Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se muraali vaikuttaa auntojen arvoon. Varmasti on ihmisiä, jotka ei haluaisi sitä ikkunastaan katsella. Mutta liekö väliaikaiseksi tarkoitettukin?
Tietysti väliaikaiseksi. Pysyvät rakennelmat vaatisivat monimutkaiset naapuruston kuulemisprosessit.
Ei se muraali ole mikään rakennelma, ei tarvisi mitään kuulemisia, vaikka olisi pysyvä. Mutta ei varmaan ole myöskään ajatuksena, että se siinä vielä esim. 30 vuoden kuluttua olisi, eli sikäli tilapäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ainakin 3 ig tiliä yrittää liveä perjantain JO-keikalta! 🙏
https://instagram.com/stories/jokerout_stozice/3205279027811460967?igsh…
Jes, kiitos tiedosta. Toivottavasti onnistuu. 🤞🤞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko madame cyka olla B:n naisystävä? Se selittäisi miten on aina paikalla ja saa videoita haltuunsa.
Niin, tai se Krisin tyttis, joka on ihan oikeasti ja satavarmasti olemassa. SIinä ihannedeittiä koskevassa kyselyssäkin totesi, ettei ole käynyt deiteillä viiteen (!) vuoteen, mikä siis mun ajatukseni mukaan tarkoittaisi, että on seurustellut viisi vuotta tyttöystävänsä kanssa. Eli 18-vuotiaasta.
Miten jotkut voivat löytää noin nuorena pitkäaikaisen ehkä elinikäisen suhteen. Eikös Robinkin ole seurustellut jo ties kuinka kauan tyttöystävänsä kanssa.
Tuurista kiinni. Kyllä sen tietää kun "se oikea" sattuu kohdalle.
Omassa tapauksessa 17-vuotiaana. 25 vuotta yhteiseloa takana parin kuukauden päästä. Ja edelleen on mun paras kaveri jonka kanssa on aina hauskaa.
Nytkö täällä ollaan jo Krisin tyttöystävästä mustiksia? Vai Häärijäkö se täällä utelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko madame cyka olla B:n naisystävä? Se selittäisi miten on aina paikalla ja saa videoita haltuunsa.
Niin, tai se Krisin tyttis, joka on ihan oikeasti ja satavarmasti olemassa. SIinä ihannedeittiä koskevassa kyselyssäkin totesi, ettei ole käynyt deiteillä viiteen (!) vuoteen, mikä siis mun ajatukseni mukaan tarkoittaisi, että on seurustellut viisi vuotta tyttöystävänsä kanssa. Eli 18-vuotiaasta.
Miten jotkut voivat löytää noin nuorena pitkäaikaisen ehkä elinikäisen suhteen. Eikös Robinkin ole seurustellut jo ties kuinka kauan tyttöystävänsä kanssa.
Omassa tapauksessa 17-vuotiaana. 25 vuotta yhteiseloa takana parin kuukauden päästä. Ja edelleen on mun paras kaveri jonka kanssa on aina hauskaa.
Mitään yhtä ainoaa oikeaa ei ole olemassakaan. Ajatuksena jo täysi paradoksi, kun maailmassa on 7 miljardia ihmistä. Toki toisten kanssa synkkaa paremmin kuin toisten, mutta että olisi yksi oikea, mahdoton uskomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään yhtä ainoaa oikeaa ei ole olemassakaan. Ajatuksena jo täysi paradoksi, kun maailmassa on 7 miljardia ihmistä. Toki toisten kanssa synkkaa paremmin kuin toisten, mutta että olisi yksi oikea, mahdoton uskomus.
No siis mulle se oikea on se tyyppi, jonka kanssa haluan elämäni jakaa. Ei siinä enää paljoa ympärilleen katsella, että löytyisikö vielä muita kun nimenomaan se yksi riittää.
Palataanpa taas oikeiden asioiden äärelle, jooko?
Kris syntynyt supermalliksi Gustin
https://www.instagram.com/reel/CxKvRIYNDCv/?
igshid=MzRlODBiNWFlZA=https://www.tiktok.com/@jokers.outt/video/7283199551790402848
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla ja myös aika haikea. Itsellä samanlainen tausta. Ainut ero, et meidän suhde päättyi 28 vuoden jälkeen. Erosta nyt muutama vuosi.
Madame Cyka EI ole kenenkään Jokerin tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Palataanpa taas oikeiden asioiden äärelle, jooko?
Kris syntynyt supermalliksi Gustin
https://www.instagram.com/reel/CxKvRIYNDCv/?
igshid=MzRlODBiNWFlZA=https://www.tiktok.com/@jokers.outt/video/7283199551790402848
Juuri näin. Ihana, jumalainen Kris Gustin! Omaa sukua supermalli. Yes.
Niin kaunis ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on vanhan ukon retaleen näköinen joka on niljakas.
Minusta kyllä varsin seksikäs mies. Itseä miellyttää enemmän kuin Bojan. 🤭
Mulla on ikävä Boitsua.
Minulla on ikävä heidän yhdistelmää, mutta jos valita pitää K ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla ja myös aika haikea. Itsellä samanlainen tausta. Ainut ero, et meidän suhde päättyi 28 vuoden jälkeen. Erosta nyt muutama vuosi.
Ei meilläkään ole aina helppoa ollut, mutta halua löytynyt molemmilta pitää toisistaan kaksin käsin kiinni. Ehkä tärkeintä on ollut oppia, että täytyy ymmärtää antaa toiselle tilaa kasvaa, ja rakastaa sitä tyyppiä joka siitä ajan myötä kehittyy, eikä pelkästään sitä, joka se joskus aikojen alussa oli.
Toisaalta ero on joskus se paras ratkaisu, vaikka muutos aina vähän pelottaakin.
Boitsulla on unohtunut paita auki madamen uusimmissa stooreissa.🙂
Vierailija kirjoitti:
Johan on jutut taas täällä. Mutta asiasta nahkahousuihin. Aika usein arvostellaan noita Kn esiintymisasuja ja pitäis olla uutta ja ihmeellistä. Katsoin eilen sen jonkun kahden tyypin reagointivideon, missä katsoivat Kn musiikkivideoita. Siinä tyypit kehuivat nahkahousuja niin mageiksi. Että ei ne kaikkien simissä ole niin nähty ja väsyneet lörpäkkeet. Ja voidaan mekin seurata, jos niistä vilkkuisi jatkossa eräät bossit 😄
Bossit hyvinkin 🤣🤣
LadySLO:) kirjoitti:
I'm probably the last to the game, but I just google what cyka means....🙄
And if the person wants to use it, that's completely fine.
Vierailija kirjoitti:
Boitsulla on unohtunut paita auki madamen uusimmissa stooreissa.🙂
Kuvattu samaan aikaan kuin se Tiktok-haastekin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on? Sykli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on? Sykli?
B itch Ukrainaksi.
Itse olin täyttänyt juuri 16, kun tapasin mieheni. Edelleen ollaan yhdessä, aika monta vuosikymmentä on jo oltu.