Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
114161/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskitytäänkö hetki siihen, että myös K käyttää Bojanista lempinimeä Bojci. Tyttäreni oli reagoinut eiliseen stooriin kysymällä, et onks tää sun huominen keikka-asu, johon K on vastannut, että Bojci varmaan haluaa nää vielä takasin joskus.

No keksitytään ehdottomasti!! 💚

Vierailija
114162/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vain *käyttäjä* itse voi nähdä kaikki seuraajat" on Bojanilla käytössä myös.

Mä näen ne kaikki edelleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
114163/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitkä biseksuaalien kokoontumisajot täällä on, mutta minä olen bi ja aina kokenut helpommaksi esittää heteroa tietyissä tilanteissa. Kaapista olen tullut vain parhaille ystävilleni.

Tulkaa tekin hinureiden kokoontumisajoille soutaen Sloveniaan ja Tallinnaan.

Laittelen huomenna listaa. Häly ilta viikko ollu niin oon keräillyt mitä oon ehtinyt täältä. Uutta on paljon. Huomenna vapaata.

Kiitos kaikille osanotoista.

T. Lista gay

Tulossa!! T. Janin kengän vaim siis puoliso

PS. Ihanaa Sir LG kun oot täällä taas, maltamme tuskin odottaa uutta listausta, sen on oltava eeppinen 🔥🔥🔥

Heti kun silmä välttää, niin vaimo rupeaa hinuriksi ja lähtee Lista gayn mukana Sloveniaan. Mitä mä nyt teen, jääkaappikin on tyhjä.

T: Janin kenkä

Jatkat ryyppäämistä mun kanssa. Edessä kunnon äijjjäränni.

T. Titanicin ovi

Vierailija
114164/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö pahoittaa mieli kanssa Kn puolesta siitä, miten B roastasi häntä Tavastialla?

No kyllä ehdottomasti. Sillähän oli selkeästi stoorien perusteella paha mieli sinä päivänä, kun Jokerit lähti Suomesta. Oli kärsinyt koko reissun.

Ja B vaan sylki lavalla vettä sen päälle, kun se yritti puhua.

Ja pilkkasi Kn puhetapaa siinä livessä.. Selkeästi ei oltu samalla levelillä, K vaan katto sitä suu auki hämmentyneenä et mitä sä nyt noin..

Kärtsähän dominoi koko instan, jonka piti olla Joksujen julkkari-insta. Ei antanut oikein omalta show ltaan joksuille suunvuora. Lopultahan B totesikin, että vielä 2min aikaa tehdä Klle kysymyksiä, johon K havahtuikin toteamaan, että kyssärit JO lle, jonka livestä olikin kyse. Aistin B ssä vähän tuohtumustakin Kn dominointiin.

Eipä K kai sille minkään mahda, jos B haluaa huomioida häntä koko liven läpi.

Vierailija
114165/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitkä biseksuaalien kokoontumisajot täällä on, mutta minä olen bi ja aina kokenut helpommaksi esittää heteroa tietyissä tilanteissa. Kaapista olen tullut vain parhaille ystävilleni.

Tulkaa tekin hinureiden kokoontumisajoille soutaen Sloveniaan ja Tallinnaan.

Laittelen huomenna listaa. Häly ilta viikko ollu niin oon keräillyt mitä oon ehtinyt täältä. Uutta on paljon. Huomenna vapaata.

Kiitos kaikille osanotoista.

T. Lista gay

Tulossa!! T. Janin kengän vaim siis puoliso

PS. Ihanaa Sir LG kun oot täällä taas, maltamme tuskin odottaa uutta listausta, sen on oltava eeppinen 🔥🔥🔥

Mua ei naurata yhtään se, että esiinnyt täällä Janin kengän puolisona ja sen jälkeen joku toinen samanlainen esiintyy Janin kenkänä. Menkää vaikka treffeille keskenänne ja heittäkää siellä tätä juttua, mutta jättäkää meidät muut oikeasti rauhaan.

Turpa kiinni prkele.

T: Janin toinen kenkä

Vierailija
114166/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daaamn että Bojan näyttää hyvältä tuossa tiktok videossa 🥰

Aivan jäätävän kuuma! Tekis mieli kyl taas *vuoksi pyörteilee kiivaasti loiskahdellessaan kohti kosken uomaa*

Imatralta terveisiä taas

Vierailija
114167/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskitytäänkö hetki siihen, että myös K käyttää Bojanista lempinimeä Bojci. Tyttäreni oli reagoinut eiliseen stooriin kysymällä, et onks tää sun huominen keikka-asu, johon K on vastannut, että Bojci varmaan haluaa nää vielä takasin joskus.

Ihanaa, että K osaa tuon hellittelynimen, eli B sen hänelle opettanut. 💚 Kutsuuko B myös K:ta Jerciksi?

Vierailija
114168/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö pahoittaa mieli kanssa Kn puolesta siitä, miten B roastasi häntä Tavastialla?

No kyllä ehdottomasti. Sillähän oli selkeästi stoorien perusteella paha mieli sinä päivänä, kun Jokerit lähti Suomesta. Oli kärsinyt koko reissun.

Ja pilkkasi Kn puhetapaa siinä livessä.. Selkeästi ei oltu samalla levelillä, K vaan katto sitä suu auki hämmentyneenä et mitä sä nyt noin..

Kärtsähän dominoi koko instan, jonka piti olla Joksujen julkkari-insta. Ei antanut oikein omalta show ltaan joksuille suunvuora. Lopultahan B totesikin, että vielä 2min aikaa tehdä Klle kysymyksiä, johon K havahtuikin toteamaan, että kyssärit JO lle, jonka livestä olikin kyse. Aistin B ssä vähän tuohtumustakin Kn dominointiin.

Tän on oltava trolli. Pakko olla.

Kaikki sitäpaitsi tietää sen, että liven loputtua Boitsu suuteli Kärtsän hiljaiseksi.

Vierailija
114169/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaikki muut saa aina vastauksia Kärpyltä ja mä en koskaan😕 Vai eikö se nää mun viestejä kun oon lukollinen instassa?

Vierailija
114170/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas tässä ystäväni esimerkki siitä, miten joillekin on todella hankala lukea ei kasvotusten tapahtuvaa viestintää. Ei ihme että somessa tulee väärinkäsityksiä, kun medianlukutaito on tätä tasoa.

Vierailija
114171/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kaikki muut saa aina vastauksia Kärpyltä ja mä en koskaan😕 Vai eikö se nää mun viestejä kun oon lukollinen instassa?

Mun ymmärtääkseni jos olet yksityinen, viestit voi mennä viestipyyntöihin.

Vierailija
114172/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B näyttää 80-luvun italogigololta ruskeine silmineen, sänkineen, avonaisine paitoineen ja roikkuvan tukkansa kanssa. Se on varmaan tarkoituskin. Siksi suomimammatkin tykkää siitä niin kovasti, tulee etelänmatkat mieleen. 🏝

Vierailija
114173/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daaamn että Bojan näyttää hyvältä tuossa tiktok videossa 🥰

Aivan jäätävän kuuma! Tekis mieli kyl taas *vuoksi pyörteilee kiivaasti loiskahdellessaan kohti kosken uomaa*

Imatralta terveisiä taas

Pitäisikö siihen Imatran koskeen rakentaa patoja, ettei se enää virtaisi noin holtittomasti.

Vierailija
114174/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai varmasti eilen ihan hirveästi viestejä. Ehti luultavasti vain lukemaan esimmäiset x viestiä ja loput jää väistämättä lukematta.

Vierailija
114175/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että K osaa tuon hellittelynimen, eli B sen hänelle opettanut. 💚 Kutsuuko B myös K:ta Jerciksi?

Aawww ihana Jerppa.

Vierailija
114176/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskitytään ehdottomasti, koska what in the fanfic?? Fanficeissä tätä on nähnyt niin paljon, että kuvittelin, ettei niin voi koskaan käydä todellisuudessa. Eihän K ole julkisesti koskaan sanonut B:tä muuksi kuin Bojaniksi. Mutta mitä ihmettä, tämä ficci kirjoittaa itse itsensä???

Vierailija
114177/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että Kn ja Bn puhekieleen on ilmestynyt kesän myötä tää roastaus ja v ittuilu tekee mut vaan onnelliseksi ja kertoo siitä, että ne on oikeasti olleet paljon tekemisissä. Molemmilla mukava ja luottavainen olo toistensa kanssa, molemmat jotenkin rennon ja avoimen oloisia keskenään. Mutta tokihan jotkut vääntää tämän päälaelleen.

V i ttuilu on paras love language 💚

Minulle myös vahvisti että ovat hyviä ystäviä. Brothers eikä todellakaan mitään romanttista.

Ei se hyvä ystävyys estä sitä, etteikö toisella tai molemmilla voisi olla romanttisia tunteita toista kohtaan.

Ei tietenkään estä, mutta en näe muuta kuin hyvää ystävyyttä heidän väleissään. Olen kummankin fani ja iloinen että löysivät ystävyyden. Kyllähän B jakoi pyykkistoorin mutta ei se minun silmiin mistään romantiikasta tai shippaamisen halusta kerro. Jakoi Bron roastauksen. Ehkä haluaa tästä molemmat jo jatkaa eteenpäin ja pitää ystävyytensä ns. normaalina kaikkien silmissä.

Viime viikko aika hyvin todisti, että shippaaminen ei kumpaakaan haittaa.

Ei haittaa ei tarkoita, että sillä olisi totuuspohjaa. Ehkä se on niin absurdia että se ei haittaa. Se ei myöskään tarkoita, etteikö se haittaisi tulevaisuudessa

Lisäksi mua tässä hommassa nyt häiritsee se, ettei B&K ole vieläkään antaneet LUOTETTAVIA TODISTEITA AIDOISTA TUNTEISTA tässä koko homo p*rnoilussa! Onko heillä Aidot Tunteet vai onko vain esitystä? Voiko olla  Aitoja Tunteita, kun postasi "saa tulla suihinotolle" -kuvan? Missä on TODISTEET, ettei B loukkaantunut hajujutuista? Missä on todisteet, että pesty paita EI haissut p a s k a l l e. Miksi annetaan tällä tavalla julkkisten kiusata herkkää ihmistä? 

Arvatkaa kenen pikkuserkku (voin TODISTAA!)

Todiste 1: K esitteli pestyjä, ei-haisevia vaatteita. Se, että hän kutsui niitä haiseviksi oli siis sellainen abstrakti konsepti kuin: VITSI

Veikkaan, ettei kostopitsipaita ole vesipestävää matskua tai jokatap tarvii erityishellän käsivesipesipesun, ja oikeasti K n riepotellessa levisi keinokuituun pinttynyt autenttinen tuoksu. Klla tuskin kokemusta pitsinpesusta, siksi lähetys muosipussiss Sloveniaan.

Vierailija
114178/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskitytään ehdottomasti, koska what in the fanfic?? Fanficeissä tätä on nähnyt niin paljon, että kuvittelin, ettei niin voi koskaan käydä todellisuudessa. Eihän K ole julkisesti koskaan sanonut B:tä muuksi kuin Bojaniksi. Mutta mitä ihmettä, tämä ficci kirjoittaa itse itsensä???

Mulle tuli mieleen, että oisko voinut esimerkiksi viime viikolla kuulla jonkun muun käyttävän, eikö ne bändissä välillä käytä? Ja sit jäänyt itsellekin sanavarastoon, jos ei oo ollut aiemmin 💚

Vierailija
114179/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä noita höppänöitä. Täällä on jo varmaan ollut gallup, mutta laitan silti. Eli kuten huomaatte oletan, että B on Euroopassa K:n kiertueen aikaan. Vai onko ne Thaimaassa? :o

Peukku ylös: Bojan osallistuu vähintään yhdelle K:n ulkomaan keikalle ja tulee lavalla

Peukku alas: Bojan on katsomossa, mutta ei lavalla.

Vierailija
114180/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B näyttää 80-luvun italogigololta ruskeine silmineen, sänkineen, avonaisine paitoineen ja roikkuvan tukkansa kanssa. Se on varmaan tarkoituskin. Siksi suomimammatkin tykkää siitä niin kovasti, tulee etelänmatkat mieleen. 🏝

Bojan on kieltämättä kopio Fabiosta.

Ketju on lukittu.