti silloin, kun se trollaa ja on vielä kaiken lisäksi täysin väärässä." Vaikka en ollut väärässä. Sanoin, että twitteristi oli epäselvä tai muuten jotenkin moitin sitä postausta.

Mutta sitähän Aito tarvitsee. 

Vierailija
118848/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko puhuttiin Scandinavia Voguen kuvista? En jaksa selata ketjua... Hienoja oli!

Liian vähän.

Vierailija
118849/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli juu, puhuttiin.

Vierailija
118850/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vähän.

Lähinnä taas täällä ollut väittelyä puoleen ja toiseen, että jäänyt vähemmälle.

Vierailija
118851/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tietoonne nämä hienot giffit Boitsusta, avoimessa valkoisessa paidassa.

https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/730170038306439168?source=share

En tiedä, miksi sitä paitaa pitää noin auki pitää, mutta en kyllä valita.

Vierailija
118852/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä on tieto että cyka olisi se ukrainalaisfani joka oli ylen jutussa? Onko se siis julkaissut omakuvia instassa vai miten

En tiedä. Kun sillä ukraialaisella on kuitenkin ihan julkinen oma tili jolla se seuraa jokereita yms

Vierailija
118853/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas Kärtsällä olikaan kynnet ihan vain mustiksi lakattuina? Yritän miettiä mihin ajankohtaan noi kuvaukset voisi ajoittua. Silloin Jaakon häiden aikaan, kenties?

Vierailija
118854/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä taas menoa! Olen varmaan lopullisesti seonnut ja horny jail kutsuu, mutta mua jäi vaivaamaan se aamuinen keskustelu peppujen nimistä, keksittiinkö sille Janin perseelle oma nimi? Ei se nyt ihan olematon kuitenkaan ole. ,D. Joo, sorry, en ole ehtinyt kaikkia  tämän päivän viestejä lukemaan. Mulla on Pinterest-taulu turvoksissa Janin kuvia, mutta melkein kaikki edestäpäin otettuja, heh, no kasvokuvia tietysti ;D. Löysin kuitenkin muutaman joissa näkyy persikkaa ainakin sivusta ja ihan nättihän se on, pitkälle hoikalle miehelle just sopiva. Ei kaikilla tarvi sohvaa ollakaan.

https://www.instagram.com/p/CxX6W13NShi/?utm_source=ig_web_copy_link

https://i.pinimg.com/originals/db/75/5b/db755b5393d85069fa97655d72cd5a1…

https://i.pinimg.com/originals/0d/e3/8d/0de38d1e9a2985eb15d321076e9d30e…

https://twitter.com/petehdaily/status/1700235372783947954?s=20

Joutuuko näistä koko yöksi horny jailiin?

Vierailija
118855/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mikä ihana tuo Deanin kuvapari, ja just tuosta B tykkää salamannopeasti. <3

Voguen kuvat on mahtavat, mutta Deanin kuvassa on varmaan paljon sitä Kärtsää, jonka B näkee ja jota rakastaa.

Ja sitten täytyy ruveta laittamaan myös lomapäiviä jemmaan mahdollisen yhteistourin varalta, NT:n perusteella ei tule työteosta silloin kunnolla mitään. Never stop the madness ja pian toivottavasti vedetään taas!

Mistä muuten sai tässä ketjussa alkunsa tämä hokema Never stop the madness?

Sitä hokee internetissä kaikki & niiden mutsit. Alkujaan piffiltä black metal ankoista.

Vierailija
118856/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsällä ollut varmaan kiva päivä ja hyvä niin.

On muuten vaikea tuo tanssi. Itsellä menee kädet ihan solmuun ainakin 🤭

K ja sen rytmitaju <3 

Vierailija
118857/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on jo alettu uutta umk -kautta fiilistelemään niin eiköhän me siskot pikku hiljaa sanota "Kärtsälle" hyvästit. Varmasti jo paatuneinkin "fani" tunnustaa, että Käärijä on menneen talven lumia. Itse odotan innolla ainakin sitä mikä duetto sieltä oikein paljastuukaan.

Olen pitkälle samaa mieltä, että nyt on aika päästää irti. Kyllä minäkin fanitin keväällä täysillä mutta pikkuhiljaa olen ymmärtänyt, että nämä kaikki VKK ja neuvostohallinnon seuraamiset ovat oikeasti aika vastenmielistä. Hyvä vaan että tulee uusi "Kärtsä".

Uutta Kärtsää ei kyllä ole enää tulossa.

Sisko vastasi, kommentoi omaa aloitustaan. Ressukka. Surkeita nuo molemmat kommentit. Niissä ei edes ole mitään varsinaista asiasisältöä. Kuten muissa kommenteissa on tieto, on uusi UMK ketju jo olemassa, tervemenoa sinne fiilistlemään! Käärijä on ainutlaatuinen, ikoninen eikä uutta Kärtsää tosiaan tule enää koskaan.

Vierailija
118858/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, mittee kaikkee täällä on tännää tapahtunu?

- Onko yhteiskiertue suunnitteilla?

-Sanoko Kris jotain yhteiskiertueesta jossain?

-Kärtsä Voguessa löytyikin jo

Auttakaa lyhyellä briiffillä arvon estrot!

-Minä se jo varasin hotellin la 10.2. Treelle. Meinaako moni muu hankkia liput?

T. Se, joka myöhästyi junasta 23.9. Bojan-videoiden vuoksi

Vierailija
118859/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon tietoonne nämä hienot giffit Boitsusta, avoimessa valkoisessa paidassa.

https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/730170038306439168?source=share

En tiedä, miksi sitä paitaa pitää noin auki pitää, mutta en kyllä valita.

No on kyllä tosi tekopyhää kehottaa ihmisiä poistumaan somesta ja esiintyä itse siellä samaisessa Suomessa Tuon näköisenä 🥵

Vierailija
118860/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä bojanisti kahlaa palstaa jälkijunassa. Ihmettelinkin, mitä täällä tapahtuu, kun uusia sivuja oli illalla tullut niin paljon, mutten ihmettele enää: noi K:n Vogue-kuvat 🥵🥵🥵🥵

Ketju on lukittu.