Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Gei, oiskohan se huomenna 6000 sivun kakkukahvit 🥳
Pullakahvien kera s-keksien😂 Vain tän palstan co-naudat ymmärtää🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySlo, did you watch this interview? Anything interesting we should know about? 👀
https://www.24ur.com/popkast/bojan-ko-sem-se-zavedel-kako-kljucen-del-p…
Bojan: Kun tajusin, kuinka tärkeä osa kuvaa se on, sammutin Instagramin
Ljubljana, 3.10.2023, 7:00 | Päivitetty 14 tuntia sitten
Joker Out -yhtye on yksi tehokkaimmista slovenian kielen lähettiläistä, sillä fanit Skandinaviasta ja Espanjasta Balkanille oppivat kieltämme kappaleidensa ansiosta. Ennen perjantain loppuunmyytyä konserttia Stožicessa laulaja Bojan Cvjetićanin ja kitaristi Kris Guštin kertoivat meille, millaisia mittauksia he nyt tekevät laitteilla kuumissa ja erittäin äänekkäissä konserteissaan ja puhuivat rehellisesti maineen vaikutuksesta ja ehdottoman välttämättömästä ruokavaliosta. ilman sosiaalisia verkostoja.
Viikko sitten he päättivät pohjoismaisen kiertueensa viidellä loppuunmyytyllä konsertilla Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa, ja perjantain Stožicen konsertin jälkeen he lähtevät pian Balkanin kiertueelle. "Olemme aina kuulleet, että slovenian kanssa ei todellakaan voi menestyä", Bojan Cvjetićanin sanoo, ja Kris Guštin lisää: "Jokaisessa konsertissa fanit toivottavat meidät tervetulleiksi bannereilla, joissa lukee "Voinko laulaa kappaleen Umazane misli" ja sitten Bojan. menee yleisöön ja he lauloivat aina kuin olisivat slovenialaisia."
Laulaja Bojan Cvjetićanin ja kitaristi Kris
Kaikki Joker Out - ryhmän jäsenet kokivat myrskyisiä muutoksia Euroviisujen promootio ja kansainvälisen menestyksen jälkeen . Laulaja Bojan tunsi muutokset erityisen voimakkaasti sosiaalisten verkostojen kautta ja päätti jossain vaiheessa katkaista yhteyden: "Kun tajusin, kuinka tärkeä osa kuvaa se on, sammutin Instagramin. Meille sosiaaliset verkostot ovat toisaalta erittäin tärkeitä. Tämä on tapamme edistää musiikkia, konsertteja, toisaalta haluaisin mieluummin sanoa kuuntelijoillemme ja faneillemme: Pois! Paradoksi - ilman ei tule toimeen", sanoo Bojan ja Kris .
Joker Out -yhtyeen kaverit odottavat loppuunmyytyä konserttia Stožicessa 6. lokakuuta.
Joker Out -yhtyeen kaverit odottavat loppuunmyytyä konserttia Stožicessa 6. lokakuuta. KUVA: Miro Majcen
Mitä tapahtuu rintaliiveille, joita fanit heittävät lavalle konserttiensa aikana, miksi heidän harjoitustilassaan on metrejä kirjahyllyjä ja mitkä ovat mainetta ja menestystä musiikkialalla, Bojan ja Kris uskoivat Simon Vadnjalille nykyisessä POPkastissa . . 💙I havent watched yet. I'll watch it tonight and write a brief run down in thr morning.
Stay tuned :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa Aidon nyt olla. Keskitytään muuhun.
Kyseinen tyyppi hakee huomiota ja haluaa olla kaiken keskipisteenä. Miksi edes annatte kommenteillanne hänelle valtaa?
Koska useita kertoja käynyt kimppuuni eikä anna rauhassa keskustella. Ei hän varmaan tajua käyvänsä saman ihmisen kimppuun. Mutta alkaa mennä hermot tuohon häirikköön. Pitänee vaihtaa palstaa ilmeisesti koska tämä trolli sekoilee täällä päivästä toiseen eikä asialle tehdä mitään
Omasta puolestani toivon, että järkevät keskustelijat jaksaisivat olla täällä Aidosta välittämättä. Mutta ymmärrän, jos sulla on kärsivällisyys loppu ja haluat mennä muualle, koska onhan tuo kieltämättä todella rasittavaa, että yksi mielenterveysongelmainen pystyy pilaamaan näin tehokkaasti muiden tunnelman ihan jatkuvasti. Enkä nyt tiedä, mitä hittoa sillekään voisi täältä ruudun takaa tehdä, paitsi jättää täysin huomiotta sen viestit.
ei niitä voi jättää huomioimatta kun pitäähän se päästä pätemään ja vahtimaan, ettei KUKAAN voi olla sitä mieltä, että twitteristi oli sekava ja epäselvä!
Aito tarttee välillä pudotusta maanpinnalle, erityisesti silloin, kun se trollaa ja on vielä kaiken lisäksi täysin väärässä. Lisäksi mulla on tänään tylsää.
Et tainnut edes tajuta, että vastasit tolla kommentillasi just minulle?
Aito
Mutta mähän kirjoitin Aidolle.
Et, vaan Aidosta. Et minulle.
Ahaa, et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi. Kirjoitin Aidosta kolmannessa persoonassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä klippi?
https://www.tumblr.com/wednesdayday/730176782235533312/i-am-not-okay-ne…
Onko tuossa K:n naamaa 5 sek? Ei näytä siltä ja klippi ei aukea. (Tumblr)
Kärtsä trendaa taas tumblrissa, yllätys. Siellä on todella tykätty noista Voguen kuvista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen tyyppi hakee huomiota ja haluaa olla kaiken keskipisteenä. Miksi edes annatte kommenteillanne hänelle valtaa?
Koska useita kertoja käynyt kimppuuni eikä anna rauhassa keskustella. Ei hän varmaan tajua käyvänsä saman ihmisen kimppuun. Mutta alkaa mennä hermot tuohon häirikköön. Pitänee vaihtaa palstaa ilmeisesti koska tämä trolli sekoilee täällä päivästä toiseen eikä asialle tehdä mitään
Omasta puolestani toivon, että järkevät keskustelijat jaksaisivat olla täällä Aidosta välittämättä. Mutta ymmärrän, jos sulla on kärsivällisyys loppu ja haluat mennä muualle, koska onhan tuo kieltämättä todella rasittavaa, että yksi mielenterveysongelmainen pystyy pilaamaan näin tehokkaasti muiden tunnelman ihan jatkuvasti. Enkä nyt tiedä, mitä hittoa sillekään voisi täältä ruudun takaa tehdä, paitsi jättää täysin huomiotta sen viestit.
ei niitä voi jättää huomioimatta kun pitäähän se päästä pätemään ja vahtimaan, ettei KUKAAN voi olla sitä mieltä, että twitteristi oli sekava ja epäselvä!
Aito tarttee välillä pudotusta maanpinnalle, erityisesti silloin, kun se trollaa ja on vielä kaiken lisäksi täysin väärässä. Lisäksi mulla on tänään tylsää.
Aito
Ahaa, et taaskaan ymmärtänyt lukemaasi. Kirjoitin Aidosta kolmannessa persoonassa.
Itse et ymmärtänyt. Tätä mä just tarkotan!!!!! Sä mokat, syytät minua. Jos sä olisit tajunnut mun kirjoittaneen sen kommentin, johon vastasit, et ois käyttänyt 3. persoonaa! Mutta et tajunnut. Etkä pysty nyt myöntämään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
What is going on? 😅 Are you arguing about the Polish interview? The guy says it's October, so...
Our regular troll/loony is just losing it (again) over nothing. 🙄
No! The first clip was so short and Kris was talking how he would love to tour with Käärijä!
Yeah, any idiot with even miniscule English language skills would have understood that.
So but he just did?
So but he just did what?
The tour. Madness tour with Käärijä.
They didn't tour together.
Yes they did.
Nope.
They did
Nah.
They did.
Nuh-uh.
Ju-huh. They did.
Naw.
Yes, they toured together. Sitting in same bus, on the stage performing together.
No-o-ope.
Yes they did tour together.
Nay.
They toured together, yes. You got it wrong. Cat.
Nooo.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä trendaa taas tumblrissa, yllätys. Siellä on todella tykätty noista Voguen kuvista!
Reaktioita:
https://www.tumblr.com/arendellepeach/730182274896805888?source=share
https://www.tumblr.com/wattafak-is-this/730181936621944832/hes-in-the-v…
https://www.tumblr.com/carpblu/730182187835654144/mhhh-what-to-wear-for…
https://www.tumblr.com/hunters-angel/730181343373295616/its-funnier-if-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gei, oiskohan se huomenna 6000 sivun kakkukahvit 🥳
Ollaanko vauvan pisin ketju jo?
Joku korona-aiheinen taisi ainakin olla pitempi jos oikein muistan
Hei te, jotka väännätte Aidon kanssa. Pitäiskö teidän tehdä ihan oma ketju, jossa jatkatte tuota väittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä ihana tuo Deanin kuvapari, ja just tuosta B tykkää salamannopeasti. <3
Voguen kuvat on mahtavat, mutta Deanin kuvassa on varmaan paljon sitä Kärtsää, jonka B näkee ja jota rakastaa.
Ja sitten täytyy ruveta laittamaan myös lomapäiviä jemmaan mahdollisen yhteistourin varalta, NT:n perusteella ei tule työteosta silloin kunnolla mitään. Never stop the madness ja pian toivottavasti vedetään taas!
Toivottavasti tää yhteistour julkaistais hyvissä ajoin, että saa pyydettyä lomat/vapaat siihen. Ja toki myös lipunmyynnin aloituspäivä ois hyvä olla vapaata 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että JO+K yhteiskiertue on suunnitteilla 😊🙏
Mäkin löisin vetoa, että tämä ei jäänyt tähän. Niin hyvin niillä ja yleisöllä synkkas NTourilla.
En tiedä kuinka pasmat sekaisin olisin sen kiertueen ajan. NTn aikanakin tuntui ettei työnteosta tullut yhtään mitään ja jos olisi euroopankiertue sitä kestäisi ainakin viikko tai pari :D Olisi kyllä ihan mahtava idea tuo yhteiskiertue
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito
Itse et ymmärtänyt. Tätä mä just tarkotan!!!!! Sä mokat, syytät minua. Jos sä olisit tajunnut mun kirjoittaneen sen kommentin, johon vastasit, et ois käyttänyt 3. persoonaa! Mutta et tajunnut. Etkä pysty nyt myöntämään sitä.
Sä oot nyt väärinymmärtänyt jo monta kertaa sekä suomeksi että englanniksi. That's a pattern. Onko sulla lukihäiriö?
Rakas tanssii siellä ig. Awww.
Mikke ollut myös katsomassa.
Toki Bojan on varmaan vähentänyt somen käyttöä, hän vain käyttää ajan entistä tehokkaammin eli Kärtsä-sisältöön. :)
Vierailija kirjoitti:
Hei te, jotka väännätte Aidon kanssa. Pitäiskö teidän tehdä ihan oma ketju, jossa jatkatte tuota väittelyä.
Vahva veikkaus, että väittelee itsensä kanssa ja täten häiriköi ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, kun Mikke postasi sieltä, että K on mukana. K vaan fiksusti laittoi omansa vasta keikan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana! Ja sama tanssi kuin lavashown taustavideossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja viel ykkösenä😍
Mulla on sopivasti lomaviikko Kärtsylin Euroopan kiertueen ajan :)
Ja oon niin samaa mieltä noista Deanin kuvista. K:n silmät on taas niin kauniit ja se katse on niin hempeä & lempeä 💚