Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Naima Aslakin innoittamana minäkin tiedän nyt mikä on rykimäsukka. Täällä vaan viisastuu 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Näittekö muuten jo JO instan uusimman storyn, ilmeisesti SSOLia on soitettu espanjalaisella radiokanavalla ja siitä kiittävät videossa. Mun huomioni tosin menee täysin siihen, että Nace on ajellut partansa täysin pois, on aivan siloposkinen tuossa videossa. :D
Mä en ensin edes tajunnut, että se oli Nace 😂
Sama :D Mä näin ton jo yöllä ihan yliväsyneenä ja aloin katsoa, että onko ne jonkun vanhan kuvan jakaneet kun joku ihan outo tyyppi mukana :D :D kunnes sitten tajusin, että se oli Nace.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kivan NT viikon päätteeksi sitten vuosisadan flunssan, sängynpohjalla taas kuumeessa ties kuinka monetta päivää. Just kun kuvittelin, että tää parantuminen olisi jo lähtenyt käyntiin. :( Mutta jos jollain olisi heitellä suosikkikuviaan B ja K (ja miksei muistakin Jokereista, oon kaikkiruokainen) tänne, olisin kiitollinen. Muuta ei oikein jaksa torkkumisen lomassa kuin väliajoin selata palstaa ja katsella kivoja kuvia, Jos sitä vaikka yrittäisi rakentaa jotain kuvagalleriaa kännykkäänsä.
Kivaa päivää kaikille! :)
Kannattaa ottaa kaikki rokotteet :D niillä kun on taipumus sammuttaa ihmisen oma vastustuskyky siten että kaikki liikkeellä olevat virukset tarttuu ja paraneminen kestää pidempään kun vahvistetaan sairastamalla sitä nuupahtanutta vastustuskykyä.
Ei pidä paikkaansa 😄 Terveydenhuoltoalalla työskentelevänä olen joutunut ottamaan kaikki mahdolliset rokotukset, enkä sairasta juuri koskaan. Enemmän merkitystä on ihmisen omalla toiminnalla esim. käsihygienia.
Joku joskus kirjoitti ketjussa, että saisipa olla kärpäsenä katossa kun taas tapaavat, mutta että tuskin päästään sitä näkemään. Vaan päästiinpä sittenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen, mutta nauratti hirveästi kun muuan Benjamin äsken stoorissaan ilmoitti, et hänellä on somemamma päivä tulossa. 😅
Apua. Jos tänään joku gay on enemmän aktiivinen, you know why.
Benjamin on muuten 26 vee niinkuin Lista gay. No saahan sitä aina haaveilla.🤷😂
Vierailija kirjoitti:
Mut muuten ussa-keskustelu täältä minimiin, kiitos!
Jos vaan tietäisin, että mitä tarkoitat?🙈
Oletteko miettineet sitä, että K/J:lla on ekaa kertaa tässä vaiheessa ehkä aikaa/halua yleensä pohtia tarkemmin mitä osaa B näyttelee hänen elämässään. Onko se brothers vai maybe more? Kevät/kesä on menty euroviisu- ja keikkahuumaassa ja tavattu hirveä määrä uusia ihmisiä, joten tuskin monta hetkeä millekään syvällisemmälle ajatustyölle ole ollut edes mahdollisuutta. Nytk NT:n jälkeen ei ole tarvinut heti painella keikalle vaan ehkä on ollut aikaa käydä läpi tapahtunutta. Uskoisin, että B on pystynyt paremmin käsittelemään asian ja se näkee ulkopuolinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ussa = uskonto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen, mutta nauratti hirveästi kun muuan Benjamin äsken stoorissaan ilmoitti, et hänellä on somemamma päivä tulossa. 😅
Apua. Jos tänään joku gay on enemmän aktiivinen, you know why.
Benjamin on muuten 26 vee niinkuin Lista gay. No saahan sitä aina haaveilla.🤷😂
Eikö Sir LG ollut Bentsun perään? Tuskin hän sentään itseään kuolaa.🤣 Tai no jos olisin Bentsun näköinen, niin varmasti kuolaisin omaa peilikuvaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ussa=Uskonto. -eri
Koko tämä ketjuhan on uskontoa. Odotamme vain profeettamme Bojanin kolmatta tulemista tai vaihtoehtoisesti Pyhän Jeren ilmestymistä Sloveniaan. :P
Voisko joku kerrata tiiviisti tuon housukeissin? Olin jossain vaiheessa pidemmän aikaa pois palstalta. Tai sitten en nyt vain hoksaa että mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Koko tämä ketjuhan on uskontoa. Odotamme vain profeettamme Bojanin kolmatta tulemista tai vaihtoehtoisesti Pyhän Jeren ilmestymistä Sloveniaan. :P
No ei kyllä ainakaan mulle ole. Onko täällä paljonkin uskovaisia? Se selittäisi tuon kyvyttömyyden lähdekritiikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna alkaa Kärtsärin syyskeikat! Ketään menossa pe tai la keikalle?
Menossa! Keikkavaatetus meni tosin uusiksi, burkhaa tässä sovittelen, kun en ehtinyt rasvaimuun ja kaikki botox ajatkin oli jo mennyt.
Mä kuulin, että on olemassa kasvojen laserkäsittely, jolla pahimmat uurteet saadaan poistetuksi. Siihen nyt säästän🙂
Mulle ponnahtaa tänne Himoksen mainoksia. Tunnistaako palsta, että olen puhunut tässä ketjussa laskettelusta vai himosta?🤷
Vierailija kirjoitti:
Oletteko miettineet sitä, että K/J:lla on ekaa kertaa tässä vaiheessa ehkä aikaa/halua yleensä pohtia tarkemmin mitä osaa B näyttelee hänen elämässään. Onko se brothers vai maybe more? Kevät/kesä on menty euroviisu- ja keikkahuumaassa ja tavattu hirveä määrä uusia ihmisiä, joten tuskin monta hetkeä millekään syvällisemmälle ajatustyölle ole ollut edes mahdollisuutta. Nytk NT:n jälkeen ei ole tarvinut heti painella keikalle vaan ehkä on ollut aikaa käydä läpi tapahtunutta. Uskoisin, että B on pystynyt paremmin käsittelemään asian ja se näkee ulkopuolinenkin.
Mä oon miettinyt ihan samaa, vaikka täällä usein on veikattu päinvastaista. Että se on oikeasti J, jolle nää mahdolliset tunteet on ollut hankalemmat käsitellä. Ihan uusi juttu ja elämäntilanne on ollut, mikä on ollut. Kilttinä ja herkkänä ihmisenä siinä on varmasti ollut paljon läpikäytävää ja veikkaan, että on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei tainnut eilen laittaa instaan mitään? Hyvä tietysti jos lepää ja ottaa vähän taukoa, toivottavasti sillä on kaikki hyvin.
Häärijältä eilen ihana stoori! 😍 Jotenkin musta tuntuu että myös H on jonkun tason shippaaja! 😅
Huomenna jatkuu keikat, niin ehkä on halunnut vähän hiljaiseloa ihan rauhakseltaan. Tai sitten puuhastelevat studiolla jotakin.
Onkohän Kärdellä seksiä Seinäjoella huomenna.
Itse keikka on K12 eli siellä jäävät kyllä kaikki hetkutukset ja muut näkemättä. No, menen joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kerrata tiiviisti tuon housukeissin? Olin jossain vaiheessa pidemmän aikaa pois palstalta. Tai sitten en nyt vain hoksaa että mistä on kyse.
Käy 14.7. kohdalla Kaksplussan ketjussa?
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/aikamoinen-puutarha.2644455/page…
Sepä se. Ja kun moni sanoo, että kaikki on laskelmoitua ja näyteltyä on kyllä pakkoa sanoa vaikea olevan uskoa sitäkään. Sitä en lähde sanomaan mitä ne tunteet tarkkaan ovat, mutta sen ilon ja tietyn rakkauden vaan kuulee ja näkee heistä välillä huutomerkin tavoin. Kuten tuossa tavatessa.