Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115621/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pato projekti etenee siellä Imatran Koskella vai tultiinko siihen tulokseen, ettei sen ryöpähdyksiä pysty estämään mikään?

Vierailija
115622/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi pyhis jutut on provoja, syytäkin ilmiantaa

No ei tasan tarkkaan kaikki ole. Mä olin kova teflarifani, mutta se suklaan biisi oikeasti kolahti niin kovaa, että poistin kaiken niiden musan mun soittolistoilta ja alapeukutin bändin, ettei jatkossakaan ikinä kuulisi.

Se biisi on törkee. Ja Pyhis aivan keskenkasvuinen pskiainen. (Tuli muuten mieleen, että Kovis vois aivan hyvin olla sille kirjoitettu)

.

Olen aika hämmästynyt siihen mihin Pyhis on vajonnut. Ei sitä nyt tietenkään tiedä mitä taustalla on, mutta se biisi on aivan todella törkeää ja mauton ja kuulostaa sivullisesta typerältä. Kun tietää mihin kyseinen mies kykenee, niin mitä hemmettiä. 🙈

Eikä yhtään jää epäselväksi kenestä puhuu. Lahjakas ukko itsekin, en minäkään tajua että mitä se tällä kuvittelee saavuttavansa. Muuta kuin entisiä faneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115623/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen ja edellispäivänä toivoin täällä B:n ja K:n välistä painia. No sitä ei ihan saatu, mutta kiva kuitenkin tietää, että B harjoittelee sitä varten.

B sen painiottelun voittais!

Ei välttämättä. Eihän Kärpän tarviis kuin vähän poskea hipaista niin B:n aivot tilttaisi ja se vaan tuijottaisi horisonttiin suu auki. Tai avata suunsa ja sanoa ihan mitä vaan, ei se painiminen helppoa ole kun hymy on niin valtavan leveä että silmätkin puristuu kiinni.

Juu ei välttämättä, mä melkein kallistuisin K:n kannalle. Onhan siinä tiiviissä paketissa varmaan voimaa ku pienessä kylässä.

Eikö mitä, Kärppyä ei tarvitse kuin vyötäisiltä tarttua, niin se roikkuu saman tien koalana ota mut-tilassa.

Vierailija
115624/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tumblr vaikuttaa aika hyvältä paikalta siinä mielessä että siellä taitaa anonyymiys olla varmempaa ku vaikka instassa. Instassa algoritmit alkaa aina jossain vaiheessa tarjota seuraajia ja sisältöä sen päätilin mukaan. Eli estronautailu palstan ulkopuolella voi toimia tuolla ihan hyvin!

Vierailija
115625/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään, että K&B yhteyis katkeaa ja mikä heillä on 

Vierailija
115626/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Pyhillä mielenterveys reistailla aika kovaa, ei ole ainoa asia tämä biisi, missä on sekoillut. Keikoista ei enää ole mitään järkeä ja instassa yhdessä vaiheessa hänellä oli ihan järkyttäviä juttuja. Pää mennyt nurin, en tiedä, onko päihteillä tekemistä.

Vierailija
115627/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuvaavaa että imatran kosken profiilikuvana on bojanin pakarat 😁

Toivottavasti Bojan ei koskaan eksy Imatran Koskelle, sen mahtia ei hallitse kukaan.

Vierailija
115628/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään, että K&B yhteyis katkeaa ja mikä heillä on 

Ei hätiä, hyvällä mallilla vaikuttaa olevan asiat.

Vierailija
115629/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen ja edellispäivänä toivoin täällä B:n ja K:n välistä painia. No sitä ei ihan saatu, mutta kiva kuitenkin tietää, että B harjoittelee sitä varten.

B sen painiottelun voittais!

Ei välttämättä. Eihän Kärpän tarviis kuin vähän poskea hipaista niin B:n aivot tilttaisi ja se vaan tuijottaisi horisonttiin suu auki. Tai avata suunsa ja sanoa ihan mitä vaan, ei se painiminen helppoa ole kun hymy on niin valtavan leveä että silmätkin puristuu kiinni.

Juu ei välttämättä, mä melkein kallistuisin K:n kannalle. Onhan siinä tiiviissä paketissa varmaan voimaa ku pienessä kylässä.

Eikö mitä, Kärppyä ei tarvitse kuin vyötäisiltä tarttua, niin se roikkuu saman tien koalana ota mut-tilassa.

Eli siis koko painiottelusta ei tule yhtään mitään kun ne kihertää kasassa jossain nurkassa kumminkin ja pörröttää toistensa tukkia ja hymyilee autuaasti.

Vierailija
115630/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ficci koskee juurikin tuota mistä aiemmin oli kommentti, että mitä K sitten jos B löytääkin kumppanin. Aika tunteellinen.

https://archiveofourown.org/works/50331253/chapters/127152967

Vierailija
115631/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Made in Italy kirjoitti:

I don't know if there is a TV show here called "Beijing Express". In this show, various couples of contestants (mostly two friends), more or less famous, have to travel through various Asian states without money looking for someone who can offer them a ride or hospitality for the night and facing various challenges to win. It would be wonderful to see B. and K. on this show.

omg, can you imagine? K trying to get a lift with his charisma and friendliness.. Then B might bring some common sense and more linguistic help :D

In the 2018 (or 2019, I don't remember) edition of Beijing express, the San Marino representative of Eurovision 2022 participated with his guitarist (the one he kissed on the Eurovision stage). They were so much fun. And they had many bromantic moments.

Vierailija
115632/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi tumblr vaikuttaa aika hyvältä paikalta siinä mielessä että siellä taitaa anonyymiys olla varmempaa ku vaikka instassa. Instassa algoritmit alkaa aina jossain vaiheessa tarjota seuraajia ja sisältöä sen päätilin mukaan. Eli estronautailu palstan ulkopuolella voi toimia tuolla ihan hyvin!

Totta! Ja jos haluat anonyymiutta, niin tee sellainen sähköpostiosoite, joka ei ole sinun nimelläsi, äläkä seuraa ketään oikeasta elämästäsi siihen tiliin tehdyillä tileillä. Tumblr on kyllä hyvin erossa muista someista, ja siellä ei suositella sähköpostin perusteella tilejä

Vierailija
115633/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Pyhillä mielenterveys reistailla aika kovaa, ei ole ainoa asia tämä biisi, missä on sekoillut. Keikoista ei enää ole mitään järkeä ja instassa yhdessä vaiheessa hänellä oli ihan järkyttäviä juttuja. Pää mennyt nurin, en tiedä, onko päihteillä tekemistä.

Eikös se just jossain iltapäivälehden haastattelussa kertonut kuinka sillä lähti post-korona meno laukalle alkomahoolin ja mielenterveysasioiden kanssa ja oli hakenut siihen hoitoa (?). 

Vierailija
115634/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tasan tarkkaan kaikki ole. Mä olin kova teflarifani, mutta se suklaan biisi oikeasti kolahti niin kovaa, että poistin kaiken niiden musan mun soittolistoilta ja alapeukutin bändin, ettei jatkossakaan ikinä kuulisi.

Se biisi on törkee. Ja Pyhis aivan keskenkasvuinen pskiainen. (Tuli muuten mieleen, että Kovis vois aivan hyvin olla sille kirjoitettu)

.

Olen aika hämmästynyt siihen mihin Pyhis on vajonnut. Ei sitä nyt tietenkään tiedä mitä taustalla on, mutta se biisi on aivan todella törkeää ja mauton ja kuulostaa sivullisesta typerältä. Kun tietää mihin kyseinen mies kykenee, niin mitä hemmettiä. 🙈

Enemmän ihmettelen miksi se seksikäs-suklaa on lähtenyt tähän mukaan.

Vierailija
115635/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Made in Italy kirjoitti:

I don't know if there is a TV show here called "Beijing Express". In this show, various couples of contestants (mostly two friends), more or less famous, have to travel through various Asian states without money looking for someone who can offer them a ride or hospitality for the night and facing various challenges to win. It would be wonderful to see B. and K. on this show.

omg, can you imagine? K trying to get a lift with his charisma and friendliness.. Then B might bring some common sense and more linguistic help :D

In the 2018 (or 2019, I don't remember) edition of Beijing express, the San Marino representative of Eurovision 2022 participated with his guitarist (the one he kissed on the Eurovision stage). They were so much fun. And they had many bromantic moments.

Aaahhh I have to try to find this somewhere. I love Achille 😍

Vierailija
115636/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

No tämä!

Kateus vai ollut niin otettu, että sai tehdä yhteistyötä Pyhin kanssa? Mutta itse en kyllä olisi tota skeidaa julkaissut, vaikka Elvis olisi noussut haudasta ja halunnut tehdä mun kanssa yhteisbiisin.

Vierailija
115637/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Vaikka Pyhin osuus kuinka kuulostaa dissaavan K:ta niin me ei oikeasti tiedetä mistä se kertoo. Ja SS:n antama haastis sen biisin taustasyistä ei mitenkään viitannut K:hon. Eli en tuomitse ennen kuin tähän tulee oikea varmuus, mutta suhtaudun varauksella.

Vierailija
115638/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Vaikka Pyhin osuus kuinka kuulostaa dissaavan K:ta niin me ei oikeasti tiedetä mistä se kertoo. Ja SS:n antama haastis sen biisin taustasyistä ei mitenkään viitannut K:hon. Eli en tuomitse ennen kuin tähän tulee oikea varmuus, mutta suhtaudun varauksella.

No kyllähän tosta tulee sokealla tai tässä tapauksessa kuulolla Erkilläkin K mieleen. Pakkoko siihen oli just tänä vuonna tuo Euroviisuvihjaus tunkea. Tasan tarkkaan tiesivät keneen menee heti ajatus.

Vierailija
115639/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

No kyllähän tosta tulee sokealla tai tässä tapauksessa kuulolla Erkilläkin K mieleen. Pakkoko siihen oli just tänä vuonna tuo Euroviisuvihjaus tunkea. Tasan tarkkaan tiesivät keneen menee heti ajatus.

Kuurolla.

Vierailija
115640/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuvaavaa että imatran kosken profiilikuvana on bojanin pakarat 😁

Toivottavasti Bojan ei koskaan eksy Imatran Koskelle, sen mahtia ei hallitse kukaan.

Ei ole Vuoksen voittanutta, yli käynyttä Imatran!

Tämähän todettiin jo Kalevalassa, eli Slovenian prinssi voi toki yrittää, mutta mitään en lupaa. Tai itse asiassa lupaan, mutten taida etukäteen ääneen sanoa.

Ja mikäs imatra mayhem täällä on meneillään? Oon menossa just teatteriin ja päätin hetkeksi avata palstan, ja taas oon ilmeisesti joutunu vastuuseen sanoistani.

Imatran Koski

Ketju on lukittu.