Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
112621/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi loistava termi: pyllykiva!!!! Käytä lauseessa: Lets have some pyllykiva, yes.

Mut jos me tehtäiskin siitä pyllykkäkivaa palstan kunniaksi.

Kansakunta kaipaa pyllykkäkivaa!!

Vierailija
112622/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi loistava termi: pyllykiva!!!! Käytä lauseessa: Lets have some pyllykiva, yes.

Mut jos me tehtäiskin siitä pyllykkäkivaa palstan kunniaksi.

Kansakunta kaipaa pyllykkäkivaa!!

Pyllykkäkiva rules!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
112623/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyshys nyt. Viimeksi kun oli pyllykivasta juttua täällä niin joku vetäs herneen nenukkaan. Vaikka selkeästi olikin jotain hernettä suurempaa vailla sinne pyllykkään.

Mut sen verran sanon, et liukkari on pyllykkäkivassa must, ettei mene pien nätti pylpyrä pilalle.

(Joko mä pääsen sinne K+JO konserttiin eikä oo vaaraa että joudun Pyhiksen kilttien tyttöjen keikalle? Saanko lopettaa please?)

Niin, ettei kuulostas Linnanmäen puiselta vuoristoradalta 😃

Vierailija
112624/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puolisolle voi mainita et pitäskö sun käydä parturissa tai et sun tukka oli kivampi ku se oli näin tai näin.

Voi, mutta en koe tarvetta.Joskus kun hän on kysynyt, oon jotain sanonut Mutta muuten, hän on just hyvä sellaisena kuin on, aikuinen mies, ei tarvetta muuttaa mitään.

Oletpa sinä täydellinen ihminen.

Kiitos. En nyt täydellisyydestä tiedä, mutta elämä on muuttunut onnellisemmaksi kun ei mieti ihmisten ulkonäköä tai yritä muuttaa toista. Jos jotain haluaa miettiä, niin itseään. Tosin en mieti juuri sitäkään.

Kiinnitän varmaankin tavallista enemmän huomiota ulkonäköön;omaani sekä muiden. Joskus oikein kynnet syhyy, kun näkee ihmisiä jotka voisivat näyttää sievemmiltä jos osaisivat tai viitsisivät vähän laittaa itseään. Mutta kukin tyylillään. Pääasia, etteivät haise pahalta. Että huolehtivat hygieniastaan.

Mulla taas kynnet syyhyää että jos pääsisin sun lähettyville mun kaikista vanhemmissa, reikäisissä ja haisevissa navettavaatteissa semmoisen about tunninnsalitreenin jälkeen, kainalo- ja säärikarvat heiluen. Partaa mulla ei harmi kyllä ole koska sitäkin olis voinu kasvattaa vaikka puolisen vuotta.

Tai ehkä ne kynnet syyhyää vaan sen takia, kun en huolehdi hygieniastani.

Tervetuloa. Täällä kotipelloilla ja metsissä sua on vastassa reikäisissä kevyttoppahousuissa, armeijan ylijämävarastotakissa paskaisen lippalakin alta tirkistelevä metsänpeikko kädessään saha. Mutta jos kohdataan julkisella paikalla .D olen tiptop. Etkä samaksi henkilöksi tunnista, kun olen kammannut havunneulat naamaltani.

Vierailija
112625/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupasin videoita Logomon Aitiosta mutta sit mun kännykkään tuli joku vika enkä saanut katsottua niitä itsekään. Apple tuki vihdoin auttoi ja nyt on eka video, just se konsertin aloitus, tiktokiiin ladattuna. En ole käyttänyt sitä ennen ja olen ihan surkea mitään videoita sinne luomaan, mutta käykää katsomassa. Lisään loputkin videot kohta. Viikko nyt kulunut tästä upeasta keikasta 🔥🔥🔥

https://vm.tiktok.com/ZGJva5xaG/

Herran jestas mitkä kylmiset tuli! En suostu uskomaan että tämä tapahtui jo viikko sitten. Parasta ikinä <3 Kiitos videosta!

Ole hyvä! Harmillisesti kuvalaatu näyttää olevan paljon huonompi tikotokissa kuin omassa kännykässä. Nyt on pari cha cha cha videota myös. Jatkan kohta.

Vierailija
112626/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun täällä pystyy taas nähtävästi keskustelemaan, niin mitä itsepuolustuslajia Bojan on harrastanut ja kuinka kauan? Multa on mennyt ohi.

Käsittääkseni ei ole olemassa lajia, jota hän ei olisi harrastanut ja hallitsisi täysin suvereenisti.

Kärtsän pitää opettaa jääkiekkoa. Sitä ei varmaan hallitse?

Jääkiekko ficci 🥵

Kamppailulaji ficci kiitos. Sellainen, missä yritetään laittaa mies maahan ja pitää otteessa.

Taitais mennä vain kikattelupainiksi touhutontuilla :D

Vierailija
112627/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyshys nyt. Viimeksi kun oli pyllykivasta juttua täällä niin joku vetäs herneen nenukkaan. Vaikka selkeästi olikin jotain hernettä suurempaa vailla sinne pyllykkään.

Mut sen verran sanon, et liukkari on pyllykkäkivassa must, ettei mene pien nätti pylpyrä pilalle.

(Joko mä pääsen sinne K+JO konserttiin eikä oo vaaraa että joudun Pyhiksen kilttien tyttöjen keikalle? Saanko lopettaa please?)

Niin, ettei kuulostas Linnanmäen puiselta vuoristoradalta 😃

Ei helvetti teidän kanssa. Kuolinsyy: vauvapalstan K&B fiilistelyketjun rivoriitat ja -reiskat (vai joko meillä geit menee liian lujaa jo teidän mielestä?)

Vierailija
112628/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cu9UogdNv06/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Maks-faneille 💕

Hän on varmaan aika upea 25 vuotiaana! Nyt vielä söpö pikkupoika omaan silmään .

Vierailija
112629/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun täällä pystyy taas nähtävästi keskustelemaan, niin mitä itsepuolustuslajia Bojan on harrastanut ja kuinka kauan? Multa on mennyt ohi.

Käsittääkseni ei ole olemassa lajia, jota hän ei olisi harrastanut ja hallitsisi täysin suvereenisti.

Kärtsän pitää opettaa jääkiekkoa. Sitä ei varmaan hallitse?

Jääkiekko ficci 🥵

Kamppailulaji ficci kiitos. Sellainen, missä yritetään laittaa mies maahan ja pitää otteessa.

Kärtsän ja Bojanin hikiset vartalot ottaa toisistaan mittaa.

Tämä ois kyllä ihan überkuumaa nähtävää varmaan olisivat aika tasaväkisiä noin muuten, mutta tietysti universumin seksijumalalla on paremmin tekniikat hallussa. K sitten tekis tai sanois kesken kamppailun jotain hullua ja hassua ja sais Bn purskahtamaan nauruun ja pääsisi itse kierähtämään B:n alta ns. niskan päälle Uuh!

Ehkä Boitsu käyttäis huumoria vastaan viettelyä, vois saada K:n näin hämmentymään.

Vierailija
112630/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puolisolle voi mainita et pitäskö sun käydä parturissa tai et sun tukka oli kivampi ku se oli näin tai näin.

Voi, mutta en koe tarvetta.Joskus kun hän on kysynyt, oon jotain sanonut Mutta muuten, hän on just hyvä sellaisena kuin on, aikuinen mies, ei tarvetta muuttaa mitään.

Oletpa sinä täydellinen ihminen.

Kiitos. En nyt täydellisyydestä tiedä, mutta elämä on muuttunut onnellisemmaksi kun ei mieti ihmisten ulkonäköä tai yritä muuttaa toista. Jos jotain haluaa miettiä, niin itseään. Tosin en mieti juuri sitäkään.

Kiinnitän varmaankin tavallista enemmän huomiota ulkonäköön;omaani sekä muiden. Joskus oikein kynnet syhyy, kun näkee ihmisiä jotka voisivat näyttää sievemmiltä jos osaisivat tai viitsisivät vähän laittaa itseään. Mutta kukin tyylillään. Pääasia, etteivät haise pahalta. Että huolehtivat hygieniastaan.

Mulla taas kynnet syyhyää että jos pääsisin sun lähettyville mun kaikista vanhemmissa, reikäisissä ja haisevissa navettavaatteissa semmoisen about tunninnsalitreenin jälkeen, kainalo- ja säärikarvat heiluen. Partaa mulla ei harmi kyllä ole koska sitäkin olis voinu kasvattaa vaikka puolisen vuotta.

Tai ehkä ne kynnet syyhyää vaan sen takia, kun en huolehdi hygieniastani.

Tervetuloa. Täällä kotipelloilla ja metsissä sua on vastassa reikäisissä kevyttoppahousuissa, armeijan ylijämävarastotakissa paskaisen lippalakin alta tirkistelevä metsänpeikko kädessään saha. Mutta jos kohdataan julkisella paikalla .D olen tiptop. Etkä samaksi henkilöksi tunnista, kun olen kammannut havunneulat naamaltani.

No jossain marketissa mä ajattelin sun iholle noissa tamineissa tunkea enkä missään metsässä. Enkä muuten käytä deodoranttia (olkaa muuten oikeasti varovaisia tai ainakin tietoisia siitä, mitä kehoonne tungette).

Vierailija
112631/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupasin videoita Logomon Aitiosta mutta sit mun kännykkään tuli joku vika enkä saanut katsottua niitä itsekään. Apple tuki vihdoin auttoi ja nyt on eka video, just se konsertin aloitus, tiktokiiin ladattuna. En ole käyttänyt sitä ennen ja olen ihan surkea mitään videoita sinne luomaan, mutta käykää katsomassa. Lisään loputkin videot kohta. Viikko nyt kulunut tästä upeasta keikasta 🔥🔥🔥

Herran jestas mitkä kylmiset tuli! En suostu uskomaan että tämä tapahtui jo viikko sitten. Parasta ikinä <3 Kiitos videosta!

Ole hyvä! Harmillisesti kuvalaatu näyttää olevan paljon huonompi tikotokissa kuin omassa kännykässä. Nyt on pari cha cha cha videota myös. Jatkan kohta.

Pystyykö sitä säätämään? Ainakin You tubessa oli asetuksissa mahdollista. En tiedä paransiko se ladatun videon näkyvyyttä kaikille, vai pitääkö / voiko kukin käyttäjä säätää videon laadun itse, mutta sen sai kyllä alkuperäistä vastaavaksi!

Ihana että viitsit laittaa niitä kuitenkin 🙌

Vierailija
112632/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitkö laittamaan YouTubeen paremmalla kuvalaadulla? 🙂

Vierailija
112633/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee pyllykiva hepulit!🍑

Vierailija
112635/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan laittanut instassa viestiä jokereille? Tai jollekin muulle instassa. Mun tekisi mieli laittaa pari lausetta Tavastian keikasta. Vai olisiko se säälittävää, tuskin heitä mun fiilikset kiinnostaa. Tuli mieleen, että mitä ihmiset yleensä viestittelee esim jokereille, B lle, kärtsylle. Itsestä tuntuu että pitäisi olla jotain tosi kiinnostavaa, että voisi laittaa.

I can confirm that they read the comments to posts. They reacted to mine once.

Vierailija
112636/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee pyllykiva hepulit!🍑

Persikan eiku pyllykän perään 😁

Voi että oisin niin iloinen jos Benkku olis täällä 😄. Benkku, jos oot niin laita seuraavaan instakuvaan jotain pinkkiä päälle.

Vierailija
112637/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos myös minulta. Ja mielestäni ei ollut ainakaan pöytäkoneella katsottuna mitenkään huonolaatuinen.

Vierailija
112638/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lauantain Kuusamon keikka k18?

Vierailija
112639/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

@LadySlo Hi, do you know if the STOŽICE concert will be filmed by Slovenian TV or streamed somewhere? It would be really great if it is! 🔥

I don't know. But I saw JO Subs asked the guys about this on Twitter. At that time, they haven't replied.

Vierailija
112640/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt myös sellaista, että he on pakostakin syyskuussa ennen NT olleet jonkin verrankin yhteydessä, koska onhan noi kaikki jutut pitänyt sopia. Reissaamiset, esitykset ym ym

Totta kai ovat olleet, sanoihan B sen haastattelussakin. Ja se 2h 48min puhelinaika ;)

Niillähän on se pyrkimys olla yhteyksissä viikoittain.

Päivittäin...kerran tunnissa...2h48minsaa päivässä, ei ne voi olla kuulematta toisen ääntä.

Ketju on lukittu.