Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
114121/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin kyljissä mustelmat kun tää vapiseva haavanlehti nosti mut seinille ja rytkytti sohvan pilalle Kireen tahdissa.

T. Kärde

Vierailija
114122/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta viidenteen, K:n magician-video nyt trendaa TikTokissa. Mistäköhän johtuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
114123/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joker Outin uudessa tiktokissa Bojan on menossa naimisiin tänä vuonna... Kommentit täynnä Jereä, kuvateksti puhuu tytöstä. :D

Mä en taas ymmärrä. Onko tää vitsi, vai ihan oikee juttu?

Vierailija
114124/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä sen justin bieber biisin nimi oli joka oli k&b instavideossa?

Love yourself

Vierailija
114125/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tiedä missä menee se raja et ei enää kaverin roustailut mee huumorilla läpi. Jatkuvaa pientä julkista vähättelyä ja nolaamistahan tossa harrastettu mut aika yksipuolisesti mielestäni. Onko sitten miten hauskoja lopulta jatkuvat fuck you ja turpa kiinni ja haista paska.

Vois vähän hillitä juttujaan ja miettiä ennenkuin avaa suunsa, vaikka edes joskus, 3-kymppinen mies.

Reissussa B kyllä oli se, joka aloitti tämän roastaamisen ja Kn f uck you Bojan oli itseasiassa vain vastaus siihen. Ei herranjestas eikö ihmiset oikeasti näe tätä tilannetta oikein?

Ei ollut ja et voi tietää mitä oli puhuttu BTS. Minulle ei ikinä tule epämukava olo kun B *roastaa* Kärtsää, mutta K:n jutuista tulee olo, että on vähän ikävä Bojania kohtaan, vaikkakaan _en ota kantaa_ Bojanin tunteisiin siitä.

Vierailija
114126/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta viidenteen, K:n magician-video nyt trendaa TikTokissa. Mistäköhän johtuisi?

Saisiko linkkiä kiitos 💙

Vierailija
114127/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tiedä missä menee se raja et ei enää kaverin roustailut mee huumorilla läpi. Jatkuvaa pientä julkista vähättelyä ja nolaamistahan tossa harrastettu mut aika yksipuolisesti mielestäni. Onko sitten miten hauskoja lopulta jatkuvat fuck you ja turpa kiinni ja haista paska.

Vois vähän hillitä juttujaan ja miettiä ennenkuin avaa suunsa, vaikka edes joskus, 3-kymppinen mies.

Reissussa B kyllä oli se, joka aloitti tämän roastaamisen ja Kn f uck you Bojan oli itseasiassa vain vastaus siihen. Ei herranjestas eikö ihmiset oikeasti näe tätä tilannetta oikein?

Ei ollut ja et voi tietää mitä oli puhuttu BTS. Minulle ei ikinä tule epämukava olo kun B *roastaa* Kärtsää, mutta K:n jutuista tulee olo, että on vähän ikävä Bojania kohtaan, vaikkakaan _en ota kantaa_ Bojanin tunteisiin siitä.

Erikoista, että toisinpäin ok ja toisinpäin ei.

Vierailija
114128/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitkä biseksuaalien kokoontumisajot täällä on, mutta minä olen bi ja aina kokenut helpommaksi esittää heteroa tietyissä tilanteissa. Kaapista olen tullut vain parhaille ystävilleni.

Tulkaa tekin hinureiden kokoontumisajoille soutaen Sloveniaan ja Tallinnaan.

Laittelen huomenna listaa. Häly ilta viikko ollu niin oon keräillyt mitä oon ehtinyt täältä. Uutta on paljon. Huomenna vapaata.

Kiitos kaikille osanotoista.

T. Lista gay

Tulossa!! T. Janin kengän vaim siis puoliso

PS. Ihanaa Sir LG kun oot täällä taas, maltamme tuskin odottaa uutta listausta, sen on oltava eeppinen 🔥🔥🔥

Heti kun silmä välttää, niin vaimo rupeaa hinuriksi ja lähtee Lista gayn mukana Sloveniaan. Mitä mä nyt teen, jääkaappikin on tyhjä.

T: Janin kenkä

No itse olet lumpustellut Titanicin oven kanssa jo monta päivää! Me mennään Tallinnan kautta, pitää Tommyakin jonkun käydä moikkaamassa. Tuu Tallinkilla perässä jos kiinnostaa. 😘😘

Vierailija
114129/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko vaikka hetki köyhän miehen B/K:sta, Kris/Häärijästä, kun ei näköjään muuten tämä keskustelu etene mihinkään järkevään?

Joo! Halusin itse asiassa tulla kertomaan miten kris yllätti tavastialla itsevarmuudellaan. Olin jotenkin ajatellut että se olisi pikkasen etäinen ja osin jopa hiukan vaivaantuneen oloinen lavalla, mutta ehei! Paljon suoria katsekontakteja yleisöön, hymyjä ja keikistelyjä, ylipäänsä tilanteen täyttä herruutta. Se oli tosi lämpimän ja iloisen oloinen, mikä näkyi erityisesti ccc:n jälkeen käärijän ja häärijän halauksissa. Olin myös logomossa ja siellä siis toki sama, mutta siellä tavastialla olin suunnilleen krisin edessä niin näkyi hyvin. Ylipäänsä koko bändi oli aivan satasella mukana ccc:ssä eli se ei tosiaan ollut mikään jeren ja bojanin kahdenkeskeinen leikki. Se oli selvästi merkityksellinen juttu niille kaikille, näkyi naamoista.

Vierailija
114130/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

But why this depression here? Have we already run out of NT endorphins? K.'s Instagram story yesterday was funny and clearly it was a game and joke shared with B., both of whom have a sense of humor. B.'s ticktoc would have been strange if, suddenly, he had brought out a "boy" (among other things, the comments all said "Jere" or "me"). I believe that, from a distance, each of them has fun and laughs with each other's publications. Between friends (true, strong friends or "something more"), humor keeps the relationship alive

This place is full of drug addicts: a new dose is needed every day or the withdrawal symptoms become more and more severe.   

Thankfully we have a K gig tonight to help with the addiction.

Vierailija
114131/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daaamn että Bojan näyttää hyvältä tuossa tiktok videossa 🥰

Jep! Mustakin on vähän tyhmää, että siihen on pitänyt kirjoittaa "girl" mut en jaksa välittää mitä siinä lukee, kun B on noin kuuma.

Vierailija
114132/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joker Outin uudessa tiktokissa Bojan on menossa naimisiin tänä vuonna... Kommentit täynnä Jereä, kuvateksti puhuu tytöstä. :D

Voi herranen aika, tottakai se on vitsi 😂

Vierailija
114133/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko linkkiä kiitos 💙

https://vm.tiktok.com/ZGJvVvVJJ/

Yhtäkkiä 1,5m

Vierailija
114134/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
114135/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa jo, että tuo on yksi tiktokissa tehtävä vitsi haaste.

Vierailija
114136/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappas Kärppä nyt joku oikein kiva video instaan, niin saadaan puheenaihetta vaihdettua!

Onneksi on tänään keikka niin siihen mennessä viimeistään tänne tulee parempi fiilis <3

Vierailija
114137/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohis, mutta laitoin itselleni äsken muistutuksen puhelimeen, että käyn illalla hoitamassa yhden asian. Hälytykseen näytti aikaa 2h 48min. 👌

Vierailija
114138/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa jo, että tuo on yksi tiktokissa tehtävä vitsi haaste.

Uskotaan uskotaan mut olisko B julkaissut minkä tahansa tuloksen? Jos sieltä olis tullu "kissing my boyfriend" vaikka?

Vierailija
114139/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cruel summer, indeed.

Vierailija
114140/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daaamn että Bojan näyttää hyvältä tuossa tiktok videossa 🥰

Jep, todella hyvältä. Pitääkin käydä taas kattomassa se muutamaan otteeseen :P