Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV-sarjoista puheenollen. Bojan ja Jere tarvitsevat ehdottomasti sen oman sarjan. Kyllä noiden kahden hölmön välinen kemia ja touhut ansaitsevat paikkansa tv:n historiassa. Vaikka heistä ei paria Salkkareihin saataisi, niin se matkaohjelma. Pliis kuule mun toive.🙏
Voisivat sen OnlyFansin sijaan ruveta keräämään joukkorahoitusta siihen matkailuohjelmaan, mä sijoittaisin ainakin siihen puhdasta rahaa. Mä niin haluaisin nähdä, kun ne kiertävät Eurooppaa ja maistelevat jotain paikallisia outoja herkkuja, ja B pärjää kaikkialla kielitaidollaan ja K pärjää kaikkialla kielitaidottomuudellaan. Ah, ne komedian mahdollisuudet.
Jo ihan vierailut toistensa kotimaassa niihin tutustuen voisi olla hauskoja ohjelmia. Eikä estäisi liikaa musiikkiuraa .
Tai jos joskus oikeasti tekisivät jonkun kiertueen yhdessä ja siitä tehtäisiin oma ohjelma. Voisi olla heillekin vaihtelua jos voisi hetkeksi pysähtyä keikkapaikoille tutustumaan ympäristöön eikä tarvitsisi juosta kieli vyön alla paikasta toiseen.
Vaikka mistä minä tietenkään mitään tiedän. Kai se kuvaaminenkin olisi raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Krisiä.
Pakko myöntää, mutta mä oon alkanut jo odottaa tätä viestiä ja millonka se putkahtaa seuraavan kerran esiin. :D Olit sitten yksi Krisin ihailija tai useampi joka tätä laittaa, niin kiitos taas ja seuraavaan kertaan <3
Mulla on ikävä sitä, joka kävi aina pahimpien draamojen keskelle karjaisemassa minä rakastan Jukkaa.
Rakastan Jukkaa edelleen, ei oo välirikkoa.
- Jukka-karjuja
Onko Johannes jankkaaja vielä täällä?
Mä näin viime yönä unta, että Käärijä pussas mua (suulle) keikan jälkeen. Kamala paniikki kun se tuli kohti ja ajattelin et helvetti mun henki haisee varmaan hirveän pahalta. Sit tuli pusu ja olin oikein helpottunut koska sen oma henki haisi myös, ja seuraavaksi mun suusta pääsi et hitto noin komee poika ja sun henkes haisee ihan pskalta 🤣. Ja halusin vajota maan alle. Ja sitten heräsin.
Oonkohan kattonut sen pyykkipäivästoryn nyt vähän liian monesti vai mikä 🤭🤭🤭
(Pusuhan muuten oli haisevista hengistä huolimatta aivan taivaallinen. Pikku kielikontaktiakin 😉. Ekaa kertaa näin jommasta kummasta poitsusta unta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, että nyt poistuu jo avoimesta podcastista otetut jutut.
Niin näyttää poistuvan. Eräs kerta poistui kanssa kaikki viestit mitkä koskivat punaista marlia ja siitä viis vaikka K on itse kertonut mistä ja kenestä ne kertovat.
Saattaa myös olla, että joku on siivonnut vähän liian innolla ja vahingossa laittanut poistoon liikaakin juttuja. Rapatessa roiskuu?
(Terveisin yksi siivooja, tosin itse laitoin poistoon tarkasti vain ne oikeasti asiattomat yksityishenkilöjankkaukset.)
Itse saatan kanssa aina sitten vähän siivoilla joitain toisia juttuja jos omat aiheeni lähtevät. Rapatessa katsos roiskuu ja saatan painella poistoon vähän sitä sun tätä. Törkeydet on asia erikseen mutta täällä on vaan yhdet säännöt ja esim. julkisista videoista voi niiden puitteissa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan seuraavaksi sitä kuohuntaa, kun Bojan ja ehkä muut jokrut lähtee sinne Thaikkuihin, keitä kaikki onkaan matkaseurueessa, onko joku niistä Bojanin tyttö- tai poikaystävä, vai löytyykö sellainen reissusta.
Niinpä xD Uskon, että ovat menossa, mutta matkan pituudesta en tiedä.. Voisin kuvitella B:n K:n synttäreille, kun ovat hyviä ystäviä. Mutta riippuu tietenkin miten ovat matkan suunnitelleet. Eikös JO:lla ole vain se 6.10 keikka ja sitten kuun lopussa jatkuu?
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan seuraavaksi sitä kuohuntaa, kun Bojan ja ehkä muut jokrut lähtee sinne Thaikkuihin, keitä kaikki onkaan matkaseurueessa, onko joku niistä Bojanin tyttö- tai poikaystävä, vai löytyykö sellainen reissusta.
Ehkä tän palstan mielenrauhan takia voisi olla parempi, jos peruvat koko reissun. Pysyvät kiltisti kotona lomailemassa ja laittavat vaikka vain kivoja kuvia Slovenian vuoristosta, niin hyvä tulee. Tosin siitäkin varmaan saataisiin joku riita aikaiseksi, että mitkä nukkumajärjestelyt pojilla on siellä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Krisiä.
Pakko myöntää, mutta mä oon alkanut jo odottaa tätä viestiä ja millonka se putkahtaa seuraavan kerran esiin. :D Olit sitten yksi Krisin ihailija tai useampi joka tätä laittaa, niin kiitos taas ja seuraavaan kertaan <3
Mulla on ikävä sitä, joka kävi aina pahimpien draamojen keskelle karjaisemassa minä rakastan Jukkaa.
- Jukka-karjujaOnko Johannes jankkaaja vielä täällä?
Tästä puheenollen, mä oon vähän Kuumaa-fani ja oon käynyt keikoilla ja menossa syksylläkin, mut miten ne tuntuu nyt vähän, no pliisuilta tai jotain kun on nähnyt Jokerit livenä kahdesti🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Krisiä.
Mulla on ikävä Johannes jankkaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tän palstan mielenrauhan takia voisi olla parempi, jos peruvat koko reissun. Pysyvät kiltisti kotona lomailemassa ja laittavat vaikka vain kivoja kuvia Slovenian vuoristosta, niin hyvä tulee. Tosin siitäkin varmaan saataisiin joku riita aikaiseksi, että mitkä nukkumajärjestelyt pojilla on siellä keskenään.
Ja siellä suunnassa maailmaa JO on tuntematon, joten emme saa mitään materiaalia, ellei bändi itse sitä jaa. Ehkä olisi ihan hyväksi pojille päästä rentoutumaan jonnekin missä he ovat tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä xD Uskon, että ovat menossa, mutta matkan pituudesta en tiedä.. Voisin kuvitella B:n K:n synttäreille, kun ovat hyviä ystäviä. Mutta riippuu tietenkin miten ovat matkan suunnitelleet. Eikös JO:lla ole vain se 6.10 keikka ja sitten kuun lopussa jatkuu?
Joku haastattelu oli 8.10. Saataisikohan tosta reissusta jotain lisätietoa esim siinä Suomessa tehdyssä haastattelussa🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä suunnassa maailmaa JO on tuntematon, joten emme saa mitään materiaalia, ellei bändi itse sitä jaa. Ehkä olisi ihan hyväksi pojille päästä rentoutumaan jonnekin missä he ovat tuntemattomia.
Onhan siellä turisteja..
Villekin taas Kärsyn kanssa
https://instagram.com/stories/vilunki5000/3203264181318251886?utm_sourc…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Krisiä.
Mulla on ikävä Johannes jankkaajaa.
Who is Johannes?
T. Jure
Vierailija kirjoitti:
Bojanin uudessa storyssä miehet painii ja B katselee jalkovälistään 🤭
Kaikkihan me täällä tiedetään, mitä Boitsu miettii mielessään.🤭
(Pitikö laittaa varoitus, jotta kukaan ei loukkaannu?)
Vierailija kirjoitti:
Näin tumblrissa keskustelua aiheesta ja laitan tämän muistutukseksi vain tähän, en missään nimessä halua aiheuttaa jankkausta aiheesta, mutta tosiaan: yritetään muistaa se lähdekritiikki ja varmistaa, mistä syistä ihmiset juttuja levittelee. Muutoin saadaan aikaiseksi näinkin hienoja juoruja kuten "B pyysi tyttöä bäkkärille" (oli samaan aikaan paniikkikohtauksesta toipumassa kotona), "Nacen tyttöystävä bongattu videosta" (olikin hänen sisarensa) ja "Jan sanoi yksäreissä olevansa hetero" (väärennettyjä viestejä feikkitililtä). Kivana sivumausteena, että kaikkien näiden juorujen takana on mahdollisesti sama twitter-porukka, eli tarkkana niiden lähteiden kanssa, vaikka joskus kivoja juttuja tileitä tulisikin poimittua!
https://www.tumblr.com/luluxa/729886576188014592/nace-does-have-a-gf-th…
Eli syntyykö nämä huhut sittenkin twitterissä niitten muutaman tilin voimin ja ne vaan syyttävät tiktokin faneja? Koska en tosiaan ikinä ole tiktokissa niitä juttuja nähnyt, mutta ne tietyt twitteristit selvästi ovat olevinaan aina uusimpien juttujen tietäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Villekin taas Kärsyn kanssa
https://instagram.com/stories/vilunki5000/3203264181318251886?utm_sourc…
Toi Ville vaikuttaa hyvältä tyypiltä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jure, toi Pyhis on vapaana.
Mä tulin sittenkin siihen ajatuksiin, että viihdyn oikein hyvin sinkkuna. Joo, ööö, siis kiitos kuitenkin.
T: JureMä en ole näiden T: Lasse jne. juttujen suurin ystävä, siis jotkut ihan hauskoja, mutta jostakin syystä tälle mä repesin täydellisesti.
On ne ainakin hauskempia ku noi ylipitkät viestit joidenkin taipumuksista ja parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan ja Nace nukkuvat yhdessä 90 cm leveässä sängyssä. Muut sitten nukkuvat missä sattuu.
Saattaa myös olla, että joku on siivonnut vähän liian innolla ja vahingossa laittanut poistoon liikaakin juttuja. Rapatessa roiskuu?
(Terveisin yksi siivooja, tosin itse laitoin poistoon tarkasti vain ne oikeasti asiattomat yksityishenkilöjankkaukset.)