Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
116021/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmennyin millainen A-studio täällä, tässä ketjussa, on lauantai-iltana käynnissä. No mutta vaihtelu virkistää varmaan!

Älä nyt manaa, tässä on vielä vähän vaille tuntia aikaa muuttua Salkkareiksi! :D

Kyllä mä oon ainakin enemmän Salkkarien perässä täällä ja luulin hetken olevani väärässä ketjussa 😃

Sama

Vierailija
116022/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö teillä Häärijän tiktok?

Ei näy, wth taas😯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
116023/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmennyin millainen A-studio täällä, tässä ketjussa, on lauantai-iltana käynnissä. No mutta vaihtelu virkistää varmaan!

No kun ollaan pervoiltu pitkin viikkoa niin ei enää jaksa.

Mua kyllä vähän kauhistuttaa tää Auto jään dissaus täällä.

Mä tykkään! Ja mahtava keikkabiisi.

Eihän se mikään musiikillinen mestariteos ole, mutta mielestäni menee sellaisena hölmönä keikkabiisinä, jossa kaikki voivat hoilata mukana.. Tai kännissä voi hoilata kun kotiutuu xD

Vierailija
116024/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaako joku olla hereillä K:n keikan ajan? Tuskin liveä tulee? Eikös se ole yökeikka?

Yhden jälkeen yöllä vasta alkaa keikka. Nukkumaan menen minä ainakin.

Vierailija
116025/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuinen disclaimer tähän tosin. Oon niin lumoutunut Kärdestä että tosiaan ostaisin ja kuuntelisin ja rakastaisin sen levyä varmaan vaikka se äänittäis omaa kuorsaustaan sinne tunnin verran.

Vierailija
116026/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy, wth taas😯

Nyt näkyy taas mut hetken ei löytynyt etsimällä eikä omista seurattavista.

Vierailija
116027/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolissani kyllä kun Käärijä rehellisesti suoraan silmiin katsoo haastattelijaa ja sanoo, että tarttisi tällä hetkellä lisää lomaa :( Ja ryndi edessä.

Lähetän tsuihh tsuihhh taikapölyenergiaa Käärijälle!!

Vierailija
116028/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se Kris löytyi Härtsän kainalosta? Ja löysitkö Jure ja Johannes toisensa?

Vierailija
116029/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy, wth taas😯

Nyt näkyy taas mut hetken ei löytynyt etsimällä eikä omista seurattavista.

Mulla ei ole siellä tiliä ja sanoo vaan että tätä tiliä ei löydy. Suosikkeihini olen sen laittanut että pitäisi ainakin olla oikea osoite. No jospa se palautuisi taas.

Vierailija
116030/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaako joku olla hereillä K:n keikan ajan? Tuskin liveä tulee? Eikös se ole yökeikka?

Yhden jälkeen yöllä vasta alkaa keikka. Nukkumaan menen minä ainakin.

Olispa live, vois tulla hyvää settiä tohon aikaan.

Vierailija
116031/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sit mun kaikki NT-videot tiktokissa. Harmittavasti tuo Logomon laatu ei ole kovin hyvä, Tavastialta sain mieleisempiä videoita, mutta näillä mennään, mukava kuitenkin fiilistellä ihania keikkoja 🥰

Vaikka maaliskuussa Robbie Williamsin keikan jälkeen olin sitä mieltä että sen jälkeen ei mikään keikka kyllä tuu tuntumaan yhtään miltään, niin kyllä Joksut pesi Robbien 100-0 🔥

Olkaa hyvät, Novi Val:

https://vm.tiktok.com/ZGJvc4Ds2/

Aitionauta kiittää ja kuittaa

Vierailija
116032/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä klassikko sopii nyt tähän iltaan

- when I get some nice guy here 🔥🍆

https://vm.tiktok.com/ZGJvcGSgw/

Vierailija
116033/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mikään musiikillinen mestariteos ole, mutta mielestäni menee sellaisena hölmönä keikkabiisinä, jossa kaikki voivat hoilata mukana.. Tai kännissä voi hoilata kun kotiutuu xD

Mä inhoan Auto Jäätä koska en oikein tykkää siitä biisinä mutta se rupeaa AINA soimaan mulla päässä kun se mainitaan. Nytkin! Auto jää, auto jäää, tänttä-tän-tänttä-tänttäränttä-rää! Kirottu kappale, ääääh! xD

Vierailija
116034/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy, wth taas😯

Mulla näkyy.

Vierailija
116035/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Auto Jää-keskustelusta tuli mieleen se kun Kärtsän Jäähallin keikan striimin chatissa joku ulkomaalainen kommentoi että Auto Jää on hänen lempibiisinsä Kärtsältä, melkein (todellakin) toivon ettei ollut tosissaan😅😂

Tullut joskus on samanlaiset fiilikset kun joku ulkomaalainen on sanonut Urheilujätkää suosikikseen. 😅Tajuan että moni suomalainenkin tykkää, mut silti aina mietityttää että mitähän henkilö ajattelisi jos tietäisi millainen mielipiteitä jakava hahmo Esko on ja jos pystyisi suomenkielisen tavoin vertaamaan niiden sanoitusten tasoa myöhäisempään tuotantoon.

Vierailija
116036/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolissani kyllä kun Käärijä rehellisesti suoraan silmiin katsoo haastattelijaa ja sanoo, että tarttisi tällä hetkellä lisää lomaa :( Ja ryndi edessä.

Lähetän tsuihh tsuihhh taikapölyenergiaa Käärijälle!!

Samaa mietin, että miten jaksaa. Kesän lopussa vaikutti olevan jo vähän väsynyt joten mitähän sitten joulukuussa, kun on syksyllä paljon keikkoja ja kiertue. Toivotaan parasta

Vierailija
116037/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Auto Jää-keskustelusta tuli mieleen se kun Kärtsän Jäähallin keikan striimin chatissa joku ulkomaalainen kommentoi että Auto Jää on hänen lempibiisinsä Kärtsältä, melkein (todellakin) toivon ettei ollut tosissaan😅😂

Tullut joskus on samanlaiset fiilikset kun joku ulkomaalainen on sanonut Urheilujätkää suosikikseen. 😅Tajuan että moni suomalainenkin tykkää, mut silti aina mietityttää että mitähän henkilö ajattelisi jos tietäisi millainen mielipiteitä jakava hahmo Esko on ja jos pystyisi suomenkielisen tavoin vertaamaan niiden sanoitusten tasoa myöhäisempään tuotantoon.

Siis kuka on Esko?

Vierailija
116038/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa. Olen vain muuttamassa tilini nimeä äkillisen ja yhden elämäni parhaimman tapahtuman takia. Tilini on jatkossa Hris.official.

T: Häärijä

Vierailija
116039/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se oli se kengät vastakkain homma mistä tänään puhuttiin jossain vaiheessa? J&B kengät tai jalat vastakkain jossain, missä? Linkki?

Vierailija
116040/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nää katseet kertoo paljon

https://www.instagram.com/p/CxbZ3TZtwU3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ja nöpsä tossa tokassa kuvassa 🤭

Anteeksi, painin horny jailiin.

Kyllä mullakin nöpöttäs jos tommonen taskuvenus hivelis mua ja katsoisi simiin. Oon kyllä nainen et en tiiä mikä seisois ,no ainaki järki.

Voi naisillakin seisoo. Minimaalinen naisnöpötys. Hyi yäk ei mennä siihen. Mut rakastan tota termiä taskuvenus! Siinä Ravenin Tiktokissa tänään tuli se fiilis kun K oli niissä söpöissä siviili vaatteissa ja puhui niin nätisti faneille ja isojen järkkäreiden vieressä oli niin pikkuinen 😭💚 Taskuvenus! Roikkuva koala. Rakastan!!!

No menit kyllä jo 😅🤣

Casual nöpötys ja taisteluvalmiudessa oleva jorma ja minimaalinen naisnöpötys. Ai mä rakastan teitä 😍🤭

Ja nöpsä on kyllä kans tosi söpö termi.

Nöpsä on ihana termi! Aloin miettiä, pitäiskö tehdä itelle nöpsä-rannekoru 😁

Eiks Roope Ankan sihteeri ollu Neiti Nöpsä - eiku sori se oli Neiti Näpsä!

Ketju on lukittu.