Onko säästöjesi summa isompi kuin autosi mittarilukema?
Kommentit (20)
Hassua kun kysyt :) Juuri nimittäin huomasin että olen ajanut autollani melko tasan 32 000 kilsaa ja tilillä on 32 200 euroa että aika lailla :D
Voi räkä, ei löydy eikä taida olla reilua 450 tonnia realisoitavaksikaan jos ja kun jäljellä olevat lainaosuudet vähentää.
Mulla on vanha ja paljon ajettu auto (15v) - säästöt myös sen mukaan!
Autolla ajettu reilu 100 000€. Helposti on. Jo yksi arvo- osuustilini ylittää tuon summan. Mulla on melkein kaksi milliä varallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Autolla ajettu reilu 100 000€. Helposti on. Jo yksi arvo- osuustilini ylittää tuon summan. Mulla on melkein kaksi milliä varallisuutta.
Siis ajettu reilut 100 000km :D
Tää palsta on jännä, kun itketään sosiaalitukien pienuutta, mutta sit kun kysytään varallisuutta niin kaikilla on vähintään puolimilliä tilillä/sijoituksissa.
Ja ei, mulla ei ole. Autolla on ajettu 235 000km ja säästössä on vain reilu 10 000€
No itseasiassa ei ole omaa autoa, joten jo tilillä olevat varat, 1€ ja sentit päälle, ovat enemmän kuin mittarilukema. Jos taas ajatellen, että auto, jolla ajan, olisi minun eikä työnantajan, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen, mikäli tilillä/sijoituksissa olisi yli mittarilukeman.
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on jännä, kun itketään sosiaalitukien pienuutta, mutta sit kun kysytään varallisuutta niin kaikilla on vähintään puolimilliä tilillä/sijoituksissa.
Ja ei, mulla ei ole. Autolla on ajettu 235 000km ja säästössä on vain reilu 10 000€
No monellako tässä ketjussa on se puoli milliä?
Säästöt on jäljessä, mutta saavuttaa etätöiden ansiosta kilometrejä nopeasti.
Ei ole, koska asuntolainaa on reilusti.
Pankaas nyt varakkaat se auton rekisterinumerokin tänne niin päästään vähän riiaaamaan.
On mutta vain siksi että on sen verran uusi auto että ei sillä ole ajettu kuin joku vajaa 10000.
Suurin piirtein sama, noin 60 000. Ja velaton asunto ja muukin omaisuus.
Jos realisoidaan muut asunnot kuin vakituinen koti, niin sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monellako tässä ketjussa on se puoli milliä?
Mittarissa vai tilillä?
Autolla ajettu 191tkm, finanssivarallisuus vähän enemmän.
Joo, autossa on mittarissa 7 000 km, säästöjä on vähän yli 100 000 € sekä velaton koti.
Ajettu 112 899 km ja tilillä rahaa vähän enemmän. Huomenna tilanne on jo toinen.
Meikä_poika 600 000 ajetulla dieselvolvolla: nyt olis sitä säästöä nonniih