Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ähh, en ota kantaa ovatko tyttis ja Kärtsä onnellisia yhdessä, mutta on tuo vähän outo systeemi että avupuoliso istua tönöttää siellä takahuoneessa. Kuinka monen artistin puolisot siellä istuvat näin ylipäänsä? Onko tuo ihan normisysteemi?
Ei, toi on kiviriippatouhu TODELLA outoa, tökeröä ja epäkunnioittavaa muiden duunia kohtaan - näin siis musakuvioissa ja muutenkin luovilla aloilla.
Tämä! myöskään mitään kantaa ottamatta heidän väliseen suhteeseen, olen hieman ihmetellyt myös tuota jatkuvaa mukana oloa. Oma mieheni myös välillä keikkailee pitkin poikin ja minulle ei tulisi kuulookaan olla niillä reissuilla mukana, koska on itsellä on oma elämä, työ, harrastukset, ystävät. Toisessa ei voi olla 24/7 kiinni. Ja niillä keikkareissuilla parisuhde aikaa ei todellakaaan vietetä.
Jos rakkautta ja täyttä luottamusta suhteessa on, voi hyvinki jäädä pois ja se kertoo paljon. Noh, olen vähän tälläinen mukana "roikkumisen" vastustaja mutta kukin joo omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että suurin osa K faneista suhtautuis ihan vaan lämmöllä tyttikseen, jos se tulis K kanssa julkisuuteen. Ei aidot fanit hylkää tai riivaa sen takia, että idoli seurustelee. Ja kuka haluaa niitä faneja, jotka on niin sekaisin, että luulee päätyvänsä K kanssa yhteen. Eihän se artistista tee vähemmälle kiinnostavaa, jos seurustelee.
Niin minäkin. Kyllä minusta tuntuu, että K haluaa larpata sinkkua ihan vaan siksi, että saa tällä tekosyyllä flirttailla kaiken maan bojaneille. Minusta hänen tulisi nyt reippaasti vaan tulla parisuhdekaapista ja oppia hillitsemään käytöstään.
Miksi mitään pitäisi hillitä? Ei ole tapahtunut mitään normaalia elämää kummempaa, halit, poskipusut, tanssit ja hauskanpito kuuluu läheiseen ystävyyteen.
Et ole sattunut tätä ketjua lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotakin tässä k usetetaan, mutta en tiedä ketä kaikkia. Mikäli kostopitsiläinen kokee itsensä sellaiseksi, ainut tapa on tehdä kylmät, ja vetää itsensä ns. pois markkinoilta 😆 Kyllä routa porsaan kotiin ajaa.
Ei kai tässä kuseteta muita kuin faneja, joille vedetään showta lavalla. Kulissien takana ovat pelkästään hyviä ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tulee mun kanssa saunaan?
T. KrisMä voin tulla!
Oota kun heitän laukun eka naulaan.
T. Satu
Siis saanko tosiaan istua täällä ihan kaksistaan ihkun Krisin kanssa kun kaikilla muilla hirvee hinku tapella muusta? En kyllä valita 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin kiinnostais kuulla niiden rakkaustarina. Ja olis siistiä nähdä ne jossain hienossa kuvassa. Onhan ne ihan ykköspareja tällä hetkellä. Toki ymmärrän, että ei halua julkisuuteen (ehkä just puoliso), mutta toisaalta rauhoittaishan se faneja myös ja vois olla huväksi suhteelle. Piilottelu pitkään käy varmaan tosi raskaaksi.
Varmasti käy raskaaksi. Niille, jotka tietävät sun seurustelevat J:n kanssa joudut selitteleen, että se mun mies vaan näyttelee sellaista villiä ja vapaata bi-suhdetta, mutta oikeesti meillä on vaan tällainen tavallinen heterosuhde. Ja voi olla, että siinä omakin pää alkaisi hajota kaikkien kuvien ja klippien kanssa, vaikka kuinka luulisi tietävän totuuden.
Emmä ehkä jaksaisi, mutta ehkä se gf on niin rakastunut, että kestää mitä vaan, kunhan saa pitää paikkansa. Ja J taas haluaa ehkä pitää kiinni sellaisesta turvallisesta suhteesta, koska jos nyt oikeasti ajateltaisiin vaihtoehdoksi B:tä, niin olisihan siinä aikamoista säätöä monen asian kanssa.
Olisihan se hienoa, että joku joskus uskaltaisi heittäytyä tunteidensa vietäväksi, mutta useimmiten sitä ihminen valitsee kai sen tutun ja turvallisen vaihtoehdon.Ja sitten jossain vaiheessa julkiseksi tekemisen jälkeen Seiskan äkkää tumman mysteerinaisen Lahdesta.....
Ja ruokamyrkytysnallen. Niillä varmaan on jo nää jutut valmiina, täälläkin takuulla toimittajia soluttautuneena. Odottavat vaan että suhde on vapaata riistaa, tai siis julkistettu. Ehkä saadaan lukea näistä jo Linnan juhlien jälkeen tarkemmin.
Muidu voi hyvin olla historiaa 6.12. mennessä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tulee mun kanssa saunaan?
T. KrisMä!! T.Häärijä
Hyppää syliin niin mennään!
T. Kris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä ne mun tunteet?
T: Janin kenkäKyllä me pärjätään kulta aina, Jan kuitenkin työntyy suhun säännöllisesti. Ja mä pidän hyvää, kiillotan ja puhdistan! 😘
T. Puoliso
Mä just selaan tätä ketjua ja mietin, että kannattaako jatkaa, huh huh mikä meno. Ihanaa, sun kommentti piristi hiukan.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Miettikääpä miltä tuntuisi itsestänne, jos joku ihan tuntematon ihminen / ihmiset kritisoisi sun parisuhteen tapahtumia, ja sitä missä milloinkin olet kumppanisi kanssa, keitä muita on paikalla, kenen vieressä istut, tai kilistelet, ja miten heidän mielestään sun ei "kuuluisi" olla siellä. Haukkuisivat sua, kritisoisivat, vaikka eivät ees tunne sua.
Kunnioittakaa, please, Jereä.
Hyvin pitkälti tää johtuu Jeren itsensä valitsemasta Käärijän "sinkku/bi-curious" brändistrategiasta . Strategia on aina valittavissa ja säädettävissä.....
Jos jokin, niin TÄMÄ!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin kiinnostais kuulla niiden rakkaustarina. Ja olis siistiä nähdä ne jossain hienossa kuvassa. Onhan ne ihan ykköspareja tällä hetkellä. Toki ymmärrän, että ei halua julkisuuteen (ehkä just puoliso), mutta toisaalta rauhoittaishan se faneja myös ja vois olla huväksi suhteelle. Piilottelu pitkään käy varmaan tosi raskaaksi.
Varmasti käy raskaaksi. Niille, jotka tietävät sun seurustelevat J:n kanssa joudut selitteleen, että se mun mies vaan näyttelee sellaista villiä ja vapaata bi-suhdetta, mutta oikeesti meillä on vaan tällainen tavallinen heterosuhde. Ja voi olla, että siinä omakin pää alkaisi hajota kaikkien kuvien ja klippien kanssa, vaikka kuinka luulisi tietävän totuuden.
Emmä ehkä jaksaisi, mutta ehkä se gf on niin rakastunut, että kestää mitä vaan, kunhan saa pitää paikkansa. Ja J taas haluaa ehkä pitää kiinni sellaisesta turvallisesta suhteesta, koska jos nyt oikeasti ajateltaisiin vaihtoehdoksi B:tä, niin olisihan siinä aikamoista säätöä monen asian kanssa.
Olisihan se hienoa, että joku joskus uskaltaisi heittäytyä tunteidensa vietäväksi, mutta useimmiten sitä ihminen valitsee kai sen tutun ja turvallisen vaihtoehdon.Ja sitten jossain vaiheessa julkiseksi tekemisen jälkeen Seiskan äkkää tumman mysteerinaisen Lahdesta.....
Ja ruokamyrkytysnallen. Niillä varmaan on jo nää jutut valmiina, täälläkin takuulla toimittajia soluttautuneena. Odottavat vaan että suhde on vapaata riistaa, tai siis julkistettu. Ehkä saadaan lukea näistä jo Linnan juhlien jälkeen tarkemmin.
Mikä on ruokamyrkytysnalle?
Siitäkin vois kertoilla myös tiktokin kommenteissa. Kiinnostavaa paikallisväriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ähh, en ota kantaa ovatko tyttis ja Kärtsä onnellisia yhdessä, mutta on tuo vähän outo systeemi että avupuoliso istua tönöttää siellä takahuoneessa. Kuinka monen artistin puolisot siellä istuvat näin ylipäänsä? Onko tuo ihan normisysteemi?
Ei, toi on kiviriippatouhu TODELLA outoa, tökeröä ja epäkunnioittavaa muiden duunia kohtaan - näin siis musakuvioissa ja muutenkin luovilla aloilla.
Tämä! myöskään mitään kantaa ottamatta heidän väliseen suhteeseen, olen hieman ihmetellyt myös tuota jatkuvaa mukana oloa. Oma mieheni myös välillä keikkailee pitkin poikin ja minulle ei tulisi kuulookaan olla niillä reissuilla mukana, koska on itsellä on oma elämä, työ, harrastukset, ystävät. Toisessa ei voi olla 24/7 kiinni. Ja niillä keikkareissuilla parisuhde aikaa ei todellakaaan vietetä.
Jos rakkautta ja täyttä luottamusta suhteessa on, voi hyvinki jäädä pois ja se kertoo paljon. Noh, olen vähän tälläinen mukana "roikkumisen" vastustaja mutta kukin joo omalla tavallaan.
Eikö K:llä kuitenkin ihan normaalia ole, kun jopa oma veli myös "roikkunut" mukana, sekä toisinaan myös veljen vaimo? Ne on myyneet merchiä yms, kuten myös avokki. Ehkä sulla ei ollut samanlaista tilannetta silloin kun oma miehesi keikkaili? Kenties hänellä oli joku muu hoitamassa merchin myynnin sun muut?
Te ootte osa kyllä melko pimeitä. Ensin ollaan että shipataan shipataan, tää on vain mielikuvitusta mutta sitten kun tyttöystävä näkyy niin hirveä raivo päällä ja alapeukut viuhuu. Oikeasti, ei tervettä.
Joo, nyt on taas sellaista menoa että taidan poistua illaksi. Saatan myös seota lopullisesti ja ratketa kirjoittamaan pidempää Kris/Härtsä-ficciä. Tähän tää palstailu nyt on johtanut
Olisko jollakin ficciä Häärijästä ja Krisistä tai edes Titanicin ja ladon ovista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitäkin vois kertoilla myös tiktokin kommenteissa. Kiinnostavaa paikallisväriä.
Ehkä myös tydeä itseään saattaisi kiinnostaa. Ei nimittäin taida itsekään tietää totuutta Nallesta.
Vierailija kirjoitti:
Jere on ihana.
Niin on. Eikä kenellekkään velkaa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä ne mun tunteet?
T: Janin kenkäKyllä me pärjätään kulta aina, Jan kuitenkin työntyy suhun säännöllisesti. Ja mä pidän hyvää, kiillotan ja puhdistan! 😘
T. Puoliso
Mä just selaan tätä ketjua ja mietin, että kannattaako jatkaa, huh huh mikä meno. Ihanaa, sun kommentti piristi hiukan.😂
Päivällä oli ihan hyvä meno, mutta kaikki post Jokereiden tiktokki voi ihan suosiolla skipata.
Vierailija kirjoitti:
Itse en on vielä missään huomannut, että K:lla olisi joku kumppani, noissa videoissa voi olla kuka vaan K:n henkilökunnan jäsen, oon mielelläni sokea sitten yhdessä osan ulkkisten kanssa. K:n ja B:n välillä on rakkautta, uskon mitä näen eikä ole mitään pelkkää lavaesitystä ja samaa mieltä Kukkiksen näkemyksen kanssa, sitä en tiedä mitä asialle tekevät? Jos K:lla on muu kumppani, se olisi tottumuksesta tai että olisi rakastunut kahteen ihmiseen yhtä aikaa ja B on ihan selvästi rakastunut, seestyminen voisi olla sitä, että näiden välillä olisi tapahtunut viimein jotain s*ksuaalista, mutta pelkkää ydtävyyttä toi ei ole
Onhan sillä Käärijällä toi kiviriippansa, mutta ei voimakkaita tunteita sitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten pistäneet silmään, että videopätkissä tai tilanteissa, jossa gf on oletetusti tai todistetusti samassa tilassa Jeren ja Bojanin kanssa, j ja B eivät koskaan hipelöi toisiaan, muutoin tekevät sitä koko ajan. Esim tämä pätkä, Juren pätkä, baarireissu kesäkuussa, mitähän vielä. Jos ovat niin brothers, miksi pitäisi tuosa koskettelussakaan pidätellä?
Tää on muuten ihan pätevä huomio. Tosin K niin tiukasti hihnassa tossa kainalossa, ettei voi varmaan edes pikkuvarpaan kynttä heiluttaa...
Jotenkin ehkä vähän kaksinaamaista kuitenkin molemmilta olla sitten lääppimässä toisiaan, kun gf:n valvova silmä vihdoin päästää irti. Lavakiehnäämisen ymmärrän, mutta kun ne tekee sitä aina...