Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.
Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.
Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.
Mä olen melkein 70 ja oli iso kynnys lähteä jokereitten keikoille. Luulin, että ennakkoluulot on vain mun omassa päässä. Missä nuo kuvat ovat olleet. Tällaistako on odotettavissa omalle kohdalle.
Kyllä on tapahtunut. Jossain discord kanavalla ollut. Olen nähnyt kuvakaappaukset. Ilmeisesti kuvat poistettiin ainakin noista paikoista mistä ne oli löydetty, mutta aika paska maku jäi. Olen yrittänyt kaveria saada asiaa viemään eteenpäin mutta ei jaksa ja kokee suurta häpeää. Tuntuu niin pahalta hänen puolesta.
Itse en ole ikinä tuollaiseen törmännyt keikoilla käydessä. En ikinä. Tuli kyllä olo että en taida uskaltaa Käärijän tai Joker Outin keikalle minäkään.
Luullakseni K on ihminen, joka ottaa tämän asian vakavasti ja raskaasti, koska omilla keikoillaan tapahtuu tällaista toimintaa. Mahtaa olla kuluttavaa sillekin 😩 Olen satavarma, että haluaa ottaa asian puheeksi kun sopiva hetki. K on tosi tärkeää, että keikoilla on hyvä fiilis 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.
Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.
Oon pahoillani. Kaverilla samanlainen kokemus, mutta häntä kuvattu jonossa, ei keikalla ja hän on nuori (muunsukupuolinen).
Jos pitää paikkansa niin järkkyä käytöstä. Koulukiusaaminen se ei näköjään lopu edes fanittamisen yhteydessä. En ymmärrä miksi pitää olla tahallaan muille ilkeä ja käyttäytyä näin ja eikö nää idiootit itse ymmärrä kuinka paljon he voivat toiminnallaan satuttaa muita?
Olen nähnyt keikoilla että reilusti ylipainoiset naiset katsovat nenänvarttaan pitkin normaalipainoisia kauniita naisia, tuskin puhuvat keskenään mitään hyvää hyvännäköisistä faneista. Sitä myrkyn määrää katseessa..
Harvemmin olen törmännyst siihen että siistit ja kauniit naiset kiusaa ketään. Kyllä se on menee niin että ylipainoiset on niitä röyhkeimpiä ja törkeimmin käyttäytyviä joka tavalla.
Minkä bändin keikoilla? Kärden?
Ei hitto pitänee siirtyä fanittamaan jälleen rehellistä räminärockia, missä fanikunta miesvoittoisempaa ja myrkyttömämpää.
Vierailija kirjoitti:
Jere on tietoinen tästä porukasta, kysyin Jodelissa yksityisviestillä yhdeltä näistä "myyristä". Kerron ihan vaan siksi, ettei täältäkään kukaan mene mitään yksityisviestiä laittamaan, homma on tiedossa.
Myyrällä on aika mehukas asema, halutessaan pystyy vaikuttaa keskustelun sisältöön sekä suuntaan. Myyrä voi pelata kahteen maaliin. En luota.
Se, että faneja on myös tällaisia, ei ole Jeren vika. Meinaan vaan näitä kommentteja, jotka puhuu, että täytyy vaihtaa fanittamisen kohdetta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani. Kaverilla samanlainen kokemus, mutta häntä kuvattu jonossa, ei keikalla ja hän on nuori (muunsukupuolinen).
Jos pitää paikkansa niin järkkyä käytöstä. Koulukiusaaminen se ei näköjään lopu edes fanittamisen yhteydessä. En ymmärrä miksi pitää olla tahallaan muille ilkeä ja käyttäytyä näin ja eikö nää idiootit itse ymmärrä kuinka paljon he voivat toiminnallaan satuttaa muita?
Olen nähnyt keikoilla että reilusti ylipainoiset naiset katsovat nenänvarttaan pitkin normaalipainoisia kauniita naisia, tuskin puhuvat keskenään mitään hyvää hyvännäköisistä faneista. Sitä myrkyn määrää katseessa..
Harvemmin olen törmännyst siihen että siistit ja kauniit naiset kiusaa ketään. Kyllä se on menee niin että ylipainoiset on niitä röyhkeimpiä ja törkeimmin käyttäytyviä joka tavalla.
Minkä bändin keikoilla? Kärden?
Ei hitto pitänee siirtyä fanittamaan jälleen rehellistä räminärockia, missä fanikunta miesvoittoisempaa ja myrkyttömämpää.
Kärdenkin. Keski-ikäiset kookkaat nousuhumalaiset naiset on käytökseltään niitä pahempia ja kovaäänisiä. Poikkeuksia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte että on kuvattu? Jos siis ette suoraan nähneet tilannetta. Onko kuvia tullut jossain vastaan? Oksettavaa touhua... Onneksi itse oon käynyt lähinnä metallia kuuntelemassa, luulisin ettei siellä tuollaista tehdä. Kuulostaa niin teinien hommalta.
Sieltä ryhmästä on eilen ruvennut pari tyyppiä vuotamaan juttuja kunnolla. Riskipeliä olettaa, että neljänkymmenen hengen porukkaan ei mahtuisi ketään myyrää.
No ei ole ihme sitten se TÖ p erseen nuolenta jos hän on se ammattivalokuvaaja kuka niitä kuvia on ottanut. Hyi stana.
Siis onko tämä TÖ antanut hyväksynnän tälle toiminnalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi ketään keikoilla käyvää kiinnostaisi jonkun random toisen keikoilla kävijän ulkonäkö? Olen siis paljonkin käynyt festareilla ja keikoilla enkä ole koskaan tullut ajatelleeksikaan keitä muita siellä on tai miltä he näyttävät. Minä olen ollut siellä ainoastaan katsomassa sitä artistia. Ja luulin että se on pääasia muillekin lipun keikoille ostaneille.
Luulen että K on tämän p askan ilmi tultua ollut vähän sitä mieltä, että googlaako ekan lennon Sloveniaan ja viettää siellä aivottomassa tilassa loppulomansa.
/vitsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen.
Joo se on priceless se live 💙💚, mun täytyy tunnustaa että olen katsonut sitä kymmeniä kertoja päivässä, hullu kun olen! 😅 No kai tämäkin joskus menee ohi, mutta toivottavasti ei ihan liian pian.
Vaikka se live onkin B&K live kuten aiheellisesti sanoit, niin musta on ihana tarkkailla myös muita bändin jäseniä ja Häärijää siinä ja heidän mikroilmeitään. Esim. se kuuluisa Krisin katse ja pieni pieni hymynkare, kun B ottaa Ljubav-asian puheeksi. Samoin Janilla on aika ihania ilmeitä ja katseita sekä myös kommentteja Ljubav-keskustelun aikana.
Ja entäpä se kun B lukee best boyfriends ja Jan sanoo heti että Yes. Tullut jopa mieleen että entä jos Jan onkin Kn og. ykkösfani ja nykyisin suurin shippaaja (ainakin bändin sisällä, meitähän ei kukaan voita!! 😅) Onko tätä asiaa pohdittu täällä koskaan aiemmin?
Janhan on monen mielestä bändin eniten gay/bi tai ainakin lähettää sellaisia viestejä + Nace bromance. Ja kun muistelee sitä ekaa? Prepartyä niin Jan on se joka esittelee bändin jäseniä Koolle. My name is Jan and this is Bojan. Muistatte varmaan sen videon?
Loppu on tietysti historiaa: kun B ja K yhteys löytyi, ei siihen ollut sitten kenelläkään koko viisuissa enää mitään tsänssiä päästä väliin, vaikka yrittäjiä oli (Itävallan tytöt, Luke Black jne.).
Ja vielä viimeinen hurja spekulaatio: entä jos Bojanilla ja Janilla onkin ollut jossain vaiheessa jotain pientä meneillään ja Nace on Janille vain turvallinen kanava purkaa sitä jännitettä? Oletuksena siis että N pesunkestävä hetero ja B ja Jan jotain muuta. Muistan että JOn keikalla (ei NT) on nähty B+ J pusu SUULLE! laittakaa linkkiä jos löydätte, sekin klippi varmasti pyörii Tumpussa. Ja toinen klassikko mikä kaikkien pitäisi nähdä on kyllä se lentokoneessa nukkuva Jan ja B:n hothothot ilmanuolaisu
Että en yhtään pane pahakseni jos joku jaksaisi kaivaa sen 🔥🔥🔥
Ja lopuksi vielä: En tarkoita että Jan olisi mustis Blle Ksta, päinvastoin. On varmaan sen Turun keikkamatkan jälkeen ihan tyytyväinenkin että hänen ei tarvitse yrittää olla Bn asemassa hulluttelemassa tikutakuna ympäriinsä! 😅😅(ei sellaista skenaariota yksinkertaisesti ole olemassakaan). Mutta noin muuten mielenkiintoisia ajatuskulkuja vaan heräsi.
Pahoitteluni pitkästä horinasta!
Kiitos kun muistutit tästä. 🥵 En tiedä laittoiko jo joku muu, en oo lukenut pidemmälle, mut piti HETI kaivaa tää tärkee klippi omista linkeistä.
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/720537744557916160/sirs-i-am-beg…
Tossa muutama viesti ennen tätä (edellisellä sivulla) olikin se pidempi versio Tiktokin Jokerman-tililtä, jossa hymy loppussa. 😊
Se myös otettu ilolla vastaan, pus ja kiitos! Vielä kun joku jaksaisi spekuloida kanssani, että onkohan Janilla ja Boitsulla joskus menneisyydessä ollut jotain sutinaa? Vaikka ehkä ei... Eikä sillä nykyään kai ole niin väliäkään, koska Boitsun sydän taitaa olla varattu yhdelle suomalaiselle tyypille juuri tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.
Tää on valitettava ilmiö, joka johtuu siitä, että ihailun kohde on nuori ja kuuma mies, joka pelaa kuumuudellaan (sen olennaisen, eli musiikin lisäksi tietty!).
Tää on omiaan saamaan esiin todella epätervettä kilpailuasetelmaa naisvoittoisessa fanikunnassa. (Vaikea kuvitella tämmöstä esim sinänsä hyvien Portion Boysien kohdalla)
Kokemusta mm Sunrise Avenuen fanituksesta, syvästi rakastuneiden naisfaniryhmien myrkyllisyys toisiaan kohtaan ryöstäyty välillä ihan käsistä.
Pelkään vaan sitä, että Kärde ei oo ottanut tämmöstö scheissea huomioon urahaaveissaan...toivon, ettei vaan tee ns ammatillisia johtopäätöksiä.
Ymmärrän, mutta ei tämä henkilö ole edes ollut siellä näitä miehiä haluamassa. Hän vaan halusi nähdä livenä tyypit joita seurasi koko Euroviisukevään ja joiden musiikki, tarinat yms nostatti mieltä ja toi iloa. Hänelle ja monelle muulle Käärijä ja kumppanit ovat tuoneet paljon hyvää mieltä. Kokikin illan kivaksi vaikka ei todellakaan ollut missään eturivissä tai jutellut edes esiintyjille tmv.
Minä mietin ihan Käärijään yhteydenottamista, mutta kaveri oli sitä mieltä, että se olisi häpeällistä. Ja noloa. Minusta vaan hänellä olisi tässä se suurin sanavalta monessa. Kunnioitan kaverini pyyntöä, mutta surettaa kun noin piti käydä ja minä vielä kannustin menemään vaikka yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte että on kuvattu? Jos siis ette suoraan nähneet tilannetta. Onko kuvia tullut jossain vastaan? Oksettavaa touhua... Onneksi itse oon käynyt lähinnä metallia kuuntelemassa, luulisin ettei siellä tuollaista tehdä. Kuulostaa niin teinien hommalta.
Sieltä ryhmästä on eilen ruvennut pari tyyppiä vuotamaan juttuja kunnolla. Riskipeliä olettaa, että neljänkymmenen hengen porukkaan ei mahtuisi ketään myyrää.
No ei ole ihme sitten se TÖ p erseen nuolenta jos hän on se ammattivalokuvaaja kuka niitä kuvia on ottanut. Hyi stana.
Siis onko tämä TÖ antanut hyväksynnän tälle toiminnalle?
Mun tieto on ainoastaan, että kuuluu kyseiseen ryhmään. Ja että on siellä jauhanut näistä veljeksistä, mutta en tiedä, liittyykö salakuvaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kenen kuvaama tämä on mutta katsokaa mitä Bojan ja Jan tekee. Tämä oli Oslossa ennen kuin Bojan aktivoi Instan 😂
https://instagram.com/stories/joker_out_mexico/3199565671582615626?utm_…Kyllähän me tää tiedettiin :D
Mitä ne siis teki? Story hävinnyt jo 🤔
Bojan katsoo olan yli kun Jan selaa kännykkää. Muut pojat syö pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on valitettava ilmiö, joka johtuu siitä, että ihailun kohde on nuori ja kuuma mies, joka pelaa kuumuudellaan (sen olennaisen, eli musiikin lisäksi tietty!).
Tää on omiaan saamaan esiin todella epätervettä kilpailuasetelmaa naisvoittoisessa fanikunnassa. (Vaikea kuvitella tämmöstä esim sinänsä hyvien Portion Boysien kohdalla)
Kokemusta mm Sunrise Avenuen fanituksesta, syvästi rakastuneiden naisfaniryhmien myrkyllisyys toisiaan kohtaan ryöstäyty välillä ihan käsistä.
Pelkään vaan sitä, että Kärde ei oo ottanut tämmöstö scheissea huomioon urahaaveissaan...toivon, ettei vaan tee ns ammatillisia johtopäätöksiä.
Ymmärrän, mutta ei tämä henkilö ole edes ollut siellä näitä miehiä haluamassa. Hän vaan halusi nähdä livenä tyypit joita seurasi koko Euroviisukevään ja joiden musiikki, tarinat yms nostatti mieltä ja toi iloa. Hänelle ja monelle muulle Käärijä ja kumppanit ovat tuoneet paljon hyvää mieltä. Kokikin illan kivaksi vaikka ei todellakaan ollut missään eturivissä tai jutellut edes esiintyjille tmv.
Minä mietin ihan Käärijään yhteydenottamista, mutta kaveri oli sitä mieltä, että se olisi häpeällistä. Ja noloa. Minusta vaan hänellä olisi tässä se suurin sanavalta monessa. Kunnioitan kaverini pyyntöä, mutta surettaa kun noin piti käydä ja minä vielä kannustin menemään vaikka yksin.
K on tietoinen toiminnasta ja voit vakuuttaa kaverillesi, että Kn mielestä häpeällistä ja noloa on varmasti vain se, että näin on tehty hänen keikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Se, että faneja on myös tällaisia, ei ole Jeren vika. Meinaan vaan näitä kommentteja, jotka puhuu, että täytyy vaihtaa fanittamisen kohdetta tms.
No juu, mutta fanittaa voi monella tavalla. Pysyy vaan muista faneista erossa :D ja totta puhuakseni myös yhden metallibändin jota fanitan faneista löytyy myös todella teoksista porukkaa. Mutta yksinkin voi fanittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mua jäi kiinnostamaan, että kutsutaanko tätä ryhmää nyt vain eliitiksi vai kutsuvatko he oikeasti itseään myös nimellä eliitti?
Ei ne ole oikeasti eliittiä, jos toimivat niin kuin täällä on kerrottu. Halpa-halli tavaraa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen melkein 70 ja oli iso kynnys lähteä jokereitten keikoille. Luulin, että ennakkoluulot on vain mun omassa päässä. Missä nuo kuvat ovat olleet. Tällaistako on odotettavissa omalle kohdalle.
Toivottavasti ei! Nämä on ilmeisesti Käärijän keikoilta ja hänen fanit discordissa - ei Joker Out
Vierailija kirjoitti:
Se ei oo Jeren vika vaan se on tän asetelman vika, että lavalla ihailun ja rakkauden kohteena on kuuma mies, joka tietyssä määrin mylös pelaa kuumuudellaan. Tottakai tekee jokainen noissa hommissa kuka sen osaa.
Ja vastapuolella on "tasapäinen" lauma järkensä enemmän tai vähemmän menettäneitä naisfaneja, jotka kilpailevat erityisyydestä artistin silmissä ja erityisestä kokemuksesta, jonka voi jakaa someen.
Tuo asetelma ei ole mua varten
Ressaava päivä töissä, ja heti perään piti tulla tänne kasvattamaan ahdistusta maailmaa kohtaan (kovasti yritin tulla hakemaan jotain ihan päinvastastaista vaikutusta). Vois oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei oo Jeren vika vaan se on tän asetelman vika, että lavalla ihailun ja rakkauden kohteena on kuuma mies, joka tietyssä määrin mylös pelaa kuumuudellaan. Tottakai tekee jokainen noissa hommissa kuka sen osaa.
Ja vastapuolella on "tasapäinen" lauma järkensä enemmän tai vähemmän menettäneitä naisfaneja, jotka kilpailevat erityisyydestä artistin silmissä ja erityisestä kokemuksesta, jonka voi jakaa someen.
Tuo asetelma ei ole mua varten
Musta tuntuu, että ei ole pelkästään kuumuudesta nyt kyse. Vaan siitä, että K sattuu olemaan mukava, kiltti, hauska ja miljoonaa muutakin asiaa. Faneille ollut helposti lähestyttävä ja sitä kautta helposti muodostuu artistin ns. omimista. Sääli, että hyvät ja rakastettavat puolet kääntyy häntä vastaan.
Siistit ja kauniit? Voi jösses... kyllä siellä on kaiken kokoisilla yhtälailla oikeus olla. Tolla asenteella sinne ei kyllä kannata mennä vaan pysyä ihan vaan yksin kotona.