Mikä S-ryhmää vaivaa, ei osaa uudistua?
Rosso, Amarillo, ABC ja mitävielä. Eikö noin suuri firma voisi keksiä joskus jotain uutta? Tai edes uudistaa ruokalistat? Rossot ja Amarillot menneet kymmeniä vuosilla samoilla, eikä ihmiset enää käy niissä. Kuitenkin työnnetään samaa kuraa keittiöstä uskossa että kyllä ne syö kun ei muutakaan ole. Mutta nykyään onneksi on.
Kommentit (11)
Onko niillä yhä ne huonot verkkosivut? Noin iso pulju ja tuollaiset verkkosivut.
Tyypillistä kommunismijuuriselle osuuskuntapuuhailulle.
Onhan noilla vaikka mitä ravintolaketjuja. Tuolla kaupungeittain.
Kallis ja tylsä valikoima ravintoloissa mutta enpä niissä käykään.
Uudistaminen maksaa. Rossossa ja muissa ketjuissa käy yhä maksavia asiakkaita, ei ravintoloita muuten olisi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noilla vaikka mitä ravintolaketjuja. Tuolla kaupungeittain.
Varmaan siellä hesoissa. Suurin osa Suomesta sijaitsee kuitenkin sen ulkopuolella.
Äsryhmä kyseessä asiakasomistajien päälle. Ihan vitsi koko pulju
S-ryhmän kassajärjestelmää ei ole uudistettu sitten 90-luvun.
Sokoksen verkkokauppakin oli pitkään kuin huono vitsi. Nykyäänkään logistiikka ei näytä toimivan, jos viidestä tilatusta tuotteesta 4 lähetetään jokainen erikseen eri paikasta.
Näin paljon työmatkustavana naurattaa se jokakertainen "noh, jopas nyt kestää kuitin tulo" hotellista poistuessa.
Vierailija kirjoitti:
On ne listat muuttuneet. Valitettavasti vain itselleni huonommiksi. Lisäksi enää ei tule niitä alkupaloja automaattisesti esim nachot ja leipä.
Juu, muuttui Amarillon lista joku vuosi takaperin. Poistettiin puolet listasta.
On ne listat muuttuneet. Valitettavasti vain itselleni huonommiksi. Lisäksi enää ei tule niitä alkupaloja automaattisesti esim nachot ja leipä.