Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/slovakdisaster/status/1706442568685248766?t=BniZxG-…
😂😂, ja twitteristä löytyi myös selitys sille, ettei Kärtsä seuraa Nacea- se ei löydä sitä, kun hakee sitä väärällä nimellä...😅nais...nice...
Ja tää "hauska" läppähän lähti siitä, että Nacen nimi oli liven kommentteihin kirjoitettu nice ja sitten Kärtsä myös luki sen niin. Kris siinä sit tajusi, mitä se tarkoitti ja tän perusteella jotkut päätteli, ettei K tiedä Nacen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku haaveilee Kärden viereen n u k a h t a m i s e s t a 😴 Mulla tulis mieleen muutama muu asia 😂
Minä!! Mä haluun nukahtaa sen viekkuun. Nukahtaa ja hipsuttaa.
Joku aina poltti kääminsä perusteellisesti UMK ketjussa Kärden nukuttamisesta ja hipsuttamisesta 😂 Hipsutus nice to see, pitkästä aikaa!
Ai sieltäkö se on lähtöisin. Pitää varmaan joku tylsä päivä (tai viikko) selata sekin ketju läpi kun en ollut vielä silloin messissä.
Äskeinen hipsuttaja voi toki olla ihan eri hipsuttelija. Mutta kyllä sitä siellä jo harrastettiin, ja joillakin asia-Irmeleillä kärähti sulakkeet. 😃
Vierailija kirjoitti:
😂😂, ja twitteristä löytyi myös selitys sille, ettei Kärtsä seuraa Nacea- se ei löydä sitä, kun hakee sitä väärällä nimellä...😅nais...nice...
Eikös Nacen nimi ollut kirjoitettu livessä Nice ja K luki sen suoraan sieltä ja vielä sanoi ettei ymmärrä mitä helkkaria se tarkoittaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Hui kamala mitkä sätkyt sain tuosta kuvasta 😂
No niin! Kamerat tanassa sitten Pakkahuoneelle sillä tämä suohirviö on tulossa katsomaan ekaa Kärtsän keikkaa! Pääsette oikein luvan kanssa läyhäämään naamastani ja leveästä perseestäni, jos elämässä ei ole muuta tekemistä. Meanwhile mä nautin keikasta ja viis veisaan vitut jos siellä joku katsoo että mitä tuo täällä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku haaveilee Kärden viereen n u k a h t a m i s e s t a 😴 Mulla tulis mieleen muutama muu asia 😂
Joku aina poltti kääminsä perusteellisesti UMK ketjussa Kärden nukuttamisesta ja hipsuttamisesta 😂 Hipsutus nice to see, pitkästä aikaa!
Ai sieltäkö se on lähtöisin. Pitää varmaan joku tylsä päivä (tai viikko) selata sekin ketju läpi kun en ollut vielä silloin messissä.
Äskeinen hipsuttaja voi toki olla ihan eri hipsuttelija. Mutta kyllä sitä siellä jo harrastettiin, ja joillakin asia-Irmeleillä kärähti sulakkeet. 😃
En oo siellä ketjussa ollut, mutta kyllä niin mielellään hipsuttelisin sen käsivartta.
Vierailija kirjoitti:
Hei kohta laitetaan jo miestä seinälle jos ei päästä takaisin Kärpsyyn ja Bojkaan!
T: Ake, Make ja Pera
PS. Muutkin Joksut ja Härpäkekin sopii!
Miksei täällä koskaan laiteta naista seinälle? Minäkin haluan sinne.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullisinta noissa kuvatuissa tapahtumissa on, että viime viikolla oli niin rakkaudellinen ilmapiiri. En päässyt keikoille, mutta kuulin (siis myös tämän palstan ulkopuolella paljon) ihania tarinoita mukavista keikka- ja jonokohtaamisista, kunnioittavasti käyttäytyneistä teinifaneista (Demoni-pätkä Treelta puhuu omaa kieltään myös), netissä on ollut ihania ja jopa eräs riehunut palstailija rauhoitettiin olemalla hänelle ystävällisiä. Ja sitten jos jotain tällaista on tapahtunut myös. :(
En usko että tässä puhutaan JO keikoista vaan tämä on Käärijän faniryhmä?
kuule, tätä tapahtuu aina ja heti siellä, missä kokoontuu matti + liisa + liisa.
Näin on aina ollut ja näin on aina olevan.
Työssä ja vapaa-aikana.
Käärijä, irtisanoudu kaikesta tästä ja lähde Bojanin luokse. Ihastelette syksyistä Sloveniaaa, juotte lämmintä hehkuviiniä ja silittelette toisianne.
Kyllä tämä tästä.
Kunhan tulee keikoille takaisin niin antaa mennä vaan.
On olut Kärtsä kovin hiljaa tänään, missähän mahtaa olla (huumoria tämä).
Omena suussa pöydän päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo googlasinkin jo ja ainakin yksi maininta oli. Onkohan sieltäkin poistunut irmeleiden toimesta paljonkin asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullisinta noissa kuvatuissa tapahtumissa on, että viime viikolla oli niin rakkaudellinen ilmapiiri. En päässyt keikoille, mutta kuulin (siis myös tämän palstan ulkopuolella paljon) ihania tarinoita mukavista keikka- ja jonokohtaamisista, kunnioittavasti käyttäytyneistä teinifaneista (Demoni-pätkä Treelta puhuu omaa kieltään myös), netissä on ollut ihania ja jopa eräs riehunut palstailija rauhoitettiin olemalla hänelle ystävällisiä. Ja sitten jos jotain tällaista on tapahtunut myös. :(
En usko että tässä puhutaan JO keikoista vaan tämä on Käärijän faniryhmä?
kuule, tätä tapahtuu aina ja heti siellä, missä kokoontuu matti + liisa + liisa.
Näin on aina ollut ja näin on aina olevan.
Työssä ja vapaa-aikana.
Käärijä, irtisanoudu kaikesta tästä ja lähde Bojanin luokse. Ihastelette syksyistä Sloveniaaa, juotte lämmintä hehkuviiniä ja silittelette toisianne.
Kyllä tämä tästä.
Kunhan tulee keikoille takaisin niin antaa mennä vaan.
On olut Kärtsä kovin hiljaa tänään, missähän mahtaa olla (huumoria tämä).
Joko se on äkkilähdön ottanut, kun sillä ja B:llä on niin pahoja vieroitusoireita toisistaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Hot damn, miten en ole nähnyt tätä aiemmin? 🥵 Enkä edes aloita tuosta mistälie, mikä K:lla on kaulassaan... että morjens horny jail, vieläkö ois tilaa yhdelle?
https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/720319538054529024?source=share
OH MY GOD! But how can it be so beautiful! Stunning, splendid, fabulous. In Italian: bono!
Arvatkaa kenen insta on ainakin aiemmin tänään ollut hiljaisessa tilassa. 😂 Joo siis ei oikeasti ole hauskaa, nauratti vain se viime kertainen. Voipi olla ottanut aika koville tää tilanne ja yhteydenottoja todennäköisesti paljon, kun ei kaikilla ole tietoa, että tilanne on tiedossa jo.
Aamulla oli keskustelua siitä Oulun Crazy Partysta, en vielä silloin kerennyt kommentoimaan, mutta onkos porukkaa menossa sinne? Laita vaikka yläpeukkua! Itse olen lipun hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En arvosta normaalisti juoruamista, mutta täytyy nostaa hattua näille myyrille. Epäkohdat pitää tuoda ilmi, varsinkin näin suuret.
Myyrät voivat olla myös trolleja, joiden tarkoitus on synnyttää eripuraa fanien keskuudessa. Ei kannata myyriäkään uskoa, vaan suhtautua "ulostuloihin" skeptisesti. Miettiä, mihin hän kullakin ulostulollaan pyrkii. Täällä on vähän sellaista laumapaniikkihenkeä toisinaan.
Siksi pitää jokaisen harkita tykönään, mihin uskoo. Lauman mukana ei aina tarvitse sokeasti mennä.
Mun kaveri on kirjaimellisesti nähnyt eilen screenshotteja, joissa hänestä puhutaan.
Kaveri nähnyt..mutta miten tulkinnut? Olen aina mahdottoman epäileväinen ja uskon vasta sitten kun itse näen ennenkuin alan täällä kertomaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla oli keskustelua siitä Oulun Crazy Partysta, en vielä silloin kerennyt kommentoimaan, mutta onkos porukkaa menossa sinne? Laita vaikka yläpeukkua! Itse olen lipun hankkinut.
Sori luin nopeasti ja ymmärsin väärin, alapeukutin sen takia, etten oo menossa. Nyt en voi yläpeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En arvosta normaalisti juoruamista, mutta täytyy nostaa hattua näille myyrille. Epäkohdat pitää tuoda ilmi, varsinkin näin suuret.
Myyrät voivat olla myös trolleja, joiden tarkoitus on synnyttää eripuraa fanien keskuudessa. Ei kannata myyriäkään uskoa, vaan suhtautua "ulostuloihin" skeptisesti. Miettiä, mihin hän kullakin ulostulollaan pyrkii. Täällä on vähän sellaista laumapaniikkihenkeä toisinaan.
Siksi pitää jokaisen harkita tykönään, mihin uskoo. Lauman mukana ei aina tarvitse sokeasti mennä.
Mun kaveri on kirjaimellisesti nähnyt eilen screenshotteja, joissa hänestä puhutaan.
Kaveri nähnyt..mutta miten tulkinnut? Olen aina mahdottoman epäileväinen ja uskon vasta sitten kun itse näen ennenkuin alan täällä kertomaan mitään.
Miten hänen pitäisi tulkita se, että on nähnyt omia kuviaan jonosta ja viestejä, joissa häntä ruoditaan? Siis mitä, en nyt ymmärrä tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin ihan Käärijään yhteydenottamista, mutta kaveri oli sitä mieltä, että se olisi häpeällistä. Ja noloa. Minusta vaan hänellä olisi tässä se suurin sanavalta monessa. Kunnioitan kaverini pyyntöä, mutta surettaa kun noin piti käydä ja minä vielä kannustin menemään vaikka yksin.
K on tietoinen toiminnasta ja voit vakuuttaa kaverillesi, että Kn mielestä häpeällistä ja noloa on varmasti vain se, että näin on tehty hänen keikallaan.
Kiitos. Kyse ei nyt tosiaan ole siitä, että kukaan syyttäisi häntä. Mutta olisi ihanaa jos hän yleisesti voisi mainita oman kantansa tuon tyylisen käytökseen. Luulisi sen vaikuttavan. Kaikelle ei toki artisti voi yhtään mitään. Mutta hänen asemassa olevan ihmisen sanoilla voi olla hyvinkin iso merkitys. Ja se on se mitä voi asialle tehdä.
Erityisnuoreni on haaveillut Käärijän keikasta. Olisi ihan hirveää jos hän olisi ollut kuvattavana. Ihmiset osaa olla niin kovin julmia. Ainoa mitä me kaikki voimme sille tehdä on puuttua asiaan omalta osaltamme.
Vierailija kirjoitti:
No niin! Kamerat tanassa sitten Pakkahuoneelle sillä tämä suohirviö on tulossa katsomaan ekaa Kärtsän keikkaa! Pääsette oikein luvan kanssa läyhäämään naamastani ja leveästä perseestäni, jos elämässä ei ole muuta tekemistä. Meanwhile mä nautin keikasta ja viis veisaan vitut jos siellä joku katsoo että mitä tuo täällä tekee.
Voitais tehdä jotkut tiimipaidat joissa lukis "Suohirviö". Tunnistaisi sitten kaltaisensa yleisöstä. Selässä voi lukea "Eliittiporukka, F*ck off!".
Oliko tämä yksi video, jota täällä analysoitiin eilen tosi paljon hänen kuvaama?