Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
116041/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilini näkyy taas aamu viideltä.

T: Häärijä

Vierailija
116042/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen roikkunut tällä palstalla niin paljon on-off, että mun varmaan pitäisi tietää, mutta en kuollaksenikaan muista, mistä ihmeestä nämä Kris ja Härtsä -jutut lähti. Mikä se oli se ensimmäinen sysäys tähän. Miten päädyttiin tähän pisteeseen, että Hris on yhtä hyväksytty shippi täällä kuin Jan&Nace. Tai hemmetin Jure ja Johannes. No en oikeastaan välitäkään, nää on ihan huippuja nää kommentit ja parantaa aina mun päivää tai iltaa, jatkakaa! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
116043/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolissani kyllä kun Käärijä rehellisesti suoraan silmiin katsoo haastattelijaa ja sanoo, että tarttisi tällä hetkellä lisää lomaa :( Ja ryndi edessä.

Lähetän tsuihh tsuihhh taikapölyenergiaa Käärijälle!!

Samaa mietin, että miten jaksaa. Kesän lopussa vaikutti olevan jo vähän väsynyt joten mitähän sitten joulukuussa, kun on syksyllä paljon keikkoja ja kiertue. Toivotaan parasta <3

Siis Käärijähän oli todella väsynyt jo kesän alussa tiiviin viisukevään jälkeen. Ihan selkeästi on paha ylikuormitustila ollut jo pitkään päällä, ja tuossa on ihan vakavan uupumisen mahdollisuus ilmassa. Kun sillä on se perussairauskin. Nyt ei pitäis terveydellä leikkiä.

Vierailija
116044/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmennyin millainen A-studio täällä, tässä ketjussa, on lauantai-iltana käynnissä. No mutta vaihtelu virkistää varmaan!

No kun ollaan pervoiltu pitkin viikkoa niin ei enää jaksa.

Mua kyllä vähän kauhistuttaa tää Auto jään dissaus täällä.

Mä tykkään! Ja mahtava keikkabiisi.

Eihän se mikään musiikillinen mestariteos ole, mutta mielestäni menee sellaisena hölmönä keikkabiisinä, jossa kaikki voivat hoilata mukana.. Tai kännissä voi hoilata kun kotiutuu xD

Mä inhoan Auto Jäätä koska en oikein tykkää siitä biisinä mutta se rupeaa AINA soimaan mulla päässä kun se mainitaan. Nytkin! Auto jää, auto jäää, tänttä-tän-tänttä-tänttäränttä-rää! Kirottu kappale, ääääh! xD

Sekin ärsyttää, et jos pistät Kärtsyä spotikasta soimaan randomilla, niin auto jää lähtee about joka toisena biisinä soimaan. 🤯

Vierailija
116045/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se oli se kengät vastakkain homma mistä tänään puhuttiin jossain vaiheessa? J&B kengät tai jalat vastakkain jossain, missä? Linkki?

https://www.tumblr.com/korvessa/729782804398948352/he-really-put-these-…

Vierailija
116046/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se oli se kengät vastakkain homma mistä tänään puhuttiin jossain vaiheessa? J&B kengät tai jalat vastakkain jossain, missä? Linkki?

Vierailija
116047/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö? Mun mielestä oli joku toinenkin.

Vierailija
116048/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kuva jonka K postas muistoksi Nordic Tourilta vain paranee merkitykseltään kun aikaa kuluu. Ekaks ajattelin, et se on vain hyvä kuva näistä kahdesta yhdeltä keikoista.

Mut siinä Bojan katsoo Kärtsää, silloin kun K ei edes katso Bojaniin, siinä on B:n seksikkäin paita ikinä, siinä on paita, jota kiertuevaimo pääsi pyykkäämään ja kuva on ekalta yhteisen Ccc:n vedon keikalta. Ihan h*ton ihana valinta tohon postaukseen 🥹🥰

https://www.instagram.com/p/CxklsZPICZF/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Piirsin tähän kuvaan Bojanille suuret valkoiset siivet joilla suojelee burnoutin partaalla olevaa Kärtsää. Ei tullu kovin hyvä.

Osaisko joku paremmin?

L💖 (lauantaipullo korkattu)

Vierailija
116049/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vastaan tällainen testi eli mikä K/B-hetki olet: https://uquiz.com/quiz/EdoHP0/which-bojan-and-jere-moment-are-you

Oma tulos oli Jere riding Bojan (Tavastia 1.0) 😄🥵

Vierailija
116050/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumangeggels kun on tullut sivuja yhden teatterikäynnin aikana! No, luin kaikki ja heti ekaksi kiitokset henkilökohtaiselle roustaajalleni. Lämpenen aina kun joku saa meitsin häkeltymään, eli anna tulla vaan! Ja sitten taas asian ytimeen:

-tarjoudun mielelläni pesemään kaikki jokeripojat kosken kuohuissa. Ihanan kirkasotsaista kuvitella, että siellä kukaan kuitenkaan puhdistuu. Tunnustan häpeämättä, että tavoitteenani on saada jopa Krisistä tosi dirty.

-Bojanin instan kiusalliseen sijaintiin saattaa tosiaan vaikuttaa se, että meiltä on Svetogorskiin rapiat 8 km. Sori siitä.

-Järjetön everything reminds me of them -kokemus siellä teatterissa! Näytelmässä otettiin vahvasti kantaa ilmastonmuutokseen, oli erilaisia vedenpaisumuksen merkkejä, nousevaa vedenpintaa ja tsunamia. No hitto SLOVENIAN TULVAT! KATASTROFIAPUA! BOJAN LAULAMASSA FUTISKENTÄLLÄ! BOJAN YLIPÄÄNSÄ MISSÄÄN! BOJAN LAULOI MYÖS SUOMESSA! KOSTOPITSI! BOJANIN NÄNNIT!!!

Tällä tavalla ne ajatukset nykyään kulkee.

Imatran Koski

Vierailija
116051/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen roikkunut tällä palstalla niin paljon on-off, että mun varmaan pitäisi tietää, mutta en kuollaksenikaan muista, mistä ihmeestä nämä Kris ja Härtsä -jutut lähti. Mikä se oli se ensimmäinen sysäys tähän. Miten päädyttiin tähän pisteeseen, että Hris on yhtä hyväksytty shippi täällä kuin Jan&Nace. Tai hemmetin Jure ja Johannes. No en oikeastaan välitäkään, nää on ihan huippuja nää kommentit ja parantaa aina mun päivää tai iltaa, jatkakaa! :D

Se yhteinen kuva Krisistä ja Härtsästä. Molemmat herrat jakoivat sen instoissaan Hris nimellä. Menikö oikein?🧐

Vierailija
116052/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
116053/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua K:lle, koska mua itseäni ahdistaa ajatus samanlaisesta keikkatahdista. Mahtaako olla mitään vapaapäiviäkään kunnolla, koska artisteilla monesti on muuta ohjelmaa keikkojen ohessa. En oikeastaan tajua miten kukaan jaksaa sitä pidemmän päälle. Keikka itsessään on kuluttava ja yleensä täysin epäinhimilliseen aikaan illalla tai keskiyöllä. Kun vihdoin pääsee ummistamaan silmänsä sänkyyn pitääkin nousta ja jatkaa matkaa ja sama rundi pyörii. Sitten päästään kotiin ja muut askareet. Ihmekkös jos siinä ei pysty lepäämään ja saamaan hyviä unia. Saati jos tähän keikkailuun kuuluu vahvasti alkoholi ja roskaruoka.

Vierailija
116054/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolissani kyllä kun Käärijä rehellisesti suoraan silmiin katsoo haastattelijaa ja sanoo, että tarttisi tällä hetkellä lisää lomaa :( Ja ryndi edessä.

Lähetän tsuihh tsuihhh taikapölyenergiaa Käärijälle!!

Samaa mietin, että miten jaksaa. Kesän lopussa vaikutti olevan jo vähän väsynyt joten mitähän sitten joulukuussa, kun on syksyllä paljon keikkoja ja kiertue. Toivotaan parasta <3

Eikö ole mahdollista tehdä vähemmän keikkoja, K n keikkatahti on jatkuvasti kova. Ei tietenkään nyt voi enää perua, mutta siinä vaiheessa, kun aikatauluja suunnitellaan.

Vierailija
116055/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä on sitten ihanat huulet tuossa Stooryssa, missä se nyhtää tuota vihreää munakuppipipoa päästään... Ihanan törröiset ja mehevät - korostuu kun näkyy vaan suu ja silmät!! 💋💋💋

Vierailija
116056/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä klassikko sopii nyt tähän iltaan

- when I get some nice guy here 🔥🍆

https://vm.tiktok.com/ZGJvcGSgw/

Ei pysty katsoo!🙈🙉🙊

Vierailija
116057/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
116058/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä klassikko sopii nyt tähän iltaan

- when I get some nice guy here 🔥🍆

https://vm.tiktok.com/ZGJvcGSgw/

Ei pysty katsoo!🙈🙉🙊

Joo en mäkään pysty kattomaan äänillä :D Miken reaktio on kyllä ihan huippu :D

Vierailija
116059/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kuva jonka K postas muistoksi Nordic Tourilta vain paranee merkitykseltään kun aikaa kuluu. Ekaks ajattelin, et se on vain hyvä kuva näistä kahdesta yhdeltä keikoista.

Mut siinä Bojan katsoo Kärtsää, silloin kun K ei edes katso Bojaniin, siinä on B:n seksikkäin paita ikinä, siinä on paita, jota kiertuevaimo pääsi pyykkäämään ja kuva on ekalta yhteisen Ccc:n vedon keikalta. Ihan h*ton ihana valinta tohon postaukseen 🥹🥰

https://www.instagram.com/p/CxklsZPICZF/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Piirsin tähän kuvaan Bojanille suuret valkoiset siivet joilla suojelee burnoutin partaalla olevaa Kärtsää. Ei tullu kovin hyvä.

Osaisko joku paremmin?

L💖 (lauantaipullo korkattu)

Ihana idea 💕

Vierailija
116060/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://archiveofourown.org/works/50437243

Nyt jos joku on vielä iltasatua vailla niin iso suositus tälle! Oli älyttömän hyvä🥵

Ketju on lukittu.