Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako päivää annatte miehen odottaa treffien jälkeen ennen kuin vastaatte viestiin?

Vierailija
20.08.2023 |

Perjantaina oli treffit ja mies pisti jo pe illalla viestin. En oo vielä vastannut. Joko tänään tai huomenna voisi vastata ettei saa tyrkyn/helpon leimaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää tuossa vaiheessa vastata, tulee vastaukset liian myöhään.

T: Mies

Vierailija
2/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seuraavana päivä ei vastausta kuuluisi, ajattelisin ettei toista vaan kiinnosta ja siirtyisin eteenpäin. Jos vastaisi sen jälkeen, en välttämättä enää silti näkisi.

n27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pelailla? Laita viestiä heti kun hyvältä tuntuu. Mä olen ollut jopa se, joka laittaa miehelle treffien jälkeen ensin viestin. Jos mies on niin lapsellinen että leimaa minut sen perusteella joksikin niin eipä sitten ole suuri menetys.

Vierailija
4/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan yleensä viesteihin heti. Itse en jaksa niitä ihmisiä, joista ei irtoa mitään vastausta päiväkausiin. Se on rasittavaa.

Vierailija
5/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

24h viive on ihan alussa hyvä. Kun ollaan vähän jo tutumpia, niin 4-5h riittää hyvin.

Vierailija
6/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, saisit minun puolesta ihan keskenäsi pelata pelejä ja harrastaa taktiikkaa. Minä haluan uusille treffeille vain ihmisten kanssa, jotka eivät noita mieti.

m54

Vierailija
7/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne viikon päästä valittamaan, miten miehet on narsisteja, kun eivät vastaa sinulle.

Vierailija
8/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on niin tasokas että pääsee treffeille, niin älä huoli.

Se on ollut treffeillä myös lauantaina ja sunnuntaihan on tunnetusti parasta panoaikaa "Netflix and chillin" merkeissä.

Veikkaan että jos nyt laitat viestiä, niin mies vastaa:

"Anteeks, mut kuka olitkaan?"

Vierailija
9/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies laittoi sulle viestin, mutta et halua vastata sille, koska tykkäät pelata lapsellisia ihmissuhdepelejä?

Olettaisin että et ole etsimässä seuraa tosissasi eikä sinua kiinnosta oikeasti edes tutustua tuohon treffikumppaniisi.

Vierailija
10/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa pelleilyä. Jos oli kivaa ja haluat tavata uudestaan, oisi pitänyt vastata silloin perjantaina. Se olisi ollut jopa kohteliasta. Nyt olet antanut kuvan ettei kiinnosta paskaakaan ja jos vastaat vasta nyt, mies olettaa että olet treffaillut koko viikonlopun ja nyt nappaat varman ja helpon

Vierailija
11/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. Tuoreen tapailukumppanin kanssa tekstailtiin jo alle tunti ensitreffien päättymisestä kun olin kotimatkalla omalle paikkakunnalleni.

Vierailija
12/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuen oletko kiinnostunut. Jos olet niin vastaat heti kun ehdit.

Vierailija
13/13 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viimeistään seuraavana päivänä ei vastaa, jätän naisen rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä