Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115661/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noista kahdesta ota kyllä erkkikään oikeasti selvää mitä niiden välillä on.

Kärde tuuttaa Boitsua stooreissaan, mutta on muuten kyllä toned down esim ei tykkäile fan arteista, ei jaa enää baby juttuja vaan paremminkin tuota roastausta. B taas hehkui Suomessa, mutta on kyllä nihkeä ainakin somessa näyttämään mitään.

Ehkä B kuitenkin kunnioittaa sitä että K on varattu, kun sen taas omin silmin näki ja ei lähde enää hullutteluun mukaan. K nyt tekee mitä haluaa.

Tai sitten on huomattu, että ei ole mitään something more ja halutaan olla normaalisti ystäviä kaikkien silmissä. Kunnes taas K vetäsee pyykit tulille ja taas mennään.

Noita on kyllä niin hankala tulkita.

Kärde tykkää fanartista kyllä edelleen lähes päivittäin.

Ehkä joskus selviää, mitä noiden välillä on vai jatkuuko tämä tällaisena vuosia. Luulisi että jo aika pian K haluaa lapsia (onko tämäkin kielletty aihe), jolloin tämä asetelma muuttuu pakosti. Mietin kans, onko noiden suhde niin harvinaislaatuinen oikeasti vai onko siinä harvinaista vain se, että se on tullut niin monelle näkyväksi.

Vierailija
115662/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo K ainakaan mitään tylyjä pakkeja voinut antaa B? Kun bussissakin jalat vastakkain, ja B niin hehkuvainen, en tiedä mitä pitäisi ajatella?

Mistä me tiedetään että se oli juuri B:n jalka?

No ei se meidänkään ollut.

T: Nace, Jure ja Jan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115663/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtiskö kukaan mun kanssa lauantaisaunaan?

Laukku on jo naulassa ja kiuas kuumana.

T. Satu

Nyt ei jouda, kun naapurin Jorma jo huuteli saunasta k yrpää tarjolla ja mulla on sen kanssa projektit kesken.

Tuleehan teidänkin projekteista sitten tiktokkia? Vai meneekö suoraan Onlyfanssiin.

Mites se sun mies, joutaisko se sillä välin kun vaimolla jormaprojektin täyteinen ilta?

Eikös Viisu Gayllä ollut joku projekti kesken naapurin Jorman kanssa? 🤔

No nekin vois tulla. Kyllä tänne lauteille mahtuu niin kauan kun se sohvaperse (?) pysyy poissa.

T. Satu

Vierailija
115664/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan niistä kengistä tiedetään

Vierailija
115665/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Satu

Nyt ei jouda, kun naapurin Jorma jo huuteli saunasta k yrpää tarjolla ja mulla on sen kanssa projektit kesken.

Tuleehan teidänkin projekteista sitten tiktokkia? Vai meneekö suoraan Onlyfanssiin.

Mites se sun mies, joutaisko se sillä välin kun vaimolla jormaprojektin täyteinen ilta?

Tiktokkia tehdään sitten kun tanssi lattialla hinkataan. Laitahan osoite niin laitan miehen tulemaan. Päästään Jorman kanssa tuonne meidän vuoteeseen projektoimaan niin ei tarvi taas noita lauteita p askaksi rytkyttää. Taloyhtiöltä tulee aina sanomista.

Vierailija
115666/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Satu

Mä tulen. Lemuan niin prkuleesti Janin jalka hielle.

T: Janin kenkä

Ai, haiseeko kaikki Jokerit ihan pskalle 😅

Heitetään ne Imatran koskeen. Niissä kuohuissa puhdistuu kaikki.

Vierailija
115667/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/signoraviolettavalery/729823167338708992/idk-wha…

Sleeping beauty💕

En kestä tuota kuvaa! Jure on pöllinyt Bojanin tyynyn ja katsokaa miten sen jalkaterät on söpösti vierekkäin. Ja Bojanin peitto on kääntynyt ylösalaisin. :)

Vierailija
115668/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Satu

Tiktokkia tehdään sitten kun tanssi lattialla hinkataan. Laitahan osoite niin laitan miehen tulemaan. Päästään Jorman kanssa tuonne meidän vuoteeseen projektoimaan niin ei tarvi taas noita lauteita p askaksi rytkyttää. Taloyhtiöltä tulee aina sanomista.

Kyl se mies tietää mihin voi tulla (🤣).

Ennenkin käynyt kun siellä teidän taloyhtiössä ei aina pysty saunomaan kun lauteet jatkuvasti remontissa.

Vierailija
115669/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi pyhis jutut on provoja, syytäkin ilmiantaa

No ei tasan tarkkaan kaikki ole. Mä olin kova teflarifani, mutta se suklaan biisi oikeasti kolahti niin kovaa, että poistin kaiken niiden musan mun soittolistoilta ja alapeukutin bändin, ettei jatkossakaan ikinä kuulisi.

Se biisi on törkee. Ja Pyhis aivan keskenkasvuinen pskiainen. (Tuli muuten mieleen, että Kovis vois aivan hyvin olla sille kirjoitettu)

.

Olen aika hämmästynyt siihen mihin Pyhis on vajonnut. Ei sitä nyt tietenkään tiedä mitä taustalla on, mutta se biisi on aivan todella törkeää ja mauton ja kuulostaa sivullisesta typerältä. Kun tietää mihin kyseinen mies kykenee, niin mitä hemmettiä. 🙈

Enemmän ihmettelen miksi se seksikäs-suklaa on lähtenyt tähän mukaan.

Vaikka Pyhin osuus kuinka kuulostaa dissaavan K:ta niin me ei oikeasti tiedetä mistä se kertoo. Ja SS:n antama haastis sen biisin taustasyistä ei mitenkään viitannut K:hon. Eli en tuomitse ennen kuin tähän tulee oikea varmuus, mutta suhtaudun varauksella.

Kenestä muustakaan ja kaikki tietää mihin ihmiset tuon liittää. Tuskin he tulee ikinä myöntämään kun siitä voisi tulla hankaluuksia.

No mä en ainakaan liitä tuota biisiä Käärijään. Kaikki ei ole yhtä fanaattisia sekopäita kuin tämän ketjun jengi, niin päähän mahtuu muutakin kuin Käärijä. :D

Jaa. Minulta on ihan Käärijää seuraamattoman kysyneet olenko kuullut Pyhiksen uuden kappaleen ja tiedänkö miksi se laulaa Käärijästä tommosia. Kysyneet kun tietäneet, että olen Pyhistä seurannut.

Vierailija
115670/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/signoraviolettavalery/729823167338708992/idk-wha…

Sleeping beauty💕

En kestä tuota kuvaa! Jure on pöllinyt Bojanin tyynyn ja katsokaa miten sen jalkaterät on söpösti vierekkäin. Ja Bojanin peitto on kääntynyt ylösalaisin. :)

Nyt tää nauta poistuu netistä tältä päivältä. Luin "pakarat" tossa jalkaterien tilalla 🤦🏼

Vierailija
115671/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kärtsä ja Härtsä tota stooria taas 💚

Vierailija
115672/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo K ainakaan mitään tylyjä pakkeja voinut antaa B? Kun bussissakin jalat vastakkain, ja B niin hehkuvainen, en tiedä mitä pitäisi ajatella?

Mistä me tiedetään että se oli juuri B:n jalka?

Tää ei ole ankeutusyritys, mua vaan kiinnostaa. Kun Nace kerran kuvasi stoorina samalta paikalta, samassa paikassa ja asennossa istuvaa K:ta ja sen sukkia. Mut en nyt äkkiseltään löydä mitään kuvaa minkälaiset kengät Nacella oli ajomatkalla Turkuun. Jos kokoa katsoo, niin se puhuis enemmän B:n puolesta, kuin pitkän miehen jalasta, ja tiedetään et B:llä oli nt reissussa ainakin valkoiset vejat mukana.

Vierailija
115673/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arsenal Festin kesäkuisen keikan tekstitetty ensiesitys tänään klo 19

Täällä yleisöstä näytettin lappua "say uwu if you love käärijää". En muista reaktiota. 💙

Vierailija
115674/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan se nyt kiistatonta, että Pyhin versio kertoo nimenomaan Ksta. Ja siinä samalla aika paljon herrasta itsestään.

Vierailija
115675/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi pyhis jutut on provoja, syytäkin ilmiantaa

No ei tasan tarkkaan kaikki ole. Mä olin kova teflarifani, mutta se suklaan biisi oikeasti kolahti niin kovaa, että poistin kaiken niiden musan mun soittolistoilta ja alapeukutin bändin, ettei jatkossakaan ikinä kuulisi.

Se biisi on törkee. Ja Pyhis aivan keskenkasvuinen pskiainen. (Tuli muuten mieleen, että Kovis vois aivan hyvin olla sille kirjoitettu)

.

Olen aika hämmästynyt siihen mihin Pyhis on vajonnut. Ei sitä nyt tietenkään tiedä mitä taustalla on, mutta se biisi on aivan todella törkeää ja mauton ja kuulostaa sivullisesta typerältä. Kun tietää mihin kyseinen mies kykenee, niin mitä hemmettiä. 🙈

Enemmän ihmettelen miksi se seksikäs-suklaa on lähtenyt tähän mukaan.

Vaikka Pyhin osuus kuinka kuulostaa dissaavan K:ta niin me ei oikeasti tiedetä mistä se kertoo. Ja SS:n antama haastis sen biisin taustasyistä ei mitenkään viitannut K:hon. Eli en tuomitse ennen kuin tähän tulee oikea varmuus, mutta suhtaudun varauksella.

Kenestä muustakaan ja kaikki tietää mihin ihmiset tuon liittää. Tuskin he tulee ikinä myöntämään kun siitä voisi tulla hankaluuksia.

No mä en ainakaan liitä tuota biisiä Käärijään. Kaikki ei ole yhtä fanaattisia sekopäita kuin tämän ketjun jengi, niin päähän mahtuu muutakin kuin Käärijä. :D

Jaa. Minulta on ihan Käärijää seuraamattoman kysyneet olenko kuullut Pyhiksen uuden kappaleen ja tiedänkö miksi se laulaa Käärijästä tommosia. Kysyneet kun tietäneet, että olen Pyhistä seurannut.

Juu. Euroviisutyypistä, joka on feikki räppäri. Eiköhän nuo 2 elementtiä jo riitä ja jos ei SS ja Pyhis eikä niitten tuottajat eikä levy-yhtiön väki ole tätä tajunnut, niin on kyllä todella tyhmää porukkaa.

En muuten tiennyt, että SS on ollut Salkkareissa. K parka.

Vierailija
115676/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arsenal Festin kesäkuisen keikan tekstitetty ensiesitys tänään klo 19

Täällä yleisöstä näytettin lappua "say uwu if you love käärijää". En muista reaktiota. 💙

Sanoi uwu.

Vierailija
115677/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin näyttää B:n jaloilta, ei vain kengät, ei ne Nacen kans tollain olis

Vierailija
115678/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsästä juttu klo20.30 uutisissa Yleltä.

Vierailija
115679/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Satu

Mä tulen. Lemuan niin prkuleesti Janin jalka hielle.

T: Janin kenkä

Ai, haiseeko kaikki Jokerit ihan pskalle 😅

Heitetään ne Imatran koskeen. Niissä kuohuissa puhdistuu kaikki.

On sulla kosketar nyt tekemistä 🤣 toivottavasti et avaa palstaa siellä teatterissa....

Vierailija
115680/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noista kahdesta ota kyllä erkkikään oikeasti selvää mitä niiden välillä on.

Kärde tuuttaa Boitsua stooreissaan, mutta on muuten kyllä toned down esim ei tykkäile fan arteista, ei jaa enää baby juttuja vaan paremminkin tuota roastausta. B taas hehkui Suomessa, mutta on kyllä nihkeä ainakin somessa näyttämään mitään.

Ehkä B kuitenkin kunnioittaa sitä että K on varattu, kun sen taas omin silmin näki ja ei lähde enää hullutteluun mukaan. K nyt tekee mitä haluaa.

Tai sitten on huomattu, että ei ole mitään something more ja halutaan olla normaalisti ystäviä kaikkien silmissä. Kunnes taas K vetäsee pyykit tulille ja taas mennään.

Noita on kyllä niin hankala tulkita.

Kärde tykkää fanartista kyllä edelleen lähes päivittäin.

Ehkä joskus selviää, mitä noiden välillä on vai jatkuuko tämä tällaisena vuosia. Luulisi että jo aika pian K haluaa lapsia (onko tämäkin kielletty aihe), jolloin tämä asetelma muuttuu pakosti. Mietin kans, onko noiden suhde niin harvinaislaatuinen oikeasti vai onko siinä harvinaista vain se, että se on tullut niin monelle näkyväksi.

Ahdistava ajatus🙈😅, siis vain meidän kannalta toki, siis että jatkuis vuosia, heillä

Varmaankin kaikki hyvinkin ok. Mä en ole kyllä tähän 50 -ikävuoteen mennessä tuollaista suhdetta nähnyt, mutta toisaalta en ole ihminen, jolla olisi hirveän laajat sosiaaliset verkostot.

Ketju on lukittu.