Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin tässä k usetetaan, mutta en tiedä ketä kaikkia. Mikäli kostopitsiläinen kokee itsensä sellaiseksi, ainut tapa on tehdä kylmät, ja vetää itsensä ns. pois markkinoilta 😆 Kyllä routa porsaan kotiin ajaa.
Ei kai tässä kuseteta muita kuin faneja, joille vedetään showta lavalla. Kulissien takana ovat pelkästään hyviä ystäviä.
Sitähän ei tiedä muuta kuin nämä kaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemminkin mietin tätä ja sanonpahan ääneen, että ei kauhean kunnioittavaa tulla toisten keikalle kännissä ja jatkaa juomista takahuoneessa. Varsinkin, kun illan päätähdet ovat täysin selvin päin.
Tämä myös. Ja sitten tuo liikavarvas vielä mukana. Kaikilla ei ole tapoja. B on vielä niin rakastunut, että ei vaaleanpunaisten rilliensä läpi huomaa.
Mä olen ihan oikeasti sitå mieltä että B on niin rakastanut ettei välitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä taidan minäkin hetkeksi poistua paikalta. Paha olo tulee tätä touhua katsellessa, en osaa edes kuvitella miltä Jerestä tuntuisi jos näitä lukisi. Tämmöinen haukkuminen voi pahimmillaan lopulta aiheuttaa myös kitkaa hänen ja B:n välille. Koittakaa ihmiset käyttäytyä.
Juuri näin. Tuolla jauhamisella saatte K ja B katkaisemaan kokonaan välinsä, ettei kukaan muu kärsi. Ja siitä kärsivät sitten he. Kaikki täällä tiesi, että hän on kuvioissa ja näki tulevan sinne bäkkärille, niin mikä tuossa tiktokissa oli niin kauheaa? Ei fanit tiedä kuka siellä on ollut ja ei se heitä edes kiinnosta.
Turhaa lietsomista taas ja ihan hullua.
Vierailija kirjoitti:
Jere on ihana.
Ja kokonaan, ihan kokonaan mun!
T: Boitsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere on ihana.
Niin on. Eikä kenellekkään velkaa yhtään mitään.
On. Smokey-eys silmämeikin - ainakin mulle!
Vierailija kirjoitti:
Te ootte osa kyllä melko pimeitä. Ensin ollaan että shipataan shipataan, tää on vain mielikuvitusta mutta sitten kun tyttöystävä näkyy niin hirveä raivo päällä ja alapeukut viuhuu. Oikeasti, ei tervettä.
Olen shippaaja, eikä todellakaan vaikuttanut tämä video nyt yhtään mihinkään. Shippaan edelleen ja olen aidosti järkyttynyt suurimmista osista viesteistä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että suurin osa K faneista suhtautuis ihan vaan lämmöllä tyttikseen, jos se tulis K kanssa julkisuuteen. Ei aidot fanit hylkää tai riivaa sen takia, että idoli seurustelee. Ja kuka haluaa niitä faneja, jotka on niin sekaisin, että luulee päätyvänsä K kanssa yhteen. Eihän se artistista tee vähemmälle kiinnostavaa, jos seurustelee.
Jep. Tumpussa esimerkiksi on ihan vastakkainen tunnelma tyttiksen suhteen kuin täällä, vaikka se on shippaamisen ydisivusto. Siellä yleensä naureskellaan sille miten se jaksaa seurata K:n jokapäiväisiä häröilyjä läheltäpäin ilman että se kolauttaa K:t tiiliskivellä päähän, tai pystyi kuvaamaan sen loma-tiktokit ilman naurukohtauksen saamista.
Ero tähän ketjuun on se, että Tumpussa naisvihaa oikeasti paheksutaan ja sitä ei sallita fandomeissa. Fanikunnan jäsenet jotka harjoittavat sellaista kitketään kovalla kädellä pois. Siellä porukalla on myös useasta fandomista shippikokemusta, ja shippailuetiketti on hallussa. Täällä taas vaikuttaa olevan paljon ihmisiä joille tämä on ensimmäinen kokemansa shippailu, ja toistavat kaikki muissakin alku-fandomeissa tehdyt virheet.
Mä en käsitä, miksi koko henkilö pitää edes mainita. Mainittiin hänet sitten hyvässä tai pahassa, niin ei kuulu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten pistäneet silmään, että videopätkissä tai tilanteissa, jossa gf on oletetusti tai todistetusti samassa tilassa Jeren ja Bojanin kanssa, j ja B eivät koskaan hipelöi toisiaan, muutoin tekevät sitä koko ajan. Esim tämä pätkä, Juren pätkä, baarireissu kesäkuussa, mitähän vielä. Jos ovat niin brothers, miksi pitäisi tuosa koskettelussakaan pidätellä?
Tää on muuten ihan pätevä huomio. Tosin K niin tiukasti hihnassa tossa kainalossa, ettei voi varmaan edes pikkuvarpaan kynttä heiluttaa...
Jotenkin ehkä vähän kaksinaamaista kuitenkin molemmilta olla sitten lääppimässä toisiaan, kun gf:n valvova silmä vihdoin päästää irti. Lavakiehnäämisen ymmärrän, mutta kun ne tekee sitä aina...
Niin, ja myös silleen että eivåt tiedä että kuvataan, ja vaikka kuvataankin niin hittoko sitä on pakko koko ajan koskea.
No jos nyt ajatellaan että B ois mustasukkaisena postannut tuon siksi että K ei tosiaan katsokkaan sitä vieressä istuvaa vaan B:tä niin joo... Mutta siltikin hieman outoa ehkä kuitenkin :D Voi olla kuitenkin joku ihan muukin Jokereista kuka tuon postas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemminkin mietin tätä ja sanonpahan ääneen, että ei kauhean kunnioittavaa tulla toisten keikalle kännissä ja jatkaa juomista takahuoneessa. Varsinkin, kun illan päätähdet ovat täysin selvin päin.
Tämä myös. Ja sitten tuo liikavarvas vielä mukana. Kaikilla ei ole tapoja. B on vielä niin rakastunut, että ei vaaleanpunaisten rilliensä läpi huomaa.
Mä olen ihan oikeasti sitå mieltä että B on niin rakastanut ettei välitä.
Nope. Näkee jo nyt. Tulet pettymään -siis jos ihan oikeasti tunnet noin, eikä shippitsoukilla.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt kuitenkin tapaus TÖ ja kuinka raivokkaasti K siihen reagoi. Puolustaa läheisiään kuin Bulldoggi, kuten joku osuvasti sanoi. En halua että Klle tulee joku hermoromahdus asian takia! Oikeasti!
,
Mutta kun K ei oikeasti välitä tuosta friidusta, se on tässä se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu kun pitäs "kunnioittaa Jereä kun se ei halua puhua tydestä"
Mutta myös Jere voisi kunnioittaa "standby" -asennossa kituvia naisfanejaan ja vaientaa sinkkuuttaan toitottavan Käärijän.
Tämä. Lyhyesti ja ytimekkäästi!
Kunnioitus ei siis ole vastavuoroista....Mä en ihan aidosti ymmärrä, miten K:n kiinnostavuutta tai kuumuutta vähentäisi tieto siitä, että J:llä on tyttis. K on rooli, hahmo, joka tekee ja sanoo paljon sellaista, mitä J ei lavan ulkopuolella tekisi. Hän puhui tästä viimeksi ICIPin julkaisupäivänä Maikkarin haastattelussa.
Mä luulen, että se ongelma on tässä tapauksessa se kaikki pska mitä joku seiska pystyisi kaivamaan tydestä esiin, jos suhde olisi julkinen. En ehkä itsekään jaksaisi.
Mitäs on ottanut sellaisen jolla on seiskalle kaivettavaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin kiinnostais kuulla niiden rakkaustarina. Ja olis siistiä nähdä ne jossain hienossa kuvassa. Onhan ne ihan ykköspareja tällä hetkellä. Toki ymmärrän, että ei halua julkisuuteen (ehkä just puoliso), mutta toisaalta rauhoittaishan se faneja myös ja vois olla huväksi suhteelle. Piilottelu pitkään käy varmaan tosi raskaaksi.
Varmasti käy raskaaksi. Niille, jotka tietävät sun seurustelevat J:n kanssa joudut selitteleen, että se mun mies vaan näyttelee sellaista villiä ja vapaata bi-suhdetta, mutta oikeesti meillä on vaan tällainen tavallinen heterosuhde. Ja voi olla, että siinä omakin pää alkaisi hajota kaikkien kuvien ja klippien kanssa, vaikka kuinka luulisi tietävän totuuden.
Emmä ehkä jaksaisi, mutta ehkä se gf on niin rakastunut, että kestää mitä vaan, kunhan saa pitää paikkansa. Ja J taas haluaa ehkä pitää kiinni sellaisesta turvallisesta suhteesta, koska jos nyt oikeasti ajateltaisiin vaihtoehdoksi B:tä, niin olisihan siinä aikamoista säätöä monen asian kanssa.
Olisihan se hienoa, että joku joskus uskaltaisi heittäytyä tunteidensa vietäväksi, mutta useimmiten sitä ihminen valitsee kai sen tutun ja turvallisen vaihtoehdon.Ja sitten jossain vaiheessa julkiseksi tekemisen jälkeen Seiskan äkkää tumman mysteerinaisen Lahdesta.....
Ja ruokamyrkytysnallen. Niillä varmaan on jo nää jutut valmiina, täälläkin takuulla toimittajia soluttautuneena. Odottavat vaan että suhde on vapaata riistaa, tai siis julkistettu. Ehkä saadaan lukea näistä jo Linnan juhlien jälkeen tarkemmin.
Mikä on ruokamyrkytysnalle?
On varattu mulle, mun puoliso! Se tietää asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että suurin osa K faneista suhtautuis ihan vaan lämmöllä tyttikseen, jos se tulis K kanssa julkisuuteen. Ei aidot fanit hylkää tai riivaa sen takia, että idoli seurustelee. Ja kuka haluaa niitä faneja, jotka on niin sekaisin, että luulee päätyvänsä K kanssa yhteen. Eihän se artistista tee vähemmälle kiinnostavaa, jos seurustelee.
Jep. Tumpussa esimerkiksi on ihan vastakkainen tunnelma tyttiksen suhteen kuin täällä, vaikka se on shippaamisen ydisivusto. Siellä yleensä naureskellaan sille miten se jaksaa seurata K:n jokapäiväisiä häröilyjä läheltäpäin ilman että se kolauttaa K:t tiiliskivellä päähän, tai pystyi kuvaamaan sen loma-tiktokit ilman naurukohtauksen saamista.
Ero tähän ketjuun on se, että Tumpussa naisvihaa oikeasti paheksutaan ja sitä ei sallita fandomeissa. Fanikunnan jäsenet jotka harjoittavat sellaista kitketään kovalla kädellä pois. Siellä porukalla on myös useasta fandomista shippikokemusta, ja shippailuetiketti on hallussa. Täällä taas vaikuttaa olevan paljon ihmisiä joille tämä on ensimmäinen kokemansa shippailu, ja toistavat kaikki muissakin alku-fandomeissa tehdyt virheet.
Ite oon tän kommentin linjoilla. Ja just kun itselläkin on shippikokemusta eri fandomeista noin 15 vuoden ajalta, niin tässä vaiheessa kyllä lähinnä vaan just ns. ohittaa noi mahdolliset irl-seurustelukuviot ja jatkaa shippausta silti ihan hyvillä mielin. Täällä menee juttu kyllä niin yli välillä, että pahaa tekee.
Onneksi näitä viestejä alkaa toivon mukaan pian täältä poistumaan. Ihan järkyttäviä osa kommenteista. Ei haittaisi vaikka menisi koko palsta hetkeksi lukkoon, saisi porukka vähän rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt kuitenkin tapaus TÖ ja kuinka raivokkaasti K siihen reagoi. Puolustaa läheisiään kuin Bulldoggi, kuten joku osuvasti sanoi. En halua että Klle tulee joku hermoromahdus asian takia! Oikeasti!
,
Mutta kun K ei oikeasti välitä tuosta friidusta, se on tässä se juttu.
No tämä on törkeä viesti! Miksi ei välittäisi, tottakai välittää kun hänen kanssaan asuu, elää, reissaa ja jakaa kavereiden bäkkäritkin
Voisko joku käydä lirauttaa Pyhimyksen keikkajuomaan Oulussa totuusseerumia ja jotain jolla speedinkaltainen vaikutus? Maksaisin keikasta mitä vaan 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kuka vie mut saunaan?
T. Jure
Tuu vaan. Vielä on tilaa.
Kris ja Härtsä ei tajua enää muusta mitään kun ne on tuolla kuuman höyryn keskellä miettimässä kumpi menee seuraavaks seinälle.
Eli täällä istuskelen ihan melkein yksin.
T. Satu joka varasi ne sun sukat ja kalvakkaan luisen pyllykän.
Hyi saakeli että menee ahdistaviksi joidenkin viestit täällä.