Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
117641/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tota Käärijän touhua. Miks pitää ottaa tieten tahtoen brutaali keikkaputki, jonka alle on hiuskarvan lähellä musertua - onko se a) ihmiskaupan orjauhri vai b) jättimäiset (peli)velat niskassa

Vierailija
117642/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt noita Suomen CCC esityksiä, että kuinka paljon niistä oli etukäteen sovittu, siis noita hinkkauksia ka hivelyitä😅. Kun jos nyt miettii kesäkuun Tavastian yhteisesityksiä, niin vaikka siellä oli possujunar yms niin ei ne nyt tollaista, no lääppimistä ollut. Vai kävikö vaan niin🙈

Oli silloin, mutta varovaisemmin. Ja sillon olivat tunteneet toisensa kuitenkin paljon vähemmän aikaa.

Silloin oli minusta aidompaa. Nyt oli enemmän sellaista ryhdynpä nuolemaan koska yleisö kiihtyy. Tavastia 1.0:lla hakeutuivat toistensa kainaloon, halauksiin ja käden liippaisuihin minusta enemmän omasta halustaan käsin, ei niinkään miellyttääkseen yleisöä.

Nytkin toki oli oma halu antaa yleisölle kuolattavaa, mutta siinä ei ois hakeuduttu muuten toisen syliin niin paljon. Eri aika, eri tilanne.

Mut ihan kiva että jaksoivat silti antaa kuolattavaa yleisölle, mikäs siinä.

Sanoisin molempien olleen huomattavasti varmempia tällä kertaa toistensa kanssa. Mikä oli mun mielestä luettavina aivan kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
117643/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tota Käärijän touhua. Miks pitää ottaa tieten tahtoen brutaali keikkaputki, jonka alle on hiuskarvan lähellä musertua - onko se a) ihmiskaupan orjauhri vai b) jättimäiset (peli)velat niskassa

Hän ei ole ennakkoon voinut tietää, millaista on? Saattanut kuvitella, että helposti jaksaa. Toisekseen, toki on huono sanomaan ei.

Vierailija
117644/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt noita Suomen CCC esityksiä, että kuinka paljon niistä oli etukäteen sovittu, siis noita hinkkauksia ka hivelyitä😅. Kun jos nyt miettii kesäkuun Tavastian yhteisesityksiä, niin vaikka siellä oli possujunar yms niin ei ne nyt tollaista, no lääppimistä ollut. Vai kävikö vaan niin🙈

Ei *käynyt*. Se oli fanserviceä. Kyllä ne olivat somensa kesällä lukeneet.

Halusit tai et kuulla tätä, en usko esimerkiksi ton Tampereen pusun olleen mitenkään sovittu juttu. En minkään muunkaan, mut Bn pasmat meni siitä niin sekasin, että..

Joo aika extempore se tais tulla K:lta. Ehkä oli miettinyt itse et nyt mä teen sen, siis yleisön edessä, mut tuskin erikseen sopivat asiasta.

Vierailija
117645/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nyt tahkoo, kun kysyntää on. Rahaa ja mainetta tulee. Ja kokemuksia.

K:n keikkaputket.

Vierailija
117646/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusit tai et kuulla tätä, en usko esimerkiksi ton Tampereen pusun olleen mitenkään sovittu juttu. En minkään muunkaan, mut Bn pasmat meni siitä niin sekasin, että..

Joo aika extempore se tais tulla K:lta. Ehkä oli miettinyt itse et nyt mä teen sen, siis yleisön edessä, mut tuskin erikseen sopivat asiasta.

Musta näytti siltä, ettei sekään siinä suoraan sanottuna paljoa harkinnut etukäteen. 😅

Vierailija
117647/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli silloin, mutta varovaisemmin. Ja sillon olivat tunteneet toisensa kuitenkin paljon vähemmän aikaa.

Juu oli oli, mutta tosiaan huomattavan paljon varovaisemmin. Mutta tossa välissähän ne ei tiettävästi ole nähneet, että hyvin on ns.suhdetta syvennetty oletettavasti puhelimessa. Mä oikeestaan ihailen tota, ja mietin että kyllä heidån täytyy olla ns tosissaan (siis en nyt tosiaan tarkoita missään romanttisessa mielessä vaan ihan ystävyyden suhteen), koska välit ovat pysyneet ja edenneet.

Joo, minutkin yllätti se positiivisesti, että heidän välinsä ja ystävyytensä tuntui kehittyneen oikein hyvin kesän aikana. Oikeastaan eniten minut siitä vakuutti se Kärtsän vaatteiden roastaus-video. Ensinnäkin, että video tehtiin, toiseksi, että Bojan oli jotenkin onnistunut jättämään vaatteitaan Suomeen, kolmanneksi millä asenteella K videon teki 😂, neljänneksi Bojanin reaktio siihen. . .

ja siis tän pohjalla tietenkin kaikki NT:lla nähty.

Ja siis tämä on totta kai silti vain minun tulkintaani tapahtumista, ei sen enempää 🙂

Vierailija
117648/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin oli minusta aidompaa. Nyt oli enemmän sellaista ryhdynpä nuolemaan koska yleisö kiihtyy. Tavastia 1.0:lla hakeutuivat toistensa kainaloon, halauksiin ja käden liippaisuihin minusta enemmän omasta halustaan käsin, ei niinkään miellyttääkseen yleisöä.

Nytkin toki oli oma halu antaa yleisölle kuolattavaa, mutta siinä ei ois hakeuduttu muuten toisen syliin niin paljon. Eri aika, eri tilanne.

Mut ihan kiva että jaksoivat silti antaa kuolattavaa yleisölle, mikäs siinä.

Sanoisin molempien olleen huomattavasti varmempia tällä kertaa toistensa kanssa. Mikä oli mun mielestä luettavina aivan kaikesta.

Jep. Juuri tämä. Sama mitä halusin sanoa tuolla pyykkivideo-kommentillani.

Vierailija
117649/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ääneen sille, että "Mä muuten varaisin sinne naimalistalle ne toisiinsa liimautuneet, pimeässäkin pehmeästi hehkuvat, Vantaan viemäristössä kelluvat Jerppu- ja Bojcihippuset." on tavallaan ihan ymmärrettävä virke. :D

Vierailija
117650/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K radiossa, UMK aiheena.

Vierailija
117651/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole ennakkoon voinut tietää, millaista on? Saattanut kuvitella, että helposti jaksaa. Toisekseen, toki on huono sanomaan ei.

No eikös nuo keikat sovittu vasta kesällä tai jotain. Kun K:lla oli jo kokemusta uuvahtamisesta kevään keikkaputkessa. (Hänhän kertoi silloin sairastuneensa puhtaasti ylirasituksesta)

Onko se vähän hölmö?

Vierailija
117652/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K radiossa, UMK aiheena.

Radiossa??? No kerropa kuule kanava myös, pöllö

Vierailija
117653/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös nuo keikat sovittu vasta kesällä tai jotain. Kun K:lla oli jo kokemusta uuvahtamisesta kevään keikkaputkessa. (Hänhän kertoi silloin sairastuneensa puhtaasti ylirasituksesta)

Onko se vähän hölmö?

Kelkat on todennäköisesti suurin osa sovittu kesän alussa, kuten myös Euroopan kiertue. Tällöin tietoa ei ole voinut olla siitä, kuinka rankille kesän keikat voivat ottaa.

Vierailija
117654/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta näytti siltä, ettei sekään siinä suoraan sanottuna paljoa harkinnut etukäteen. 😅

Ei kait K suunnittele etukäteen sen kummemmin. Eikös muuten T kanssa stadikkaesiintyminenkin mennyt ilman sen kummempia sopimisia. 

Vierailija
117655/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Nacen haastiksesta, ja siitä mitä hän sanoo Janista, ja toisaalta Krisistä, on Tumblrissa pahoitettu mielet. Siellä on shipattu urakalla Jania ja Nacea, joku kirjoitti jopa pitkän listan ficciä heidän yhteiselämästään, alkaen kosinnasta ja häistä ja päätyen lapsenkasvatusmetodeihin. Ja tämä haastis on nyt monien kommenteissa romahduttanut koko jutun. :D. Toisaalta tykkäsin kyllä itsekin noita lukea, ja onhan he ihana pari, mutta ei ehkä totta kuitenkaan.

Nace/Kris ei ole ollut täysin olematon pari ficeissä, mutta kuului aiemmin parituksiin, joita en ymmärtänyt ollenkaan. :)

Vierailija
117656/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

UMK Tampereella kuten kaikki varmaan arvasi ja K siellä esiintymässä. Radiosta en tiedä mitään, instasta nää jutut.

Vierailija
117657/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K radiossa, UMK aiheena.

Radiossa??? No kerropa kuule kanava myös, pöllö

Sorry en ehtinyt, kun kaupassa olin ja kuulin siellä En kehdannut alkaa huutamaan, että tietääkö joku kanavan :D Sanoi ilmeisesti pari lausetta :D

Vierailija
117658/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Krisiä.

Vierailija
117659/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva tunnelma täällä näin aamutuimaan ... Nooot. No, ehkä töitä vois tehdä välissä ja palata mahdolliseen positiivisempaan ilmapiiriin.

Vierailija
117660/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva tunnelma täällä näin aamutuimaan ... Nooot. No, ehkä töitä vois tehdä välissä ja palata mahdolliseen positiivisempaan ilmapiiriin.

Näin sä sen pyykkistoorihuipunkin menetit, mutta omapahan on menetyksesi.

Ketju on lukittu.