Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115641/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi pyhis jutut on provoja, syytäkin ilmiantaa

No ei tasan tarkkaan kaikki ole. Mä olin kova teflarifani, mutta se suklaan biisi oikeasti kolahti niin kovaa, että poistin kaiken niiden musan mun soittolistoilta ja alapeukutin bändin, ettei jatkossakaan ikinä kuulisi.

Se biisi on törkee. Ja Pyhis aivan keskenkasvuinen pskiainen. (Tuli muuten mieleen, että Kovis vois aivan hyvin olla sille kirjoitettu)

.

Olen aika hämmästynyt siihen mihin Pyhis on vajonnut. Ei sitä nyt tietenkään tiedä mitä taustalla on, mutta se biisi on aivan todella törkeää ja mauton ja kuulostaa sivullisesta typerältä. Kun tietää mihin kyseinen mies kykenee, niin mitä hemmettiä. 🙈

Enemmän ihmettelen miksi se seksikäs-suklaa on lähtenyt tähän mukaan.

Vaikka Pyhin osuus kuinka kuulostaa dissaavan K:ta niin me ei oikeasti tiedetä mistä se kertoo. Ja SS:n antama haastis sen biisin taustasyistä ei mitenkään viitannut K:hon. Eli en tuomitse ennen kuin tähän tulee oikea varmuus, mutta suhtaudun varauksella.

Kenestä muustakaan ja kaikki tietää mihin ihmiset tuon liittää. Tuskin he tulee ikinä myöntämään kun siitä voisi tulla hankaluuksia.

Vierailija
115642/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuvaavaa että imatran kosken profiilikuvana on bojanin pakarat 😁

Toivottavasti Bojan ei koskaan eksy Imatran Koskelle, sen mahtia ei hallitse kukaan.

Ei ole Vuoksen voittanutta, yli käynyttä Imatran!

Tämähän todettiin jo Kalevalassa, eli Slovenian prinssi voi toki yrittää, mutta mitään en lupaa. Tai itse asiassa lupaan, mutten taida etukäteen ääneen sanoa.

Ja mikäs imatra mayhem täällä on meneillään? Oon menossa just teatteriin ja päätin hetkeksi avata palstan, ja taas oon ilmeisesti joutunu vastuuseen sanoistani.

Imatran Koski

Käärijän vuonna 2023 tapahtui sellainen ihme, että itse Imatran koski joutui roustauksen uhriksi. Aiheet loppui hetkeksi vai.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115643/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuvaavaa että imatran kosken profiilikuvana on bojanin pakarat 😁

Toivottavasti Bojan ei koskaan eksy Imatran Koskelle, sen mahtia ei hallitse kukaan.

Ei ole Vuoksen voittanutta, yli käynyttä Imatran!

Tämähän todettiin jo Kalevalassa, eli Slovenian prinssi voi toki yrittää, mutta mitään en lupaa. Tai itse asiassa lupaan, mutten taida etukäteen ääneen sanoa.

Ja mikäs imatra mayhem täällä on meneillään? Oon menossa just teatteriin ja päätin hetkeksi avata palstan, ja taas oon ilmeisesti joutunu vastuuseen sanoistani.

Imatran Koski

Käärijän vuonna 2023 tapahtui sellainen ihme, että itse Imatran koski joutui roustauksen uhriksi. Aiheet loppui hetkeksi vai.😂

Se on muuten Herra Käärijän vuonna.

Vierailija
115644/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Pyhillä mielenterveys reistailla aika kovaa, ei ole ainoa asia tämä biisi, missä on sekoillut. Keikoista ei enää ole mitään järkeä ja instassa yhdessä vaiheessa hänellä oli ihan järkyttäviä juttuja. Pää mennyt nurin, en tiedä, onko päihteillä tekemistä.

Kovin surullista ja sanon tämän ihan sydämellä. Olen hänen teksteistään pitänyt tosi paljon. Jostain ollut löytäväni itseänikin.

Mutta nyt nuokin biisit on jotenkin pilalla kun se mitä en siedä on tuollainen ihan tarpeeton ilkeys ja oksettavuus.

Vierailija
115645/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noiden kahden takia tullut joku jakomielitauti. Toisena päivänä ne on mun mielestä rakastuneita toisiinsa, toisena päivänä ei. Joskus toinen on enemmän kuin toinen.

Tällä hetkellä musta tuntuu, että K on se jolla on vahvat tunteet kaikesta huolimatta. Ei K tarvitse mitään B tuomaa suosiota, että sen takia tarvisi esittää. B tuntuu vetäytyvän.

Mutta siltikin uskon että on enemmän kuin brothers.

Meen tuonne kannen alle odottamaan, kumpi niistä seuraavaksi pyykkää tai mouruaa.

Vierailija
115646/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä se Villen uusi tiktok: https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729900299907743744

Mielestäni söpö mainos icip:lle!

Vierailija
115647/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Pyhillä mielenterveys reistailla aika kovaa, ei ole ainoa asia tämä biisi, missä on sekoillut. Keikoista ei enää ole mitään järkeä ja instassa yhdessä vaiheessa hänellä oli ihan järkyttäviä juttuja. Pää mennyt nurin, en tiedä, onko päihteillä tekemistä.

Kovin surullista ja sanon tämän ihan sydämellä. Olen hänen teksteistään pitänyt tosi paljon. Jostain ollut löytäväni itseänikin.

Mutta nyt nuokin biisit on jotenkin pilalla kun se mitä en siedä on tuollainen ihan tarpeeton ilkeys ja oksettavuus.

Mä en ennen Käärijää kuunnellut pahemmin suomalaista musiikkia, tai siis kasarin jälkeen julkaistua matskua. Mut jostain syystä kuulin jossain ihan randomisti Teflareiden Maradonan ja se iski jostain syystä kovaa. Ja UMK:ssakin kannustin heitä (paitsi Pandora livenä oli hieman... heikko). Nyt tämän jälkeen päällimmäisenä just tuo että koko äijä inhottaa ja tämä yks mun lempparibiiseistä ikinä on tosiaan "pilalla". Ei ne mussa mitään varsinaista fania menettänyt, mutta pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
115648/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin K ja B ovat tärkeitä toisilleen. Vaikuttavat olevan tyytyväisiä tilanteeseen ja heidän tunteet he itse tietävät mitkä ovat. Tuntuu, että ovat vieläkin ihastuneita toisiinsa. Voihan K olla rakastunut kahteen ihmiseen samaan aikaan.

Vierailija
115649/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo K ainakaan mitään tylyjä pakkeja voinut antaa B? Kun bussissakin jalat vastakkain, ja B niin hehkuvainen, en tiedä mitä pitäisi ajatella?

Vierailija
115650/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiskö kukaan mun kanssa lauantaisaunaan?

Laukku on jo naulassa ja kiuas kuumana.

T. Satu

Vierailija
115651/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arsenal Festin kesäkuisen keikan tekstitetty ensiesitys tänään klo 19

Vierailija
115652/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Satu

Hrisillä on sitten porttikielto sen viime kerran jälkeen.

Vierailija
115653/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Satu

Nyt ei jouda, kun naapurin Jorma jo huuteli saunasta k yrpää tarjolla ja mulla on sen kanssa projektit kesken.

Vierailija
115654/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo K ainakaan mitään tylyjä pakkeja voinut antaa B? Kun bussissakin jalat vastakkain, ja B niin hehkuvainen, en tiedä mitä pitäisi ajatella?

Mistä me tiedetään että se oli juuri B:n jalka?

Vierailija
115655/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Satu

Nyt ei jouda, kun naapurin Jorma jo huuteli saunasta k yrpää tarjolla ja mulla on sen kanssa projektit kesken.

Tuleehan teidänkin projekteista sitten tiktokkia? Vai meneekö suoraan Onlyfanssiin.

Mites se sun mies, joutaisko se sillä välin kun vaimolla jormaprojektin täyteinen ilta?

Vierailija
115656/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi pyhis jutut on provoja, syytäkin ilmiantaa

No ei tasan tarkkaan kaikki ole. Mä olin kova teflarifani, mutta se suklaan biisi oikeasti kolahti niin kovaa, että poistin kaiken niiden musan mun soittolistoilta ja alapeukutin bändin, ettei jatkossakaan ikinä kuulisi.

Se biisi on törkee. Ja Pyhis aivan keskenkasvuinen pskiainen. (Tuli muuten mieleen, että Kovis vois aivan hyvin olla sille kirjoitettu)

.

Olen aika hämmästynyt siihen mihin Pyhis on vajonnut. Ei sitä nyt tietenkään tiedä mitä taustalla on, mutta se biisi on aivan todella törkeää ja mauton ja kuulostaa sivullisesta typerältä. Kun tietää mihin kyseinen mies kykenee, niin mitä hemmettiä. 🙈

Enemmän ihmettelen miksi se seksikäs-suklaa on lähtenyt tähän mukaan.

Vaikka Pyhin osuus kuinka kuulostaa dissaavan K:ta niin me ei oikeasti tiedetä mistä se kertoo. Ja SS:n antama haastis sen biisin taustasyistä ei mitenkään viitannut K:hon. Eli en tuomitse ennen kuin tähän tulee oikea varmuus, mutta suhtaudun varauksella.

Kenestä muustakaan ja kaikki tietää mihin ihmiset tuon liittää. Tuskin he tulee ikinä myöntämään kun siitä voisi tulla hankaluuksia.

No mä en ainakaan liitä tuota biisiä Käärijään. Kaikki ei ole yhtä fanaattisia sekopäita kuin tämän ketjun jengi, niin päähän mahtuu muutakin kuin Käärijä. :D

Vierailija
115658/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Satu

Mä tulen. Lemuan niin prkuleesti Janin jalka hielle.

T: Janin kenkä

Vierailija
115659/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Satu

Tuleehan teidänkin projekteista sitten tiktokkia? Vai meneekö suoraan Onlyfanssiin.

Mites se sun mies, joutaisko se sillä välin kun vaimolla jormaprojektin täyteinen ilta?

Eikös Viisu Gayllä ollut joku projekti kesken naapurin Jorman kanssa? 🤔

Vierailija
115660/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Satu

Mä tulen. Lemuan niin prkuleesti Janin jalka hielle.

T: Janin kenkä

Ai, haiseeko kaikki Jokerit ihan pskalle 😅

Ketju on lukittu.