Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109981/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joku haaveilee Kärden viereen n u k a h t a m i s e s t a 😴 Mulla tulis mieleen muutama muu asia 😂

Minä!! Mä haluun nukahtaa sen viekkuun. Nukahtaa ja hipsuttaa.

Vierailija
109982/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvosta normaalisti juoruamista, mutta täytyy nostaa hattua näille myyrille. Epäkohdat pitää tuoda ilmi, varsinkin näin suuret.

Myyrät voivat olla myös trolleja, joiden tarkoitus on synnyttää eripuraa fanien keskuudessa. Ei kannata myyriäkään uskoa, vaan suhtautua "ulostuloihin" skeptisesti. Miettiä, mihin hän kullakin ulostulollaan pyrkii. Täällä on vähän sellaista laumapaniikkihenkeä toisinaan.

Siksi pitää jokaisen harkita tykönään, mihin uskoo. Lauman mukana ei aina tarvitse sokeasti mennä.

Mun kaveri on kirjaimellisesti nähnyt eilen screenshotteja, joissa hänestä puhutaan.

Toivottavasti siinä näkyi myös haukkujien nimet niin kohta saavat tuta fandomin paheksunnan niskoissaan. Se voi olla hyvinkin tehokas tapa saada tuollainen käytös loppumaan.

Valitettavasti discordissa osa on vain nimimerkillä. :/ En sitten tiedä, jos lähtee purkamaan, että voiko jostain saada selville, ketä niiden nimimerkkien takana on. Ryhmässä varmaan itse kyllä tarkasti tietävät kuka kukin on.

Discordiin ei kai tarvitse rekisteröityä omalla nimellään, niin ei valitettavasti taida oikeat henkilöllisyydet selvitä, ellei sitten myyrät ole tehnyt erityisen tarkkaa työtä ja selvittänyt muuta kautta ihmisten nimet.

Sitten alkaa paljastua jos on kunnianloukkaus materiaalia ja joku tekee rikosilmoituksen. Tuskin ovat niin viisaita olleet että ovat älynneet käyttää mitään mikä salaisi ip-osoitteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109983/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä siis teinejä vai ihan aikuisia naisia? Ilmeisesti ei ketään Twitter porukkaa. Onko sitten sitä K:n superfanin porukkaa? 👀

Vierailija
109984/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä siis teinejä vai ihan aikuisia naisia? Ilmeisesti ei ketään Twitter porukkaa. Onko sitten sitä K:n superfanin porukkaa? 👀

Täysikäisiä kuulemma kaikki ainakin.

Vierailija
109985/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.

Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.

Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.

Eikös tuo kuvaaja ole nyt vastuussa kuvistaan.Eihän niitä muut tiettävästi pääse sorkkimaan.On kyllä todella raukkamaista ja alentavaa toimintaa, jos on oikein ammattikuvaaja.

Vierailija
109986/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot damn, miten en ole nähnyt tätä aiemmin? 🥵 Enkä edes aloita tuosta mistälie, mikä K:lla on kaulassaan... että morjens horny jail, vieläkö ois tilaa yhdelle?

https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/720319538054529024?source=share

Vierailija
109987/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.

Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.

Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.

Eikös tuo kuvaaja ole nyt vastuussa kuvistaan.Eihän niitä muut tiettävästi pääse sorkkimaan.On kyllä todella raukkamaista ja alentavaa toimintaa, jos on oikein ammattikuvaaja.

Vissiin ei ole faktatietoa, että TÖ olisi ottanut myös salakuvia. Ainoastaan, että on tossa ryhmässä.

Vierailija
109988/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvosta normaalisti juoruamista, mutta täytyy nostaa hattua näille myyrille. Epäkohdat pitää tuoda ilmi, varsinkin näin suuret.

Myyrät voivat olla myös trolleja, joiden tarkoitus on synnyttää eripuraa fanien keskuudessa. Ei kannata myyriäkään uskoa, vaan suhtautua "ulostuloihin" skeptisesti. Miettiä, mihin hän kullakin ulostulollaan pyrkii. Täällä on vähän sellaista laumapaniikkihenkeä toisinaan.

Siksi pitää jokaisen harkita tykönään, mihin uskoo. Lauman mukana ei aina tarvitse sokeasti mennä.

Mun kaveri on kirjaimellisesti nähnyt eilen screenshotteja, joissa hänestä puhutaan.

Toivottavasti siinä näkyi myös haukkujien nimet niin kohta saavat tuta fandomin paheksunnan niskoissaan. Se voi olla hyvinkin tehokas tapa saada tuollainen käytös loppumaan.

Valitettavasti discordissa osa on vain nimimerkillä. :/ En sitten tiedä, jos lähtee purkamaan, että voiko jostain saada selville, ketä niiden nimimerkkien takana on. Ryhmässä varmaan itse kyllä tarkasti tietävät kuka kukin on.

Jos ryhmä on luotu ns. in good faith alun perin, voisi kuvitella että ainakin osa on nimimerkeillä, jotka ovat yhdistettävissä heidän Twitteriin tai Tumblriinsa. Toki jos tarkoituksena on ollut lähinnä perseillä, niin voi olla että ei. Yleensähän ihmisillä on vain yksi Discord-käyttäjätunnus (voi olla kyllä useampiakin) ja sitten voi halutessaan eri servereille vaihtaa nimimerkin, mutta se globaali käyttäjänimi näkyy myös kaikkialla.

Oli sitten alun perin harmiton tarkoitus tai ei, voi hyvin olla että ryhmäläiset ovat kuvitelleet ettei törkeät jutut voi mihinkään vuotaa, eikä nimen salailulla siis ole niin väliä kun ryhmän sisällä kuitenkin tiedetään keitä siellä oikeasti on.

Vierailija
109989/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joku haaveilee Kärden viereen n u k a h t a m i s e s t a 😴 Mulla tulis mieleen muutama muu asia 😂

Joku aina poltti kääminsä perusteellisesti UMK ketjussa Kärden nukuttamisesta ja hipsuttamisesta 😂 Hipsutus nice to see, pitkästä aikaa!

Vierailija
109990/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluat vaan nukkua K vieressä ja hipsuttaa? Toistan, vaan nukkua ja hipsuttaa? Menee hyvä mahdollisuus kyllä ihan hukkaan.

Vierailija
109991/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hot damn, miten en ole nähnyt tätä aiemmin? 🥵 Enkä edes aloita tuosta mistälie, mikä K:lla on kaulassaan... että morjens horny jail, vieläkö ois tilaa yhdelle?

https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/720319538054529024?source=share

Ei ole tilaa. Ota jonotusnumero ja asetu jonoon odottamaan.

Vierailija
109992/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silitellä masuakin!

Vierailija
109993/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluat vaan nukkua K vieressä ja hipsuttaa? Toistan, vaan nukkua ja hipsuttaa? Menee hyvä mahdollisuus kyllä ihan hukkaan.

Puolustukseksi, mä olen aseksuaali eli ne hommat ei muutenkaan viehätä. Ei tarkoita, etten pitäisi henkilöä esim kuumana.

Vierailija
109994/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku aina poltti kääminsä perusteellisesti UMK ketjussa Kärden nukuttamisesta ja hipsuttamisesta 😂 Hipsutus nice to see, pitkästä aikaa!

Ai sieltäkö se on lähtöisin. Pitää varmaan joku tylsä päivä (tai viikko) selata sekin ketju läpi kun en ollut vielä silloin messissä.

Vierailija
109995/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mullekin.

T: Boitsu

Vierailija
109996/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, you don't have to stop going to concerts, don't let the bullies win. I know that bullying is a serious thing, in Italy it has caused cases of suicide. You must not let yourself be discouraged, go to concerts, dance, sing, have fun and leave the bullies to rot in their wickedness.

Vierailija
109997/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/slovakdisaster/status/1706442568685248766?t=BniZxG-…

😂😂, ja twitteristä löytyi myös selitys sille, ettei Kärtsä seuraa Nacea- se ei löydä sitä, kun hakee sitä väärällä nimellä...😅nais...nice...

Vierailija
109998/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolustukseksi, mä olen aseksuaali eli ne hommat ei muutenkaan viehätä. Ei tarkoita, etten pitäisi henkilöä esim kuumana.

Ai täällä on toinenkin ace! <3

Vierailija
109999/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta noissa kuvatuissa tapahtumissa on, että viime viikolla oli niin rakkaudellinen ilmapiiri. En päässyt keikoille, mutta kuulin (siis myös tämän palstan ulkopuolella paljon) ihania tarinoita mukavista keikka- ja jonokohtaamisista, kunnioittavasti käyttäytyneistä teinifaneista (Demoni-pätkä Treelta puhuu omaa kieltään myös), netissä on ollut ihania ja jopa eräs riehunut palstailija rauhoitettiin olemalla hänelle ystävällisiä. Ja sitten jos jotain tällaista on tapahtunut myös. :(

En usko että tässä puhutaan JO keikoista vaan tämä on Käärijän faniryhmä?

kuule, tätä tapahtuu aina ja heti siellä, missä kokoontuu matti + liisa + liisa.

Näin on aina ollut ja näin on aina olevan.

Työssä ja vapaa-aikana.

Käärijä, irtisanoudu kaikesta tästä ja lähde Bojanin luokse. Ihastelette syksyistä Sloveniaaa, juotte lämmintä hehkuviiniä ja silittelette toisianne.

Kyllä tämä tästä.

Kunhan tulee keikoille takaisin niin antaa mennä vaan.

On olut Kärtsä kovin hiljaa tänään, missähän mahtaa olla (huumoria tämä).

Vierailija
110000/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää eliittifanikeissi on ihan käsittämätön. Eikö ne itse ymmärrä, kuinka kaukana ne on fanittamansa ihmisen ajatusmaailmasta. Jerehän nimenomaan julistaa erilaisuuden hyväksymistä ja sitä kehorauhaa. Se ryhmä on kaikkea muuta kuin eliittiä tässä fandomissa ja olen sata varma, että sitä mieltä on myös Jere.

Ketju on lukittu.