Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115461/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-sarjoista puheenollen. Bojan ja Jere tarvitsevat ehdottomasti sen oman sarjan. Kyllä noiden kahden hölmön välinen kemia ja touhut ansaitsevat paikkansa tv:n historiassa. Vaikka heistä ei paria Salkkareihin saataisi, niin se matkaohjelma. Pliis kuule mun toive.🙏

Vierailija
115462/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SSOL soi muuten tänään levylautakunnassa

https://areena.yle.fi/1-66597604

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115463/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skamia täällä mainosti katsovansa joku 5-kymppinenkin, tiedostaen et kyse on sarjassa lukioikäisistä. Mutta minäkin katselen paljon vastaavia, missä miespareja, ja Skamin katsoin myös, mut pojat on tosiaan melko nuoria. Itse olen siis myös vanhempi ja näitä palstan homomieheksi haluavia heteronaisia. Sarjat on kuitenkin sarjoja ja K&B ihan todellisuutta, ei varmaan oikein voi verrata.

Näiden kahden välinen kemia on huikea, ja selvästi suhde sisältää paljon lämpimiä tunteita ja rakkautta. Koko kuviohan perustuu klassiseen "rakkautta ensi silmäyksellä"-teoriaan. Hullu huuma, ihastuminen toiseen ihmiseen kertaheitolla (ihastumisella tosiaan on monta erilaista tasoa ja vivahdetta, eikä näitä tarvitset lokeroida tms, vain asianosaiset itse tietävät tarkemmin), äärimmäisen nopea tutustuminen, "kuin olisi tunnettu aina". Jotkut onnekkaimmat ihmiset saavat kokea tällaisen kerran elämässään. Harva useammin, suurin osa ei koskaan.

Tarkoitukseni oli sanoa että toivoisin sellaista sarjaa, jonka parilla olisi samanlaista vetovoimaa välissään kuin Bojanilla ja Käärijällä on. Kun on nähnyt nämä kaksi niin sarjojen parit alkaa maistumaan puulta. Olen teitä 30 vuotta nuorempi ja toivon että ymmärrätte asian minunkin näkökulmasta. Mielenkiintoisesti sanottu että haluaisit olla homomies. Saanko kysyä että onko sulla ollut kriisi asian suhteen? En oikein löydä parempaa sanaa. Matematiikka on mun ala mutta kirjoittaminen ei.

Tästä homomieheksi haluamisesta ollut täällä aiemmin puhetta. Löytyi yllättäen useampia samanhenkisiä ja samalla tavalla ajattelevia. Se oli mielenkiintoista. Ei mulla ainakaan mitään kriisiä ole asiasta, mut lähinnä olen pyöritellyt mielessäni juttuja. Eihän musta nyt homomiestä saa kuin tekemällä. Mutta gays are more... gay? En tiedä. Kriisiä on elämässä monen muun asian osalta kyllä, paljon ollut muutoksia ja yhtäkkiä olen melkein 50 ja täysin uudessa elämäntilanteessa. Pistänyt miettimään kaikenlaisia. Tämä shippijuttu sattui keväällä sopivaan väliin oman elämän kaaoksen keskellä ja olen täällä edelleen mukana.

Vierailija
115464/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TV-sarjoista puheenollen. Bojan ja Jere tarvitsevat ehdottomasti sen oman sarjan. Kyllä noiden kahden hölmön välinen kemia ja touhut ansaitsevat paikkansa tv:n historiassa. Vaikka heistä ei paria Salkkareihin saataisi, niin se matkaohjelma. Pliis kuule mun toive.🙏

Voisivat sen OnlyFansin sijaan ruveta keräämään joukkorahoitusta siihen matkailuohjelmaan, mä sijoittaisin ainakin siihen puhdasta rahaa. Mä niin haluaisin nähdä, kun ne kiertävät Eurooppaa ja maistelevat jotain paikallisia outoja herkkuja, ja B pärjää kaikkialla kielitaidollaan ja K pärjää kaikkialla kielitaidottomuudellaan. Ah, ne komedian mahdollisuudet.

Vierailija
115465/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skamia täällä mainosti katsovansa joku 5-kymppinenkin, tiedostaen et kyse on sarjassa lukioikäisistä. Mutta minäkin katselen paljon vastaavia, missä miespareja, ja Skamin katsoin myös, mut pojat on tosiaan melko nuoria. Itse olen siis myös vanhempi ja näitä palstan homomieheksi haluavia heteronaisia. Sarjat on kuitenkin sarjoja ja K&B ihan todellisuutta, ei varmaan oikein voi verrata.

Näiden kahden välinen kemia on huikea, ja selvästi suhde sisältää paljon lämpimiä tunteita ja rakkautta. Koko kuviohan perustuu klassiseen "rakkautta ensi silmäyksellä"-teoriaan. Hullu huuma, ihastuminen toiseen ihmiseen kertaheitolla (ihastumisella tosiaan on monta erilaista tasoa ja vivahdetta, eikä näitä tarvitset lokeroida tms, vain asianosaiset itse tietävät tarkemmin), äärimmäisen nopea tutustuminen, "kuin olisi tunnettu aina". Jotkut onnekkaimmat ihmiset saavat kokea tällaisen kerran elämässään. Harva useammin, suurin osa ei koskaan.

Tarkoitukseni oli sanoa että toivoisin sellaista sarjaa, jonka parilla olisi samanlaista vetovoimaa välissään kuin Bojanilla ja Käärijällä on. Kun on nähnyt nämä kaksi niin sarjojen parit alkaa maistumaan puulta. Olen teitä 30 vuotta nuorempi ja toivon että ymmärrätte asian minunkin näkökulmasta. Mielenkiintoisesti sanottu että haluaisit olla homomies. Saanko kysyä että onko sulla ollut kriisi asian suhteen? En oikein löydä parempaa sanaa. Matematiikka on mun ala mutta kirjoittaminen ei.

Mä en ole tuo jolle vastasit, mutta meitä on täällä useampia. Oli yhdessä vaiheessa enemmänkin puhetta ja taidettiin myös kaikki hämmästyä siitä, että muitakin kohtalotovereita löytyi.

Mä olen nyt nelikymppinen, pitkäaikaisessa rakastavassa heterosuhteessa elävä nainen. Ja mulla todella oli viitisen vuotta sitten tän asian tiimoilta ei mikään ihan pienikään kriisi. Parisuhde, identiteetti ja ihan kaikki oli kyseenalaisena. Olisin ehkä marssinut samantien lääkärin vastaanotolle ja pyytänyt lähetettä sukupuolenvaihtoon. Oikeasti. Mutta tiedostan kuitenkin lukemani ja kuulemani perusteella, että tällä hetkellä tämä lääketieteen sara ei ole kehittynyt vielä siihen pisteeseen, että lopputulos olisi yhtään tyydyttävä. Enkä toisaalta inhoa tätä nykyistäkään kehoani niin paljon, että haluaisin pilata sen kokonaan vain näyttääkseni ulkoisesti mieheltä. Olen muuten jo esiteininä miettinyt että jos saisin valita, niin miehen "vehkeet" olisin mieluummin ottanut kuin naisen.

Kriisi ja kipuilu hellitti kumppanini kanssa asiasta puhumalla, ja meidän suhde itse asiassa puhkesi kukkaan ihan uudestaan tämän myötä. Ainot nega on, että havahduin myös siihen, että polyamoriset kuviot olisi ehkä se, mitä todella haluaisin. Kumppani ei niinkään. Mutta on minulle niin tärkeä, etten ole tätä mitenkään pakottamassa meidän suhteeseen. Ehkä vielä joskus tulee vastaan joku kolmas osapuoli, joka molemmista tuntuu oikealta ja hänenkin mielensä muuttuu. Jos ei, niin seuraavassa elämässä sitten.

Vierailija
115466/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Princen reaktio K pusuun. Hulvaton :D. Kohdasta 7:21

Mulla pääsi vähän samanlainen velociraptor-rääkäisy, kiva tietää etten ole ainoa.

Hauska miten hän sanoi myös jotain "I love their romantic relationship, their friendship is so genuine". :)

Vierailija
115467/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tuo jolle vastasit, mutta meitä on täällä useampia. Oli yhdessä vaiheessa enemmänkin puhetta ja taidettiin myös kaikki hämmästyä siitä, että muitakin kohtalotovereita löytyi.

Mä olen nyt nelikymppinen, pitkäaikaisessa rakastavassa heterosuhteessa elävä nainen. Ja mulla todella oli viitisen vuotta sitten tän asian tiimoilta ei mikään ihan pienikään kriisi. Parisuhde, identiteetti ja ihan kaikki oli kyseenalaisena. Olisin ehkä marssinut samantien lääkärin vastaanotolle ja pyytänyt lähetettä sukupuolenvaihtoon. Oikeasti. Mutta tiedostan kuitenkin lukemani ja kuulemani perusteella, että tällä hetkellä tämä lääketieteen sara ei ole kehittynyt vielä siihen pisteeseen, että lopputulos olisi yhtään tyydyttävä. Enkä toisaalta inhoa tätä nykyistäkään kehoani niin paljon, että haluaisin pilata sen kokonaan vain näyttääkseni ulkoisesti mieheltä. Olen muuten jo esiteininä miettinyt että jos saisin valita, niin miehen "vehkeet" olisin mieluummin ottanut kuin naisen.

Kriisi ja kipuilu hellitti kumppanini kanssa asiasta puhumalla, ja meidän suhde itse asiassa puhkesi kukkaan ihan uudestaan tämän myötä. Ainot nega on, että havahduin myös siihen, että polyamoriset kuviot olisi ehkä se, mitä todella haluaisin. Kumppani ei niinkään. Mutta on minulle niin tärkeä, etten ole tätä mitenkään pakottamassa meidän suhteeseen. Ehkä vielä joskus tulee vastaan joku kolmas osapuoli, joka molemmista tuntuu oikealta ja hänenkin mielensä muuttuu. Jos ei, niin seuraavassa elämässä sitten.

Ja lisään muuten tähän, että olen 100% hetsku. Tai siis biologisesti nainen, joka viehättyy vain miehistä.

Open minded olen aina ollut, mutta yksikään nainen ei ole tähän päivään mennessä kiinnostanut siinä mielessä. P*rnossakin naisten läsnäolo lähinnä kiusaannuttaa. Eli M/M tai M omakiva on mun juttuja.

Vierailija
115468/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen alkanut lämpenemään viime aikoina hitaasti Krisille. Viileä tyyppi kuumalla tavalla. Oheisessa kuvasarjassa 7.s kuva tuo hienosti esille hänen pitkät säärensä, ja jotain muutakin hyvää 😊

https://www.instagram.com/p/Cxf3e79NvH1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Siis apua, kuva nro 8 tietenkin!!! 🔥🔥🔥

Mä olen kanssa hitaasti alkanut lämmetä Krisille. Hävettää tunnustaa, mutta ihan oikeasti se tuli tämän Hris-hömpötyksen myötä. xD En ole Krisiin kauheasti ennen kiinnittänyt huomiota, ja se muutenkin hengaa lavalla yleensä aika omissa oloissaan, mitä nyt B joskus ottaa siihen kontaktia. Mutta tämä on mun uusin suosikkikuva Krisistä (ja Jerestä):

https://www.tumblr.com/korvessa/729105655245553664/kris?source=share

Toi p*rse🥵. Kiitos ja anteeksi.

Vierailija
115469/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Krisiä.

Pakko myöntää, mutta mä oon alkanut jo odottaa tätä viestiä ja millonka se putkahtaa seuraavan kerran esiin. :D Olit sitten yksi Krisin ihailija tai useampi joka tätä laittaa, niin kiitos taas ja seuraavaan kertaan

Vierailija
115470/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin uudessa storyssä miehet painii ja B katselee jalkovälistään 🤭

Vierailija
115471/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Krisiä.

Pakko myöntää, mutta mä oon alkanut jo odottaa tätä viestiä ja millonka se putkahtaa seuraavan kerran esiin. :D Olit sitten yksi Krisin ihailija tai useampi joka tätä laittaa, niin kiitos taas ja seuraavaan kertaan <3

Mulla on ikävä sitä, joka kävi aina pahimpien draamojen keskelle karjaisemassa minä rakastan Jukkaa.

Vierailija
115472/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Krisiä.

Pakko myöntää, mutta mä oon alkanut jo odottaa tätä viestiä ja millonka se putkahtaa seuraavan kerran esiin. :D Olit sitten yksi Krisin ihailija tai useampi joka tätä laittaa, niin kiitos taas ja seuraavaan kertaan <3

THIS

T. KAH

Vierailija
115473/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa Kärtsän painiteemaa 🤭

Vierailija
115474/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Krisiä.

Mulla on ikävä sitä, joka kävi aina pahimpien draamojen keskelle karjaisemassa minä rakastan Jukkaa.

Rakastan Jukkaa edelleen, ei oo välirikkoa.

- Jukka-karjuja

Vierailija
115475/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi perättömät juorut ei kiinnosta, eikä kuulu K&B ketjuun

Vierailija
115476/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tumblrissa keskustelua aiheesta ja laitan tämän muistutukseksi vain tähän, en missään nimessä halua aiheuttaa jankkausta aiheesta, mutta tosiaan: yritetään muistaa se lähdekritiikki ja varmistaa, mistä syistä ihmiset juttuja levittelee. Muutoin saadaan aikaiseksi näinkin hienoja juoruja kuten "B pyysi tyttöä bäkkärille" (oli samaan aikaan paniikkikohtauksesta toipumassa kotona), "Nacen tyttöystävä bongattu videosta" (olikin hänen sisarensa) ja "Jan sanoi yksäreissä olevansa hetero" (väärennettyjä viestejä feikkitililtä). Kivana sivumausteena, että kaikkien näiden juorujen takana on mahdollisesti sama twitter-porukka, eli tarkkana niiden lähteiden kanssa, vaikka joskus kivoja juttuja tileitä tulisikin poimittua!

https://www.tumblr.com/luluxa/729886576188014592/nace-does-have-a-gf-th…

Vierailija
115477/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kyllä jatkavat tarinaa. Ensin oli Bojan mariachi videolla, sitten Kärtsä meksikolaisessa painimaskissa, nyt Bojan painimassa, miten jatkuu seuraavaksi? Any ideas 😀

Vierailija
115478/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Käärijän tai Jokereiden mahdolliset tyttöystävät kiinnostaa? Mä olen täällä kuolaamassa näitä miehiä, mutta en ole koskaan ajatellutkaan, että heistä joku olisi joskus menossa kanssani naimisiin tms.

Lähtenyt varmaan siitä K omasta jutusta miten ajattelee että K saa olla fanien saatavilla tai jotain sinne päin.

Vierailija
115479/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kyllä jatkavat tarinaa. Ensin oli Bojan mariachi videolla, sitten Kärtsä meksikolaisessa painimaskissa, nyt Bojan painimassa, miten jatkuu seuraavaksi? Any ideas 😀

Tiktokkia siitä sohvapainista, mikä vei Käärijän sohvakauppaan?

Vierailija
115480/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, että nyt poistuu jo avoimesta podcastista otetut jutut.

Niin näyttää poistuvan. Eräs kerta poistui kanssa kaikki viestit mitkä koskivat punaista marlia ja siitä viis vaikka K on itse kertonut mistä ja kenestä ne kertovat. 

Näitä nyt on vaan typerä poistella, ellei joku ole puolustuskannalla. Siitä viis löytänyt tähän ketjuun?

Ketju on lukittu.