Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku käydä lirauttaa Pyhimyksen keikkajuomaan Oulussa totuusseerumia ja jotain jolla speedinkaltainen vaikutus? Maksaisin keikasta mitä vaan 🤣🤣
Ei välttis edes tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsäri ja Boitsu saavat puolestani oikeasti seurustella, kenen kanssa haluavat ja sitä pitää kunnioittaa. Mutta itse jos mietin (esim. oletettuja Tampereen-bileitä), niin viimeinen paikka, mihin menisin puolisoni perässä on jonkun puolivieraan ulkomaalaisen äijäporukan saunailta/bileet! Etenkin, jos olen jo paria iltaa ennen moikannut heitä, ko. porukka on keskenään tumuttanut enemmän tai vähemmän monta iltaa ja osa hommasta on työtä.
Jokainen parisuhde on omanlaisensa ja saa ollakin, mutta minusta asetelma on tosi kummallinen. Kärtsäri vaan bileisiin ja Boitsulin kanssa samaan hotellihuoneeseen ilman esiliina-Hojania, jos on - kaikilla osapuolilla! - varma luotto, että mitään maybe morea ei tapahdu.
Ja jotenkin nyt vaan tuntuu, ettei nää varokeinot edes tepsinyt. Varmaan jossain välissä siellä toiletissa on kuitenkin ehditty piipahtaa ihan keskenään.
Saunassa on nostettu miestä seinälle ja suihkussa pudotettu saippua.
Minäkin haluan jatkossa päästä Joksujen saunailtaan. Voin taata, että saippuaa putoaa oikein urakalla ja öljyissä ei säästellä.
T: Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt kuitenkin tapaus TÖ ja kuinka raivokkaasti K siihen reagoi. Puolustaa läheisiään kuin Bulldoggi, kuten joku osuvasti sanoi. En halua että Klle tulee joku hermoromahdus asian takia! Oikeasti!
,
Mutta kun K ei oikeasti välitä tuosta friidusta, se on tässä se juttu.
No tämä on törkeä viesti! Miksi ei välittäisi, tottakai välittää kun hänen kanssaan asuu, elää, reissaa ja jakaa kavereiden bäkkäritkin
Läheisriippari?🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemminkin mietin tätä ja sanonpahan ääneen, että ei kauhean kunnioittavaa tulla toisten keikalle kännissä ja jatkaa juomista takahuoneessa. Varsinkin, kun illan päätähdet ovat täysin selvin päin.
Tämä myös. Ja sitten tuo liikavarvas vielä mukana. Kaikilla ei ole tapoja. B on vielä niin rakastunut, että ei vaaleanpunaisten rilliensä läpi huomaa.
Mä olen ihan oikeasti sitå mieltä että B on niin rakastanut ettei välitä.
Eikä näe rakastumiseltaan Kärtsää realistisessa valossa. Kyllähän Bojanille löytyy paljon parempi mieskulta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsäri ja Boitsu saavat puolestani oikeasti seurustella, kenen kanssa haluavat ja sitä pitää kunnioittaa. Mutta itse jos mietin (esim. oletettuja Tampereen-bileitä), niin viimeinen paikka, mihin menisin puolisoni perässä on jonkun puolivieraan ulkomaalaisen äijäporukan saunailta/bileet! Etenkin, jos olen jo paria iltaa ennen moikannut heitä, ko. porukka on keskenään tumuttanut enemmän tai vähemmän monta iltaa ja osa hommasta on työtä.
Jokainen parisuhde on omanlaisensa ja saa ollakin, mutta minusta asetelma on tosi kummallinen. Kärtsäri vaan bileisiin ja Boitsulin kanssa samaan hotellihuoneeseen ilman esiliina-Hojania, jos on - kaikilla osapuolilla! - varma luotto, että mitään maybe morea ei tapahdu.
Ja jotenkin nyt vaan tuntuu, ettei nää varokeinot edes tepsinyt. Varmaan jossain välissä siellä toiletissa on kuitenkin ehditty piipahtaa ihan keskenään.
Minäkin haluan jatkossa päästä Joksujen saunailtaan. Voin taata, että saippuaa putoaa oikein urakalla ja öljyissä ei säästellä.
T: Lasse
Otatko meidät mukaan?
T: Ake Make ja Pera
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku käydä lirauttaa Pyhimyksen keikkajuomaan Oulussa totuusseerumia ja jotain jolla speedinkaltainen vaikutus? Maksaisin keikasta mitä vaan 🤣🤣
Pyhis ei tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt ajatellaan että B ois mustasukkaisena postannut tuon siksi että K ei tosiaan katsokkaan sitä vieressä istuvaa vaan B:tä niin joo... Mutta siltikin hieman outoa ehkä kuitenkin :D Voi olla kuitenkin joku ihan muukin Jokereista kuka tuon postas.
Nyt kyllä kunnon salaliittoteoriaa tulille. Mut ehkä B:n kampanja on nyt alkanut. Seksivaatteet Suomen keikoilla, K:n viettely, Viisujen tiktokin hakkerointi, ja nyt alkaa tippua somessa sitten videomatskua siitä, kenelle K:n silmät ja huomio todellisuudessa kuuluu. Ja kelle se tverkkaa ja heiluttaa tisuja 😂
Tässä tarinassa on ollut niin ihmeellisiä käänteitå, että mä en edes hirveesti hämmästyisi että tälläinenkin vielä nähtäis, B:n erittäin hienovarainen ja salakavala somekampanja Kenelle hän kuuluu? Pitää silmä kovana nyt seurata Boitsun ja Jokereiden somekanavia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt kuitenkin tapaus TÖ ja kuinka raivokkaasti K siihen reagoi. Puolustaa läheisiään kuin Bulldoggi, kuten joku osuvasti sanoi. En halua että Klle tulee joku hermoromahdus asian takia! Oikeasti!
,
Välittää, mutta turhan kaksinaamaisesti kohtelee. Ei Bojankaan aivan reilusti pelaa lääppimisineen. Vaan mikäpä minä olen tuomitsemaan. Olen itsekin ollut samassa huoneessa rakastajani ja tämän kihlatun kanssa ja yrittänyt hillitä itseäni flirttailemasta ja jututtanut kohteliaasti kihlattua. Tyttiksen läsnäolo Tavastialla ei valitettavasti vielä kumoa sitä, että B ja K himoitsisivat toisiaan.
Kertaluonteisuus vähän eri asia kuin toistuva käytäntö
No sehän tässä onkin niin ristiriitaista, että B ja K ovat selkeästi tietoisia tästä "Best boyfriends" jutusta eivätkä himmailleet sitä yhtään. On nähty kosketuksia, katseita ja pusuja. Ja sitten yksi tosielämän hlö seuraa juttua sivusta. Ristiriitaista, vaikea sanoa, mitä ajattelisi, koska selvä juttu, että ei tuo ole pelkkää esitystä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten pistäneet silmään, että videopätkissä tai tilanteissa, jossa gf on oletetusti tai todistetusti samassa tilassa Jeren ja Bojanin kanssa, j ja B eivät koskaan hipelöi toisiaan, muutoin tekevät sitä koko ajan. Esim tämä pätkä, Juren pätkä, baarireissu kesäkuussa, mitähän vielä. Jos ovat niin brothers, miksi pitäisi tuosa koskettelussakaan pidätellä?
Tää on muuten ihan pätevä huomio. Tosin K niin tiukasti hihnassa tossa kainalossa, ettei voi varmaan edes pikkuvarpaan kynttä heiluttaa...
Jotenkin ehkä vähän kaksinaamaista kuitenkin molemmilta olla sitten lääppimässä toisiaan, kun gf:n valvova silmä vihdoin päästää irti. Lavakiehnäämisen ymmärrän, mutta kun ne tekee sitä aina...
Saattaa kyllä olla, että heidän on ihan oikeasti vaikea olla lääppimättä toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhis ei tiedä mitään.
Eikö se niistä haisevista stringeistä jo jotain mumissut ihan suht julkisestikin.
Tulin tänne tänään ekaa kertaa ja mitäs täällä ny vaan gf:stä jauhetaan. Eilen oli TÖ. Onko aiheet vähissä ja mille sivulle pitäs hypätä lukeakseen jostain muusta? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,
No tämä on törkeä viesti! Miksi ei välittäisi, tottakai välittää kun hänen kanssaan asuu, elää, reissaa ja jakaa kavereiden bäkkäritkin
Läheisriippuvaisen kaipuuta turvallisuuteen, tuttu tavara, hyödyke. Välittämisen puuttuminen näkyy koko kuviosta ja K:n reaktioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,
.Miten niin, ei välitä. Miksi sitten on hänen kanssaan. Helppoa olisi erota, kun lapsia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: LasseOtatko meidät mukaan?
T: Ake Make ja Pera
Te voitte tulla mun luo saunomaan.
T: Cameltoe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,
Välittää, mutta turhan kaksinaamaisesti kohtelee. Ei Bojankaan aivan reilusti pelaa lääppimisineen. Vaan mikäpä minä olen tuomitsemaan. Olen itsekin ollut samassa huoneessa rakastajani ja tämän kihlatun kanssa ja yrittänyt hillitä itseäni flirttailemasta ja jututtanut kohteliaasti kihlattua. Tyttiksen läsnäolo Tavastialla ei valitettavasti vielä kumoa sitä, että B ja K himoitsisivat toisiaan.
Mitä ihmeen lääppimistä? Ootko oikeasti seonnut? Lavalla on lavashow ja sen ulkopuolella ystävyys. Toiset ihmiset on touchy feely, mutta mitään liian pitkälle menevää ei ole missään kohtaa nähty. K:lla on läheiset välit muihinkin ystäviinsä ja sen osoittaminen on hänelle normaalia.
Aina minuun työnnytään. Minäkin haluan välillä työntyä johonkin.
T: Janin kenkä
[/quote] Välittää, mutta turhan kaksinaamaisesti kohtelee. Ei Bojankaan aivan reilusti pelaa lääppimisineen. Vaan mikäpä minä olen tuomitsemaan. Olen itsekin ollut samassa huoneessa rakastajani ja tämän kihlatun kanssa ja yrittänyt hillitä itseäni flirttailemasta ja jututtanut kohteliaasti kihlattua. Tyttiksen läsnäolo Tavastialla ei valitettavasti vielä kumoa sitä, että B ja K himoitsisivat toisiaan.[/quote]
Tämä! Ihmiset pyörittävät ties minkälaisia kuvioita aivan parisuhteen toisen osapuolen silmien alla, täysin silmää räpäyttämättä ja härskisti. Se, että kivasti on rupateltu porukalla Tavastian bäkkärillä ei ole todiste mihinkään suuntaan.