Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110121/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta noissa kuvatuissa tapahtumissa on, että viime viikolla oli niin rakkaudellinen ilmapiiri. En päässyt keikoille, mutta kuulin (siis myös tämän palstan ulkopuolella paljon) ihania tarinoita mukavista keikka- ja jonokohtaamisista, kunnioittavasti käyttäytyneistä teinifaneista (Demoni-pätkä Treelta puhuu omaa kieltään myös), netissä on ollut ihania ja jopa eräs riehunut palstailija rauhoitettiin olemalla hänelle ystävällisiä. Ja sitten jos jotain tällaista on tapahtunut myös. :(

En usko että tässä puhutaan JO keikoista vaan tämä on Käärijän faniryhmä?

kuule, tätä tapahtuu aina ja heti siellä, missä kokoontuu matti + liisa + liisa.

Näin on aina ollut ja näin on aina olevan.

Työssä ja vapaa-aikana.

Käärijä, irtisanoudu kaikesta tästä ja lähde Bojanin luokse. Ihastelette syksyistä Sloveniaaa, juotte lämmintä hehkuviiniä ja silittelette toisianne.

Kyllä tämä tästä.

Kunhan tulee keikoille takaisin niin antaa mennä vaan.

On olut Kärtsä kovin hiljaa tänään, missähän mahtaa olla (huumoria tämä).

Härtsä on piiskannut sen uuvuksiin siellä kuntoleirillä🏋

Vierailija
110122/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimeltä mainitsematon!! valokuvaaja julistaa myös nyt julkisessa discordissa, että salakuvia ei ole ottanut. Ryhmästä tai esim yhden toisen valokuvaajan haukkumisesta ei sano sanaakaan, ja minusta se kertoo aika paljon, valitettavasti.

Se taitaa sitten olla selvä homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110123/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyllä vähän kohtuutonta, että Kärtsää härkitään nyt sit vielä tämän(kin) kohun tiimoilta. Pari hassua lomapäivää miehellä muutenkin. Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata setviä nämä ihan keskenään, vaikka sitten poliisin avulla. Ei se artisti jota fanitatte ole mikään erotuomari, joka on velvollinen ratkomaan näitä tai ottamaan kantaa puoleen tai toiseen.

Ihan riittävän rankka ammatti muutenkin.

Vierailija
110124/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÖ on varmaan täällä.

Se on toi yks alapeukku kaikissa näissä viesteissä 😂😂

Vierailija
110125/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt suosittele huutelemaan kenenkään nimeä, ehkä ei ole kokemusta hankalista ihmisistä? Yksikin täällä joutui häirikön kohteeksi ym.

Vierailija
110126/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÖ on varmaan täällä.

Luultavasti. Täällähän on ainakin pari ammattikuvaajaa, jotka on ennenkin kommentoinut.

Tiia, eikös sun pitänyt ottaa Käärijästä vähän paussia? Ei ehkä kannata täälläkään roikkua.

Ei pliis vainoharhat deluxe tulille. Mä oon vaan vittuuntunu kuolaaja joka ei saa lukea enää lempiketjussaan niistä asioista, jotka otsikon mukaan sinne kuuluisivat.

Menkää Jodeliin!!! Jookosta kookosta???? Tai Discordiim? 1...2...3.....

Vierailija
110127/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Tiia!! Ootko ikinä nähnyt Kärtsän broidin ottamia kuvia? Vitsi että on kivoja.

Vierailija
110128/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan K tietoinen tästä kaikesta? Ikävää jos hänen viimeiset lomapäivät ihanan viikon päätteeksi menee näissä tunnelmissa

Vierailija
110129/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimeltä mainitsematon!! valokuvaaja julistaa myös nyt julkisessa discordissa, että salakuvia ei ole ottanut. Ryhmästä tai esim yhden toisen valokuvaajan haukkumisesta ei sano sanaakaan, ja minusta se kertoo aika paljon, valitettavasti.

Itse kumoaisin kyllä hyvin nopeasti tällaiset väitteet. Ellei sitten, niin.

Vierailija
110130/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÖ on varmaan täällä.

Luultavasti. Täällähän on ainakin pari ammattikuvaajaa, jotka on ennenkin kommentoinut.

Tiia, eikös sun pitänyt ottaa Käärijästä vähän paussia? Ei ehkä kannata täälläkään roikkua.

Ei pliis vainoharhat deluxe tulille. Mä oon vaan vittuuntunu kuolaaja joka ei saa lukea enää lempiketjussaan niistä asioista, jotka otsikon mukaan sinne kuuluisivat.

Menkää Jodeliin!!! Jookosta kookosta???? Tai Discordiim? 1...2...3.....

Siis miksi luulit, että just sinut otettiin hammastikuksi tässä? Hmmmm

Vierailija
110131/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan K tietoinen tästä kaikesta? Ikävää jos hänen viimeiset lomapäivät ihanan viikon päätteeksi menee näissä tunnelmissa

On tietoinen.

Vierailija
110132/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÖ on varmaan täällä.

Se on toi yks alapeukku kaikissa näissä viesteissä 😂😂

Ei ole, vaan mesoamiseesi kyllästynyt ihminen. Eilen täällä oli kivaa. Nyt ei.

Vierailija
110133/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta noissa kuvatuissa tapahtumissa on, että viime viikolla oli niin rakkaudellinen ilmapiiri. En päässyt keikoille, mutta kuulin (siis myös tämän palstan ulkopuolella paljon) ihania tarinoita mukavista keikka- ja jonokohtaamisista, kunnioittavasti käyttäytyneistä teinifaneista (Demoni-pätkä Treelta puhuu omaa kieltään myös), netissä on ollut ihania ja jopa eräs riehunut palstailija rauhoitettiin olemalla hänelle ystävällisiä. Ja sitten jos jotain tällaista on tapahtunut myös. :(

En usko että tässä puhutaan JO keikoista vaan tämä on Käärijän faniryhmä?

kuule, tätä tapahtuu aina ja heti siellä, missä kokoontuu matti + liisa + liisa.

Näin on aina ollut ja näin on aina olevan.

Työssä ja vapaa-aikana.

Käärijä, irtisanoudu kaikesta tästä ja lähde Bojanin luokse. Ihastelette syksyistä Sloveniaaa, juotte lämmintä hehkuviiniä ja silittelette toisianne.

Kyllä tämä tästä.

Kunhan tulee keikoille takaisin niin antaa mennä vaan.

On olut Kärtsä kovin hiljaa tänään, missähän mahtaa olla (huumoria tämä).

Härtsä on piiskannut sen uuvuksiin siellä kuntoleirillä🏋

Toivottavasti Kris ei ole kamalan kateellinen 😂

Vierailija
110134/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuo fanien kuvaaminen ei kuuluisikaan suoranaisesti ketjun aiheeseen, minä mielellään haluaisiin tietää missä keikoilla on näin käynyt. Ihan siksi, että en halua löytää kuvaa itsestäni sellaisissa olosuhteissa, josta itse en olisi tietoinen tai käsiteltävän sitä siten, mikä ei liittyisi vaikka itse keikkaan. Itse en lähde instoja, twittereitä jne. penkomaan, mutta mikään ei estä, että joku tuttu sen bongaisi jossain yhteydessä jostain.

Keneltä haluat salata, että olet käynyt Käärijän keikalla. Työnantajalta? 😂

Henkilökohtaisesti minusta on erittäin loukkaavaa se, miten on toimittu. Pointti on siinä, että tuollainen nauraminen ja ivaaminen ei kuulu normaaleihin käytöstapoihin.Kenelläkään ei ole oikeutta siihen yksin eikä myös ryhmässä.Raukat toimivat noin, mutta ilmeisesti eivät itse sitä edes tajunneet ja "hauskaa" oli.

Vierailija
110135/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietoinen.

Voi raukkaa. Siis niin paha olo hänen puolestaan. Ihminen, joka on oikeasti luonut vaan positiivisuutta ja iloa ympärilleen joka paikassa. Ja tämän saa palkaksi. Että pistää vihaksi.

Vierailija
110136/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kun on saanut olla ylpeä suomalaisista faneista ja hekuttanut sitä tuolla ympäriinsä. Nyt muutama mätämuna on kääntänyt asian päinvastaiseksi. Toivottavasti kukaan ei peru keikalle menoaan tämän takia. Mä meinaan mennä tasan samalla tavalla kuin ennenkin. Meinaan fiilistellä, tanssia, huutaa ja laulaa niin kuin ennenkin🌞. Ei anneta kiusaajille minkäänlaista valtaa siihen, että keikoilla ei olisi kivaa saati turvallista. Jokainen on tärkeä fani ja K oma sanoma on se, että ole sellainen kuin olet😘.

Joo aion käydä keikoilla niinkuin ennenkin, mutta helvetti että rääkäisen, jos näen että joku salakuvaa muita faneja. Toki tätäkin vähän vaikea seurata, koska et tiedä kuvaako joku kavereitaan ja toki usein muutenkin ihmiset ottaa kuvaa yleisöstä ilman mitään taka-ajatuksia.

Vierailija
110137/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisin ilme tuolla taustalla! Söpö Härde! 💛

https://twitter.com/krisdpmn/status/1706670563798716804

Vierailija
110138/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on sitten keikoilla kaikki kuvaus kielletty, eikä saada enää livejä eikä kuolaushidasteita. Onko sit hyvä?

Vierailija
110139/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kyllä vähän kohtuutonta, että Kärtsää härkitään nyt sit vielä tämän(kin) kohun tiimoilta. Pari hassua lomapäivää miehellä muutenkin. Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata setviä nämä ihan keskenään, vaikka sitten poliisin avulla. Ei se artisti jota fanitatte ole mikään erotuomari, joka on velvollinen ratkomaan näitä tai ottamaan kantaa puoleen tai toiseen.

Samaa mieltä. On ihanasti jakanut some-sisältöä lomansa aikana, kun ilmeisesti tykkää siitä. Toivottavasti osaa nyt ens pe keikkaan asti pysyä pois somesta ja rentoutua.

Vierailija
110140/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa sitä ei toivoisi että poliisi asian ratkaisisi, epäilemättä.....

Ketju on lukittu.