Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt analyysit tulille.. Miksi B jätti kistopitsipaidan K:lle?
A) unohti kännipäissään
B) "Unohti" tarkoitus merkitä reviiriään
C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleenJa miten ne Bossin kalsarit saadaan tähän pakettiin? Jos niitä oli vielä viidet.
Luulen, että se lintupaita oli samassa pyykkipussissa, mutta Kärtsä otti videolle vain "kostopaidan".
K myös sanoi videolla että B jätti sille sen KAIKKI esiintymisasut ja 5kpl boksereita. Ehkä siellä on ollut joku nyssäkkä minkä B on unohtanu 3 promillen humalassa Tampereelle ja K on noukkinut sen sieltä matkaansa.
Tämäkin mahdollista. Nehän biletti Tampereella aamuun, ajoivat suoraan lentokentälle. Kärtsä oli hotellissa yötä ja jatkoi vasta aamulla kotiin.
Bojan huomasi jossain matkalla tai ekä lentokentällä, että nyt jäi koko keikkakarderoobi Tampereelle ja pisti viestiä, että hani pliis, et viittis poimia matkaan. Mä tuun sitten joskus hakeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleenJa miten ne Bossin kalsarit saadaan tähän pakettiin? Jos niitä oli vielä viidet.
Luulen, että se lintupaita oli samassa pyykkipussissa, mutta Kärtsä otti videolle vain "kostopaidan".
K myös sanoi videolla että B jätti sille sen KAIKKI esiintymisasut ja 5kpl boksereita. Ehkä siellä on ollut joku nyssäkkä minkä B on unohtanu 3 promillen humalassa Tampereelle ja K on noukkinut sen sieltä matkaansa.
Eli mitäs bojanilla on jäljellä stadionkeikkaa varten? Se pinkki paita jossa on nauhat 🤩 vai nähdäänkö joku ihan uusi paita?!
Toivottavasti Kärtsän postipaketti ehtii Sloikkuihin ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleenUninuuskutettavaksi, hmmm...🤭
Valkoisessa pitsissä ei muuten näy tahrat silleen......(pyydän anteeksi kaikilta ja poistun täten)
Tuu kylmiöön, kyllä tänne yksi vielä mahtuu.
Jokeroutcrewn uusi instapostaus our favorite merch ladies ois saanut negatiivista palautetta, jos olis ollut Gn kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleenKärtsä pyysi jättämään, koska legendaarisen seksikäs paita. Tai ehkä K otti pyytämättä!
Otti myös kalsarit pyytämättä, jalasta?
Ei varmaankaan pyytämättä 😉
Mä kans luulen että bojan on kyllä pyytänyt 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
Eli mitäs bojanilla on jäljellä stadionkeikkaa varten? Se pinkki paita jossa on nauhat 🤩 vai nähdäänkö joku ihan uusi paita?!
Heh. Mietiskellyt just että voi kai unohtaa jännittää, onko kostopaita päällä 6.10., mutta minunkin seuraava toive on just toi paita!
Mutta sillä saattaa olla myös ihan uusi asu. Kunpa ois mahdollisimman rock.
Siis mun mielestä selkeä läppä oli Klta se kaikki esiintymisasut ja viidet bokserit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
Ei niitä kalsareita välttämättä ollut niin monia. Pitääkö mun oikeasti mennä zoomailemaan ja laskemaan jonkun slovenialaisen poikabändin laulajan bokserit vantaalaisen pottatukkaisen räppärin kuivatustelineeltä 😂 kun kukaan muu ei ole vielä viitsinyt...
Osa nimittäin oli Kärden omia nikejä.
Ja anteeksi mutta en vieläkään pääse eroon siitä mielikuvasta, että siellä ne Jerpun ja Bojcin bokserit on toisiinsa kietoutuneina pyörinyt pesukoneen rummussa (kenties med kostopitsit, riippuen Kärden kodinhengettären taidoista) ja vapauttanut Vantaan viemäristöihin Jerppu- ja Bojcihippusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
Jos se on viidesti laukeava.. 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
C) Jätti K:lle tarkoituksella uninuuskutettavaksi,mutta vannotti haluavansa sen takaisin seuraavassa jälleennäkemisessä eli haluaa nähdä pian uudelleenUninuuskutettavaksi, hmmm...🤭
Valkoisessa pitsissä ei muuten näy tahrat silleen......(pyydän anteeksi kaikilta ja poistun täten)
😋 Hauskaa lusimista !
Vierailija kirjoitti:
Siis mun mielestä selkeä läppä oli Klta se kaikki esiintymisasut ja viidet bokserit.
Niinhän se oli.
Vierailija kirjoitti:
(Okei, olen ihan pihalla... kuka Juha ja mistä se tänne hyppäsi?)
No hei, kaikista ihmisten kutomista villasukista juuri ne Aidon villasukat pääsi esille. Jos hänellä on tuollainen tuuri elämässä, niin kai hän sitten vetää puoleensa kaikki miehetkin.
Sanotaan nyt näin rumasti, mutta kunnon pano ei tekisi Aidolle yhtään pahaa.. Ei tietysti kenellekään meistä, mutta jos viime kerrasta on Aito vierähtänyt niin, go for it! Carpe diem!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna otan duunista viikon vapaata ja reissaan Jokereiden NT alusta loppuun!
Minä myös.
Vuokrataanko yhteinen keikkabussi ja kierretään koko turnee 🙈🤩?. Josta tosin ei ole minkäänlaista tietoa vielä mutta pakkohan niiden on tulla tänne takaisin, eikö??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
Ei niitä kalsareita välttämättä ollut niin monia. Pitääkö mun oikeasti mennä zoomailemaan ja laskemaan jonkun slovenialaisen poikabändin laulajan bokserit vantaalaisen pottatukkaisen räppärin kuivatustelineeltä 😂 kun kukaan muu ei ole vielä viitsinyt...
Osa nimittäin oli Kärden omia nikejä.
Ja anteeksi mutta en vieläkään pääse eroon siitä mielikuvasta, että siellä ne Jerpun ja Bojcin bokserit on toisiinsa kietoutuneina pyörinyt pesukoneen rummussa (kenties med kostopitsit, riippuen Kärden kodinhengettären taidoista) ja vapauttanut Vantaan viemäristöihin Jerppu- ja Bojcihippusia.
Ei kai se nyt kuitenkaan valkoista puseroa pese yhdessä mustien/tummien vaatteiden kanssa? Pyykkitelineessä oli muutakin vaaleaa, että elän toivossa sen vaan pesseen 2 koneellista peräkanaa niin kuin mäkin teen siivouspäivänä, kun pyykkikori pitää saada tyhjäksi :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito saanko kysyä sulta yhtä juttua?
Mulle on välillä tullut semmoinen fiilis, että haukut täällä välillä Kärtsää tosi ikävään sävyyn. Ilman nimimerkkiä siis.
Tyyliin sillä on ällöttävä maha yms. Ja ehkä joskus tullut mieleen, et myös sen uraa ja musiikkia olet dissannut.
Olisin mielelläni väärässä, koska sun kanssa on kuitenkin lopulta ihan kiva keskustella kun itse osaa rauhoittua eikä alkaa heti vastaamaan negatiivisesti. Mutta jos olet joskus heittänyt tämmöistä kommenttia niin mun mielestä olisi ihanaa jos lopettaisit. Tuot muuten mielipiteesi ihan fiksusti esille peilaten sun tuntemuksia ja reaktioita siihen, miten K käyttäytyy. Vähempi toisto tietysti riittäisi, mutta onhan se ihan ymmärrettävää jos se tosiaan vaikuttaa suhun noin vahvasti.
Ja noi Juren sukat on muuten oikeasti mahtavat. Jos tekisit niitä vaikka johonkin paikalliselle kirpparille ja täällä vinkkaisit missä on myynnissä niin varmaan useampi nauta kävisi nappaamassa itselleen aidot Aito-sukat 💕
En ole tuo tyyppi. En ole haukkunut Kärtsää, ja oon kuunnellut sen musiikkia ja pidän monistakin biiseistään. Olen käynyt yhdellä keikalla ja katsonut tv:stä kaikki kolme (Yle x2 ja Nelosen). Jos mä kritisoin, sille on perustelut, toki oma näkemykseni, mutta silti. En ihan yleisesti oikein tajua, mikä tää tällainen nannannaaa positiivisuus on, ettei voida olla eri mieltä, jos mielipide on kriittinen?
Iso kiitos kun vastasit, nyt on mulla parempi mieli. Ihan oikeasti siis luulin joskus että sinä haukuit sitä täällä. Ja minäkin olen tosi usein eri mieltä täällä kuin valtaosa ihmisistä, eikä kriittiset kommentit haittaa minua vaan itse asiassa tekee keskustelusta mielenkiintoisemman.
Mut ei tosiaan aiheettomat (tai vaikka olisi aiheellisiakin) rumaan sävyyn tehdyt henkilökohtaisuuksiin menevät tai ulkonäköön puuttuvat kommentit.
Olen itse asiassa muutamassa jutussa sun kanssa aivan samaa mieltä ja ylipäätään ilmaiset itseäsi paremmin kuin esim itse osaan, just sitä kautta että sua harmittaa, ja susta tuntuu, jne. Mutta oikeasti jos et ehkä toistaisi sitä samaa asiaa loputtomiin, niin useampikin palstailija olisi varmaan halukas keskustelemaan sun kanssa näistä jutuista. Kaikki ei kuitenkaan ole koko aikaa täällä ketjussa, ja sitten jos tulen tänne esim. 8 aikaan illalla ja joudun lukemaan yli 10 sivua viestejä että pääsen ajan tasalle, ja niistä 1/3 on sun ja samasta aiheesta (vaikka nyt siitä Tavastialla tapahtuneesta sanojen unohtelusta/juovuksissa esiintymisestä) niin ne luettuani mulla on jo semmoinen olo että ei hitsi, taasko täällä jankataan, ja en joko jaksa vastata tähän aiheeseen ollenkaan tai sitten vedän ehkä useimmiten mukahauskaksi huumoriksi tyyliin "Aidolla taas lääkkeet ottamatta" ihan vaan sen takia että päästäisiin jo johonkin muuhun aiheeseen. Mutta jos niitä viestejä olisi vähemmän, niin jaksaisin lukea luultavasti ihan ajatuksen kanssa ja ehkä myös vastata jotain vähän rakentavampaa.
Yritätkö päästä kirjoituksellasi Aidon pöksyihin?
En. Tai siis ainakin mulla on semmoinen kuva jäänyt että Aito on naisoletettu ja itse olen kyllä 100% hetsku. Mutta never say never. Aitohan voi olla ihan superkiva tyyppi in real life. Käy täällä välillä tuulettamassa.
Onko jollain linkkiä siihen liveen, jossa Jere ja tanssijat Liverpoolissa ja he nauravat kun Jere sanoo turkoosimattoa carpe diemiksi? Muistaakseni jollain oli siitä Tumpussa klippi, jossa on vain tuo pätkä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) unohti kännipäissään
Pasi-paita, nahkahanska ja aurinkolasit
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on enemmän toisen perään?
Peukku ylös: Bojan, joka tuskin malttaa odottaa että saa tunkea kielensä Kärden sexpack mahaan
Peukku alas: Kärde, joka tuskin malttaa odottaa että saa kihertää taas Bojanin kainalossa.
Voi kun Bojan näkis meidän gallupin 💚 (20 ääntä K:lle, 6 Bojanille)
Mutta niillä ois kyllä oltava joku yhteisbiisi K:n kanssa, mistä me muuten saataisiin sitä nuoleskelumatskua?! Se on kuitenkin melko essentiaalia tässä, vaikka JO musiikillisesti yksin kiinnosteleekin.