Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
No, tänään keikalta tulee kyllä matskua kostopitsi joko Kärpän tai Härpän päällä, näin se vähän lupaili tuolla toisella alustalla...
Wut wut, mitä tää tarkoittaa? Olen about 30 sivua jäljessä ja ihan pihalla tämän päivän tapahtumista. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sen "täytyy olla" hetero kotimaassaan ja Serbiassa jotta säilyttää nuoret fanitytöt. Ehkä se onkin. Tai on mitä on. Mutta vähän läpinäkyvää nyt tuo tytöistä puhuminen.
Fanitytöt ei välttämättä karkaisi mihinkään mutta yleinen ilmapiiri voi olla tosi raskas, varsinkin kun sen jokaista liikettä kuitenkin seurataan. Tytöistä puhuminen on varmaan muutenkin ihan luontevaa kun on ollut suhteissa vain tyttöjen kanssa (ainakin julkisesti) ja se nyt on se lähtökohtainen oletus nuorille miehille joka tapauksessa. Sen oletuksen muuttaminen on vaikeaa. Vaikka kiinnostuksen kohde olisi kokonaan muuttunut, tytöistä puhuminen olisi silti helppoa ja vaivatonta, koska sitä ei tarvitse selitellä eikö sitä pidetä kannanottona. Jos puhuisi yhtäkkiä pojista, se olisi heti pelinavaus sille, että nyt muuten tästä asiasta puhutaan. Ja toisaalta, kyllähän siellä kotonakin tiedetään nordic tourin vaiheet ihan samoin kuin täällä eli ei se mitään salassapidettävää ole suomessakaan tehnyt.
Juu ei saa takertua nyt tuohon. Itse biseksuaalina puhun helposti vastakkaisen sukupuolen tyypeistä vs samaa sukupuolta olevat. Ihan juuri siksi etten aina jaksa sitä kohtausta ja hälyä sen ympärillä. Koska mitä väliä kunhan itse tietää. Ja eiköhän B:kin tiedä oman seksuaalisuutensa :D
Ah, kiitos, komppaan tätä (myös biseksuaali täällä hei). Monissa tilanteissa on vain niin paljon helpompi antaa ihmisten tehdä omat oletuksensa eikä ryhtyä niitä korjaamaan. Ja spekuloimatta sen enempää B:n seksuaalisuudella, tuskin nyt vitsillä tehty tiktok-video olisi se hetki, jolloin hän ryhtyisi yhtäkkiä avaamaan kaapin ovea.
Video on tehty vitsillä, mutta mistä idea on tullut tehdä juuri tällainen video ylipäätään koko naimisiinmenosta 🤔 kunhan nyt siis vaan pohdin, en oo jyrkästi mitään mieltä asiasta.
Ihan kun eivät olis tienneet mikä kommenttien aiheeksi tulis. Että niin 😅
Toi huumorintajun linkittäminen ikään on muutenkin ihan älytöntä. Nykynuorissa on valtavan paljon ns. tosikoita jotka ei todellakaan ymmärrä minkäänlaista roastausta ja sitten vanhoissa ihmisissä voi olla ihan kieroutuneita humoristeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta viidenteen, K:n magician-video nyt trendaa TikTokissa. Mistäköhän johtuisi?
Saisiko linkkiä kiitos 💙
https://vm.tiktok.com/ZGJvVvVJJ/
Yhtäkkiä 1,5m
En tajua näitä lukemia ollenkaan, koska oikeasti päivä tai pari sitten tuolla ei ollut juuri ollenkaan katseluita. Samoin kaappi ja suihku huitelee molemmat jo yli 3M.
Ai hitto kun luin tuosta tiktok hommasta niin vaikutti ihan siltä kuin B ois suurinpiirtein tullut julistamaan että on menossa naimisiin tytön kanssa :D Ja nyt kun menin sen itse vihdoin katsomaan niin totuus olikin kyllä aika toinen ja jotkut ottaneet näköjään senkin ihan todesta
Keskitytäänkö hetki siihen, että myös K käyttää Bojanista lempinimeä Bojci. Tyttäreni oli reagoinut eiliseen stooriin kysymällä, et onks tää sun huominen keikka-asu, johon K on vastannut, että Bojci varmaan haluaa nää vielä takasin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitkä biseksuaalien kokoontumisajot täällä on, mutta minä olen bi ja aina kokenut helpommaksi esittää heteroa tietyissä tilanteissa. Kaapista olen tullut vain parhaille ystävilleni.
Tulkaa tekin hinureiden kokoontumisajoille soutaen Sloveniaan ja Tallinnaan.
Laittelen huomenna listaa. Häly ilta viikko ollu niin oon keräillyt mitä oon ehtinyt täältä. Uutta on paljon. Huomenna vapaata.
Kiitos kaikille osanotoista.
T. Lista gayTulossa!! T. Janin kengän vaim siis puoliso
PS. Ihanaa Sir LG kun oot täällä taas, maltamme tuskin odottaa uutta listausta, sen on oltava eeppinen 🔥🔥🔥
Mua ei naurata yhtään se, että esiinnyt täällä Janin kengän puolisona ja sen jälkeen joku toinen samanlainen esiintyy Janin kenkänä. Menkää vaikka treffeille keskenänne ja heittäkää siellä tätä juttua, mutta jättäkää meidät muut oikeasti rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko Bn puolesta mielensä pahoittajat, mitä oikeastaan lähinnä saatte sillä tälle palstalle aikaan?
- rakastan molempia, B ja KNo ainakin vähän monimuotoisempaa keskustelua kuin iihaah B hehkuu Suomessa, K on oikeasti rakastunut B:hen, K:lla on maailmanluokan paras huumori ym yms. Tykkään kans molemmista mutta pitää nyt vähän kestää muutakin kuin pelkkää söpöilyä.
No kyllä se söpöstely vähän helpottaa kunnes UK tour alkaa 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Jotta saadaan tämä keskustelu hillittyä, ainakin tyttäreni kaveri on nyt vanhempiensa kanssa vienyt asian ihan itse eteenpäin. Muista en tiedä. Screenshotit ovat viranomaisilla, eivät esimerkiksi Kn crewn käsissä.
Hyvä kun on vienyt. Tiedätkö millaisia ne kuvat siis on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö pahoittaa mieli kanssa Kn puolesta siitä, miten B roastasi häntä Tavastialla?
No kyllä ehdottomasti. Sillähän oli selkeästi stoorien perusteella paha mieli sinä päivänä, kun Jokerit lähti Suomesta. Oli kärsinyt koko reissun.
Ja B vaan sylki lavalla vettä sen päälle, kun se yritti puhua.
Ja pilkkasi Kn puhetapaa siinä livessä.. Selkeästi ei oltu samalla levelillä, K vaan katto sitä suu auki hämmentyneenä et mitä sä nyt noin..
Kärtsähän dominoi koko instan, jonka piti olla Joksujen julkkari-insta. Ei antanut oikein omalta show ltaan joksuille suunvuora. Lopultahan B totesikin, että vielä 2min aikaa tehdä Klle kysymyksiä, johon K havahtuikin toteamaan, että kyssärit JO lle, jonka livestä olikin kyse. Aistin B ssä vähän tuohtumustakin Kn dominointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta viidenteen, K:n magician-video nyt trendaa TikTokissa. Mistäköhän johtuisi?
Saisiko linkkiä kiitos 💙
https://vm.tiktok.com/ZGJvVvVJJ/
Yhtäkkiä 1,5mEn tajua näitä lukemia ollenkaan, koska oikeasti päivä tai pari sitten tuolla ei ollut juuri ollenkaan katseluita. Samoin kaappi ja suihku huitelee molemmat jo yli 3M.
Luin huolimattomasti ja ajattelin että onko 50cm venähtänyt 1,5metriin. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua saa kuvata salaa keikkapaikoilla. En aio työllistää poliisia tuollaisella.
Ongelmahan ei ollut pelkkä kuvaaminen.
Mikä oli ongelma?
Kuvatun pilkkaaminen ilmeisesti.
Miten kuvatulle on tullut toteen näytetyksi, että häntä tai materiaalia on pilkattu tai naureskeltu?
Niissä kuvakaappauksissa eliittiryhmästä? Villi veikkaus, ei tietoa.
Miten ne on saavuttaneet kuvan kohteen? Tätähän tässä arvuutellaan.
Se oli ihan höpöhöpö juttu, jolla ei ollut todellisuuspohjaa. (Jonkun toisen tai kolmanen tahon skeidaa tai oliko se ihan yleisellä tasolla vaan. Ei ottanut pirukaan selvää joten ohita.)
Sekoitat useamman kirjoittajan ja sen takia yritin liittää itselleni nimimerkin jolloin tämän palstan trollit alkoi vääntelemään sitä ja haukkumaan minua.
En vastaa näihin enää kun ei osa täällä edes halua ymmärtää. Trolleja kuten ilmeisesti sinäkin.
-S.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, älkää nyt jaksako!!!
Se on totta että Kärvänän huumori on vähän karkeaa välillä ja ymmärrän, että kaikki ei siitä tykkää. MUTTA K on sen verran sydämellinen tyyppi ja välittää Bstä, että ei taatusti olisi tehnyt postaustaan sillä ajatuksella että tehdäänpä tässä nyt B naurunalaiseksi ja nolataan hänet jne jne.
Miten voi olla että koko Tumblr -maailma tuntuu ymmärtävän tämän, mutta täällä jotkut ankeuttajat eivät? Enitenhän K tekee pilaa itsestään touhuillaan. Tyyliin: yäk haisee pahalle Bojanin paita ja heti seuraavaksi haistelee sitä. KV. fanit naureskelee Jerelle ja puhuu hänestä Tour wifenä, haittaako Käärijää?? Ei taida, kun eilen trendasi yhdessä vaiheessa koko hlvetin Tumblrin ykkösenä!!
Ja sivumennen sanoen, ne pyykit oli telineellä kuivumassa, joten ei esitellyt kenenkään likaisia vaatteita vaan puhtaita!!! Mutta huumori on vaikea laji, näemmä.
Nimenomaan, kiitos!!!!
Kaikki kukkahattutädit eivät ymmärrä sukupolvien erilaista huumoria. B on todella sisällä nettikulttuurissa, ja tietää kyllä miten fandomit toimivat. Maailma on muuttunut teidän nuoruudesta ne! Älkää arvostelko nuoria oman nuoruutenne standardeilla!!! Antakaa meidän nuorten elääÄläpäs nyt yhtään yleistä! Ymmärrän täysin Kn huumorin, sarkasmin ja roustauksen ja peukutan ylös! 60v💚
Mä just mietin että minkä ikäinen täytyy olla että luulee roustauksen kuuluvan vain digiaikaan ja nettikulttuuriin. Että ajatteleeko joku todella ettei vaikka 80-luvulla vittuiltu kavereille?
Mulle tuli Flashback. Täällähän silloin aiemmin kirjoiteltiin Gregorin ajojahdin aikana roustaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pystyn tägään B:n.
Mä en vaikka seuraan ja mun profiili on julkinen. Seuraako se sua? Onkohan tää joku bugi.
Melko varma bugi, 6 min sitten viimeksi tägätty.
Miten te näette tägit?
Ig: lux_luh Ja uusin piirroskuva K:sta 😎 oliks tää jo huomioitu täällä, kun kostopitsistä puhuttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö pahoittaa mieli kanssa Kn puolesta siitä, miten B roastasi häntä Tavastialla?
No kyllä ehdottomasti. Sillähän oli selkeästi stoorien perusteella paha mieli sinä päivänä, kun Jokerit lähti Suomesta. Oli kärsinyt koko reissun.
Ja pilkkasi Kn puhetapaa siinä livessä.. Selkeästi ei oltu samalla levelillä, K vaan katto sitä suu auki hämmentyneenä et mitä sä nyt noin..
Kärtsähän dominoi koko instan, jonka piti olla Joksujen julkkari-insta. Ei antanut oikein omalta show ltaan joksuille suunvuora. Lopultahan B totesikin, että vielä 2min aikaa tehdä Klle kysymyksiä, johon K havahtuikin toteamaan, että kyssärit JO lle, jonka livestä olikin kyse. Aistin B ssä vähän tuohtumustakin Kn dominointiin.
Mitå hittoa? Beehän se siinä tuijotteli Kärtsää silmiin ja unohti varmaan välillä että ovat livessä tai ainakin mikä sen tarkoitus oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän on oltava trolli. Pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sen "täytyy olla" hetero kotimaassaan ja Serbiassa jotta säilyttää nuoret fanitytöt. Ehkä se onkin. Tai on mitä on. Mutta vähän läpinäkyvää nyt tuo tytöistä puhuminen.
Fanitytöt ei välttämättä karkaisi mihinkään mutta yleinen ilmapiiri voi olla tosi raskas, varsinkin kun sen jokaista liikettä kuitenkin seurataan. Tytöistä puhuminen on varmaan muutenkin ihan luontevaa kun on ollut suhteissa vain tyttöjen kanssa (ainakin julkisesti) ja se nyt on se lähtökohtainen oletus nuorille miehille joka tapauksessa. Sen oletuksen muuttaminen on vaikeaa. Vaikka kiinnostuksen kohde olisi kokonaan muuttunut, tytöistä puhuminen olisi silti helppoa ja vaivatonta, koska sitä ei tarvitse selitellä eikö sitä pidetä kannanottona. Jos puhuisi yhtäkkiä pojista, se olisi heti pelinavaus sille, että nyt muuten tästä asiasta puhutaan. Ja toisaalta, kyllähän siellä kotonakin tiedetään nordic tourin vaiheet ihan samoin kuin täällä eli ei se mitään salassapidettävää ole suomessakaan tehnyt.
Juu ei saa takertua nyt tuohon. Itse biseksuaalina puhun helposti vastakkaisen sukupuolen tyypeistä vs samaa sukupuolta olevat. Ihan juuri siksi etten aina jaksa sitä kohtausta ja hälyä sen ympärillä. Koska mitä väliä kunhan itse tietää. Ja eiköhän B:kin tiedä oman seksuaalisuutensa :D
Ah, kiitos, komppaan tätä (myös biseksuaali täällä hei). Monissa tilanteissa on vain niin paljon helpompi antaa ihmisten tehdä omat oletuksensa eikä ryhtyä niitä korjaamaan. Ja spekuloimatta sen enempää B:n seksuaalisuudella, tuskin nyt vitsillä tehty tiktok-video olisi se hetki, jolloin hän ryhtyisi yhtäkkiä avaamaan kaapin ovea.
Video on tehty vitsillä, mutta mistä idea on tullut tehdä juuri tällainen video ylipäätään koko naimisiinmenosta 🤔 kunhan nyt siis vaan pohdin, en oo jyrkästi mitään mieltä asiasta.
Ihan kun eivät olis tienneet mikä kommenttien aiheeksi tulis. Että niin 😅
No tasan tarkkaan tiesivät, mitä kommenttia tulee, eivät he tyhmiä ole. Eikö kenelläkään edes käynyt mielessä, että juuri sen takia postasivatkin sen? Ei ne mitään heteroutta yritä tuolla väkisin julistaa.
Mä just mietin että minkä ikäinen täytyy olla että luulee roustauksen kuuluvan vain digiaikaan ja nettikulttuuriin. Että ajatteleeko joku todella ettei vaikka 80-luvulla vittuiltu kavereille?