Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110141/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan K tietoinen tästä kaikesta? Ikävää jos hänen viimeiset lomapäivät ihanan viikon päätteeksi menee näissä tunnelmissa

On tietoinen.

Voi raukkaa. Siis niin paha olo hänen puolestaan. Ihminen, joka on oikeasti luonut vaan positiivisuutta ja iloa ympärilleen joka paikassa. Ja tämän saa palkaksi. Että pistää vihaksi.

Sama. 😡💚😢

Vierailija
110142/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kyllä vähän kohtuutonta, että Kärtsää härkitään nyt sit vielä tämän(kin) kohun tiimoilta. Pari hassua lomapäivää miehellä muutenkin. Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata setviä nämä ihan keskenään, vaikka sitten poliisin avulla. Ei se artisti jota fanitatte ole mikään erotuomari, joka on velvollinen ratkomaan näitä tai ottamaan kantaa puoleen tai toiseen.

Ihan riittävän rankka ammatti muutenkin.

Kukapa sitä ei toivoisi että poliisi asian ratkaisisi, epäilemättä.....

No mut K:n tehtävä se ei takuulla ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110143/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on sitten keikoilla kaikki kuvaus kielletty, eikä saada enää livejä eikä kuolaushidasteita. Onko sit hyvä?

Uuu, vihdoinkinko ihmiset lopettaa linssin kautta keikan katsomisen, ja alkaa pelkästään nauttimaan 🥲

Vierailija
110144/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, laitoin jo plussaan mut sit tuli mieleen että täältä varmaan löytyy vastaus nopeammin:

Hei te joilla on AO3 -tunnarit, mulla olis kysymys.

Saanko ne nopeammin jos mulla on kutsu joltain jäseneltä? Jälkikasvulla on nimittäin siellä tili ja tarjosi kutsua mut en haluaisi välttämättä myöntää että olen sinnekin tekemässä tiliä kun muutenkin ne naureskelee jo mulle 😁. Mutta jos tosiaan saisin sen ansiosta tunnukset käyttöön nopeammin niin voisin harkita.

Vierailija
110146/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta on sitten keikoilla kaikki kuvaus kielletty, eikä saada enää livejä eikä kuolaushidasteita. Onko sit hyvä?

Uuu, vihdoinkinko ihmiset lopettaa linssin kautta keikan katsomisen, ja alkaa pelkästään nauttimaan 🥲

Siis sehän on ihan oikein, mutta ikävämpi juttu meille jotka ei pakottavista syistä tule keikoille ikinä pääsemään.

Vierailija
110147/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos tää aihe olis saatu loppuun käsittelyksi ja mentäis eteenpäin.

https://www.tumblr.com/korvessa/724367844857495552/alrightyy?source=sha…

Vierailija
110148/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kyllä vähän kohtuutonta, että Kärtsää härkitään nyt sit vielä tämän(kin) kohun tiimoilta. Pari hassua lomapäivää miehellä muutenkin. Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata setviä nämä ihan keskenään, vaikka sitten poliisin avulla. Ei se artisti jota fanitatte ole mikään erotuomari, joka on velvollinen ratkomaan näitä tai ottamaan kantaa puoleen tai toiseen.

Ei tietenkään ole mikään pakko, mutta good luck sille joka haluaa oikeutta. Vaihtoehdot on... no

Vierailija
110149/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisin ilme tuolla taustalla! Söpö Härde! 💛

https://twitter.com/krisdpmn/status/1706670563798716804

No onhan se nyt söpö ja mun kainalossa varsinkin.

T: Kris

Vierailija
110150/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut sit en näkis enää ikinä Kärden tisuja ja pyllyä niin läheltä!! 😕

Vierailija
110151/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia julkaisi just Instastooryn liittyen vättåmiin, että on salakuvannut. Suositan katsomaan ja sitten vois siirtyä ketjun ydinaiheisiin.

Siis eihän täällä ole sanottu, että hän on salakuvannut. Paitsi jotkut väärinymmärtäneet.

On annettu ymmärtää tyyliin "on kuvattu ammattilaiskameroilla ja kyllä ihan tod ällöpaskakusipääinhotus, jos se on hän"

Ei vaan kerroin miltä kuvan näyttivät. Ne eivät olleet kännykkäkameralla otettuja. Sen näkee kuvista. Sitä emme varmuudella tietää kuka kuvat on ottanut ja emme sitäkään onko kuvaaja levittänyt välttämättä laajemmin kuvaa vai onko hän vaikka näyttänyt yhdelle ja tämä levittänyt.

Toivoisin ettet vähättelisi edes välillisesti tapahtunutta. Kokemus oli ystävälleni aivan hirveä

Vierailija
110152/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia julkaisi just Instastooryn liittyen vättåmiin, että on salakuvannut. Suositan katsomaan ja sitten vois siirtyä ketjun ydinaiheisiin.

Siis eihän täällä ole sanottu, että hän on salakuvannut. Paitsi jotkut väärinymmärtäneet.

On annettu ymmärtää tyyliin "on kuvattu ammattilaiskameroilla ja kyllä ihan tod ällöpaskakusipääinhotus, jos se on hän"

Ei vaan kerroin miltä kuvan näyttivät. Ne eivät olleet kännykkäkameralla otettuja. Sen näkee kuvista. Sitä emme varmuudella tietää kuka kuvat on ottanut ja emme sitäkään onko kuvaaja levittänyt välttämättä laajemmin kuvaa vai onko hän vaikka näyttänyt yhdelle ja tämä levittänyt.

Toivoisin ettet vähättelisi edes välillisesti tapahtunutta. Kokemus oli ystävälleni aivan hirveä

Millä keikoilla niitä on otettu? Se Tiiahan on ollut joka keikalla melkein

Vierailija
110153/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se Kärpykkä oikein on? Luultavasti studiolla, mutta onhan sitä mukava vähän spekuloida joso liskin jossain muualla 😂

Vierailija
110154/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos tää aihe olis saatu loppuun käsittelyksi ja mentäis eteenpäin.

https://www.tumblr.com/korvessa/724367844857495552/alrightyy?source=sha…

Tää ei ikinä kyllästytä 😂

Vierailija
110155/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole mikään pakko, mutta good luck sille joka haluaa oikeutta. Vaihtoehdot on... no

Välispiikeissään hän toivottavasti perjantaina ottaa asian esille jollain tapaa, ja varmasti ottaakin. Ehkä jopa instassa ennen keikkaa, hän on ennenkin niitä päivityksiä tehnyt, jossa toivoo, että ihmiset ei ota yhteen tai hän tulee väliin.

Vierailija
110156/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, laitoin jo plussaan mut sit tuli mieleen että täältä varmaan löytyy vastaus nopeammin:

Hei te joilla on AO3 -tunnarit, mulla olis kysymys.

Saanko ne nopeammin jos mulla on kutsu joltain jäseneltä? Jälkikasvulla on nimittäin siellä tili ja tarjosi kutsua mut en haluaisi välttämättä myöntää että olen sinnekin tekemässä tiliä kun muutenkin ne naureskelee jo mulle 😁. Mutta jos tosiaan saisin sen ansiosta tunnukset käyttöön nopeammin niin voisin harkita.

Jos heillä on invitejä niin ilmeisesti kyllä. Nykyään sieltä ei kai saa enää invitejä ollenkaan, mutta aiemmin jäsenten saamat toimivat yhä.

Vierailija
110157/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö minulle jo puoliso?

T: Jure

Vierailija
110159/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan, mutta ei siitä kuvasta voi nähdä millä se on otettu. Nykyään kalleimmissa puhelimissa on ihan perus järjestelmäkameran tasoisia kameravirityksiä.

Mies on kuvaaja ja käyttää esim somessa valokuvaustilillä kuvia jotka otettu sekä järkkärillä että puhelimen kameralla. Ei niistä erota ellei mene lukemaan tarkemmin, millä on otettu.

Ja tällä en toki halua ollenkaan vähätellä ystäväsi kokemaa pskaa jota ei todellakaan pidä kenenkään hyväksyä.

Ketju on lukittu.