Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ilmaantunut Käärijän ig-stooriin viisuaikainen video Jokereiden pina coladan teosta. Miksi???
Hämmentää hämmentää, sekottaa vähän lisää tietää kyllä ihan tasan tarkkaan mitä ja ketä osa porukkaa oottelee. Ja sit puff, Erika Vikman
Miks se yrittäis harhauttaa ketään noilla postauksilla? Liput on loppuunmyyty aikoja sitten eikä ne jotka liput on ostanu oo menossa kattoo ketää muuta ku Kärtsää.
Kyllä jotkut on niitä kovaa hintaan kaupanneet. Mullakin on yksi lippu ylimääräisenä ja mieti mitå siitä sais ja meenkö muina trokareina Tavastian eteen sitä kauppaamaan. Varsinkin jos selviäis että B oliskin täällä.
Onko se siis ihan fyysinen lippu? En ole tulossa, toki jos saisin Tavastian edessä lipun niin ehkä... siinä vaan pitäis varmistua se, että lippu on aito eikä sen tunnistetta ole monistettu, eli että ostaja pääsee sisään.
Pdf-lippu sähköpostissa, en mä muulla tavalla lippuja hanki nykyään
Miten se myydään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on herännyt pieni huoli henkisestä tilastani. Olen melkein keski-ikäinen täti-ihminen, en ole koskaan maailmassa fanittanut ketään, en kuuntele juuri musiikkiakaan. Nyt mä olen kuitenkin menossa huomenna Käärijän keikalle ja mä mietin että yrittåisin päästä sinne lähemmäs lavaa. Käärijänkin takia, mutta jos B olisi siellä, voisin oikeesti vaikka pyörtyä, ihan siis pelkästään hänen takiaan. Siis mitä hittoa.
Mahtavaa! Tämä on just sitä hyvää vibesia. Heittäydytään hetkeen, jotain ihan muuta, ei pelätä tätä maailmaa 🌺
Carpe diem, niinku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ilmaantunut Käärijän ig-stooriin viisuaikainen video Jokereiden pina coladan teosta. Miksi???
Hämmentää hämmentää, sekottaa vähän lisää tietää kyllä ihan tasan tarkkaan mitä ja ketä osa porukkaa oottelee. Ja sit puff, Erika Vikman
Miks se yrittäis harhauttaa ketään noilla postauksilla? Liput on loppuunmyyty aikoja sitten eikä ne jotka liput on ostanu oo menossa kattoo ketää muuta ku Kärtsää.
Kyllä jotkut on niitä kovaa hintaan kaupanneet. Mullakin on yksi lippu ylimääräisenä ja mieti mitå siitä sais ja meenkö muina trokareina Tavastian eteen sitä kauppaamaan. Varsinkin jos selviäis että B oliskin täällä.
Onko se siis ihan fyysinen lippu? En ole tulossa, toki jos saisin Tavastian edessä lipun niin ehkä... siinä vaan pitäis varmistua se, että lippu on aito eikä sen tunnistetta ole monistettu, eli että ostaja pääsee sisään.
Pdf-lippu sähköpostissa, en mä muulla tavalla lippuja hanki nykyään
Miten se myydään?
Eiks ne voi vaan välittää eteenpäin ostajan sähköpostiin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on herännyt pieni huoli henkisestä tilastani. Olen melkein keski-ikäinen täti-ihminen, en ole koskaan maailmassa fanittanut ketään, en kuuntele juuri musiikkiakaan. Nyt mä olen kuitenkin menossa huomenna Käärijän keikalle ja mä mietin että yrittåisin päästä sinne lähemmäs lavaa. Käärijänkin takia, mutta jos B olisi siellä, voisin oikeesti vaikka pyörtyä, ihan siis pelkästään hänen takiaan. Siis mitä hittoa.
No kuules, tässä yksi jo keski-ikäinen nainen ja sama homma. Ei liene ihan normaalia stalkata vapaahetkinäni netistä mitä Kärtsäri puuhaa. Yhdellä keikalla kävin, Louhelassa.
Yksi elämä tänne, kiitos. I need to get a life.
Mulle noi tympeet videot pistää miettimään, onko seurassa joku vikana. Ei mitkään parhaat vibat välity. Ei olleet Kärtsän videot ennen tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuules, tässä yksi jo keski-ikäinen nainen ja sama homma. Ei liene ihan normaalia stalkata vapaahetkinäni netistä mitä Kärtsäri puuhaa. Yhdellä keikalla kävin, Louhelassa.
Yksi elämä tänne, kiitos. I need to get a life.
Eikö se just oo elämä että tekee mistäntykkää? Carpe diem!
Katsoin tiktokista kymmenen sekkan videon K.n "Muistot" osiosta, voin kertoa että nauroin 8x10 sekkaa ja jälkinauru jäi pitemmäksi aikaa päälle.
Joku: - Anna se salkku tänne.
K: - Ei mulloo salkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K on siksi kiree, ku B ei tulekaan.
Mä kerron mitä on tapahtunut. Aamulla se kanavideo oli täynnä vähän turhautunutta ja mielensä pahoittanutta Jereä. Vituttti selvästi median uutisointi ja ihmisten spekulointi hänen raha-asioistaan ja varallisuudestaan, ja vielä just kun Seiska oli ensin tuupannut kanteensa Käärijän suuren salaisuutensa kanssa, eli tyttöystävän. Lehdessä oli puhuttu avioliitosta ja rakastavaisten lomamatkasta.
Ja sitten luultavasti on riidelty Rönsyliljan kanssa ihan urakalla heti herätessä et mitä on käynyt ja et miks oot menny poseeraan paparazzeille et nyt sun lärvä on kohta joka lehdessä ja Käärijän sinkkuus mennyttä. Tästä sitten evvk:n kyytiin nassu norsunv*tulla.
Mutta hyvä hyvä, päivän mittaan tilanne on rauhoittunut, kun on uudet lenkkaritkin, ja Jere saanut viestitellä Bojanin kanssa kivasti kaksistaan ja suunnitella pitkää viikonloppua. Ja viimein on oikeesti päässy odottaan Bojanin visiittiä.
Siellä on formulalakanat pestynä ja mankeloituna valmiiks. Rönsyn petivaatteet siirretty sohvalle tai kenties ihan ulos asti.
Maailma pelastuu sittenkin!
Hitsi että nauroin tälle! Käärijä mankeloimassa formulalakanoita kieli keskellä suuta 😁 en toivo eroa kellekään mutta nauratti silti...
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tiktokista kymmenen sekkan videon K.n "Muistot" osiosta, voin kertoa että nauroin 8x10 sekkaa ja jälkinauru jäi pitemmäksi aikaa päälle.
Kärtsä on niin söpönä siinä videossa 😘
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä vois kyl jo vähän siistiä partaansa
Kasvattaako hän Bojan partaa? Ajaa sen vasta sitten pois kun on tavannut Bojanin.
Ettekö oikeasti tajua kuinka hiton kova juttu Alanin ja Käärijän yhteistyö oli? Tällaista tarvitaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle noi tympeet videot pistää miettimään, onko seurassa joku vikana. Ei mitkään parhaat vibat välity. Ei olleet Kärtsän videot ennen tuollaisia.
Olihan ne paljon iloisempia silloin ennen viisuja 🤔
Bojan rakastuu seuraavaksi Lauri Tähkään.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö oikeasti tajua kuinka hiton kova juttu Alanin ja Käärijän yhteistyö oli? Tällaista tarvitaan lisää.
Mikä yhteistyö? Mä vaan näen päässäni housuttoman Janin.
Vierailija kirjoitti:
tuleekohan bojan suomeen
No ei ainakaan Dublinista lennä Suomeen. Mun kavereita on tulossa sieltä tänään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Se Alanin kanssa kuvattu pahvi-Käärijä sketsi oli ainakin hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä yhteistyö? Mä vaan näen päässäni housuttoman Janin.
🤣
Jos joku biisi julkaistaan, niin missä sen siis voi kuunnella? Se vaan ilmestyy spotifyyn, esim? Itselläni on kylläkin Tidal. Tai on Spotifykin, mutta siellähän on biiseissä huonompi äänenlaatu.
Mahtavaa! Tämä on just sitä hyvää vibesia. Heittäydytään hetkeen, jotain ihan muuta, ei pelätä tätä maailmaa 🌺