Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
112381/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna alkaa Kärtsärin syyskeikat! Ketään menossa pe tai la keikalle?

Menossa! Keikkavaatetus meni tosin uusiksi, burkhaa tässä sovittelen, kun en ehtinyt rasvaimuun ja kaikki botox ajatkin oli jo mennyt.

Mä kuulin, että on olemassa kasvojen laserkäsittely, jolla pahimmat uurteet saadaan poistetuksi. Siihen nyt säästän🙂

👍 sekään ei ehdi viikonlopuksi, joten suosittelen burkhan tapaista kaapua. Peittää kivasti, eikä kukaan

tunnista. Siinäpähän kuvailette.

Mä ajattelin seuraavalle keikalle paperipussia päähän. Muovipussia en kehtaa ettei mene veltoksi.

Kyllähän sekin hätätapauksessa käy, jos ongelma on vain naamassa. Meikäläinen tarvii jotain peittoa myös

noihin strategisiin kohteisiin alavartalolla. Olen ymmärtänyt, että ainoa, jolla keikalla saa vatsa pömpöttää on Kärtsäri. Täytyy muuten tsekata, kuinka täydellisiä yksilöitä siellä eturivissä ollenkaan onkaan.

On olemassa varmaan neljä eri eturiviporukkaa, että ehkä sinäkään et mene sinne ajatuksella, että ruodit edes päässäsi muiden ulkonäköä.

Vierailija
112382/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei yllättäis, vaikka olis jo käynyt Sloveniassa jossain kohtaa?

Ei ole. Mikään ei ole vaatinut sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
112383/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt myös sellaista, että he on pakostakin syyskuussa ennen NT olleet jonkin verrankin yhteydessä, koska onhan noi kaikki jutut pitänyt sopia. Reissaamiset, esitykset ym ym

He ovat varmasti lähes päivittäin yhteydessä, oli sovittavaa tai ei.

Vierailija
112384/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kerrata tiiviisti tuon housukeissin? Olin jossain vaiheessa pidemmän aikaa pois palstalta. Tai sitten en nyt vain hoksaa että mistä on kyse.

Käy 14.7. kohdalla Kaksplussan ketjussa? 

https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/aikamoinen-puutarha.2644455/page…

Kiitosta! Kävin vähän lukaisemassa ja joo, kyllä muistan kyseisen kuvan, en ollut älynnyt että valtava elämä oli siitä(kin) syntynyt, mutta eipä toisaalta yllätäkään. Noh, menneet ovat menneitä!

Vierailija
112385/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kerrata tiiviisti tuon housukeissin? Olin jossain vaiheessa pidemmän aikaa pois palstalta. Tai sitten en nyt vain hoksaa että mistä on kyse.

Se liittyi tähän postaukseen ja stooriin jossa sama kuva, mutta Häärijä ei näkynyt ja taustalla soi Bieberin Boyfriend biisi.

Vierailija
112386/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi tappelijahan riehui yhdentoista jälkeen vielä kahdella muullakin palstalla

Juu näin semmosia kommentteja siellä kun tää palsta meni kiinni että huh huh. N sanaa viljeli ja muuta yhtä sivistynyttä. On näköjåän ne kommentit poistuneet.

Ei viljellyt, mäkin olin siellä ja luin ne kaikki kommentit aamukolmeen asti, sieltähän ei edes juuri kommentteja poistu. Miten N-sana edes liittyisi keskusteltuun aiheeseen, ei mitenkään. Tässä taas joku patologinen valepukki koittaa sheimata paljastajiaan, kun ei saa rauhassa huijata ihmisiä täällä..

Kyllä oli kirjoitettuna n****ri ja todellakin poistuu. Samoin oli niitä sinun käyttämiä muitakin sanoja. Minä en puolustele ketään mutta älä sinä hauku ihmisiä valehtelijoiksi kun itse valehtelet. Ja Aitohan siellä oli villasukka kommentista päätellen.

Ei ollut kirjoitettuna N-sanaa. Sen voinee tarkistaa, muuttuuko Kaksplussalla kommenttien järjestysnumero, jos viestejä poistellaan? Jos ei, niin nähdään, ettei keskustelusta ole poistunut viestejä. Ja siis ei siellä kukaan kirjoitellut N-sanaa, koska mä kirjoittelin siellä, eikä N:t kuulu tähän aiheeseen millään tavalla. RR:n siskopuolena esiintyvä RR tässä vain myrkyllisenä yrittää nyt päästä teille esiintymään siskopuolihahmonaan ja on katkera, kun ei saa toteuttaa patoumiaan patologisesti valehdella omia mielikuvitusjuttujaan.

Ei pysty tarkistaan ja minäkin näin ne kommentit. Ja kyllähän se vähän liityy jos ei suomalaista nimitellään. Mitä sä enää reuhaat tuskin tulee tuokaan enää edes palstalle.

Tää on hauska: "tuskin tulee tuokaan enää palstalle"; en voi tuoda kehittelemiäni mielikuvitushahmoja enää palstailemaan, koska tajusit, etteivät ne ole oikeita ihmisiä. 

Niissä ei ole kuitenkaan perässä tyyliin T: Lasse, niin RR aina koittaa esittää niin kuin siinä ois aito siskopuoli tai muuta ihan käsittämättömän epäkypsää ja infantiilia! 😂

Samat Aidon kirjoittamat N-kommentit näin minäkin, hieman ennen puoltayötä laitoin palstan kiinni kun siellä ei mitään muuta ollut kuin saman henkilön tykittämää RR:n haukkumista ja vielä ihan todella lapselliseen ja ala-arvoiseen tyyliin. Aito kynsi kyllä kateellisuuskohtauksissaan ihan pohjamudissa viime yönä.

Ethän nähnyt! Tarotar / RR yrittää taas ryömiä kolostaan sheimaamaan mua! Mä en kirjoittanut sanaakaan N:ístä, kuten en ole koko ketjun historiassakaan kirjoittanut! Häntä vain korpeaa se, että hyvä valhe ja suitsutusten haku itselleen miehensä olosta poikien ulkomaalaisena vip-vieraana bustattiin ja meni sivu suun. 

Kiukutteli yöllä siitä Plussalla.

Vierailija
112387/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio mennä plussalle, mutta painakaa yläpeukkua jos housukeissi liittyy siihen erittäin kuumaan mutta humoristiseen K & H panokuvaan jonkun keikan bäkkäriltä. Missä K istuu housun napit auki ja H pyllistää. Siitäkö nousi Mayhem? 😅

Tuo tai sitten se pelkkä K kuva (sama tilanne) jossa soi Boyfriend. En enää muista kumpi oli se pahempi ja ne tulivat samaan aikaankin.

Boyfriend taisi olla, koska se oli K/B biisi ja siksi keitti kuppi nurin.

Klassinen saa tulla s uihinotolle.

Vierailija
112388/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt myös sellaista, että he on pakostakin syyskuussa ennen NT olleet jonkin verrankin yhteydessä, koska onhan noi kaikki jutut pitänyt sopia. Reissaamiset, esitykset ym ym

He ovat varmasti lähes päivittäin yhteydessä, oli sovittavaa tai ei.

Näin mäkin uskon. Sen vaan niin näki kaikesta, että todella paljon on oltu yhteydessä. 

Vierailija
112389/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se liittyi tähän postaukseen ja stooriin jossa sama kuva, mutta Häärijä ei näkynyt ja taustalla soi Bieberin Boyfriend biisi.

Siis tähän:

https://www.instagram.com/p/Cur1kSOI7-C/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
112390/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menossa! Keikkavaatetus meni tosin uusiksi, burkhaa tässä sovittelen, kun en ehtinyt rasvaimuun ja kaikki botox ajatkin oli jo mennyt.

Mä kuulin, että on olemassa kasvojen laserkäsittely, jolla pahimmat uurteet saadaan poistetuksi. Siihen nyt säästän🙂

Minulla oli K kanssa keskustelua iästä. Nyt jonkin verran hävettää. Onko muille käynyt koskaan K kanssa niin, että jutustelu menee liian henkilökohtaiseksi.

Vierailija
112391/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu näin semmosia kommentteja siellä kun tää palsta meni kiinni että huh huh. N sanaa viljeli ja muuta yhtä sivistynyttä. On näköjåän ne kommentit poistuneet.

Ei viljellyt, mäkin olin siellä ja luin ne kaikki kommentit aamukolmeen asti, sieltähän ei edes juuri kommentteja poistu. Miten N-sana edes liittyisi keskusteltuun aiheeseen, ei mitenkään. Tässä taas joku patologinen valepukki koittaa sheimata paljastajiaan, kun ei saa rauhassa huijata ihmisiä täällä..

Kyllä oli kirjoitettuna n****ri ja todellakin poistuu. Samoin oli niitä sinun käyttämiä muitakin sanoja. Minä en puolustele ketään mutta älä sinä hauku ihmisiä valehtelijoiksi kun itse valehtelet. Ja Aitohan siellä oli villasukka kommentista päätellen.

Ei ollut kirjoitettuna N-sanaa. Sen voinee tarkistaa, muuttuuko Kaksplussalla kommenttien järjestysnumero, jos viestejä poistellaan? Jos ei, niin nähdään, ettei keskustelusta ole poistunut viestejä. Ja siis ei siellä kukaan kirjoitellut N-sanaa, koska mä kirjoittelin siellä, eikä N:t kuulu tähän aiheeseen millään tavalla. RR:n siskopuolena esiintyvä RR tässä vain myrkyllisenä yrittää nyt päästä teille esiintymään siskopuolihahmonaan ja on katkera, kun ei saa toteuttaa patoumiaan patologisesti valehdella omia mielikuvitusjuttujaan.

Ei pysty tarkistaan ja minäkin näin ne kommentit. Ja kyllähän se vähän liityy jos ei suomalaista nimitellään. Mitä sä enää reuhaat tuskin tulee tuokaan enää edes palstalle.

Tää on hauska: "tuskin tulee tuokaan enää palstalle"; en voi tuoda kehittelemiäni mielikuvitushahmoja enää palstailemaan, koska tajusit, etteivät ne ole oikeita ihmisiä. 

Niissä ei ole kuitenkaan perässä tyyliin T: Lasse, niin RR aina koittaa esittää niin kuin siinä ois aito siskopuoli tai muuta ihan käsittämättömän epäkypsää ja infantiilia! 😂

Samat Aidon kirjoittamat N-kommentit näin minäkin, hieman ennen puoltayötä laitoin palstan kiinni kun siellä ei mitään muuta ollut kuin saman henkilön tykittämää RR:n haukkumista ja vielä ihan todella lapselliseen ja ala-arvoiseen tyyliin. Aito kynsi kyllä kateellisuuskohtauksissaan ihan pohjamudissa viime yönä.

Ethän nähnyt! Tarotar / RR yrittää taas ryömiä kolostaan sheimaamaan mua! Mä en kirjoittanut sanaakaan N:ístä, kuten en ole koko ketjun historiassakaan kirjoittanut! Häntä vain korpeaa se, että hyvä valhe ja suitsutusten haku itselleen miehensä olosta poikien ulkomaalaisena vip-vieraana bustattiin ja meni sivu suun. 

Aito, mäkin näin sen viestin, missä olet tätä N sanaa käyttänyt. Enkä tosiaan ole yhtään kukaan nimimerkillinen. Myös Ihkussa ollutta agenttia haukuit yhdessä vaiheessa aika voimakkain sanoin ja pohdit käytännössä, missä päin Tamperetta hän asuu.

Vierailija
112392/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhat tulilla, ei ole tätä ns. vastapuolta näkynyt

Vierailija
112393/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B&K nuo katseet🥰

https://vm.tiktok.com/ZGJv5yw8s/

Sepä se. Ja kun moni sanoo, että kaikki on laskelmoitua ja näyteltyä on kyllä pakkoa sanoa vaikea olevan uskoa sitäkään. Sitä en lähde sanomaan mitä ne tunteet tarkkaan ovat, mutta sen ilon ja tietyn rakkauden vaan kuulee ja näkee heistä välillä huutomerkin tavoin. Kuten tuossa tavatessa.

No tuo on itsestäänselvyys. He itsekin puhuvat siitä, kuinka erityinen juttu heidän välillään on. 

Vierailija
112394/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, miten he puhuvat toisilleen, tuli mieleen, että pakostihan sitä ollaan yhteydessä ja paljon. Eikä vain viestitse, jos ääneen uskaltaa "v ittuilla" menemään tietäen, että ei toi loukkaannu kuitenkaan. Ja molemminpuolin sama homma.

Todella! Ne oli niin rentoutuneita keskenään että melkein tuntui uskomattomalta ettei ne oo kesäkuun alun jälkeen nähny toisiaan. Tuo molemminpuolinen lämmin vittuilu oli uutta mutta niin luontevaa.

Epäilen, ettei Bojan niiiin paljon nauttinut siitä. 

Mainitsihan, että suomalaisten sanomisiin ei voi aina luottaa, että onko tosissaan vai läpällä. Kun ei ole kuitenkaan enkku oma äidinkieli ja oot vieraassa maassa, niin voi aiheuttaa pientä epävarmuuden tunnetta. Kun haluaa aina antaa hyvän vaikutelman kuitenkin sivusta seuraajille, Boitsu siis. 

Eri asia on, onko tuollainen epävarmuuteen karaisu hänelle sitten hyväksi.

Vierailija
112395/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli K kanssa keskustelua iästä. Nyt jonkin verran hävettää. Onko muille käynyt koskaan K kanssa niin, että jutustelu menee liian henkilökohtaiseksi.

On käynyt ja se käy tosi helposti, mutta omalla kohdalla hän itse kesäkuussa veti keskustelun sinne suuntaan. Helposti lähestyttävä ja siksi varmaan jotkin fanit onkin aivan hirveitä.

Vierailija
112396/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, miten he puhuvat toisilleen, tuli mieleen, että pakostihan sitä ollaan yhteydessä ja paljon. Eikä vain viestitse, jos ääneen uskaltaa "v ittuilla" menemään tietäen, että ei toi loukkaannu kuitenkaan. Ja molemminpuolin sama homma.

Todella! Ne oli niin rentoutuneita keskenään että melkein tuntui uskomattomalta ettei ne oo kesäkuun alun jälkeen nähny toisiaan. Tuo molemminpuolinen lämmin vittuilu oli uutta mutta niin luontevaa.

Mainitsihan, että suomalaisten sanomisiin ei voi aina luottaa, että onko tosissaan vai läpällä. Kun ei ole kuitenkaan enkku oma äidinkieli ja oot vieraassa maassa, niin voi aiheuttaa pientä epävarmuuden tunnetta. Kun haluaa aina antaa hyvän vaikutelman kuitenkin sivusta seuraajille, Boitsu siis. 

No tuota, Bojan aloitti tämän roastaamisen jo ennen Kn lavalle saapumista.

Vierailija
112397/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, kaikki sun sikailun nähneet on Tarottaria tai Ruusurouvia valeasussa 🤣 ketään muita ei paikalla tietenkään ollut..

Vierailija
112398/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aito, mäkin näin sen viestin, missä olet tätä N sanaa käyttänyt. Enkä tosiaan ole yhtään kukaan nimimerkillinen. Myös Ihkussa ollutta agenttia haukuit yhdessä vaiheessa aika voimakkain sanoin ja pohdit käytännössä, missä päin Tamperetta hän asuu.

Ethän nähnyt, kun en ole mitään sellaista kirjoittanut. Onpa tunnusomaista, ettei näitäkään väitteitä pysty tämä muka puolustajana esiintyvä katkera vihainen kirjoittaja todistamaan teille! Kannattaa ottaa sekin huomioon.

Vierailija
112399/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miettineet sitä, että K/J:lla on ekaa kertaa tässä vaiheessa ehkä aikaa/halua yleensä pohtia tarkemmin mitä osaa B näyttelee hänen elämässään. Onko se brothers vai maybe more? Kevät/kesä on menty euroviisu- ja keikkahuumaassa ja tavattu hirveä määrä uusia ihmisiä, joten tuskin monta hetkeä millekään syvällisemmälle ajatustyölle ole ollut edes mahdollisuutta. Nytk NT:n jälkeen ei ole tarvinut heti painella keikalle vaan ehkä on ollut aikaa käydä läpi tapahtunutta. Uskoisin, että B on pystynyt paremmin käsittelemään asian ja se näkee ulkopuolinenkin.

Mä oon miettinyt ihan samaa, vaikka täällä usein on veikattu päinvastaista. Että se on oikeasti J, jolle nää mahdolliset tunteet on ollut hankalemmat käsitellä. Ihan uusi juttu ja elämäntilanne on ollut, mikä on ollut. Kilttinä ja herkkänä ihmisenä siinä on varmasti ollut paljon läpikäytävää ja veikkaan, että on edelleen.

Tässä laivan todellisuudessa kundit ovat rakastaneet toisiaan syvästi jo vuosia, on omakotitalo Vantaalla ja mökki Sloveniassa, yhteinen hyljevauva. Mutta arkitodellisuudessa ukkelit tutustuivat vasta muutama kuukausi sitten. Kuka teistä on jättänyt kaiken työtä ja perhettä myöten ja sännännyt ulkomaille rakkauden perässä, kun on tunnettu semmoset rapsakat 4-6 kk?! Kyllä tämä näyttää kehittyvän (KIITOS TOMMY!!!), mutta aikaa vaativat monet hyvät asiat. Silti sanon, että kylläpä ovat nappulat laudalla liikkuneet vinhasti kesän ja The Tourin aikana.

Mä voin vastata että minä 🙋🏼 tapasin Etelä-Eurooppalaisen miehen lomareissulla ja puolen vuoden sisällä muutin hänen luokseen toiseen maahan. Asuttiin pitkään ulkomailla, mutta nykyään Suomessa.

Vierailija
112400/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota, Bojan aloitti tämän roastaamisen jo ennen Kn lavalle saapumista.

Se on oppinut, millaista suomalainen (ja Kärtsän) love language on!

Ketju on lukittu.