Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109921/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte että on kuvattu? Jos siis ette suoraan nähneet tilannetta. Onko kuvia tullut jossain vastaan? Oksettavaa touhua... Onneksi itse oon käynyt lähinnä metallia kuuntelemassa, luulisin ettei siellä tuollaista tehdä. Kuulostaa niin teinien hommalta.

Sieltä ryhmästä on eilen ruvennut pari tyyppiä vuotamaan juttuja kunnolla. Riskipeliä olettaa, että neljänkymmenen hengen porukkaan ei mahtuisi ketään myyrää.

Ah, rakastan myyriä! Kaikki tieto ulos sieltä nyt vaan!!

Vaikka muuten en hyväksy julkista ristiinnaulitsemista niin tässä kohtaa melkein toivon, että sieltä vuodettaisiin nimetkin pihalle niin fandom tietäisi ketä pitää jatkossa varoa.

Vierailija
109922/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.

Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.

Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.

Mä olen melkein 70 ja oli iso kynnys lähteä jokereitten keikoille. Luulin, että ennakkoluulot on vain mun omassa päässä. Missä nuo kuvat ovat olleet. Tällaistako on odotettavissa omalle kohdalle.

Kyllä on tapahtunut. Jossain discord kanavalla ollut. Olen nähnyt kuvakaappaukset. Ilmeisesti kuvat poistettiin ainakin noista paikoista mistä ne oli löydetty, mutta aika paska maku jäi. Olen yrittänyt kaveria saada asiaa viemään eteenpäin mutta ei jaksa ja kokee suurta häpeää. Tuntuu niin pahalta hänen puolesta.

Itse en ole ikinä tuollaiseen törmännyt keikoilla käydessä. En ikinä. Tuli kyllä olo että en taida uskaltaa Käärijän tai Joker Outin keikalle minäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109923/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen. 

Joo se on priceless se live 💙💚, mun täytyy tunnustaa että olen katsonut sitä kymmeniä kertoja päivässä, hullu kun olen! 😅 No kai tämäkin joskus menee ohi, mutta toivottavasti ei ihan liian pian.

Vaikka se live onkin B&K live kuten aiheellisesti sanoit, niin musta on ihana tarkkailla myös muita bändin jäseniä ja Häärijää siinä ja heidän mikroilmeitään. Esim. se kuuluisa Krisin katse ja pieni pieni hymynkare, kun B ottaa Ljubav-asian puheeksi. Samoin Janilla on aika ihania ilmeitä ja katseita sekä myös kommentteja Ljubav-keskustelun aikana.

Ja entäpä se kun B lukee best boyfriends ja Jan sanoo heti että Yes. Tullut jopa mieleen että entä jos Jan onkin Kn og. ykkösfani ja nykyisin suurin shippaaja (ainakin bändin sisällä, meitähän ei kukaan voita!! 😅) Onko tätä asiaa pohdittu täällä koskaan aiemmin?

Janhan on monen mielestä bändin eniten gay/bi tai ainakin lähettää sellaisia viestejä + Nace bromance. Ja kun muistelee sitä ekaa? Prepartyä niin Jan on se joka esittelee bändin jäseniä Koolle. My name is Jan and this is Bojan. Muistatte varmaan sen videon?

Loppu on tietysti historiaa: kun B ja K yhteys löytyi, ei siihen ollut sitten kenelläkään koko viisuissa enää mitään tsänssiä päästä väliin, vaikka yrittäjiä oli (Itävallan tytöt, Luke Black jne.).

Ja vielä viimeinen hurja spekulaatio: entä jos Bojanilla ja Janilla onkin ollut jossain vaiheessa jotain pientä meneillään ja Nace on Janille vain turvallinen kanava purkaa sitä jännitettä? Oletuksena siis että N pesunkestävä hetero ja B ja Jan jotain muuta. Muistan että JOn keikalla (ei NT) on nähty B+ J pusu SUULLE! laittakaa linkkiä jos löydätte, sekin klippi varmasti pyörii Tumpussa. Ja toinen klassikko mikä kaikkien pitäisi nähdä on kyllä se lentokoneessa nukkuva Jan ja B:n hothothot ilmanuolaisu

Että en yhtään pane pahakseni jos joku jaksaisi kaivaa sen 🔥🔥🔥

Ja lopuksi vielä: En tarkoita että Jan olisi mustis Blle Ksta, päinvastoin. On varmaan sen Turun keikkamatkan jälkeen ihan tyytyväinenkin että hänen ei tarvitse yrittää olla Bn asemassa hulluttelemassa tikutakuna ympäriinsä! 😅😅(ei sellaista skenaariota yksinkertaisesti ole olemassakaan). Mutta noin muuten mielenkiintoisia ajatuskulkuja vaan heräsi.

Pahoitteluni pitkästä horinasta!

Kiitos kun muistutit tästä. 🥵 En tiedä laittoiko jo joku muu, en oo lukenut pidemmälle, mut piti HETI kaivaa tää tärkee klippi omista linkeistä.

https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/720537744557916160/sirs-i-am-beg…

Kiitos! On niitä täällä pyörinyt, mutta voiko niitä koskaan olla liikaa? 😅

Vierailija
109924/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere on tietoinen tästä porukasta, kysyin Jodelissa yksityisviestillä yhdeltä näistä "myyristä". Kerron ihan vaan siksi, ettei täältäkään kukaan mene mitään yksityisviestiä laittamaan, homma on tiedossa.

Hyvä juttu, vaikka s aatana että tuntuukin pahalta sen puolesta. Ja kaikkien näiden "uhrien".

Vierailija
109925/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte että on kuvattu? Jos siis ette suoraan nähneet tilannetta. Onko kuvia tullut jossain vastaan? Oksettavaa touhua... Onneksi itse oon käynyt lähinnä metallia kuuntelemassa, luulisin ettei siellä tuollaista tehdä. Kuulostaa niin teinien hommalta.

Sieltä ryhmästä on eilen ruvennut pari tyyppiä vuotamaan juttuja kunnolla. Riskipeliä olettaa, että neljänkymmenen hengen porukkaan ei mahtuisi ketään myyrää.

No ei ole ihme sitten se TÖ p erseen nuolenta jos hän on se ammattivalokuvaaja kuka niitä kuvia on ottanut. Hyi stana.

Vierailija
109926/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko LadySlo varannut jo puolison? En enää muista.😂

I was too confused and scared to! Whois left now? Some of the security guards in Olympia?!? 😂

They don't need to be people 😁 you can get creative with it!

(I am marrying Jure's gift socks from our forum member and, indeed, his pasty bony ass....)

Then I'll just take this chain! :P It should keep me busy in the mental hospital where I'll probably end up in at some point. 😂

You are a very brave woman 😂 (unless you are indeed Gregor🤣)

Full circle! 😂

Vierailija
109927/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere on tietoinen tästä porukasta, kysyin Jodelissa yksityisviestillä yhdeltä näistä "myyristä". Kerron ihan vaan siksi, ettei täältäkään kukaan mene mitään yksityisviestiä laittamaan, homma on tiedossa.

Hyvä homma. Tosin kädetön hänkin on jos aikuiset ihmiset tällaista harrastaa. Tuskin arvostaa tällaisia faneja kylläkään.

Vierailija
109928/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos homma on hoidossa. Jotenkin vaan toivoisi, ettei artistin itsensä tarvitsisi tällaiseen ottaa kantaa, mutta eivät tuollaiset elitistit, jotka näkevät itsensä parempina kuin muut ja ottavat asiakseen arvostella muita, taida kuunnella ketään muuta kuin itse ihailunsa kohdetta. Melkein toivoisin, että jos vain on oikeat henkilöllisyydet tiedossa, saisivat kaikki ilkeyksien huutelijat porttikiellon keikoille. Tosin sitä lienee turha odottaa, läpsäisyä kämmenselälle tästä on korkeintaan tiedossa...

Vierailija
109929/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ihme sitten se TÖ p erseen nuolenta jos hän on se ammattivalokuvaaja kuka niitä kuvia on ottanut. Hyi stana.

Ilmeisesti siis tämä on ollut useamman ihmisen toimintaa. Mutta kyllä, hän kuuluu siihen ryhmään ja on nimenomaan tässä ryhmässä jatkanut Miken haukkumista, sekä avannut koko yksityisen keskustelunsa Kn kanssa.

Vierailija
109930/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin, taas kerran, sen instaliven tallennuksen. Vaikka se nyt virallisesti kai on JO ja Käärijä instalive, niin kyllähän se on Bojan ja Jere instalive. Ei siinä montaa sellaista hetkeä ole, että he eivät katsoisi toisiaan tai puhuisi toisilleen. Ja B tirskuu kaikelle mitä K sanoo. Niin monta sellaista hetkeä että puhuvat vain toisilleen. 

Joo se on priceless se live 💙💚, mun täytyy tunnustaa että olen katsonut sitä kymmeniä kertoja päivässä, hullu kun olen! 😅 No kai tämäkin joskus menee ohi, mutta toivottavasti ei ihan liian pian.

Vaikka se live onkin B&K live kuten aiheellisesti sanoit, niin musta on ihana tarkkailla myös muita bändin jäseniä ja Häärijää siinä ja heidän mikroilmeitään. Esim. se kuuluisa Krisin katse ja pieni pieni hymynkare, kun B ottaa Ljubav-asian puheeksi. Samoin Janilla on aika ihania ilmeitä ja katseita sekä myös kommentteja Ljubav-keskustelun aikana.

Ja entäpä se kun B lukee best boyfriends ja Jan sanoo heti että Yes. Tullut jopa mieleen että entä jos Jan onkin Kn og. ykkösfani ja nykyisin suurin shippaaja (ainakin bändin sisällä, meitähän ei kukaan voita!! 😅) Onko tätä asiaa pohdittu täällä koskaan aiemmin?

Janhan on monen mielestä bändin eniten gay/bi tai ainakin lähettää sellaisia viestejä + Nace bromance. Ja kun muistelee sitä ekaa? Prepartyä niin Jan on se joka esittelee bändin jäseniä Koolle. My name is Jan and this is Bojan. Muistatte varmaan sen videon?

Loppu on tietysti historiaa: kun B ja K yhteys löytyi, ei siihen ollut sitten kenelläkään koko viisuissa enää mitään tsänssiä päästä väliin, vaikka yrittäjiä oli (Itävallan tytöt, Luke Black jne.).

Ja vielä viimeinen hurja spekulaatio: entä jos Bojanilla ja Janilla onkin ollut jossain vaiheessa jotain pientä meneillään ja Nace on Janille vain turvallinen kanava purkaa sitä jännitettä? Oletuksena siis että N pesunkestävä hetero ja B ja Jan jotain muuta. Muistan että JOn keikalla (ei NT) on nähty B+ J pusu SUULLE! laittakaa linkkiä jos löydätte, sekin klippi varmasti pyörii Tumpussa. Ja toinen klassikko mikä kaikkien pitäisi nähdä on kyllä se lentokoneessa nukkuva Jan ja B:n hothothot ilmanuolaisu

Että en yhtään pane pahakseni jos joku jaksaisi kaivaa sen 🔥🔥🔥

Ja lopuksi vielä: En tarkoita että Jan olisi mustis Blle Ksta, päinvastoin. On varmaan sen Turun keikkamatkan jälkeen ihan tyytyväinenkin että hänen ei tarvitse yrittää olla Bn asemassa hulluttelemassa tikutakuna ympäriinsä! 😅😅(ei sellaista skenaariota yksinkertaisesti ole olemassakaan). Mutta noin muuten mielenkiintoisia ajatuskulkuja vaan heräsi.

Pahoitteluni pitkästä horinasta!

Kiitos kun muistutit tästä. 🥵 En tiedä laittoiko jo joku muu, en oo lukenut pidemmälle, mut piti HETI kaivaa tää tärkee klippi omista linkeistä.

https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/720537744557916160/sirs-i-am-beg…

Tossa muutama viesti ennen tätä (edellisellä sivulla) olikin se pidempi versio Tiktokin Jokerman-tililtä, jossa hymy loppussa. 😊

Vierailija
109931/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.

Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.

Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.

Mä olen melkein 70 ja oli iso kynnys lähteä jokereitten keikoille. Luulin, että ennakkoluulot on vain mun omassa päässä. Missä nuo kuvat ovat olleet. Tällaistako on odotettavissa omalle kohdalle.

Kyllä on tapahtunut. Jossain discord kanavalla ollut. Olen nähnyt kuvakaappaukset. Ilmeisesti kuvat poistettiin ainakin noista paikoista mistä ne oli löydetty, mutta aika paska maku jäi. Olen yrittänyt kaveria saada asiaa viemään eteenpäin mutta ei jaksa ja kokee suurta häpeää. Tuntuu niin pahalta hänen puolesta.

Itse en ole ikinä tuollaiseen törmännyt keikoilla käydessä. En ikinä. Tuli kyllä olo että en taida uskaltaa Käärijän tai Joker Outin keikalle minäkään.

En mee ainakaan eturiviin, etten vie tilaa keltään itseäni alfemmalta ja nuoremmalta naarasfanilta. Ei luulis tulevan motiivia kuvata sitten mun rynnäkköpehvaa, kun fiilistelen kauempana. Tervetuloa naisvaltaisen fanipopulaation ekologian oppitunnille!

Vierailija
109932/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti siis tämä on ollut useamman ihmisen toimintaa. Mutta kyllä, hän kuuluu siihen ryhmään ja on nimenomaan tässä ryhmässä jatkanut Miken haukkumista, sekä avannut koko yksityisen keskustelunsa Kn kanssa.

Hyi s*tana!!

Vierailija
109933/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikookohan nuo ryhmäläiset lopettaa K:n keikoilla käymisen tietyssä iässä tai jos sattuu tulemaan painoa lisää 🤔 Huomaa kyllä että on epäkypsää porukkaa 😅

Vierailija
109934/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta, kun tsemppiä sinnekin. Onneksi sai käydä läpi ton Nordic Tourin poikien kanssa ja nauttia ennen tätä draamaa.

Vierailija
109935/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua jäi kiinnostamaan, että kutsutaanko tätä ryhmää nyt vain eliitiksi vai kutsuvatko he oikeasti itseään myös nimellä eliitti?

Vierailija
109936/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai jatketaan keikoilla käymistä! Järkätään vaikka yhteinen tapaaminen ennen keikkaa ja mennään laumana sinne! 💪

Vierailija
109937/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikookohan nuo ryhmäläiset lopettaa K:n keikoilla käymisen tietyssä iässä tai jos sattuu tulemaan painoa lisää 🤔 Huomaa kyllä että on epäkypsää porukkaa 😅

Siellä on kiusattu paljon myös nuorempia faneja, ei niillä vissiin ole mitään tiettyä "kohderyhmää".

Vierailija
109938/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt mennä niin pitkälle, että hän niitä olisi ottanut. On vain ollut samassa ryhmässä.

Vierailija
109939/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa massasta erottuva varmaan käy silmätikuksi näille.

Vierailija
109940/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta normaalisti juoruamista, mutta täytyy nostaa hattua näille myyrille. Epäkohdat pitää tuoda ilmi, varsinkin näin suuret.

Ketju on lukittu.