Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot damn, miten en ole nähnyt tätä aiemmin? 🥵 Enkä edes aloita tuosta mistälie, mikä K:lla on kaulassaan... että morjens horny jail, vieläkö ois tilaa yhdelle?
https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/720319538054529024?source=share
Ei ole tilaa. Ota jonotusnumero ja asetu jonoon odottamaan.
Lauantaille olisi seuraavan kerran vapaana sellejä. Reippaasti vaan odottelemaan.
Pääseekö jonon ohi, jos on ketjussa pakottanut Kris/Härtsää? Se tuntuu olevan aika iso sellin paikka monelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin! Kamerat tanassa sitten Pakkahuoneelle sillä tämä suohirviö on tulossa katsomaan ekaa Kärtsän keikkaa! Pääsette oikein luvan kanssa läyhäämään naamastani ja leveästä perseestäni, jos elämässä ei ole muuta tekemistä. Meanwhile mä nautin keikasta ja viis veisaan vitut jos siellä joku katsoo että mitä tuo täällä tekee.
Kiitos kun sanoit tämän, t toinen suohirviö. Itse kyllä ymmärrän jos moni ei tuon kuvausjutun kuultuaan enää Käärijän tai JO:n (Suomen) keikoille uskalla. Mulla ainakin on hirveä olo siitä että ehkä omakin kuva on jossain naurettavana nyt. Kun oon vain halunnut pitää hauskaa keikalla.
Toivoisin että tästä tulisi vielä kunnianloukkaussyytteitä ja saataisiin näitä vastuuseen.
Toivon myös todella että j ja jo ovat tällaista vastaan yhtä paljon kuin me.
I'm going to see K at his European tour but I was also planning on seeing him in Finland afterwards. I'm still not sure if I'll go alone or with someone else. I have no problem with that, I've been to many concerts on my own already. I also have no problem with travelling alone, I've been to Finland a couple of times too. Now with all of this I'm starting to feel a bit paranoid if I end up going on my own and it's something that I've never experienced before, and it's certainly not good. In general I've seen nothing but good comments and kindness from Finns about people travelling there to see K and the atmosphere is quite nice on Twitter, at least among the people I'm following. It's really sad how a "small" group of people can ruin the fun for everyone and potentially even affect the artist's reputation, although he has no fault whatsoever. It'd be nice if he addressed this issue publically if it keeps going on in the upcoming gigs.
I agree with the person who said that because of K trying to be close and approachable to fans, some of them take advantage of that and those who go to every gig and interact with him more often have become so entitled that they now think they're better than the rest as if this were some sort of competition. Such a weird behaviour that I've personally never seen in any other fandom
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kohta Kärtsän ig kun poistuu.
Kävi sama mielessä, toivottavasti ei! Tarvitsen säännölliset Jeretoniinit.
No ei tosiaankaan poistu,. Se ei ole hänen henkilökohtainen tilinsä (vertaa B) vaan K tili. Ei JOkaan tili poistunut.
Se on kyllä Jeren nimenomaan henkilökohtainen tili, ei mikään yleinen Käärijä-info tili.
Jokuhan kirjoitti että UMK aikoina sieltä poistui paljon henkilökohtaista materiaalia. Ei siellä muistaakseni ole nytkään mitään yksityiselämään liittyvää tai Jerenä oloa. Siten eri asia kuin B poistuminen instasta,
Lähinnä meinasin, että voi käydä liiaksi some jossain vaiheessa, jos yksityisviestit täyttyy ja K on aiemmin tuonut jo ilmi harmitusta, kun kaikille ei ehdi vastaamaan. Siellä viesteissä saattaa olla aika iso mayhem juuri nyt.
Eikö niitä pelkkiä yksityisviestejä voi kieltää? Siis lopettaa vastaanottamasta ja kaikilta.
Hänellä on just nyt tämä päällä. Hiljainen tila siis tarkoittaa, että viestejä voi laittaa, mutta ilmoituksia ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.
Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.
Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.
Mä olen melkein 70 ja oli iso kynnys lähteä jokereitten keikoille. Luulin, että ennakkoluulot on vain mun omassa päässä. Missä nuo kuvat ovat olleet. Tällaistako on odotettavissa omalle kohdalle.
Toivottavasti ei! Nämä on ilmeisesti Käärijän keikoilta ja hänen fanit discordissa - ei Joker Out
Valitettavasti K ja JO jakaa osittain fanikunnan. Eturiviläiset K:n keikoilla on aika todennäköisesti eturiviläisiä myös JO:n keikoilla. Ei kaikki, tietysti, mutta osa.
Tulee kyllä surullinen fiilis onnistuneen NT ja JO keikan jälkeen, kun mulla on vasta tulossa eka K:n keikka, ja nyt sitten pitää katsella ympärilleen ja varoa joitain elitistejä, joiden mielestä en ansaitse edes vilkaista lavalle päin, kun en ole tarpeeks hyvännäköinen.Pyh ja positiivisella mielellä sitten keikalle. Sama juttu se on edessä itselläni ja aivan törkeästi aion tuijottaa joka sekunnin K vaikka itsekkään en ole mikään kaunotar.
Kävin huvikseni googlaamassa tuon kuvaajan pärstän, niin oikein hyvin voit mennä. Ihan tavan tallaaja näytti olevan eikä todellakaan ole enää ihan nuori. Joten annetaan kaikkien kukkien kukkia ja otetaan ilo irti keikoista jatkossakin.Kenelläkään ei ole varaa mennä arvostelemaan toisia faneja millään perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tosiaankaan poistu,. Se ei ole hänen henkilökohtainen tilinsä (vertaa B) vaan K tili. Ei JOkaan tili poistunut.
Se on kyllä Jeren nimenomaan henkilökohtainen tili, ei mikään yleinen Käärijä-info tili.
Jokuhan kirjoitti että UMK aikoina sieltä poistui paljon henkilökohtaista materiaalia. Ei siellä muistaakseni ole nytkään mitään yksityiselämään liittyvää tai Jerenä oloa. Siten eri asia kuin B poistuminen instasta,
Lähinnä meinasin, että voi käydä liiaksi some jossain vaiheessa, jos yksityisviestit täyttyy ja K on aiemmin tuonut jo ilmi harmitusta, kun kaikille ei ehdi vastaamaan. Siellä viesteissä saattaa olla aika iso mayhem juuri nyt.
Eikö niitä pelkkiä yksityisviestejä voi kieltää? Siis lopettaa vastaanottamasta ja kaikilta.
Hänellä on just nyt tämä päällä. Hiljainen tila siis tarkoittaa, että viestejä voi laittaa, mutta ilmoituksia ei tule.
Mistä tietää että sellainen on päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot damn, miten en ole nähnyt tätä aiemmin? 🥵 Enkä edes aloita tuosta mistälie, mikä K:lla on kaulassaan... että morjens horny jail, vieläkö ois tilaa yhdelle?
Lauantaille olisi seuraavan kerran vapaana sellejä. Reippaasti vaan odottelemaan.
Pääseekö jonon ohi, jos on ketjussa pakottanut Kris/Härtsää? Se tuntuu olevan aika iso sellin paikka monelle.
Ei pääse. Me ei tykätä täällä etuilijoista eikä järkätä mitään nollariviä. Kannelta 2, laivan kappelista, voi hakea tarvittaessa lainaan rukousnauhan ja toistaa sitten 200 kertaan Ave Kärden masun ja Bojanin jumalaisten nännien ja majesteettisen nöpötyksen pyhän kolminaisuuden veisun. Tuskin auttaa.
Huom. rukousnauhat on palautettava kappeliin puhtaina ja välittömästi oman tarpeen laannuttua. Niille on käyttöä muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.
Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.
Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.
Mä olen melkein 70 ja oli iso kynnys lähteä jokereitten keikoille. Luulin, että ennakkoluulot on vain mun omassa päässä. Missä nuo kuvat ovat olleet. Tällaistako on odotettavissa omalle kohdalle.
Toivottavasti ei! Nämä on ilmeisesti Käärijän keikoilta ja hänen fanit discordissa - ei Joker Out
Valitettavasti K ja JO jakaa osittain fanikunnan. Eturiviläiset K:n keikoilla on aika todennäköisesti eturiviläisiä myös JO:n keikoilla. Ei kaikki, tietysti, mutta osa.
Tulee kyllä surullinen fiilis onnistuneen NT ja JO keikan jälkeen, kun mulla on vasta tulossa eka K:n keikka, ja nyt sitten pitää katsella ympärilleen ja varoa joitain elitistejä, joiden mielestä en ansaitse edes vilkaista lavalle päin, kun en ole tarpeeks hyvännäköinen.Pyh ja positiivisella mielellä sitten keikalle. Sama juttu se on edessä itselläni ja aivan törkeästi aion tuijottaa joka sekunnin K vaikka itsekkään en ole mikään kaunotar.
Kävin huvikseni googlaamassa tuon kuvaajan pärstän, niin oikein hyvin voit mennä. Ihan tavan tallaaja näytti olevan eikä todellakaan ole enää ihan nuori. Joten annetaan kaikkien kukkien kukkia ja otetaan ilo irti keikoista jatkossakin.Kenelläkään ei ole varaa mennä arvostelemaan toisia faneja millään perusteella.
Edelleen, kukaan ei kai ole sanonut, että TÖ on salakuvannut ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä menin sinne aamulla vapaaehtoisesti, kun mietin Boitsun kämmeniä puristelemassa somaa persikkaa. Luulen, että sain kuitenkin vain minimituomion :D
En pistäisi vastaan, jos instassa tölväsee näitä kus ipäitä. Ei siinä asianomaisia mitenkään framille pistetä, sen enempää kuin täälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että sellainen on päällä?
Käsittääkseni yksityisviestin lähettäessä tulee ilmoitus, että on silent modessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, kukaan ei kai ole sanonut, että TÖ on salakuvannut ihmisiä.
Jodelissa koko mayhem on jo ohi. Ihan muita aloituksia jo. Eikai vauvis jää viimeiseksi pakoputkeksi jauhamaan tyhjäkäynnillä.
Next .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä menin sinne aamulla vapaaehtoisesti, kun mietin Boitsun kämmeniä puristelemassa somaa persikkaa. Luulen, että sain kuitenkin vain minimituomion :D
Sä olet nyt kyllä epähuomiossa kävellyt jonnekin siivouskomeroon (jos vieressäsi seisoo joku Häärijän näköinen tyyppi Hojan-peruukki päässä niin se on sitten luuttu). Me ollaan täällä jonossa vieläkin Olympian keikasta, ei ole kukaan päässyt sisään vielä aamuisista. Heidän vuoro torstain tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta pääsin nyt vatsa palstailemaan ja en jaksa lukea monia kymmeniä sivuja, niin voisiko joku tiivistää mitä on tapahtunut. Kiitos :D Sen verran selailin, että jostain eliittiryhmästä ja twitterfaneista (?) ollut puhetta
Puhetta oli jo eilen, mutta tänään tuli joku varmistamaan ketjuun (sivulla 5495), että hänen kaverinsa oli K:n keikalla joutunut salakuvauksen uhriksi ja kaverin ulkonäköä oli sitten ilkuttu suljetussa "eliittifanien" Discord-ryhmässä. Ryhmään kuuluu n. 40 ihmistä, mukaan lukien K:ta paljon kuvannut Tiia Ö (ei todisteita, että hän olisi osallistunut tämäntyyppisen kuvaukseen). Ryhmästä joku oli sitten vuotanut enemmänkin juttuja. Eli pieni joukko faneja kuvittelee olevansa jotenkin parempia ja läheisemmässä suhteessa Jereen, ja salakuvaavat muita ja haukkuvat muiden keikoilla kävijöiden ulkonäköä. Jodelin kautta joku on jo yksityisvierillä ilmoittanut Jerelle tästä toiminnasta. Mayhem käynnissä.
Nyt on kyllä rikkinäinen puhelinefekti käynnissä täällä.
Vierailija kirjoitti:
En pistäisi vastaan, jos instassa tölväsee näitä kus ipäitä. Ei siinä asianomaisia mitenkään framille pistetä, sen enempää kuin täälläkään.
Tarkoitan siis jälkimmäisellä niitä kenelle naurettu. Kommentointi vaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä rikkinäinen puhelinefekti käynnissä täällä.
No korjaappa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet nyt kyllä epähuomiossa kävellyt jonnekin siivouskomeroon (jos vieressäsi seisoo joku Häärijän näköinen tyyppi Hojan-peruukki päässä niin se on sitten luuttu). Me ollaan täällä jonossa vieläkin Olympian keikasta, ei ole kukaan päässyt sisään vielä aamuisista. Heidän vuoro torstain tienoilla.
Juu tuossa se seisoo joku lintupaita päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tuossa se seisoo joku lintupaita päällä.
Tulipa nyt vaan kiltisti hakemaan jononumero tänne ihan oikeeseen horny jailiin sitten. Luuttu-Hojan voi varmaan kertoa mistä löytyy ovi että pääset sieltä komerosta ulos.
Varasiko muuten kukaan ikinä Hojania? :)