Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110081/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hot damn, miten en ole nähnyt tätä aiemmin? 🥵 Enkä edes aloita tuosta mistälie, mikä K:lla on kaulassaan... että morjens horny jail, vieläkö ois tilaa yhdelle?

https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/720319538054529024?source=share

Ei ole tilaa. Ota jonotusnumero ja asetu jonoon odottamaan.

Lauantaille olisi seuraavan kerran vapaana sellejä. Reippaasti vaan odottelemaan.

Pääseekö jonon ohi, jos on ketjussa pakottanut Kris/Härtsää? Se tuntuu olevan aika iso sellin paikka monelle.

Mä menin sinne aamulla vapaaehtoisesti, kun mietin Boitsun kämmeniä puristelemassa somaa persikkaa. Luulen, että sain kuitenkin vain minimituomion :D

Sä olet nyt kyllä epähuomiossa kävellyt jonnekin siivouskomeroon (jos vieressäsi seisoo joku Häärijän näköinen tyyppi Hojan-peruukki päässä niin se on sitten luuttu). Me ollaan täällä jonossa vieläkin Olympian keikasta, ei ole kukaan päässyt sisään vielä aamuisista. Heidän vuoro torstain tienoilla.

Juu tuossa se seisoo joku lintupaita päällä.

Tulipa nyt vaan kiltisti hakemaan jononumero tänne ihan oikeeseen horny jailiin sitten. Luuttu-Hojan voi varmaan kertoa mistä löytyy ovi että pääset sieltä komerosta ulos.

Tulossa!

Vierailija
110082/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kirjoitti:

Varasiko muuten kukaan ikinä Hojania? :)

Hitsi ei muuten ehkä varannut! Sulleko siis kelpaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110083/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä rikkinäinen puhelinefekti käynnissä täällä.

Millä perusteella? Koska juuri Jodelissa joku ilmoitti nähneensä jostakusta jonottajasta levinneitä kuvia ja täällä on tullut jo kaksi tapausta ilmi tänään. Että korjaa ihmeessä.

Vierailija
110084/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia julkaisi just Instastooryn liittyen vättåmiin, että on salakuvannut. Suositan katsomaan ja sitten vois siirtyä ketjun ydinaiheisiin.

Vierailija
110085/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiia julkaisi just Instastooryn liittyen vättåmiin, että on salakuvannut. Suositan katsomaan ja sitten vois siirtyä ketjun ydinaiheisiin.

Siis eihän täällä ole sanottu, että hän on salakuvannut. Paitsi jotkut väärinymmärtäneet.

Vierailija
110086/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 kirjoitti:

Minulla on jo Mark eli Hoitsu yhä vapaana. :)

Vierailija
110087/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen profiiliinsa en mene enää koskaan. En tarkoita nyt salakuvausta tms, mutta ylsityisten viestien jakamista en hyväksy.

Vierailija
110088/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähden salille mutta tuun myöhemmin kirjoittajaan sen ficcini mikä eilen sensuroitiin! Pysykää housuissanne!

Vierailija
110089/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu päästäiskö taas itse ketjun asiaan.

Vierailija
110090/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta pääsin nyt vatsa palstailemaan ja en jaksa lukea monia kymmeniä sivuja, niin voisiko joku tiivistää mitä on tapahtunut. Kiitos :D Sen verran selailin, että jostain eliittiryhmästä ja twitterfaneista (?) ollut  puhetta

Puhetta oli jo eilen, mutta tänään tuli joku varmistamaan ketjuun (sivulla 5495), että hänen kaverinsa oli K:n keikalla joutunut salakuvauksen uhriksi ja kaverin ulkonäköä oli sitten ilkuttu suljetussa "eliittifanien" Discord-ryhmässä. Ryhmään kuuluu n. 40 ihmistä, mukaan lukien K:ta paljon kuvannut Tiia Ö (ei todisteita, että hän olisi osallistunut tämäntyyppisen kuvaukseen). Ryhmästä joku oli sitten vuotanut enemmänkin juttuja. Eli pieni joukko faneja kuvittelee olevansa jotenkin parempia ja läheisemmässä suhteessa Jereen, ja salakuvaavat muita ja haukkuvat muiden keikoilla kävijöiden ulkonäköä. Jodelin kautta joku on jo yksityisvierillä ilmoittanut Jerelle tästä toiminnasta. Mayhem käynnissä.

Kiitos. Tämä on kyllä ihan hirveetä... K varmasti haluaa että kaikilla on hyvä olla keikoilla riippumatta ulkonäöstä tms. 

Vierailija
110091/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole sanonut, että TÖ on salakuvannut ja itse olen ainakin tätä yrittänyt korostaa.

Vierailija
110092/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän täällä ole sanottu, että hän on salakuvannut. Paitsi jotkut väärinymmärtäneet.

On annettu ymmärtää tyyliin "on kuvattu ammattilaiskameroilla ja kyllä ihan tod ällöpaskakusipääinhotus, jos se on hän"

Vierailija
110093/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole sanonut, että TÖ on salakuvannut ja itse olen ainakin tätä yrittänyt korostaa.

Niin siis tämä väittämähän on voinut esiintyä jossain muualla kuin täällä, mutta jostain syystä alkoi nyt hirveä puolustelu ja selittely täällä......öööhh

Vierailija
110094/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joker outin uusin instastoori!!! 😊

Luulen että olemme osasyyllisiä tuohon trendaamiseen Tumblrin osalta Ja K heti seuraavana! 🔥🔥

Vierailija
110095/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kirjoitti:

Minulla on jo Mark eli Hoitsu yhä vapaana. :)

Meitä polysuhteeseen tähtääviä on täällä kyllä jo aika monta. Nämä kaikista edistyksellisemmät on jopa kysellyt alkuperäiseltä naimapartnerilta suostumuksen. Itse en kysellyt vaan varasin kylmänviileästi sen toisenkin.

Vierailija
110096/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasesta voi rapsahtaa kunnianloukkausväite, että soi.

Vierailija
110097/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että sai JUURI tietää asiasta vai? Jos on ollut saman ryhmän jäsen ja vielä eilen tai toissapäivänä siellä itsekin kirjotellut? Eipä lisää luottamusta nyt, sori vaan. Sen siis uskon, että ei itse varmaan ole kuvannut, mutta onhan sen täytynyt salakuvaamisesta ja muiden haukkumisesta olla ryhmän jäsenenä tietoinen.

Vierailija
110098/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, TÖ ilmoitti, että kuvia ei itse ole ottanut ja jatkoi, että siinä kaikki, mitä aikoo asiasta sanoa. Musta tää koko ryhmä on vaan niin kauheeta.

Vierailija
110099/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sama onko hän kuvannut vai kuka. Jo pelkkä ryhmässä olo vie ihmisen pisteet miinuksen puolelle.

Sovitaan että ihminen on miinuksen puolella. Ok? Ja eiköhän jatketa eteenpäin.

Vierailija
110100/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollasesta voi rapsahtaa kunnianloukkausväite, että soi.

Täällä ei ole sanottu faktaksi, että TÖ olisi se, joka on ottanut salakuvia. Jotkut vaan olettivat näin. Eliittiryhmässä hän silti on, ja se tässä vähän korpeaa.

En enää yhtään epäile ns erityisyyttäsi

Ketju on lukittu.