Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Palaiskohan huomisen jälkeen järki päähän, ku ekaks ootteli eilistä et mitä silloin tapahtuu vai tapahtuuko mitään ja nyt sit pitää sitä pientä toivon kipinää yllä et oisko se Bojan oikeesti huomisella keikalla :D Itellähän ei mitään lippua oo ja väärä kaupunkikin, mut somemateriaalikin kelpais erittäin hyvin :D
Mistä te oikein ootte saaneet päähänpinttymän että Bojan on tulossa Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Dublinista tulee Helsinkiin tänään vain yksi suora lento, joka laskeutuu kohta. Jos Bojan olis tulossa niin voisi tietysti lentää Lontoon kautta myös.
Mitä!
*rullaa banderollia kiireesti*
Vierailija kirjoitti:
Asianosaisten viestinnästä Instagramissa toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asianosaisten viestinnästä Instagramissa toisilleen.
Plus toisen osapuolen antamasta haastattelusta, jossa näin ihan suorin sanoin kerrottiin. Toki ajankohdasta ei ollut varmuutta
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Bojankin muka sit hihitteli saunarekalla Kärtsärin nakupuheille, ku jätkillä itsellään ihan levotonta settiä kuvattuna pitkin interwebbiä.
Olihan K jo siihen mennessä tutustunut Jokereihin, että tiesi niiden huumorintajun laadun ja asteen? Mietin vain että ei kai se kaikille samanlaista settiä varmaan vetänyt. Kun on tuollainen hölösuu (sanon ihan rakkaudella siis) niin varmaan pitää ottaa huomioon yleisön vastaanottokyky, ettei herkimmät saa traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Kellään mitään päähänpinttymää ole mutta syyt siihen että toivotaan, että B tänne tulisi on se Naantalin keikan lupaus yllätyksestä Tavastialla heti sen jälkeen, kun oli puhunut Bojanista, Bojanin omat sanat haastattelussa, että hän menee Suomeen kesäkuussa ja K menee Sloveniaan ennen elokuun loppua, sitten tuo 7.6. coming ja molempien keikkakalenterit sekä see you soon brother lausahdus Bojanilta. Onhan noita jokunen vihje tullut, mutta ei tietenkään tarkoita välttämättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuleekohan bojan suomeen
No ei ainakaan Dublinista lennä Suomeen. Mun kavereita on tulossa sieltä tänään kotiin.
Mitäs kautta ne lentää? Kun täällä jo joku salapoliisi tutki ettei dublinista helsinkiin ollut yhtään lentoa tänään.
No on tulossa. Bojania ei koneessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuleekohan bojan suomeen
No ei ainakaan Dublinista lennä Suomeen. Mun kavereita on tulossa sieltä tänään kotiin.
Mitäs kautta ne lentää? Kun täällä jo joku salapoliisi tutki ettei dublinista helsinkiin ollut yhtään lentoa tänään.
Miksi pitäisi Helsinkiin lentää?
Oisko bojan sitten johonkin lappeenrantaan ollu menossa?
Vierailija kirjoitti:
Palaiskohan huomisen jälkeen järki päähän, ku ekaks ootteli eilistä et mitä silloin tapahtuu vai tapahtuuko mitään ja nyt sit pitää sitä pientä toivon kipinää yllä et oisko se Bojan oikeesti huomisella keikalla :D Itellähän ei mitään lippua oo ja väärä kaupunkikin, mut somemateriaalikin kelpais erittäin hyvin :D
Jep en kyllä tiedä palaako itsellä enää koskaan. Järki päähän. Muutenkin melko sekavaa ollut tää elämä ja nyt päälle tämmönen pakkomielle jostain Käärijästä ja slovenialaisesta poikabändiläisestä ... Huhhuh. Olen myös ihan liian vanha tähän. On liikaa vähän kaikkee. Ja toisaalta ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuleekohan bojan suomeen
*seisoo tyrmistyneenä 10-metrisen banderollinsa kanssa Helsinki-Vantaan lentokentällä ja selaa vauva.fi -palstan fiilistelyketjua sydän jyskyttäen*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuleekohan bojan suomeen
Miksi pitäisi Helsinkiin lentää?
Oisko bojan sitten johonkin lappeenrantaan ollu menossa?
Juu tänne vaan kiitos
Vierailija kirjoitti:
Onhan Alan Walker miljoona kertaa kovempi juttu kuin joku Bojan.
Mun mielipiteellä ei ole mitään painoarvoa miljardien joukossa, siksipä uskallankin sanoa että A.W.n kuunnelluin kappale oli niin tylsä etten jaksanut sitä edes puoleenväliin. Halusin vain käydä tsekkaamassa, kun muuten ehjässä ja täydellisessä sivistyksessäni oli siinä A.W.n kohdalla aukko. Eipole enää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Bojankin muka sit hihitteli saunarekalla Kärtsärin nakupuheille, ku jätkillä itsellään ihan levotonta settiä kuvattuna pitkin interwebbiä.
Jokereiden ulkonäkö pettää pahasti. Luulin, että he ovat semmoista sisäsiistejä ja kilttejä älykköjä. No varmasti ovat sellaisiakin, mutta paljon muutakin. En aluksi pitänyt heitä ollenkaan kuumina, kuinka väärässä olinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuleekohan bojan suomeen
*seisoo tyrmistyneenä 10-metrisen banderollinsa kanssa Helsinki-Vantaan lentokentällä ja selaa vauva.fi -palstan fiilistelyketjua sydän jyskyttäen*
Palsta menee kohta kiinni. Mä haluan tietää miten banderollityypille käy!
Mihin me Käärijää tarvitaan, Leila voi kirjoittaa meille tarinan Bojanista ja Janista.
Vierailija kirjoitti:
Dublinista tulee Helsinkiin tänään vain yksi suora lento, joka laskeutuu kohta. Jos Bojan olis tulossa niin voisi tietysti lentää Lontoon kautta myös.
voi olla et tuli lontoon kautta ehkäpä no kohta nähään :)
Bojanin ääni oli rekon videolla kun ne olivat bristolissa, eli ei se tosiaan dublinista ollut ainakaan lentämässä tänne. Tuskin on mistään muualtakaan, minään muunakaan päivänä.
Miksi edes haluatte bojanin tänne. Olisko muka kiva nähdä se hengailemassa käärijän ja kynsikkäiden kanssa? Olisko käärijässä edes miestä sanomaan eukoille ettei tapaamisiin bojanin kanssa tarvita managerointia tai päsmäröintiä🙄