Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
114181/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn tägään B:n.

Mä en vaikka seuraan ja mun profiili on julkinen. Seuraako se sua? Onkohan tää joku bugi.

Melko varma bugi, 6 min sitten viimeksi tägätty.

Mistä tägätyt näkee ja tägäysajan? Vai onko se aina sama kuin tägätyn postauksen julkaisuaika?

Vierailija
114182/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B näyttää 80-luvun italogigololta ruskeine silmineen, sänkineen, avonaisine paitoineen ja roikkuvan tukkansa kanssa. Se on varmaan tarkoituskin. Siksi suomimammatkin tykkää siitä niin kovasti, tulee etelänmatkat mieleen. 🏝

Bojan on kieltämättä kopio Fabiosta.

Et mitä ilmeisimmin ole koskaan Fabiota nähnyt. Suosittelen googlettamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
114183/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi Janin uusin tarkoittaa?

Vierailija
114184/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskitytäänkö hetki siihen, että myös K käyttää Bojanista lempinimeä Bojci. Tyttäreni oli reagoinut eiliseen stooriin kysymällä, et onks tää sun huominen keikka-asu, johon K on vastannut, että Bojci varmaan haluaa nää vielä takasin joskus.

Keskitytään ehdottomasti, koska what in the fanfic?? Fanficeissä tätä on nähnyt niin paljon, että kuvittelin, ettei niin voi koskaan käydä todellisuudessa. Eihän K ole julkisesti koskaan sanonut B:tä muuksi kuin Bojaniksi. Mutta mitä ihmettä, tämä ficci kirjoittaa itse itsensä???

Siltä mustakin on tuntunut jo pitkään 😂 Ja itseasiassa, kukaan ei edes pystyisi kehittelemään näin järjettömiä juonenkäänteitä, kun mitä tässä välillä ollaan nähty.

Vierailija
114185/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatteko oikeasti talteen toisten kommentoijien kirjoittamia juttuja? Leilan jne. ficit ymmärrän, mutta miksi ihan tavallisetkin kommentit? Mitä teette niillä? Tarkoitan sitä, kun joku oli tallettanut yhden Kukkisen kommentin. Joo ja en ole ollut palstalla kolmeen päivään ja yritän selailla viestejä.

Vierailija
114186/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa Aatami ja Eeva, Jan Eevana.

Vierailija
114187/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B näyttää 80-luvun italogigololta ruskeine silmineen, sänkineen, avonaisine paitoineen ja roikkuvan tukkansa kanssa. Se on varmaan tarkoituskin. Siksi suomimammatkin tykkää siitä niin kovasti, tulee etelänmatkat mieleen. 🏝

Bojan on kieltämättä kopio Fabiosta.

Et mitä ilmeisimmin ole koskaan Fabiota nähnyt. Suosittelen googlettamista.

Hiukset ja kasvot ovat hyvin samantyyppiset.

Vierailija
114188/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä noita höppänöitä. Täällä on jo varmaan ollut gallup, mutta laitan silti. Eli kuten huomaatte oletan, että B on Euroopassa K:n kiertueen aikaan. Vai onko ne Thaimaassa? :o

Peukku ylös: Bojan osallistuu vähintään yhdelle K:n ulkomaan keikalle ja tulee lavalla

Peukku alas: Bojan on katsomossa, mutta ei lavalla.

Taas toi pieni, mutta ratkaiseva kirjoitusvirhe 🙈 Tää palsta on pilannut mutkin

Vierailija
114189/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa Aatami ja Eeva, Jan Eevana.

Uuuh, onko Nace Aatami?

Vierailija
114190/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn tägään B:n.

Mä en vaikka seuraan ja mun profiili on julkinen. Seuraako se sua? Onkohan tää joku bugi.

Melko varma bugi, 6 min sitten viimeksi tägätty.

Miten te näette tägit?

Silmillä.

Vierailija
114191/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Indeed, B. has a very Italian appearance. Perhaps because Italy and Slovenia are very close geographically.

Vierailija
114192/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat Jere ja Bojči 💚

Tämä yks on nytten mökillensä saapunut (lue: nauta palautettu maaseudulle) ja laittanee puhelimen kiinni. Kauhunsekaisella innostuksella odotan että mitäs kaikkea saakaan sunnuntaina lueskella! Ehkä sitten pyydän tiivistelmän tapahtumista. Taikka luen kaikki viestit pikakelauksella (todennäköinen vaihtoehto). Mukavaa viikonloppua, olkaahan kiltisti, luukuttakaa SSOLia minunkin puolesta! <3

Vierailija
114193/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, älkää nyt jaksako!!!

Se on totta että Kärvänän huumori on vähän karkeaa välillä ja ymmärrän, että kaikki ei siitä tykkää. MUTTA K on sen verran sydämellinen tyyppi ja välittää Bstä, että ei taatusti olisi tehnyt postaustaan sillä ajatuksella että tehdäänpä tässä nyt B naurunalaiseksi ja nolataan hänet jne jne.

Miten voi olla että koko Tumblr -maailma tuntuu ymmärtävän tämän, mutta täällä jotkut ankeuttajat eivät? Enitenhän K tekee pilaa itsestään touhuillaan. Tyyliin: yäk haisee pahalle Bojanin paita ja heti seuraavaksi haistelee sitä. KV. fanit naureskelee Jerelle ja puhuu hänestä Tour wifenä, haittaako Käärijää?? Ei taida, kun eilen trendasi yhdessä vaiheessa koko hlvetin Tumblrin ykkösenä!!

Ja sivumennen sanoen, ne pyykit oli telineellä kuivumassa, joten ei esitellyt kenenkään likaisia vaatteita vaan puhtaita!!! Mutta huumori on vaikea laji, näemmä.

Nimenomaan, kiitos!!!!

Kaikki kukkahattutädit eivät ymmärrä sukupolvien erilaista huumoria. B on todella sisällä nettikulttuurissa, ja tietää kyllä miten fandomit toimivat. Maailma on muuttunut teidän nuoruudesta ne! Älkää arvostelko nuoria oman nuoruutenne standardeilla!!! Antakaa meidän nuorten elää

Äläpäs nyt yhtään yleistä! Ymmärrän täysin Kn huumorin, sarkasmin ja roustauksen ja peukutan ylös! 60v💚

Mä just mietin että minkä ikäinen täytyy olla että luulee roustauksen kuuluvan vain digiaikaan ja nettikulttuuriin. Että ajatteleeko joku todella ettei vaikka 80-luvulla vittuiltu kavereille?

Eteläisellä Pohjanmaalla on roustattu aina. Oikein kilpailtu siitä kuka parhaiten. Ei kuitenkaan kirosanojen voimalla, taitavasti käytetty murre riittää.

Vierailija
114194/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskitytäänkö hetki siihen, että myös K käyttää Bojanista lempinimeä Bojci. Tyttäreni oli reagoinut eiliseen stooriin kysymällä, et onks tää sun huominen keikka-asu, johon K on vastannut, että Bojci varmaan haluaa nää vielä takasin joskus.

En kestä miten söpöä! 😍 Toisaalta ei kyllä pitäisi yhtään yllättää, että siellä on lempinimet jo käytössä. Mussukat. 💞

Vierailija
114195/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö pahoittaa mieli kanssa Kn puolesta siitä, miten B roastasi häntä Tavastialla?

No kyllä ehdottomasti. Sillähän oli selkeästi stoorien perusteella paha mieli sinä päivänä, kun Jokerit lähti Suomesta. Oli kärsinyt koko reissun.

Ja B vaan sylki lavalla vettä sen päälle, kun se yritti puhua.

Ja pilkkasi Kn puhetapaa siinä livessä.. Selkeästi ei oltu samalla levelillä, K vaan katto sitä suu auki hämmentyneenä et mitä sä nyt noin..

Kärtsähän dominoi koko instan, jonka piti olla Joksujen julkkari-insta. Ei antanut oikein omalta show ltaan joksuille suunvuora. Lopultahan B totesikin, että vielä 2min aikaa tehdä Klle kysymyksiä, johon K havahtuikin toteamaan, että kyssärit JO lle, jonka livestä olikin kyse. Aistin B ssä vähän tuohtumustakin Kn dominointiin.

Mitå hittoa? Beehän se siinä tuijotteli Kärtsää silmiin ja unohti varmaan välillä että ovat livessä tai ainakin mikä sen tarkoitus oli.

Sanoinkin jo, että hyvä jos tulkitsin väärin!

Vierailija
114196/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat Jere ja Bojči 💚

Tämä yks on nytten mökillensä saapunut (lue: nauta palautettu maaseudulle) ja laittanee puhelimen kiinni. Kauhunsekaisella innostuksella odotan että mitäs kaikkea saakaan sunnuntaina lueskella! Ehkä sitten pyydän tiivistelmän tapahtumista. Taikka luen kaikki viestit pikakelauksella (todennäköinen vaihtoehto). Mukavaa viikonloppua, olkaahan kiltisti, luukuttakaa SSOLia minunkin puolesta! <3

En. Luukutan icipiä.

Vierailija
114197/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmikorjaamon ovella on ollut aamusta asti jonottajia Käärijän loppuunmyydylle keikalle

https://yle.fi/a/74-20052627

Vierailija
114198/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä noita höppänöitä. Täällä on jo varmaan ollut gallup, mutta laitan silti. Eli kuten huomaatte oletan, että B on Euroopassa K:n kiertueen aikaan. Vai onko ne Thaimaassa? :o

Peukku ylös: Bojan osallistuu vähintään yhdelle K:n ulkomaan keikalle ja tulee lavalla

Peukku alas: Bojan on katsomossa, mutta ei lavalla.

Taas toi pieni, mutta ratkaiseva kirjoitusvirhe 🙈 Tää palsta on pilannut mutkin

Taasko sitä tullaan lavalla? Sehän tuli jo NT:llä. Ihme exhibitionisti.

Vierailija
114199/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B:n roikkuvasta tukasta tulee mieleen että jos ihmisellä on kauniit kasvot, tukka voi roikkua tai sojottaa joka suuntaan, olla hikinen, "rasvainen", ja silti on aina hyvännäköinen. Sama ominaisuus on Kärtsyllä. On se vähän epäreilua.

Vierailija
114200/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitkä biseksuaalien kokoontumisajot täällä on, mutta minä olen bi ja aina kokenut helpommaksi esittää heteroa tietyissä tilanteissa. Kaapista olen tullut vain parhaille ystävilleni.

Tulkaa tekin hinureiden kokoontumisajoille soutaen Sloveniaan ja Tallinnaan.

Laittelen huomenna listaa. Häly ilta viikko ollu niin oon keräillyt mitä oon ehtinyt täältä. Uutta on paljon. Huomenna vapaata.

Kiitos kaikille osanotoista.

T. Lista gay

Tulossa!! T. Janin kengän vaim siis puoliso

PS. Ihanaa Sir LG kun oot täällä taas, maltamme tuskin odottaa uutta listausta, sen on oltava eeppinen 🔥🔥🔥

Mua ei naurata yhtään se, että esiinnyt täällä Janin kengän puolisona ja sen jälkeen joku toinen samanlainen esiintyy Janin kenkänä. Menkää vaikka treffeille keskenänne ja heittäkää siellä tätä juttua, mutta jättäkää meidät muut oikeasti rauhaan.

😂😂😂😘😘😘😈😈😈

Ketju on lukittu.