Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109961/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta noissa kuvatuissa tapahtumissa on, että viime viikolla oli niin rakkaudellinen ilmapiiri. En päässyt keikoille, mutta kuulin (siis myös tämän palstan ulkopuolella paljon) ihania tarinoita mukavista keikka- ja jonokohtaamisista, kunnioittavasti käyttäytyneistä teinifaneista (Demoni-pätkä Treelta puhuu omaa kieltään myös), netissä on ollut ihania ja jopa eräs riehunut palstailija rauhoitettiin olemalla hänelle ystävällisiä. Ja sitten jos jotain tällaista on tapahtunut myös. :(

En usko että tässä puhutaan JO keikoista vaan tämä on Käärijän faniryhmä?

Vierailija
109962/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään nyt vielä tästä kiusaamiskeissistä sen ettei ystäväni ole siellä mitään pahaa tehnyt ihan varmasti ei ja vaikka olisikin ei tuo ole mitenkään oikea tapa hoitaa asiaa. Ja kaipa niissä haukkumisissa olisi sitten räävitty käytöstä eikä ikää ja ylipainoa?

En minä eikä ystävänikään Käärijää tai Joker Outtia asiasta syytä siis, mutta eittämättä tulee itselle vaan turvaton olo. Itsekin olen ns erityinen. Minusta näkee sen etten ole kuin muut. Lisäksi olen kokenut kiusaamista. Kyllä sitä itsesuojeluvaisto vaan herää kun tuollaista näkee eikä ole ikinä vastaavan törmännyt.

Itse käyn keikoilla vaan ihan musiikin ja viihteen vuoksi. En minä sieltä mitään artistia ole pokaamassa. 😄🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109963/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä tarpeeksi tästäkin kuvaajasta että haluaa olla osa tuollaista porukkaa. Ja vielä tuon ikäinen ihminen. Tää oikeesti kuulostaa keskenkasvuisten touhulta.

Vierailija
109964/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En arvosta normaalisti juoruamista, mutta täytyy nostaa hattua näille myyrille. Epäkohdat pitää tuoda ilmi, varsinkin näin suuret.

Myyrät voivat olla myös trolleja, joiden tarkoitus on synnyttää eripuraa fanien keskuudessa. Ei kannata myyriäkään uskoa, vaan suhtautua "ulostuloihin" skeptisesti. Miettiä, mihin hän kullakin ulostulollaan pyrkii. Täällä on vähän sellaista laumapaniikkihenkeä toisinaan.

Siksi pitää jokaisen harkita tykönään, mihin uskoo. Lauman mukana ei aina tarvitse sokeasti mennä.

Vierailija
109965/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta noissa kuvatuissa tapahtumissa on, että viime viikolla oli niin rakkaudellinen ilmapiiri. En päässyt keikoille, mutta kuulin (siis myös tämän palstan ulkopuolella paljon) ihania tarinoita mukavista keikka- ja jonokohtaamisista, kunnioittavasti käyttäytyneistä teinifaneista (Demoni-pätkä Treelta puhuu omaa kieltään myös), netissä on ollut ihania ja jopa eräs riehunut palstailija rauhoitettiin olemalla hänelle ystävällisiä. Ja sitten jos jotain tällaista on tapahtunut myös. :(

Olivat olleet jotkut vissiin kyllä myös Jokereiden suomenkeikoilla, tai ainakin olen tästä nähnyt useamman maininnan.

Vierailija
109966/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvosta normaalisti juoruamista, mutta täytyy nostaa hattua näille myyrille. Epäkohdat pitää tuoda ilmi, varsinkin näin suuret.

Myyrät voivat olla myös trolleja, joiden tarkoitus on synnyttää eripuraa fanien keskuudessa. Ei kannata myyriäkään uskoa, vaan suhtautua "ulostuloihin" skeptisesti. Miettiä, mihin hän kullakin ulostulollaan pyrkii. Täällä on vähän sellaista laumapaniikkihenkeä toisinaan.

Siksi pitää jokaisen harkita tykönään, mihin uskoo. Lauman mukana ei aina tarvitse sokeasti mennä.

Mun kaveri on kirjaimellisesti nähnyt eilen screenshotteja, joissa hänestä puhutaan.

Vierailija
109967/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että faneja on myös tällaisia, ei ole Jeren vika. Meinaan vaan näitä kommentteja, jotka puhuu, että täytyy vaihtaa fanittamisen kohdetta tms.

Se ei oo Jeren vika vaan se on tän asetelman vika, että lavalla ihailun ja rakkauden kohteena on kuuma mies, joka tietyssä määrin mylös pelaa kuumuudellaan. Tottakai tekee jokainen noissa hommissa kuka sen osaa.

Ja vastapuolella on "tasapäinen" lauma järkensä enemmän tai vähemmän menettäneitä naisfaneja, jotka kilpailevat erityisyydestä artistin silmissä ja erityisestä kokemuksesta, jonka voi jakaa someen.

Tuo asetelma ei ole mua varten

Musta tuntuu, että ei ole pelkästään kuumuudesta nyt kyse. Vaan siitä, että K sattuu olemaan mukava, kiltti, hauska ja miljoonaa muutakin asiaa. Faneille ollut helposti lähestyttävä ja sitä kautta helposti muodostuu artistin ns. omimista. Sääli, että hyvät ja rakastettavat puolet kääntyy häntä vastaan.

Tämä ongelma on ihan noista faneista lähtöisin. Heidän omaa pimeetä käytöstä ja muiden kiusaamista, jota he kyllä tekisivät (ja todennäköisesti tekevätkin) varmasti fandomin ulkopuolisessa elämässäänkin. Tietyn tyyppiset ihmiset on k*sipäitä ihan joka elämän osa-alueella ja se sitten näkyy fanituksen tavassakin. Ei liity Jereen mitenkään tämä.

Vierailija
109968/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.

Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.

Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.

Mä olen melkein 70 ja oli iso kynnys lähteä jokereitten keikoille. Luulin, että ennakkoluulot on vain mun omassa päässä. Missä nuo kuvat ovat olleet. Tällaistako on odotettavissa omalle kohdalle.

Toivottavasti ei! Nämä on ilmeisesti Käärijän keikoilta ja hänen fanit discordissa - ei Joker Out

Valitettavasti K ja JO jakaa osittain fanikunnan. Eturiviläiset K:n keikoilla on aika todennäköisesti eturiviläisiä myös JO:n keikoilla. Ei kaikki, tietysti, mutta osa.

Tulee kyllä surullinen fiilis onnistuneen NT ja JO keikan jälkeen, kun mulla on vasta tulossa eka K:n keikka, ja nyt sitten pitää katsella ympärilleen ja varoa joitain elitistejä, joiden mielestä en ansaitse edes vilkaista lavalle päin, kun en ole tarpeeks hyvännäköinen.

Vierailija
109969/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että faneja on myös tällaisia, ei ole Jeren vika. Meinaan vaan näitä kommentteja, jotka puhuu, että täytyy vaihtaa fanittamisen kohdetta tms.

Se ei oo Jeren vika vaan se on tän asetelman vika, että lavalla ihailun ja rakkauden kohteena on kuuma mies, joka tietyssä määrin mylös pelaa kuumuudellaan. Tottakai tekee jokainen noissa hommissa kuka sen osaa.

Ja vastapuolella on "tasapäinen" lauma järkensä enemmän tai vähemmän menettäneitä naisfaneja, jotka kilpailevat erityisyydestä artistin silmissä ja erityisestä kokemuksesta, jonka voi jakaa someen.

Tuo asetelma ei ole mua varten

Musta tuntuu, että ei ole pelkästään kuumuudesta nyt kyse. Vaan siitä, että K sattuu olemaan mukava, kiltti, hauska ja miljoonaa muutakin asiaa. Faneille ollut helposti lähestyttävä ja sitä kautta helposti muodostuu artistin ns. omimista. Sääli, että hyvät ja rakastettavat puolet kääntyy häntä vastaan.

Tämä ongelma on ihan noista faneista lähtöisin. Heidän omaa pimeetä käytöstä ja muiden kiusaamista, jota he kyllä tekisivät (ja todennäköisesti tekevätkin) varmasti fandomin ulkopuolisessa elämässäänkin. Tietyn tyyppiset ihmiset on k*sipäitä ihan joka elämän osa-alueella ja se sitten näkyy fanituksen tavassakin. Ei liity Jereen mitenkään tämä.

Joo, en todella meinannut sanoissani missään vaiheessa sitä, että syyttäisin Jereä tästä. Hänen puolesta tuntuu p askalta.

Vierailija
109970/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on kirjaimellisesti nähnyt eilen screenshotteja, joissa hänestä puhutaan.

Toivottavasti siinä näkyi myös haukkujien nimet niin kohta saavat tuta fandomin paheksunnan niskoissaan. Se voi olla hyvinkin tehokas tapa saada tuollainen käytös loppumaan.

Vierailija
109971/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti siinä näkyi myös haukkujien nimet niin kohta saavat tuta fandomin paheksunnan niskoissaan. Se voi olla hyvinkin tehokas tapa saada tuollainen käytös loppumaan.

Valitettavasti discordissa osa on vain nimimerkillä. :/ En sitten tiedä, jos lähtee purkamaan, että voiko jostain saada selville, ketä niiden nimimerkkien takana on. Ryhmässä varmaan itse kyllä tarkasti tietävät kuka kukin on.

Vierailija
109972/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuule, tätä tapahtuu aina ja heti siellä, missä kokoontuu matti + liisa + liisa.

Näin on aina ollut ja näin on aina olevan.

Työssä ja vapaa-aikana.

Käärijä, irtisanoudu kaikesta tästä ja lähde Bojanin luokse. Ihastelette syksyistä Sloveniaaa, juotte lämmintä hehkuviiniä ja silittelette toisianne.

Kyllä tämä tästä.

Vierailija
109973/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku haaveilee Kärden viereen n u k a h t a m i s e s t a 😴 Mulla tulis mieleen muutama muu asia 😂

Vierailija
109974/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti discordissa osa on vain nimimerkillä. :/ En sitten tiedä, jos lähtee purkamaan, että voiko jostain saada selville, ketä niiden nimimerkkien takana on. Ryhmässä varmaan itse kyllä tarkasti tietävät kuka kukin on.

Discordiin ei kai tarvitse rekisteröityä omalla nimellään, niin ei valitettavasti taida oikeat henkilöllisyydet selvitä, ellei sitten myyrät ole tehnyt erityisen tarkkaa työtä ja selvittänyt muuta kautta ihmisten nimet.

Vierailija
109975/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti noin pienessä ryhmässä tietävät tarkkaan, ketä siellä on, mutta tuskin kukaan alkaa paljastamaan muiden henkilöllisyyksiä.

Vierailija
109976/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.

Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.

Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.

Mä olen melkein 70 ja oli iso kynnys lähteä jokereitten keikoille. Luulin, että ennakkoluulot on vain mun omassa päässä. Missä nuo kuvat ovat olleet. Tällaistako on odotettavissa omalle kohdalle.

Toivottavasti ei! Nämä on ilmeisesti Käärijän keikoilta ja hänen fanit discordissa - ei Joker Out

Valitettavasti K ja JO jakaa osittain fanikunnan. Eturiviläiset K:n keikoilla on aika todennäköisesti eturiviläisiä myös JO:n keikoilla. Ei kaikki, tietysti, mutta osa.

Tulee kyllä surullinen fiilis onnistuneen NT ja JO keikan jälkeen, kun mulla on vasta tulossa eka K:n keikka, ja nyt sitten pitää katsella ympärilleen ja varoa joitain elitistejä, joiden mielestä en ansaitse edes vilkaista lavalle päin, kun en ole tarpeeks hyvännäköinen.

Pyh ja positiivisella mielellä sitten keikalle. Sama juttu se on edessä itselläni ja aivan törkeästi aion tuijottaa joka sekunnin K vaikka itsekkään en ole mikään kaunotar.

Vierailija
109977/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ryhmä on luotu ns. in good faith alun perin, voisi kuvitella että ainakin osa on nimimerkeillä, jotka ovat yhdistettävissä heidän Twitteriin tai Tumblriinsa. Toki jos tarkoituksena on ollut lähinnä perseillä, niin voi olla että ei. Yleensähän ihmisillä on vain yksi Discord-käyttäjätunnus (voi olla kyllä useampiakin) ja sitten voi halutessaan eri servereille vaihtaa nimimerkin, mutta se globaali käyttäjänimi näkyy myös kaikkialla.

Vierailija
109978/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joku haaveilee Kärden viereen n u k a h t a m i s e s t a 😴 Mulla tulis mieleen muutama muu asia 😂

Joo tää on ollu itselle kans niitä suuria paradoxeja!

Vierailija
109979/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kenen kuvaama tämä on mutta katsokaa mitä Bojan ja Jan tekee. Tämä oli Oslossa ennen kuin Bojan aktivoi Instan 😂

https://instagram.com/stories/joker_out_mexico/3199565671582615626?utm_…

Kyllähän me tää tiedettiin :D

Mitä ne siis teki? Story hävinnyt jo 🤔

Bojan katsoo olan yli kun Jan selaa kännykkää. Muut pojat syö pizzaa.

Ai niin se...Miksi se oli outoa..? (Tai ehkä ymmärsin jotain väärin...🤔😂)

Vierailija
109980/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuule, tätä tapahtuu aina ja heti siellä, missä kokoontuu matti + liisa + liisa.

Näin on aina ollut ja näin on aina olevan.

Työssä ja vapaa-aikana.

Käärijä, irtisanoudu kaikesta tästä ja lähde Bojanin luokse. Ihastelette syksyistä Sloveniaaa, juotte lämmintä hehkuviiniä ja silittelette toisianne.

Kyllä tämä tästä.

Kunhan tulee keikoille takaisin niin antaa mennä vaan.

Ketju on lukittu.