Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen tila part 2.
Jatkolennolla Sloveniaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, TÖ ilmoitti, että kuvia ei itse ole ottanut ja jatkoi, että siinä kaikki, mitä aikoo asiasta sanoa. Musta tää koko ryhmä on vaan niin kauheeta.
Milloin tälläinen ryhmä on perustettu? Ja miten se nyt vasta tuli tietoon, jos on ollut kauemmin olemassa?
Toivottavasti eivät aiheuta enempää draamaa...
Sieltä on vissiin ainakin 3 ihmistä eilen alkanut vuotaa tietoja ulos. Olisikohan yksityisesti sovittu, että näin tapahtuu.
Itse en halua/uskaltaisi puhua koko tapauksesta tai siihen liittyvistä ihmisistä edes nimikirjaimilla, joku vaikea ihminen juuri voi pitää jonakin kunnianloukkauksena tai muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sama onko hän kuvannut vai kuka. Jo pelkkä ryhmässä olo vie ihmisen pisteet miinuksen puolelle.
Sovitaan että ihminen on miinuksen puolella. Ok? Ja eiköhän jatketa eteenpäin.
Heti kun lopetat hänen puolustelun ja sädekehän kiillotuksen, ok?
Vaikka tuo fanien kuvaaminen ei kuuluisikaan suoranaisesti ketjun aiheeseen, minä mielellään haluaisiin tietää missä keikoilla on näin käynyt. Ihan siksi, että en halua löytää kuvaa itsestäni sellaisissa olosuhteissa, josta itse en olisi tietoinen tai käsiteltävän sitä siten, mikä ei liittyisi vaikka itse keikkaan. Itse en lähde instoja, twittereitä jne. penkomaan, mutta mikään ei estä, että joku tuttu sen bongaisi jossain yhteydessä jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, TÖ ilmoitti, että kuvia ei itse ole ottanut ja jatkoi, että siinä kaikki, mitä aikoo asiasta sanoa. Musta tää koko ryhmä on vaan niin kauheeta.
Milloin tälläinen ryhmä on perustettu? Ja miten se nyt vasta tuli tietoon, jos on ollut kauemmin olemassa?
Sieltä on vissiin ainakin 3 ihmistä eilen alkanut vuotaa tietoja ulos. Olisikohan yksityisesti sovittu, että näin tapahtuu.
Tämä on ainoa syy, miksi voisin hyväksyä tällaisen ryhmään kuulumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kohta ikkunastasi tumkeutuu avaruusteleskooppi tutkailemaan sun persettä. Lährstyy jo
Vierailija kirjoitti:
Joker outin uusin instastoori!!! 😊
Luulen että olemme osasyyllisiä tuohon trendaamiseen Tumblrin osalta Ja K heti seuraavana! 🔥🔥
JO, tai siis ehkä Boitsu kirjoittanut:
"Are we #3 trending musical act on tumblr??"
Käärijä heti sijalla 4.
Yes babies you are, thanks to Nordic tour, josta verkkokalvomme eivät toivu ehkä koskaan!!!
Ihana Bulbasaur pipopää ja Boitsu ja Jokerit!
https://www.tumblr.com/korvessa/729534469129781248/jere-is-joker-outs-n…
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo fanien kuvaaminen ei kuuluisikaan suoranaisesti ketjun aiheeseen, minä mielellään haluaisiin tietää missä keikoilla on näin käynyt. Ihan siksi, että en halua löytää kuvaa itsestäni sellaisissa olosuhteissa, josta itse en olisi tietoinen tai käsiteltävän sitä siten, mikä ei liittyisi vaikka itse keikkaan. Itse en lähde instoja, twittereitä jne. penkomaan, mutta mikään ei estä, että joku tuttu sen bongaisi jossain yhteydessä jostain.
Keneltä haluat salata, että olet käynyt Käärijän keikalla. Työnantajalta? 😂
Vierailija kirjoitti:
Sama!! Siis totta helkkarissa haluaisin kaivaa esiin, onko minusta joku levittänyt kunnianloukkausmateriaalia!
Nimeltä mainitsematon!! valokuvaaja julistaa myös nyt julkisessa discordissa, että salakuvia ei ole ottanut. Ryhmästä tai esim yhden toisen valokuvaajan haukkumisesta ei sano sanaakaan, ja minusta se kertoo aika paljon, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.
Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.
Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.
Mä olen melkein 70 ja oli iso kynnys lähteä jokereitten keikoille. Luulin, että ennakkoluulot on vain mun omassa päässä. Missä nuo kuvat ovat olleet. Tällaistako on odotettavissa omalle kohdalle.
Toivottavasti ei! Nämä on ilmeisesti Käärijän keikoilta ja hänen fanit discordissa - ei Joker Out
Valitettavasti K ja JO jakaa osittain fanikunnan. Eturiviläiset K:n keikoilla on aika todennäköisesti eturiviläisiä myös JO:n keikoilla. Ei kaikki, tietysti, mutta osa.
Tulee kyllä surullinen fiilis onnistuneen NT ja JO keikan jälkeen, kun mulla on vasta tulossa eka K:n keikka, ja nyt sitten pitää katsella ympärilleen ja varoa joitain elitistejä, joiden mielestä en ansaitse edes vilkaista lavalle päin, kun en ole tarpeeks hyvännäköinen.Pyh ja positiivisella mielellä sitten keikalle. Sama juttu se on edessä itselläni ja aivan törkeästi aion tuijottaa joka sekunnin K vaikka itsekkään en ole mikään kaunotar.
Kävin huvikseni googlaamassa tuon kuvaajan pärstän, niin oikein hyvin voit mennä. Ihan tavan tallaaja näytti olevan eikä todellakaan ole enää ihan nuori. Joten annetaan kaikkien kukkien kukkia ja otetaan ilo irti keikoista jatkossakin.Kenelläkään ei ole varaa mennä arvostelemaan toisia faneja millään perusteella.
Edelleen, kukaan ei kai ole sanonut, että TÖ on salakuvannut ihmisiä.
Jodelissa koko mayhem on jo ohi. Ihan muita aloituksia jo. Eikai vauvis jää viimeiseksi pakoputkeksi jauhamaan tyhjäkäynnillä.
Next .
Mun mielestä tää oikeesti on niin törkeä asia, että sitä ei voi ohittaa ihan vaan next. Jos tämän takia jää keikoilta pois ihmisiä, niin kai se nyt vähän artistiakin riipaisee. Joten jokin kannanotto tähän täytyy tulla, vaikka syy ei todellakaan ole Käärijän. V* ttaa K:n puolesta. Fanejaan ei voi ikävä kyllä valita, mutta ainakin voi selkeästi sanoutua irti heidän toiminnastaan.
Vierailija kirjoitti:
TÖ on varmaan täällä.
Aivan varmasti on.
En usko, mutta suosittelen lopettamaan, toiminta joillain ei tietenkään hyväksyttävää
Vierailija kirjoitti:
TÖ on varmaan täällä.
Luultavasti. Täällähän on ainakin pari ammattikuvaajaa, jotka on ennenkin kommentoinut.
Tiia, eikös sun pitänyt ottaa Käärijästä vähän paussia? Ei ehkä kannata täälläkään roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama!! Siis totta helkkarissa haluaisin kaivaa esiin, onko minusta joku levittänyt kunnianloukkausmateriaalia!
No pienrstä loukkaantuu kunnia, jos jossain on kuva, missä näkyy siipale laardipehvaa.
Ne todelliset kunnianloukkaukset on vähän eri kaliiperia.
Just kun on saanut olla ylpeä suomalaisista faneista ja hekuttanut sitä tuolla ympäriinsä. Nyt muutama mätämuna on kääntänyt asian päinvastaiseksi. Toivottavasti kukaan ei peru keikalle menoaan tämän takia. Mä meinaan mennä tasan samalla tavalla kuin ennenkin. Meinaan fiilistellä, tanssia, huutaa ja laulaa niin kuin ennenkin🌞. Ei anneta kiusaajille minkäänlaista valtaa siihen, että keikoilla ei olisi kivaa saati turvallista. Jokainen on tärkeä fani ja K oma sanoma on se, että ole sellainen kuin olet😘.