Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
115441/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
115442/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/Cxx3sbAtzDR/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ja vielä pitkäsääristä haltiaa ... Kris 🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115443/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B postasi stooriinsa sen B loves sweidish girls paidan ja ohitti K:n stoorin

Ei sen B:n tarvitse K:n jokaista stooria jakaa. On voinut reagoida siihen ihan yksityisesti ja tähän uskomme.

Vierailija
115444/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skamia täällä mainosti katsovansa joku 5-kymppinenkin, tiedostaen et kyse on sarjassa lukioikäisistä. Mutta minäkin katselen paljon vastaavia, missä miespareja, ja Skamin katsoin myös, mut pojat on tosiaan melko nuoria. Itse olen siis myös vanhempi ja näitä palstan homomieheksi haluavia heteronaisia. Sarjat on kuitenkin sarjoja ja K&B ihan todellisuutta, ei varmaan oikein voi verrata.

Näiden kahden välinen kemia on huikea, ja selvästi suhde sisältää paljon lämpimiä tunteita ja rakkautta. Koko kuviohan perustuu klassiseen "rakkautta ensi silmäyksellä"-teoriaan. Hullu huuma, ihastuminen toiseen ihmiseen kertaheitolla (ihastumisella tosiaan on monta erilaista tasoa ja vivahdetta, eikä näitä tarvitset lokeroida tms, vain asianosaiset itse tietävät tarkemmin), äärimmäisen nopea tutustuminen, "kuin olisi tunnettu aina". Jotkut onnekkaimmat ihmiset saavat kokea tällaisen kerran elämässään. Harva useammin, suurin osa ei koskaan.

Tarkoitukseni oli sanoa että toivoisin sellaista sarjaa, jonka parilla olisi samanlaista vetovoimaa välissään kuin Bojanilla ja Käärijällä on. Kun on nähnyt nämä kaksi niin sarjojen parit alkaa maistumaan puulta. Olen teitä 30 vuotta nuorempi ja toivon että ymmärrätte asian minunkin näkökulmasta. Mielenkiintoisesti sanottu että haluaisit olla homomies. Saanko kysyä että onko sulla ollut kriisi asian suhteen? En oikein löydä parempaa sanaa. Matematiikka on mun ala mutta kirjoittaminen ei.

Vierailija
115445/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Ruotsikin jotenkin huomioitava, kun jäi vähän sivuun muuten

Joo, annetaan nyt Jokereille sen verran anteeksi, että repostaavat Markin ottamia kuvia t-paidasta, joka oli Ruotsin ainoa erikoisuus. Ja se t-paita on sitä paitsi aivan varmasti jäänyt keikkapaikan roskiin, niin ei ole pelkoa että sitä tulevilla kiertueilla nähtäisiin.

Ei se kovin paljon vähemmälle huomiolle jäänyt, jos B yhdistetty johonkin ruotsalaispimuun. Tai ehkä se olikin ruotsalaispoju.

Se on yhdistetty ainoastaan ruotsalaispaitaan. Ruotsi oli jokereille ihan vaan välikeikka ja läpikulkumaa.

Vierailija
115446/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aika paljon katsellut ohjelmia, joissa on joko pää- tai sivuparina kaksi miestä. Skam sarjaa tuli jossakin vaiheessa katsottua tosi paljon, Isak ja Even oli tietty mun suosikkeja. Voitte varmaan tästä päätellä mun ikääni. Se mitä haluan teille sanoa, niin missään sarjassa ei yhdelläkään parilla ole samanlaista vetovoimaa keskenään kuin Käärijällä ja Bojanilla on. Antakaa ankeuttajat toisten haaveilla. Oli heillä tyttöystäviä tai ei niin hemskutin hyviä esikuvia he silti ovat.

Rakkautta on monenlaista ja sen hyväksyminen on minusta se tärkein juttu.

Jos vaan nautitaan showsta. Ei se haaveilukaan liene väärin jos kerran henkilöt itse tuottavat tuollaista materiaalia someen. Kunhan vaan muistetaan ettei me oikeasti tiedetä yhtään mitään. 🤭

Olen ihan iloinen siitä, että Käärijä tuo sellaista tiettyä vapautta olla omanlaisensa esiin.

Vierailija
115447/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B postasi stooriinsa sen B loves sweidish girls paidan ja ohitti K:n stoorin

Ei sen B:n tarvitse K:n jokaista stooria jakaa. On voinut reagoida siihen ihan yksityisesti ja tähän uskomme.

Ehkä Bojči kokee, että suomenkielisten hupijuttujen jakaminen koko kansainväliselle seuraajakunnalle on vähän turhaa. Voi tirskua niille yksityisesti tulkin avustuksella.

Vierailija
115448/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen Jere on muijan kanssa mukavuussyistä koska keskittyy nyt uraansa (ja koska ei osaa sanoa ei). Hän taas roikkuu takiaisena mukana koska on epävarma eikä hänellä ole elämässään muuta sisältöä, ei omia unelmia, töitä jne. Jeren kanssa rahan ja maineen takia, vaikka sinäänsä Jere nyt ei edes mikään rikas olekaan, silti paremmin elää kuin jos kävisi silloin tälloin niissä lastenvahdin duuneissa. Jere ei tuo häntä esiin koska ei näe pitkällä tähtäimellä. Ja tarvitseeko edes mainita sitä 'toista' seikkaa (EI Bojan)? Huoh.

Tässä se sanotaan tyhhentävästi. Kiitos tästä! Huoneentauluksi.

Kiitos😄🏻

Vierailija
115449/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen Jere on muijan kanssa mukavuussyistä koska keskittyy nyt uraansa (ja koska ei osaa sanoa ei). Hän taas roikkuu takiaisena mukana koska on epävarma eikä hänellä ole elämässään muuta sisältöä, ei omia unelmia, töitä jne. Jeren kanssa rahan ja maineen takia, vaikka sinäänsä Jere nyt ei edes mikään rikas olekaan, silti paremmin elää kuin jos kävisi silloin tälloin niissä lastenvahdin duuneissa. Jere ei tuo häntä esiin koska ei näe pitkällä tähtäimellä. Ja tarvitseeko edes mainita sitä 'toista' seikkaa (EI Bojan)? Huoh.

Itse kelpuuttaisin tuosta huoneentauluksi vain El Bojanin. Mieluiten kuvan kanssa.

Vierailija
115450/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen alkanut lämpenemään viime aikoina hitaasti Krisille. Viileä tyyppi kuumalla tavalla. Oheisessa kuvasarjassa 7.s kuva tuo hienosti esille hänen pitkät säärensä, ja jotain muutakin hyvää 😊

https://www.instagram.com/p/Cxf3e79NvH1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
115451/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Princen reaktio K pusuun. Hulvaton :D. Kohdasta 7:21

Mulla pääsi vähän samanlainen velociraptor-rääkäisy, kiva tietää etten ole ainoa.

Vierailija
115452/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä sais K:lle hyvän biisin. Kuulin sen jo soimassa päässäni. Pitäskö ehdottaa sille. Jos huolis tän mun sanotuiksen alun siihen.

Komee, nuori ja räväkkä jätkä

Kiinnon kohteina naiset ja lätkä

Kaikki palan siitä lopulta halus

Kaikki halus, ne kaikki halus

(Vaikka elämä oli sillä jätkällä vasta alus)

Nätti, tumma ja kunnianhimoinen

Se tyttö

Se tyttö oli niin kunnianhimoinen

Ja se jätkä oli muijan kanssa mukavuussyistä

Sen muijan kanssa mukavuussyistä

Vain mukavuussyistä

Se jätkä

(Lopulta jäi toiset naiset, jäi lätkä)

Nätti, tumma ja kunnianhimoinen

Se tyttö oli niin kunnianhimoinen

Ja se jätkä oli muijan kanssa mukavuussyistä

Vain mukavuussyistä

Komee, nuori ja räväkkä jätkä

Kaikki palan siitä lopulta halus

Vaikka elämä oli vasta alus

Vierailija
115453/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen alkanut lämpenemään viime aikoina hitaasti Krisille. Viileä tyyppi kuumalla tavalla. Oheisessa kuvasarjassa 7.s kuva tuo hienosti esille hänen pitkät säärensä, ja jotain muutakin hyvää 😊

Siis apua, kuva nro 8 tietenkin!!! 🔥🔥🔥

Vierailija
115454/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rölleimmät juorut listalle.

Vierailija
115455/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ketju, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
115456/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa hitaasti alkanut lämmetä Krisille. Hävettää tunnustaa, mutta ihan oikeasti se tuli tämän Hris-hömpötyksen myötä. xD En ole Krisiin kauheasti ennen kiinnittänyt huomiota, ja se muutenkin hengaa lavalla yleensä aika omissa oloissaan, mitä nyt B joskus ottaa siihen kontaktia. Mutta tämä on mun uusin suosikkikuva Krisistä (ja Jerestä):

https://www.tumblr.com/korvessa/729105655245553664/kris?source=share

Vierailija
115457/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Ruotsikin jotenkin huomioitava, kun jäi vähän sivuun muuten

Joo, annetaan nyt Jokereille sen verran anteeksi, että repostaavat Markin ottamia kuvia t-paidasta, joka oli Ruotsin ainoa erikoisuus. Ja se t-paita on sitä paitsi aivan varmasti jäänyt keikkapaikan roskiin, niin ei ole pelkoa että sitä tulevilla kiertueilla nähtäisiin.

Ei se kovin paljon vähemmälle huomiolle jäänyt, jos B yhdistetty johonkin ruotsalaispimuun. Tai ehkä se olikin ruotsalaispoju.

Ei ole mihinkään ruotsalaiseen yhdistetty. Piti fanin tekemää paitaa keikalla, kuten useimmat muutkin jokerit tehneet aiemmin. Älä levitä väärää tietoa, tuolla tavalla se takahuonegatekin alkoi.

Vierailija
115458/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris on aivan uskomattoman valovoimainen ihminen. Syntynyt parrasvaloihin. Silti jotenkin jalat maassa. Kaunis ulkokuori, kaunis sielu. Vaikuttaa niin määrätietoiselta, ja järkevältä, samalla herkältä ja aluksihan luulin myös tosi ujoksi ja ehkä sitäkin jossain määrin on, ainakin yksilöhaastatteluissa tuntuu et jännittää ja poskia kuumottava, ja sitten laulamassa siellä lavalla (Tavastialla), mut lavalla kitaran kanssa tuleekin peto esiin.

Ja jos miettii, et jäpä on 23-vuotias vasta. Siis niin nuori! Wooouu mitä onkaan vielä tulossa!

Vierailija
115459/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kyllä erinomainen perse. Krisin parhaat keikkahousut sai Turku.

T. ei-Häärijä

Vierailija
115460/123801 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Bojan loves swedish girls -paita on söpö. Fanin antaman vaatekappaleen pukeminen on juuri sellaista mitä Käärijäkin tekee jatkuvasti. Sopii hienosti näiden molempien artistien ajatukseen yhteistuotannosta, jossa fanit otetaan mukaan aktiivisena tuottavana osapuolena. Ihme jutuista täällä palstalla aina roihahtaa näitä mustasukkaisuuden tuntemuksia!

Ketju on lukittu.