Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan se Bojanin kone on tulossa?
*viimeistelee 5x10-metristä banderollia mihin piirtänyt Bojanin kuvan ja tuhat pientä sydäntä*
Miks tää on saanu tykkäyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei v*ttu pakko sanoa et alkaa oikeesti vähän kyllästyttää et sen naisen ääni kuuluu jokaikisellä hikisellä videonpätkällä!!!!
Onks sulla joku psykoosi vai miten sä kuulet noissa K:n lintustooreissakin sen äänen?
No kun pitää FBI:n äänianalyysin kautta vetäistä kaikki Käärijän tekeleet, kun muutenhan niihin, huom. tarkoituksella piilotetut, erinäiset vihjeet vois jäädä huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan se Bojanin kone on tulossa?
*viimeistelee 5x10-metristä banderollia mihin piirtänyt Bojanin kuvan ja tuhat pientä sydäntä*Miks tää on saanu tykkäyksiä?
Koska kaikki ei ota näitä juttuja tosissaan vaan erottaa huumorin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ilmaantunut Käärijän ig-stooriin viisuaikainen video Jokereiden pina coladan teosta. Miksi???
En tiedä, mut mä nauroin nyt vaan koko videon ajan, vaikka olen nähnyt sen monta kertaa aikaisemminkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ilmaantunut Käärijän ig-stooriin viisuaikainen video Jokereiden pina coladan teosta. Miksi???
Hämmentää hämmentää, sekottaa vähän lisää tietää kyllä ihan tasan tarkkaan mitä ja ketä osa porukkaa oottelee. Ja sit puff, Erika Vikman
Miks se yrittäis harhauttaa ketään noilla postauksilla? Liput on loppuunmyyty aikoja sitten eikä ne jotka liput on ostanu oo menossa kattoo ketää muuta ku Kärtsää.
No ei yritäkään. aivovammaisten kehityskerho taas vain luulee asioita.
En usko että Kärtsyli postailee Bojan-klippejä vain meitä trollatakseen, koska hän on itse se joka eniten maailmassa odottaa B:n tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lintuvideossa "poika löysi faijansa"
Boitsun on nyt pakko olla tulossa 😀
Häääh...? Ei viitannut siinä Boitsuun kyllä yhtään.
bojan oli vai oonko tulossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentää hämmentää, sekottaa vähän lisää tietää kyllä ihan tasan tarkkaan mitä ja ketä osa porukkaa oottelee. Ja sit puff, Erika Vikman
Miks se yrittäis harhauttaa ketään noilla postauksilla? Liput on loppuunmyyty aikoja sitten eikä ne jotka liput on ostanu oo menossa kattoo ketää muuta ku Kärtsää.
Kyllä jotkut on niitä kovaa hintaan kaupanneet. Mullakin on yksi lippu ylimääräisenä ja mieti mitå siitä sais ja meenkö muina trokareina Tavastian eteen sitä kauppaamaan. Varsinkin jos selviäis että B oliskin täällä.
Onko se siis ihan fyysinen lippu? En ole tulossa, toki jos saisin Tavastian edessä lipun niin ehkä... siinä vaan pitäis varmistua se, että lippu on aito eikä sen tunnistetta ole monistettu, eli että ostaja pääsee sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kärttyisistä miehistä ja provosoituminen typerää. Itsehän se on hönöillyt itsensä tohon tilanteeseen.
No kuvitteletko Käärijän tykkäävän teistä, valittajat?
No jos meidän pitää tykätä kärttyilevästä Käärijästä niin saa luvan tykätä meistä. Mäkin olen varmasti maksanut sille palkkaa ainakin 100 x 0,003 e. 😀
Ei sun ole pakko, kyllä se on ihan vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut on niitä kovaa hintaan kaupanneet. Mullakin on yksi lippu ylimääräisenä ja mieti mitå siitä sais ja meenkö muina trokareina Tavastian eteen sitä kauppaamaan. Varsinkin jos selviäis että B oliskin täällä.
Onko se siis ihan fyysinen lippu? En ole tulossa, toki jos saisin Tavastian edessä lipun niin ehkä... siinä vaan pitäis varmistua se, että lippu on aito eikä sen tunnistetta ole monistettu, eli että ostaja pääsee sisään.
Pdf-lippu sähköpostissa, en mä muulla tavalla lippuja hanki nykyään
Vierailija kirjoitti:
No worries. Kyllä se Bojan on jo matkalla Helsinkiin, kristallipallostani katsoin.
Toivottavasti pallosi näkee totuuden, sitä en sitten unohda.
Vierailija kirjoitti:
Ne sanoo toisiaan father ja son niin oli kyl selkee viittaus tos storussa. Boika löytäny faijansa niin sanotusti
Tai sit jos se teema on vain Käärijälle jotenkin luonteva tai tyypillinen 🙄
Mulla on herännyt pieni huoli henkisestä tilastani. Olen melkein keski-ikäinen täti-ihminen, en ole koskaan maailmassa fanittanut ketään, en kuuntele juuri musiikkiakaan. Nyt mä olen kuitenkin menossa huomenna Käärijän keikalle ja mä mietin että yrittåisin päästä sinne lähemmäs lavaa. Käärijänkin takia, mutta jos B olisi siellä, voisin oikeesti vaikka pyörtyä, ihan siis pelkästään hänen takiaan. Siis mitä hittoa.
Kuuntelen tässä samalla just Käärijän sen Helsingin jäähallin konsertin parhaita paloja stereoistani... 🎶
Fantastista, Rock rock, Välikuolema, Kiertävä sirkus, Mic Mac, Kovi ja Morgan :)
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen tässä samalla just Käärijän sen Helsingin jäähallin konsertin parhaita paloja stereoistani... 🎶
Fantastista, Rock rock, Välikuolema, Kiertävä sirkus, Mic Mac, Kovi ja Morgan :)
Enkä ole siis menossa keikalle, ei ole lippua
Kävin katsomassa Kärtsyn päivän IG-stoorit vasta nyt, ja täytyy ihmetellä, mikä maailmanloppu noista oikein syntyikään. Ihan hauskojahan noi klipit oli, toki kuittailua, mutta hauskaa sellaista kuittailua.
Tästä jopa vähän nousi Kärtsärin pisteet mun silmissä. Pää pystyyn vaan ja älä välitä negatiivisista kommenteista!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on herännyt pieni huoli henkisestä tilastani. Olen melkein keski-ikäinen täti-ihminen, en ole koskaan maailmassa fanittanut ketään, en kuuntele juuri musiikkiakaan. Nyt mä olen kuitenkin menossa huomenna Käärijän keikalle ja mä mietin että yrittåisin päästä sinne lähemmäs lavaa. Käärijänkin takia, mutta jos B olisi siellä, voisin oikeesti vaikka pyörtyä, ihan siis pelkästään hänen takiaan. Siis mitä hittoa.
Älä pyörry, voit toimia keikkaraportoijana tänne muille fanittajille😅
Kärtsä vois kyl jo vähän siistiä partaansa