Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttaisiinko hetki Krisistä ja Härtsästä? Ei ole Krisiä paljon näkynyt sen aamuviiden sekoilun jälkeen, jäikö se todella Suomeen Härtsän kainaloon?
Voiko joku kertoo mikä tää aamuviiden sekoilu on joka on muutamaan kertaan tullut esille🤪?
Aikojen alussa (elokuussa) kun B deletoi Instansa ja Joksut nostivat jonkun toisen somevastaavaksi, niin Kris nousi aika selvästi tähän rooliin. Kris vastaili omalta tililtään fanien kysymyksiin ja oli mukana parissakin ryhmächatissa (joista Kris poistui aika sukkelaan kun näki, millaisia ahdistavia kysymyksiä sille laitettiin niissä). Joku ilta tällä palstalla kesken jonkun muun asian jankkauksen tuli kai tappelusta taas B:n somesta poistumisesta, joku twitteristä karannut tuli jankkaamaan että hyvä näin, ja Kris on muutenkin paljon parempi tyyppi, koska toisin kuin B, se vastaa yksityisviesteihin, jopa aamuviideltä oli vastannut hänelle!
Ja meemi oli syntynyt.
Muistan kun tähän aikaan spekuloitiin jo että B ois tyyliin eroamassa koko bändistä ja Kris ois yrittämässä salakavalasti junnailla itselleen kärkimiehen paikan.
Mä löysin tämän paatin juuri tähän aikaan, kun oli spekulaatiota B:n eroamisesta ja NT perumisesta ;D
Olin aluksi vähän (paljon) järkyttynyt näistä spekulaatioista, mutta sitten kun aloin päivittäin lukemaan niin tajusin että täällä on kivaa :D Kesti muuten kauan päästä perille paatin normiasioista, kuten the lista (miettikää kun sitä luin eikä ollut mitään hajua mikä se on)
Minä eksyin alunperin Pasin ja Janin puutarhaketjuun. Luulin että telkkarissa on menossa joku homojen puutarhaohjelma, josta keskustellaan kiihkeästi. 😁
Vierailija kirjoitti:
Mä aikoinaan elin hyvinkin mukana, kun BB:ssä Nikon ja Saulin välille kuviteltiin suurempiakin tunteita. Erona ehkä tähån B ja K keisisiin se että he ei kyllä ihan noin koskettelevaisia olleet plus että kuplan (heille BB ja näillä toisilla Euroviisut) jälkeen he ei tuolla lailla jatkaneet yhdessäoloa. Toki kavereita taitavat ehkä olla vieläkin.
Kun tästä nyt oli puhe niin eikö siellä bb ollut myös Timo joka kanssa kiehnäsi Saulin kanssa? Ja jonka Niko taisi sitten syrjäyttää? Tai sitten muistan väärin.
Ja oli Saulilla ja Nikollakin jotain yhteistyökuvioita vielä bb jälkeen.
Nyt on Niagarat täällä auki. Luin tän ficin joka aiemmin linkattiin ja kuuntelin vielä päälle tämän biisin. Toivottavasti noi molemmat mussut on onnellisia. 💙😭
https://archiveofourown.org/works/50331253/chapters/127152967
Kuunnelkaapa viimiset pari minuuttia Sonnyn lauantaishowsta kuhan ohjelma tulee ylex lle jakoon, selvästi luettu vauvapalstaa 😂
Meinaako joku olla hereillä K:n keikan ajan? Tuskin liveä tulee? Eikös se ole yökeikka?
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaapa viimiset pari minuuttia Sonnyn lauantaishowsta kuhan ohjelma tulee ylex lle jakoon, selvästi luettu vauvapalstaa 😂
Voisitko vähän avata lisää mitä siellä mainitaan? xD
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Niagarat täällä auki. Luin tän ficin joka aiemmin linkattiin ja kuuntelin vielä päälle tämän biisin. Toivottavasti noi molemmat mussut on onnellisia. 💙😭
https://archiveofourown.org/works/50331253/chapters/127152967
Mäki luin tän tänään, oli kyllä hyvä. Harvoin jaksan lukea ficcejä, joissa on useampi luku, mut tää oli hyvin kirjotettu ja siks vei jotenkin mennessään. :)
Niin lähettääkö kukaan ig-liveä tänään illalla/yöllä??
Hämmennyin millainen A-studio täällä, tässä ketjussa, on lauantai-iltana käynnissä. No mutta vaihtelu virkistää varmaan!
https://www.instagram.com/p/Cxi5U4EtFyY/
Tämäkin madame_cykan klippi on ihana näistä. Toi mitä B sanoo K halauksen jälkeen <3<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vähän avata lisää mitä siellä mainitaan? xD
Loppupuolella oli puhetta Kärpästä muutenkin mut sit ihan loppuun vielä mainitsi jotain karmit kaulassa läppää 😂 se ei tosin Kärppään liittyen mut hei kuka tuota sanontaa käyttää 😂 Sonny best
Vierailija kirjoitti:
Hämmennyin millainen A-studio täällä, tässä ketjussa, on lauantai-iltana käynnissä. No mutta vaihtelu virkistää varmaan!
Älä nyt manaa, tässä on vielä vähän vaille tuntia aikaa muuttua Salkkareiksi! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttaisiinko hetki Krisistä ja Härtsästä? Ei ole Krisiä paljon näkynyt sen aamuviiden sekoilun jälkeen, jäikö se todella Suomeen Härtsän kainaloon?
Voiko joku kertoo mikä tää aamuviiden sekoilu on joka on muutamaan kertaan tullut esille🤪?
Aikojen alussa (elokuussa) kun B deletoi Instansa ja Joksut nostivat jonkun toisen somevastaavaksi, niin Kris nousi aika selvästi tähän rooliin. Kris vastaili omalta tililtään fanien kysymyksiin ja oli mukana parissakin ryhmächatissa (joista Kris poistui aika sukkelaan kun näki, millaisia ahdistavia kysymyksiä sille laitettiin niissä). Joku ilta tällä palstalla kesken jonkun muun asian jankkauksen tuli kai tappelusta taas B:n somesta poistumisesta, joku twitteristä karannut tuli jankkaamaan että hyvä näin, ja Kris on muutenkin paljon parempi tyyppi, koska toisin kuin B, se vastaa yksityisviesteihin, jopa aamuviideltä oli vastannut hänelle!
Ja meemi oli syntynyt.
Muistan kun tähän aikaan spekuloitiin jo että B ois tyyliin eroamassa koko bändistä ja Kris ois yrittämässä salakavalasti junnailla itselleen kärkimiehen paikan.
Mä löysin tämän paatin juuri tähän aikaan, kun oli spekulaatiota B:n eroamisesta ja NT perumisesta ;D
Olin aluksi vähän (paljon) järkyttynyt näistä spekulaatioista, mutta sitten kun aloin päivittäin lukemaan niin tajusin että täällä on kivaa :D Kesti muuten kauan päästä perille paatin normiasioista, kuten the lista (miettikää kun sitä luin eikä ollut mitään hajua mikä se on)
Minä eksyin alunperin Pasin ja Janin puutarhaketjuun. Luulin että telkkarissa on menossa joku homojen puutarhaohjelma, josta keskustellaan kiihkeästi. 😁
Kauheasti piti vakuutella ulkopuolisia siitä, että Jani ja Pasi ovat jostakin Strömsöstä, ettei vaan ketju poistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nää katseet kertoo paljon
https://www.instagram.com/p/CxbZ3TZtwU3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Ja nöpsä tossa tokassa kuvassa 🤭
Anteeksi, painin horny jailiin.
Kyllä mullakin nöpöttäs jos tommonen taskuvenus hivelis mua ja katsoisi simiin. Oon kyllä nainen et en tiiä mikä seisois ,no ainaki järki.
Voi naisillakin seisoo. Minimaalinen naisnöpötys. Hyi yäk ei mennä siihen. Mut rakastan tota termiä taskuvenus! Siinä Ravenin Tiktokissa tänään tuli se fiilis kun K oli niissä söpöissä siviili vaatteissa ja puhui niin nätisti faneille ja isojen järkkäreiden vieressä oli niin pikkuinen 😭💚 Taskuvenus! Roikkuva koala. Rakastan!!!
No menit kyllä jo 😅🤣
Casual nöpötys ja taisteluvalmiudessa oleva jorma ja minimaalinen naisnöpötys. Ai mä rakastan teitä 😍🤭
Ja nöpsä on kyllä kans tosi söpö termi.
Nöpsä on ihana termi! Aloin miettiä, pitäiskö tehdä itelle nöpsä-rannekoru 😁
Oletko Imatran koski? 😅
Mutta totta, niin suloiselta kuulostaa että sopis hyvin vaikka paitaan tai tatskaan. Casuaali nöpsä, anyone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolle Tommylle ole oma ketju?
On se nyt kumma, jos ei saisi edes K:n yhteistyöstä ja yhteistyötä tekevästä artistista kirjoittaa täällä? Niinkö suuri uhka Tommy on teistä joillekin (ja fantasioillenne)?
Ei ole uhka (miten edes olisi?) mutta T ei vaan kiinnosta yhtään, Sorry.
Näkyykö teillä Häärijän tiktok?
Keskustelu täällä tyrehtyisi aika nopeasti jos ihan kaikelle kuten Tommylle pitäisi olla oma ketjunsa.
Vierailija kirjoitti:
No kun ollaan pervoiltu pitkin viikkoa niin ei enää jaksa.
Mua kyllä vähän kauhistuttaa tää Auto jään dissaus täällä.
Mä tykkään! Ja mahtava keikkabiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt manaa, tässä on vielä vähän vaille tuntia aikaa muuttua Salkkareiksi! :D
Kyllä se Kärsy ehtii vielä 22.55 laittaa kostopitsissä ja naamarissa Peruukki Hojania seinille. Sitten huutaa Estro Naudat Forever and never stop the madness.
Juna Niuvaan lähtee sit raiteelta 2.
Tuosta Auto Jää-keskustelusta tuli mieleen se kun Kärtsän Jäähallin keikan striimin chatissa joku ulkomaalainen kommentoi että Auto Jää on hänen lempibiisinsä Kärtsältä, melkein (todellakin) toivon ettei ollut tosissaan😅😂