Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Joku yleinen välispiikki keikalla olisi ihan riittävä tai jokin muu sellainen yleinen keikkarauhasta ja kaikkien samanarvoisuudesta oleva lausunto. Ei kaverini halua asiaa miksikään julkiseksi. Nyt jo sitä mieltä, että noloa. Mutta haluaisin antaa hänelle kuvan että vaikka kusipäitä on se on häviävän pieni osa keikoilla käyvistä. Tule sellaisena kuin olet pätee. Nyt kävi vaan paskamainen mäihä kun yhden ihmisen hampaisiin jäi eikä muut ehkä uskaltaneet puuttua.
Toivon jokaiselta, että puututte. Se on meistä jokaisesta kiinni paljon enemmän kuin yhdestä artistista kun me ollaan siellä keikalla yleisön joukossa ja jonoissa paikalla näkemässä. Avataan suu ja puolustetaan toisiamme. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin! Kamerat tanassa sitten Pakkahuoneelle sillä tämä suohirviö on tulossa katsomaan ekaa Kärtsän keikkaa! Pääsette oikein luvan kanssa läyhäämään naamastani ja leveästä perseestäni, jos elämässä ei ole muuta tekemistä. Meanwhile mä nautin keikasta ja viis veisaan vitut jos siellä joku katsoo että mitä tuo täällä tekee.
Kiitos kun sanoit tämän, t toinen suohirviö. Itse kyllä ymmärrän jos moni ei tuon kuvausjutun kuultuaan enää Käärijän tai JO:n (Suomen) keikoille uskalla. Mulla ainakin on hirveä olo siitä että ehkä omakin kuva on jossain naurettavana nyt. Kun oon vain halunnut pitää hauskaa keikalla.
Toivoisin että tästä tulisi vielä kunnianloukkaussyytteitä ja saataisiin näitä vastuuseen.
Toivon myös todella että j ja jo ovat tällaista vastaan yhtä paljon kuin me.Menisin kyllä takuuseen siitä, että TÖ ei todellakaan ole tyyppi, joka kuvaisi ihmisiä pilkattavaksi ryhmissä. Hän on siinä ryhmässä joo, mutta tällaisen toiminnan harrastaja hän ei takuulla ole. Sympaattinen ja herkkä tyyppi, mitä itse olen hänen kanssaan tekemisissä ollut.
Ei sun enää tarvii tulla sitä kehumaan. Ymmärrettiin jo. Hänestä on monenlaisia kokemuksia, sulla omasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kohta Kärtsän ig kun poistuu.
Kävi sama mielessä, toivottavasti ei! Tarvitsen säännölliset Jeretoniinit.
No ei tosiaankaan poistu,. Se ei ole hänen henkilökohtainen tilinsä (vertaa B) vaan K tili. Ei JOkaan tili poistunut.
Ehkä nyt jo hieman OT, mutta kun täällä aiemmin spekuloitiin miksi Jan vaikuttaa usein olevan omissa maailmoissaan tai ei ole kaikissa B:n hullutuksissa mukana, niin ehkä tässä HS:n jutussa on selitys: https://www.hs.fi/tiede/art-2000009837221.html
*FIKSUT ovat viileitä. Kognitiivisesti kyvykkäiden ihmisten tunnereaktiot ovat miedompia, kehittyvät hitaammin ja muuttuvat asteittaisemmin kuin niiden ihmisten, joiden tiedonkäsittelyn taidot ovat heikompia.*
Tutkimus tehty USA:ssa 600 opiskelijalla.
Pätee ehkä myös aina niin viileään Krisiin. Enkä nyt tarkoita että B ei olisi myös fiksu. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tosiaankaan poistu,. Se ei ole hänen henkilökohtainen tilinsä (vertaa B) vaan K tili. Ei JOkaan tili poistunut.
Itse hän sitä nykyään ylläpitää ja jakaa paljon henkilökohtaista matskua. En ihmettelisi, vaikka poistuisi.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä Jeren nimenomaan henkilökohtainen tili, ei mikään yleinen Käärijä-info tili.
Olisiko hyvä idea, jos täällä olijat laittaisivat Kärtsän uusimpiin instakuviin paljon tukisydämiä? Ei sanoja vaan pelkästään rivi sydämiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot damn, miten en ole nähnyt tätä aiemmin? 🥵 Enkä edes aloita tuosta mistälie, mikä K:lla on kaulassaan... että morjens horny jail, vieläkö ois tilaa yhdelle?
https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/720319538054529024?source=share
Ei ole tilaa. Ota jonotusnumero ja asetu jonoon odottamaan.
Lauantaille olisi seuraavan kerran vapaana sellejä. Reippaasti vaan odottelemaan.
Jahas. No, täytyy sitten taas nostella omaa miestä seinälle. En usko että valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä Jeren nimenomaan henkilökohtainen tili, ei mikään yleinen Käärijä-info tili.
Jokuhan kirjoitti että UMK aikoina sieltä poistui paljon henkilökohtaista materiaalia. Ei siellä muistaakseni ole nytkään mitään yksityiselämään liittyvää tai Jerenä oloa. Siten eri asia kuin B poistuminen instasta,
Ei se K tässä tilanteessa kärsi, vaan fanit, jotka on joutuneet muiden hyökkäyksen kohteeksi.
Anteeksi mutta pääsin nyt vatsa palstailemaan ja en jaksa lukea monia kymmeniä sivuja, niin voisiko joku tiivistää mitä on tapahtunut. Kiitos :D Sen verran selailin, että jostain eliittiryhmästä ja twitterfaneista (?) ollut puhetta
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt jo hieman OT, mutta kun täällä aiemmin spekuloitiin miksi Jan vaikuttaa usein olevan omissa maailmoissaan tai ei ole kaikissa B:n hullutuksissa mukana, niin ehkä tässä HS:n jutussa on selitys: https://www.hs.fi/tiede/art-2000009837221.html
*FIKSUT ovat viileitä. Kognitiivisesti kyvykkäiden ihmisten tunnereaktiot ovat miedompia, kehittyvät hitaammin ja muuttuvat asteittaisemmin kuin niiden ihmisten, joiden tiedonkäsittelyn taidot ovat heikompia.*
Pätee ehkä myös aina niin viileään Krisiin. Enkä nyt tarkoita että B ei olisi myös fiksu. ;D
Oliko Jan bändin matemaatikko? Ihan mutulla (ja stereotypioita noudattaen) matemaatikot ei välttämättä ole niitä kaikkein räväköimpiä ja ulospäin suuntautunempia ihmisiä noin yleisesti ottaen xD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta työnteko yhtään. Mä roikun vähän väliä täällä ja katselen kaikkea shippi matskua. Ja pari kertaa oon kuunnellut Jokereiden biisejä, kerran (vain kerran tänään!) "It's crazy, it's party" ja kerran "Siitä viis", vähän vahingossa. Mihin v tt uun mä sitten meen töihin, kun saan ken kää täältä? Oon kuitenkin yli 40v. Enkä muutenkaan mikään työn sankari, vaan enemmän tämmönen taivaan rannan maalari.
Tää mun viestikään ei meinaa mennä läpi. Onko meidän firman johto nyt suodattimienkin puikoissa? Koitetaan nyt vielä josko menee läpi ... En tiedä missä vika, koittanut pätkii sanoja jne.
Joku käynyt kirjoittamassa mun ajatukset tänne!! o_O Erityisesti tää osui ja upposi Mihin v tt uun mä sitten meen töihin, kun saan ken kää täältä? Oon kuitenkin yli 40v. Enkä muutenkaan mikään työn sankari, vaan enemmän tämmönen taivaan rannan maalari.
Lähde meidän kanssa Kärtsärin persausta puristelemaan. Eiku. Personal assistantiksi hakemaan.
T. Se kääntäjä joka tätä ehdotti tolle, jolle vastasit. Ja joka on saanut tänään hädin tuskin puoli sivua tekstiä kasaan. No, vielähän on päivää jäljellä ja palstakin menee onneksi yöllä kiinni, niin tarvittaessa kirin sitten silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin! Kamerat tanassa sitten Pakkahuoneelle sillä tämä suohirviö on tulossa katsomaan ekaa Kärtsän keikkaa! Pääsette oikein luvan kanssa läyhäämään naamastani ja leveästä perseestäni, jos elämässä ei ole muuta tekemistä. Meanwhile mä nautin keikasta ja viis veisaan vitut jos siellä joku katsoo että mitä tuo täällä tekee.
Kiitos kun sanoit tämän, t toinen suohirviö. Itse kyllä ymmärrän jos moni ei tuon kuvausjutun kuultuaan enää Käärijän tai JO:n (Suomen) keikoille uskalla. Mulla ainakin on hirveä olo siitä että ehkä omakin kuva on jossain naurettavana nyt. Kun oon vain halunnut pitää hauskaa keikalla.
Toivoisin että tästä tulisi vielä kunnianloukkaussyytteitä ja saataisiin näitä vastuuseen.
Toivon myös todella että j ja jo ovat tällaista vastaan yhtä paljon kuin me.Menisin kyllä takuuseen siitä, että TÖ ei todellakaan ole tyyppi, joka kuvaisi ihmisiä pilkattavaksi ryhmissä. Hän on siinä ryhmässä joo, mutta tällaisen toiminnan harrastaja hän ei takuulla ole. Sympaattinen ja herkkä tyyppi, mitä itse olen hänen kanssaan tekemisissä ollut.
Ei sun enää tarvii tulla sitä kehumaan. Ymmärrettiin jo. Hänestä on monenlaisia kokemuksia, sulla omasi.
Eikä sitä tarvitse täällä haukkuakkaan.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan kirjoitti että UMK aikoina sieltä poistui paljon henkilökohtaista materiaalia. Ei siellä muistaakseni ole nytkään mitään yksityiselämään liittyvää tai Jerenä oloa. Siten eri asia kuin B poistuminen instasta,
Lähinnä meinasin, että voi käydä liiaksi some jossain vaiheessa, jos yksityisviestit täyttyy ja K on aiemmin tuonut jo ilmi harmitusta, kun kaikille ei ehdi vastaamaan. Siellä viesteissä saattaa olla aika iso mayhem juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Jan bändin matemaatikko? Ihan mutulla (ja stereotypioita noudattaen) matemaatikot ei välttämättä ole niitä kaikkein räväköimpiä ja ulospäin suuntautunempia ihmisiä noin yleisesti ottaen xD.
Joo, matemaatikko on. Itse asiassa Jan taisi tehdä maisterintyötään (tai kandiaan?) siinä Euroviisujen aikoihin ja varmaan kevään keikoilla, ainakin siitä on jonkin verran kuvamateriaalia niissä vlogeissa, kun se lukee keikka-autossa matikkaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne kiusaajat se Käärijän perus eturivijengi? Mä ainakin tiedän ne etunimeltä ja naamalta.
Toinen juttu: onko missään muussa maassa JOn keikalla ollut vastaavaa? Vai onko se vain suomi ja vain toksinen käärijäfaniporukka?Eikö eturivistä usea ole alaikäisiä, vai oonko ymmärtänyt väärin?
Useimmat on täysikäisiä, parinkympin molemmin puolin.
Täysikäisiä mutta todella nuorennäköisiä mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei se K tässä tilanteessa kärsi, vaan fanit, jotka on joutuneet muiden hyökkäyksen kohteeksi.
Kyllä varmasti kärsii hänkin, jos tämmönen juttu on vasta selvinnyt. K ehkä kuittaa aika monet asiat huumorilla, mutta Jere on herkkä ja sydämellinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot damn, miten en ole nähnyt tätä aiemmin? 🥵 Enkä edes aloita tuosta mistälie, mikä K:lla on kaulassaan... että morjens horny jail, vieläkö ois tilaa yhdelle?
https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/720319538054529024?source=share
Ei ole tilaa. Ota jonotusnumero ja asetu jonoon odottamaan.
Lauantaille olisi seuraavan kerran vapaana sellejä. Reippaasti vaan odottelemaan.
Jahas. No, täytyy sitten taas nostella omaa miestä seinälle. En usko että valittaa.
Palstanautojen miehet ihmettelee että mistäköhän ihmeestä nyt tuulee 😁.
Omani mukaanlukien.
Ei hän nyt ihan niin sympaattiselta vaikuta, oli salakuvannut tai ei.